Wat moet je anders, jullie lullen allemaal veel, maar doen niks.quote:Op maandag 20 september 2004 07:41 schreef BoJo het volgende:
Heb het gelezen, vuile relnicht beetje de boel opstelten zetten![]()
![]()
rustig maarquote:Op maandag 20 september 2004 07:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wat moet je anders, jullie lullen allemaal veel, maar doen niks.
sla hem dan het lang zal ze leven uitquote:Op maandag 20 september 2004 07:37 schreef BoJo het volgende:
godver was die andere kut kat weer binnen, ik schrik me telkens de pleuris want dan springt mijn kat al blazend en brullen op en dan rennen ze als een gek over het laminaat grip zoekend met de nagels naar het kattenluikje alles omflikkerend wat ze onder weg tegen komen.
Ik ben net wakker![]()
het probleem is dat ik hem niet hoor, pas wanneer mijn kat hem spot en erachter aan gaat. Voordat bij mij doordringt wat er gebeurd is zitten die 2 zich al door het kattenluikje te persen al vechtend.quote:Op maandag 20 september 2004 07:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sla hem dan het lang zal ze leven uit
dagje niet blowenquote:Op maandag 20 september 2004 07:53 schreef BoJo het volgende:
Voordat bij mij doordringt wat er gebeurd is zitten die 2 zich al door het kattenluikje te persen al vechtend.
Hoi ook_gekquote:Op maandag 20 september 2004 08:01 schreef ook_gek het volgende:
hoi mutz
quote:Op maandag 20 september 2004 08:37 schreef Y2J het volgende:
waarom zijn programmeurs zo stomquote:Op maandag 20 september 2004 08:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
werkt nietquote:Op maandag 20 september 2004 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
môgge
kan iemand ff kijken of karboforum werkt?
firewall en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |