heb je die silent running dvd nou al gecheckt?quote:Op zondag 19 september 2004 21:54 schreef rockstah het volgende:
ik vind het trouwens vreemd dat een CD 2 keer zo duur is als een DVD....
negeer je me ofzo?quote:Op zondag 19 september 2004 21:57 schreef rockstah het volgende:
ik probeer nu al 3 kwartier mijn scheikunde te leren maar ik kom niet verder dan 10 zinnen...
waarom is het dan ook zo saai
Wat heb jij gedaan voor de maatschapij danquote:Op zondag 19 september 2004 21:56 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, tief eens op met je Robinson baggershit, we hebben ons niet jaren compleet uit de naad gewerkt om weer teruggegooid te worden in de fackin wildernis.
Belachelijk programma.
iniedergeva;l geen bagerprogramma geproduceertquote:Op zondag 19 september 2004 21:59 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan voor de maatschapij dan?
Ik besta, ik ben een voorbeeld voor velen en tja, ik ben coolquote:Op zondag 19 september 2004 21:59 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan voor de maatschapij dan?
Dat is serieus ziekquote:Op zondag 19 september 2004 22:10 schreef Tain het volgende:iets van 80 gouden medailles gehaald met burnout 3 vandaag
118/173 ofzo nu en ik had er vanochtend 27, dus zelfs 90 gehaaldquote:Op zondag 19 september 2004 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is serieus ziekZoveel heb ik er nog niet totaal
Wow, hoeveel uur heb je erin zitten nu? Ik haal dat trouwens never nooit zoveel gouden medaillesquote:Op zondag 19 september 2004 22:18 schreef Tain het volgende:
[..]
118/173 ofzo nu en ik had er vanochtend 27, dus zelfs 90 gehaald
maar heb nu ook alle crash dingen gehaald, met mooie firetruck en die groene custom coupe ofzo
uurtje of 16 denk ik nu single player, was eigenlijk best makkelijk. uurtje of 3 begonnen met single player crash events en net 20 minuten geleden de laatste gehaaldquote:Op zondag 19 september 2004 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, hoeveel uur heb je erin zitten nu? Ik haal dat trouwens never nooit zoveel gouden medailles
dat ook ja, gaat te hardquote:Op zondag 19 september 2004 22:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik zie op tegen de volgende time trials met de F1 wagen
Vette collection, humorquote:There will be two audio commentaries for each film - one from philosophers Ken Wilber and Cornel West (who analyze the meanings behind the films), and one from three professional critics who hated all three films (no names given). According to Andy Wachowski, "It's the best idea we've ever had. It's hilarious. They just sit there and rip the shit out of us for six hours."
ik zie het trouwens alleen niet goed als het zo hard gaat, misschien dat mijn reactie vermogen gewoon te laag ligt ofzoquote:Op zondag 19 september 2004 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik niet...trinitron beeldbuis...weet niet hoe groot psies
moet ik hebbenquote:Op zondag 19 september 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#0811
[..]
Vette collection, humor
Must have
SWAT is een hersenloze actiefilm, leuk, for the momentquote:Op zondag 19 september 2004 23:05 schreef taart het volgende:
Net SWAT gezien
daarna Me Myself and Irene
morgen weer om 6:30 opstaanquote:Op zondag 19 september 2004 23:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga vroeg slapen, morgen nog een dag
oftewel: tot 2 uur Amped 2 spelen, later
net als: "dude, where's my car"quote:Op zondag 19 september 2004 23:09 schreef Tain het volgende:
Me Myself & Irene is een typische film die je niet nuchter moet zien
ik vind Mick cool. Ik had die zwakkelingen ook geen taart gegund.quote:Op zondag 19 september 2004 21:54 schreef Roi het volgende:
Aflevering 3: Belgen zijn stiekemerds
[afbeelding]
België tegen Nederland - de onderlinge cultuurverschillen komen inmiddels duidelijk aan het licht. Neem de wijze van conflicthantering.
Wat Mick doet om zichzelf onmogelijk te maken in het Belgische kamp is nu wel duidelijk: hij keert zich van de groep af en is ronduit agressief. Maar hoe reageert de groep op hem?
De Belgen deden een korte poging om Micks gedrag in de groep te bespreken, maar dat liep al snel uit op een scheldpartij (aflevering 2). Het eindigde in het ontlopen en vermijden van confrontaties: weglopen van elkaar en apart slapen.
Vanaf dat moment werd de stijd in kliekjes gevoerd. De typische Vlaamse wandelgangenpolitiek: het vervolg wordt besproken in de bosjes, weg van het centrale kamp. Stiekem worden plannen gesmeed om het spel heimelijk te verliezen, zodat ze Mick kunnen wegstemmen. Ik zou hetzelfde doen, maar ik ben dan ook een Belg.
Als ik Mick was, zou ik me na het zien van deze aflevering serieus genaaid voelen. Dan had ik liever in het Nederlandse kamp gezeten. Niet dat ze Mick daar sympatieker hadden gevonden. Maar hij had wel duidelijk, face-to-face, te horen gekregen wat zijn kampgenoten zo storend vonden. Waarschijnlijk zou er stante pede een middagmeeting georganiseerd worden met als thema ‘agressie op het strand’.
Of neem de situatie in de Mangrove, waar Sara steeds apathischer en ongemotiveerder voor zich uit zit te staren. De twee verstoten zielsgenoten Ernestine en Klaar overleggen kort om de gitaren op elkaar af te stemmen, maar benaderen haar daarna duidelijk. ‘Neem je verantwoordelijkheid! Of je herpakt jezelf, of je gaat naar huis, want hier worden wij chagrijnig van!’ Hard maar duidelijk. Sara weet waar ze staat, en ze kan kiezen om zich al dan niet aan te passen.
Dat is het voordeel van directe confrontatie. Dan hoef je tenminste niet thuis in je zetel te vernemen dat iedereen uitspuwde, dat de groep opzettelijk een spel heeft verloren!
Robin
Robin werkt samen met zijn boezemvriend Joris Bruyninckx in de ondersteuning en creatieve ontwikkeling van radio -en televisieconcepten. Meer info www.psychoproductions.be
Whehe, veel plezier.quote:Op maandag 20 september 2004 07:48 schreef rockstah het volgende:
ok, ik heb nu dus 10 minuten om een hoofdstuk scheikunde in te stampen
Je zou gister toch ook live! komenquote:Op maandag 20 september 2004 08:26 schreef Rahl het volgende:
wie doet er nog meer mee met die fok!sims 2 wedstrijd?
quote:Op maandag 20 september 2004 08:47 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vandaag wiskunde repetitie!
Ik heb 6 uur les. waarvan 2 uur wiskunde! En het is nog klote weer ooK! En dan meot ik naar schooL!quote:Op maandag 20 september 2004 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 5 uur les. Geen zin in, gewoon geen zin.
Rustig typen dan breekt het lijntje niet. (M.a.w. niet té snel de SHIFT-toets in gaan drukken.)quote:Op maandag 20 september 2004 09:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur les. waarvan 2 uur wiskunde! En het is nog klote weer ooK! En dan meot ik naar schooL!
Okéquote:Op maandag 20 september 2004 09:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Rustig typen dan breekt het lijntje niet. (M.a.w. niet té snel de SHIFT-toets in gaan drukken.)
Aha, dát was het dusquote:Op maandag 20 september 2004 10:42 schreef GinaG het volgende:
Godverdomme het opebaar vervoer is aan het staken hier, ik kan dus niet naar mijn werk![]()
Stond daar godverdomme s'ochtends als een debiel te wachten bij de tramhalte![]()
Gelukkig ik was niet de enige debiel die van niks wistquote:Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aha, dát was het dus![]()
Ik had ook al een uur vertraging met de trein door een seinwisselstoring... En toen kwam ik bij de tram aan, en die reed dus nietquote:Op maandag 20 september 2004 12:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gelukkig ik was niet de enige debiel die van niks wistEn ik me maar afvragen goh waar is iedereen
![]()
Ik hoop dat mijn trein terug deze week is geen vertraging heeft, vorige week de hele week 5 minuten vertraging gehad waardoor ik mijn trein op duivendrecht net zie weg rijden en dus een half uur later thuis benquote:Op maandag 20 september 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had ook al een uur vertraging met de trein door een seinwisselstoring... En toen kwam ik bij de tram aan, en die reed dus niet
Wacht ie daar niet op danquote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn trein terug deze week is geen vertraging heeft, vorige week de hele week 5 minuten vertraging gehad waardoor ik mijn trein op duivendrecht net zie weg reden en dus een half uur later thuis ben
nee natuurlijk niet, asociale mensen bij de nsquote:Op maandag 20 september 2004 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht ie daar niet op danIk haal mijn aansluiting in Breda meestal wel, want die trein wacht gewoon tot de Intercity er is gelukkig.
In Den Haag en Delft is het anders ook feestquote:Op maandag 20 september 2004 14:55 schreef pkwarts het volgende:
ik zag het op het nieuws ja. maar dan alleen rotterdam.......
Als er morgen en vrijdag maar geen problemen zijn. Dan moet ik gebruik maken van het OV.quote:Op maandag 20 september 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
In Den Haag en Delft is het anders ook feest![]()
volgens het nieuws rijden de treinen weer...quote:Op maandag 20 september 2004 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er morgen en vrijdag maar geen problemen zijn. Dan moet ik gebruik maken van het OV.
ik maf bij een oefening zelfs mijn tas niet meenemen, terwijl ze het 5 minuten voor de pauze doenquote:Op maandag 20 september 2004 16:13 schreef HomerJ het volgende:
Wij hadden vandaag brand op school
Alleen ik had een T-shirt aan en we mochten onze jassen niet pakken, dus ik had het echt enorm koud, gelukkig was de brand niet héél erg
Verder wel alles okee met haar?quote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef pkwarts het volgende:
mijn moeder heeft net een operatie ondergaan en ligt nog wel ff in het ziekenhuis. als ze thuiskomt mag ze ook een paar weken niks doen. oftewel: het huishouden is aan ons
kwam vanmiddag al weer thuis. niemand thuis en een giga klerezooi in de keuken
jaquote:Op maandag 20 september 2004 16:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verder wel alles okee met haar?
dan maar pizza bestellen de rest van die paar weken, hoef je ook niks op te ruimenquote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef pkwarts het volgende:
mijn moeder heeft net een operatie ondergaan en ligt nog wel ff in het ziekenhuis. als ze thuiskomt mag ze ook een paar weken niks doen. oftewel: het huishouden is aan ons
kwam ik vanmiddag thuis, niemand thuis en een giga klerezooi in de keuken
behalve pizzadozenquote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dan maar pizza bestellen de rest van die paar weken, hoef je ook niks op te ruimen![]()
Ga jij toch ook gewoon wegquote:Op maandag 20 september 2004 16:21 schreef pkwarts het volgende:
kwam ik vanmiddag thuis, niemand thuis en een giga klerezooi in de keuken
dat zijn dan de onderzettersquote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
behalve pizzadozen
ik bedenk me dat ik nog iets bij een vriend moest doen.......quote:Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ga jij toch ook gewoon weg
die tief je toch gewoon in de vuilnisbak?quote:Op maandag 20 september 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
behalve pizzadozen
Wat had ze dan?quote:Op maandag 20 september 2004 16:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jatelefoon gehad dat alles naar wens verlopen was (tenzij de doktors erg lugubere wensen hadden
)
tnx for asking
baarmoeder moet eruit. het was een relatief makkelijke operatie.quote:Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
En doe haar maar beterschap van mij
Preventief of niet?quote:Op maandag 20 september 2004 16:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
baarmoeder moet eruit. het was een relatief makkelijke operatie.
zal ik doen
vleesbomen enzoquote:Op maandag 20 september 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Preventief of niet?
ik heb echt al eeuwen geen pizza meer gegeten...quote:Op maandag 20 september 2004 16:33 schreef pkwarts het volgende:
ik zie net pizza's in de vriezer liggen
nu nog de rest van de week.......
Ach man, niet zeuren, dat is nu de Nederlandse herfst.quote:Op maandag 20 september 2004 16:33 schreef capibar het volgende:
wat is het toch weer een grafweer *zucht*
ik kan hier echt niet tegen, ik ga op een van de benedenwindseeilanden wonen![]()
Doe ook maar namens mijquote:Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat had ze dan?
En doe haar maar beterschap van mij
ik zeur wel!quote:Op maandag 20 september 2004 16:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach man, niet zeuren, dat is nu de Nederlandse herfst.
ik wou dat het 40 graden wasquote:Op maandag 20 september 2004 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Mietjes, het is nu niet heet meer.
Dán ga ik pas dood. Ik begin pas te leven als de gevoelstemperatuur onder de -15 ligtquote:Op maandag 20 september 2004 16:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik wou dat het 40 graden was![]()
Ik installeer die zooi zoiezo nooit!quote:Op maandag 20 september 2004 17:39 schreef Gamedemon het volgende:
ja wat een stilte...instaleer NOOIT SERVICE PACK 2 VOOR WINDOWS XP
Lastig posten als me pc niet meer opstart...
* RaymanNL is toch wel blij dat ie 2 pc's heeft 1 met en 1 zonder SP2
maar dat heeft een andere redenquote:Op maandag 20 september 2004 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik installeer die zooi zoiezo nooit!
uit principe update ik mijn messenger niet meer, en heb ik nognooit xp geupdatequote:Op maandag 20 september 2004 17:39 schreef Gamedemon het volgende:
ja wat een stilte...instaleer NOOIT SERVICE PACK 2 VOOR WINDOWS XP
Lastig posten als me pc niet meer opstart...
* capibar is toch wel blij dat ie 2 pc's heeft 1 met en 1 zonder SP2
quote:Op maandag 20 september 2004 17:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar dat heeft een andere reden
Messenger doe ik altijd wel. Verder niksquote:Op maandag 20 september 2004 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
uit principe update ik mijn messenger niet meer, en heb ik nognooit xp geupdate![]()
bij messenger merk ik toch geen verschil meer dus waarom zou ik updatenquote:Op maandag 20 september 2004 17:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Messenger doe ik altijd wel. Verder niks
wat voor pc heb je? kheb een amd athlon 64 3000+ met 1024 mb ramquote:Op maandag 20 september 2004 17:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Gamedemon heeft SERVICE PACK 2 VOOR WINDOWS XP geinstalleerd...
Alles werkt gewoon goed.
ACh ik doe dat updaten alleen maar om te kijken of ze eindelijk eens bewegende GIF plaatjes kunnen afspelen....quote:Op maandag 20 september 2004 17:46 schreef capibar het volgende:
[..]
bij messenger merk ik toch geen verschil meer dus waarom zou ik updaten![]()
P4 2.80 met 512 ramquote:Op maandag 20 september 2004 17:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat voor pc heb je? kheb een amd athlon 64 3000+ met 1024 mb ram
Ik geef hem wat tijd om over zijn acties na te denken, en dán pas straf ik hem.quote:Op maandag 20 september 2004 18:23 schreef Gamedemon het volgende:
morgen pas? trage reaktie
Nog een reden om hem harder te slaan.quote:Op maandag 20 september 2004 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
n00b? gelijk uithalen anders weet ie niet meer waarvoor et was
dat kan, hoeft niet. je krijgt gewoon de keuze of je backups wil makenquote:Op maandag 20 september 2004 18:00 schreef Gamedemon het volgende:
schattig...bij het instaleren van SP1 geeft ie aan dat ik backups moet maken voor het geval dat...een schone pc....net verneukt door sp2...
avond, ik ga straks voor het eerst in 3 jaar weer een basketbal aanrakenquote:Op maandag 20 september 2004 18:54 schreef taart het volgende:
goedenavond
ik heb er wel eens een keer eentje aangeraakt tijdens gym.quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
avond, ik ga straks voor het eerst in 3 jaar weer een basketbal aanraken![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
avond, ik ga straks voor het eerst in 3 jaar weer een basketbal aanraken![]()
de meeste programmeurs roken, drinken veel koffie en bewegen niet. Ik ben zeg maar 'anders'quote:Op maandag 20 september 2004 19:11 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
je bent programmeur man, die mensen bewegen niet.
Mijn moeder is daar 3 weken geleden ook aan geopereerd, was niet echt zware operatiequote:Op maandag 20 september 2004 16:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
baarmoeder moet eruit. het was een relatief makkelijke operatie.
zal ik doen
Obscure: Eerste survival horror spel dat je CO-OP kan spelenquote:Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, weet iemand een vette survival game voor op de PC/Xbox?
fuckin koud iddquote:Op maandag 20 september 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
KOUD !
tis nog helemaal niet koud, stelletje mietjesquote:Op maandag 20 september 2004 19:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
fuckin koud idd
* meer van winter dan van zomer houdt
maar de kou is wel balen altijd
Word.quote:Op maandag 20 september 2004 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
tis nog helemaal niet koud, stelletje mietjes
vandaag op mijn werk ook, loopt er 1 rond in een trui, t-shirt eronder, lange broek en dan het koud hebben dus meteen verwarming aan, terwijl ik het dus warm had en in een t-shirt met lange broek rondliepquote:Op maandag 20 september 2004 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Word.
-20, das koud, niet fackin 15
* moet 3 ook hebben, dus in collectors edition boxquote:Op maandag 20 september 2004 19:48 schreef taart het volgende:
star wars 1 & 2 voor 19,99 bij de FRS
ik loop ook nog gewoon in een t-shirtjequote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
vandaag op mijn werk ook, loopt er 1 rond in een trui, t-shirt eronder, lange broek en dan het koud hebben dus meteen verwarming aan, terwijl ik het dus warm had en in een t-shirt met lange broek rondliepvrouwen....
Ik ga in de winter nog altijd steevast lange broek -> t-shirt.quote:Op maandag 20 september 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik loop ook nog gewoon in een t-shirtje![]()
ik vind het altijd zo vaag dat als het winter is ze bij mij op school de verwarming altijd op moeten stoken tot 30 graden, terwijl iedereen daar met een trui aanzit![]()
Ik zit te etenquote:Op maandag 20 september 2004 20:30 schreef Roi het volgende:
Nieuwe ava![]()
welkom in de wondere wereld der kwaliteitsgamesquote:Op maandag 20 september 2004 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Whoow, heb net weer een nieuwe move ontdekt bij POP, tegen een muur sprengen en dan slaan. Da's pas tof, Dan springt hij tegen de morgen en vliegt hij met z'n zwaard door de vijand heen. Direct dood. Het spel word alleen maar leuker!
quote:Op maandag 20 september 2004 20:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld der kwaliteitsgames
Ga is GTA spelenquote:Op maandag 20 september 2004 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]jep, ze zijn gewoon in één keer dood! ALs je er door heen ''vliegt''
wat homer zegtquote:Op maandag 20 september 2004 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]jep, ze zijn gewoon in één keer dood! ALs je er door heen ''vliegt''
even lelijk als de vorigequote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef RaymanNL het volgende:
<- nieuwe avatar
ik kom..quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef HomerJ het volgende:
Taart doe je ook eff mee met Black arrow? Pkwarts en Roy ik kom eraan
Heh, shit!quote:Op maandag 20 september 2004 21:19 schreef taart het volgende:
dat maakt hem niet mooier hoor
neem een camera avatar, dat vind iedereen leukquote:Op maandag 20 september 2004 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heh, shit!
Maar jij hebt ook wel een hele mooi avatarquote:Op maandag 20 september 2004 21:42 schreef mordradead het volgende:
ik heb nog nooit mijn avatar veranderd
testebeelden zuigen, wil je tv gaan kijken, zie je ineens een testbeeldquote:Op maandag 20 september 2004 21:57 schreef mordradead het volgende:
liever een testbeeld dan zo'n kutcamera
Kan jij ook al zo goed tegen koude?quote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
vandaag op mijn werk ook, loopt er 1 rond in een trui, t-shirt eronder, lange broek en dan het koud hebben dus meteen verwarming aan, terwijl ik het dus warm had en in een t-shirt met lange broek rondliepvrouwen....
quote:Op maandag 20 september 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom was je zo snel wegquote:Op maandag 20 september 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
ja, wie van jullie doet ff mee met wat zwarte pijlen?
was je hem weer aan het afschieten?quote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom was je zo snel weg![]()
![]()
quote:Geplaatst door Lexie op 20-09-04 @ 20:00
De toekomst van de N-Gage ziet er niet echt rooskleurig uit volgens een onderzoeksrapport. In het rapport bespreekt men de introductie van de N-gage. Er zijn nog maar één miljoen exemplaren verscheept naar de leveranciers. De target van Nokia zelf is om binnen een jaar een aantal van zes miljoen te verkopen, een doel dat verder weg lijkt dan ooit.
Hoewel de verkopen al niet echt leiden tot een positieve stemming, zijn de vooruitzichten nog slechter. Met de introductie van de Nintendo DS en de Sony PSP in zicht lijkt het er niet op dat het snel beter zal gaan met de N-Gage. De doelgroep van 18-35 leverde al niet de gewenste resultaten op, maar deze zal nu snel weggesnoept worden door de concurrenten.
Nieuwe titels als Pocket Kingdom en Pathway to Glory krijgen al betere recensies dan eerdere releases en de N-Gage QD loste een hoop problemen op waar de eerste N-Gage mee kampte, maar waarschijnlijk is het toch te laat voor de N-Gage. Nokia heeft in ieder geval toegezegd support niet te stoppen voor November 2005, een datum die toch akelig dicht in de toekomst ligt.
ik had je vanaf het begin al kunnen vertellen dat het zo zou gaan...quote:Op maandag 20 september 2004 23:05 schreef Tain het volgende:
hee mordra
http://games.fok.nl/news.php?newsid=501
[..]
ja maar mordra was/is koppig wat betreft N-Gagequote:Op maandag 20 september 2004 23:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had je vanaf het begin al kunnen vertellen dat het zo zou gaan...![]()
Nee ik joinde net te laat, ik was bezig met een reddings actie. Mijn laptop verzuipen in hete thee was geen goed plan namelijkquote:Op maandag 20 september 2004 22:50 schreef Tain het volgende:
[..]
was je hem weer aan het afschieten?
hij lijkt eigenlijk wel op raymanNL, die blijft ook volhouden dat rayman een goede reeks isquote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar mordra was/is koppig wat betreft N-Gage
ach nouja... je haalt gewoon de harde schijf eruit...quote:Op maandag 20 september 2004 23:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
kneep hem echt, bijna al mijn aantekeningen etc. naar de knoppen, back up maken komt natuurlijk niet voor in mijn woordenboek![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is er nog leven in de brouwerij? Ik ben eigenlijk net een beetje wakker geworden..![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 23:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]ik begon het al saai te vinden
Topickillerquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga slapen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:05 schreef Rahl het volgende:
goddamn kranten in de stortregen
als ik die baan dan nog hebquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:06 schreef Tain het volgende:
[..]
over paar maandjes weer die nieuwjaars kaartjes moet je maar weer denken![]()
er was niemand livequote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom was je zo snel weg![]()
![]()
Het slaat ook nergens op, in het ene topic zeggen dat ie nooit spelletjes speelt en in de game topics stoer lopen blaten dat ie het spel al heeftquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:09 schreef Rahl het volgende:
Tain, ik erger me ook al maanden dood aan dat geblaat van die American_Nightmare
@ Fable topic
tis gewoon een idiootquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, in het ene topic zeggen dat ie nooit spelletjes speelt en in de game topics stoer lopen blaten dat ie het spel al heeft
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
tis gewoon een idioot![]()
Hallo ik moest eerst een reddingsactie doen om mijn laptop in leven te houdenquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
er was niemand live
wat is nou belangerijker, gamen of thee rotzooi opruimen van je laptopquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo ik moest eerst een reddingsactie doen om mijn laptop in leven te houden![]()
goedemorgen mevrouw de vrolijkheidzelvequote:Op dinsdag 21 september 2004 09:24 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Als mijn laptop het niet doet, kan ik niet gamen hequote:Op dinsdag 21 september 2004 09:26 schreef Tain het volgende:
[..]
wat is nou belangerijker, gamen of thee rotzooi opruimen van je laptop
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:26 schreef Tain het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw de vrolijkheidzelve
gaat jou laptop meteen uit van een beetje water?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als mijn laptop het niet doet, kan ik niet gamen heIk moest namelijk weer zonodig een USB modem hebben
![]()
Ik had gister mijn mok (formaat halve emmer) vol met hete thee omver geduwd met mijn elleboog, terwijl ik aan het bellen was (ja alweerquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
gaat jou laptop meteen uit van een beetje water?
dus jij nam waterkoeling wel een beetje verkeerd opquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik had gister mijn mok (formaat halve emmer) vol met hete thee omver geduwd met mijn elleboog, terwijl ik aan het bellen was (ja alweer) Ik kreeg ook wat thee over me heen dus ik eerst omkleden enzo... Daarna keek ik pas naar mijn laptop, dat ding dreef in de hete thee
Dat gloeiend hete water is waarschijnlijk via de onderkant/zijkant gezellig naar binnen gedrongen
![]()
Kan natuurlijk ookzijn dat mijn laptop rooibos thee met groene appelsmaak niet lekker vindt![]()
Nee ik dacht sociaal te zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
dus jij nam waterkoeling wel een beetje verkeerd op
heeft je laptop al een huwelijksaanzoek aan je gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee ik dacht sociaal te zijnIk heb al mijn thee aan mijn laptop afgestaan
![]()
Volgens mij vraagt het eerder asiel aan bij mijn huisgenoten als het dat zou kunnenquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
heeft je laptop al een huwelijksaanzoek aan je gedaan
SHIT! nu ben ik ook op die site geweestquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:03 schreef GinaG het volgende:
Ooh God waarom moest ik zonodig naar de site van Waterman surfenIk moet deze pen hebben
![]()
Moet je maar geen illegale versie draaien...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:09 schreef gamecube_master het volgende:
Wiieeeee, en er is weer een pc dood door service pack 2
trouwens, je pc krijgt er wel een goede beveiliging door als je hem niet eens meer kan opstarten. Je hebt nergens last van
* RaymanNL doet onopvallendquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je maar geen illegale versie draaien...
ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Overigens heb ik de illegale versie ook wel inmiddels aan de praat gekregenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ik keek net op je forum (don't ask) en vind je de harry potter films echt 1 van de beste films ooit?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
Zater dag 22.00 Jeepers Creepers YOrin, voor diegene die er belang bij heeft
Mja, ik vond ze wel leuk. Maar ik kon zo snel niks anders bedenkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik keek net op je forum (don't ask) en vind je de harry potter films echt 1 van de beste films ooit?![]()
(net zoals die andere gast: pirates of the caribean en troy.....)
Hey Harry Potter 3 is ook de bomquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik keek net op je forum (don't ask) en vind je de harry potter films echt 1 van de beste films ooit?![]()
(net zoals die andere gast: pirates of the caribean en troy.....)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey Harry Potter 3 is ook de bommaar hij kan nog steeds niet tippen aan Road Trip
![]()
Ik vond dat best wel een enge film moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey Harry Potter 3 is ook de bommaar hij kan nog steeds niet tippen aan Road Trip
![]()
ahhh maakt niet uit hoor! En jeepers Creepers vond je om te lachen? Hij kreeg in veronica Magazien **** (4 sterren dus)quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vond dat best wel een enge film moet ik zeggen![]()
Lijkt mij als ik waarschuwingen van m'n moeder (systeembeheerder) krijg, dat ik daar me maar beter aan kan houden. Legale XP pro hier overigens.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wouldn't do it if I were you.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
moet ik SP2 downloaden en installeren? Heb home edition, 100% legaal.
Leg dat vage berichtje in mijn inbox nog es uitquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:13 schreef taart het volgende:
[..]
zijn dat geen mooie films dan
quote:Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en verwachten je alsnog binnen maximaal 7 werkdagen te kunnen leveren. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.
dat de server vol was en dat ik niet kon joinenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Leg dat vage berichtje in mijn inbox nog es uit![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:17 schreef taart het volgende:
WTF?! die schijt FRS !
[..]
En dat laat je als volgt weten:quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:18 schreef taart het volgende:
[..]
dat de server vol was en dat ik niet kon joinen
Gewoon in het Nederlandsquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:27 schreef taart het volgende:
[..]
ik typte : de server is vol
toch maar een keer een bril opzetten of je lenzen in doen, want dit schiet niet op hequote:Op dinsdag 21 september 2004 15:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat laat je als volgt weten:
''The server is you!!!!"""
![]()
Taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
Volgens mij zat ik toen redelijk dicht op mijn tv toen ik dat berichtje las hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef Tain het volgende:
[..]
toch maar een keer een bril opzetten of je lenzen in doen, want dit schiet niet op he
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik toen redelijk dicht op mijn tv toen ik dat berichtje las hoor![]()
BESTE FILM OOITquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:13 schreef taart het volgende:
[..]
zijn dat geen mooie films dan
http://imdb.com/chart/topquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
BESTE FILM OOIT
het zijn leuke films, ok, maar hooguit een 7 waard.
nr 37 heb ik van de week gezien en die wasquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:07 schreef Tain het volgende:
[..]
http://imdb.com/chart/top
geeneens in de top 250 van imdb
je had toch ook eens die street figther plaat? of is dat die capcom print?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:15 schreef Khadgar het volgende:
Jaja, eindelijk is het zover, Carrier Airwing, een van de arcadegames die het langst in mijn bezit is, doet het!
Mn werkende collectie omvat nu: 1943, Vanguard, Carrier Airwing, SkyLancer, Arkanoid (zonder controller dus nutteloos nog), Pang.
De defecten momenteel: Vanguard (2e set), Capcom CPS1 basisprint, Olympic Video Tennis (discrete logica Pong game voor 4 spelers) en nog 2 die ik geeneens meer ga repareren omdat het toch kutgames zijn.
Eens even kijken welke ik heb gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:07 schreef Tain het volgende:
[..]
http://imdb.com/chart/top
geeneens in de top 250 van imdb
maar deze week ga je nr 35 kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:32 schreef GinaG het volgende:
Ik heb er volgens mij maar 3 uit de lijst gezien. Maar goed ik kijk voornamelijk naar britse detectives: Dalziel & Pascoe, A touch of Frost, Inspector Morse, Sam Ryan, Midsomer Murders etc. etc.
En ik lees veel (nu Birdman van Mo Hayder)
die is wel okay, kinddaquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar deze week ga je nr 35 kijken
Noem het beestje eens bij zijn naam, het is niet Sam Ryan maar Silent Witness.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:32 schreef GinaG het volgende:
Ik heb er volgens mij maar 3 uit de lijst gezien. Maar goed ik kijk voornamelijk naar britse detectives: Dalziel & Pascoe, A touch of Frost, Inspector Morse, Sam Ryan, Midsomer Murders etc. etc.
En ik lees veel (nu Birdman van Mo Hayder)
Nadat ik gelezen heb:quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar deze week ga je nr 35 kijken
Sorry schat zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Noem het beestje eens bij zijn naam, het is niet Sam Ryan maar Silent Witness.
Overigens is dat lijstje stuk voor stuk goed.
Hoe komt het dat de BBC goede politie/detectiveseries maakt en NL niet echt, op Baantjer na.
je...hebt...the...godfather... niet...gezien?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:40 schreef Tain het volgende:
2,3,8,9,10,13,15,17,18,19,28,30,34,40,47,55,56,58,59,61,62,63,64,70,73,79,82,85,86,88,89,92,93,97,110,
111,114,118,129,131,133,140,141,142,146,159,162,164,167,178,192,198,200,201,203,213,220,221,224,229,
235,243,245,248,249
zo, best kans dat ik wat overgeslagen heb
die is uberquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
die is wel okay, kindda
binnenkort ga ik die meteen halen in boxjequote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je...hebt...the...godfather... niet...gezien?![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent pas 15 dus dat magquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ook niet
Aah dan heb je nog wat films om over te zeuren tegen mij, tijdens live!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
jullie....hebben.....the godfather.....niet.....gezien?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
![]()
Speel voorlopig geen RS 3 BAquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:58 schreef Tain het volgende:
Best kut moet nu Burnout 3, Rainbow Six3 : BA, Tales of Symphonia, Mark of Kri en binnenkort Star Wars: Battlefront spelen
hij was ooit een keer op tv, maar hij zag er te saai uit om naar te kijken dus ging ik weer verder fokkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
![]()
Volgens mij breek je nu die arme knul zijn hartquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:01 schreef rockstah het volgende:
[..]
hij was ooit een keer op tv, maar hij zag er te saai uit om naar te kijken dus ging ik weer verder fokkenis hij zo goed dan?
*Zich ook daar op beroept*quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent pas 15 dus dat mag![]()
Nee jij hebt zo te lezen al een goede smaakquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Zich ook daar op beroept*
Probleem 2, ik zou mijn god niet weten wanneer ie weer op TV is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee jij hebt zo te lezen al een goede smaakDus voor jou geldt het niet
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Windkracht 5 tot 8 hier nu met slagregens. Ik ga maar even een handdoek klaarleggen voor m'n moeder.
omfg!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
![]()
Stel je niet aan man, stelletje italianen, ik haat italianen en al helemaal italianen die eigenlijk amerikanen zijn, K*TFILMquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
omfg!![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje bekrompen idioten!
The Godfather! OMFG, zonder The Godfather is de wereld als zonder leven.
Maar ik speel wel HALOquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
omfg!![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje bekrompen idioten!
The Godfather! OMFG, zonder The Godfather is de wereld als zonder leven.
Kijk The Godfather, en speel dan Halo, dan zul je pas écht ownenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar ik speel wel HALO![]()
Ik heb alle boeken van Agatha Christie gelezen (in het Engels)quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk The Godfather, en speel dan Halo, dan zul je pas écht ownen
Dat vond mijn laptop nou ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
waterkoeling met hete thee is zoiezo geen goed plan
ik heb wel once upon a time in america gezienquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |