Wat heeft die dan??quote:Op maandag 20 september 2004 08:59 schreef D-Devil het volgende:
Zo, de kat is naar de dierenarts toe, en slaapt waarschijnlijk al.
.
Thnx...quote:Op maandag 20 september 2004 09:05 schreef Tjabbo het volgende:
okay thnx mutz.
eetsmakelijk.
Lullig... Dan bel je die sjakie programeur toch?? Niet moeilijk doen... Zijn fout, dus hij lost het maar op...quote:Op maandag 20 september 2004 09:08 schreef Y2J het volgende:
mutz, 1 of andere sjakie programeur heeft bedacht 20 versies van hetzelfde installatieding te laten staan. En ik weet niet meer welke ik moet hebben![]()
Ik ben helemaal vergeten je sterkte te wensen...quote:Op maandag 20 september 2004 08:21 schreef Steve-O het volgende:
doei ik moet weer gaan![]()
Wat denk je, bel ik de Duiste bank oftewel de Sparkasse, heb ik daar een vrouw aan de telefoon lrijg ik even later wachtmuziekquote:Op zondag 19 september 2004 22:35 schreef Hugster het volgende:
*KLIK*
lekker je eigen clippie er bij maken, gruwelijk lekkere wijven men![]()
![]()
het ligt wat ingewikkelderquote:Op maandag 20 september 2004 09:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lullig... Dan bel je die sjakie programeur toch?? Niet moeilijk doen... Zijn fout, dus hij lost het maar op...
welk nummer is dat dan ?quote:Op maandag 20 september 2004 09:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat denk je, bel ik de Duiste bank oftewel de Sparkasse, heb ik daar een vrouw aan de telefoon lrijg ik even later wachtmuziek. En welke uiteraard...
. Misschien is het ook wel zo'n lekker wijf
.
Klik op de link uit mijn quotequote:Op maandag 20 september 2004 09:28 schreef Y2J het volgende:
[..]
het ligt wat ingewikkelder
[..]
welk nummer is dat dan ?
makkelijk te kopieren he, die euro'squote:Op maandag 20 september 2004 10:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Klik op de link uit mijn quote.
*mijn corsa is opeens het dubbele waard. *
Zeer zekerquote:Op maandag 20 september 2004 10:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
makkelijk te kopieren he, die euro's
hoi ietsquote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef LoverGirl het volgende:
Hoooi mensen!
Ook hoi! Zitten er vandaag weer veel mensen lief op school te hangen?quote:Op maandag 20 september 2004 11:53 schreef Y2J het volgende:
[..]
hoi iets
Morgen ben ik ook vrijquote:Op maandag 20 september 2004 11:55 schreef Hugster het volgende:
Hey en ik ben ook een wakker
vandaag lekker vrij
MutZ kom jij eens wat later uit bed als je vrij bent, je bent niet voor niets vrij![]()
ik zit al lief 4 uur op me stage te hangenquote:Op maandag 20 september 2004 11:55 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ook hoi! Zitten er vandaag weer veel mensen lief op school te hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |