Hoezo kubrick, wat heeft kubrick er mee te maken?quote:Op zondag 19 september 2004 19:22 schreef Daklem het volgende:
het kubrick poppetje

op de foto zie je een klein popetje staan, in japan is dat een grote rage! die poppetjes noemen ze Kubrick poppetjes. vraag me niet waarom!? maar neem maar aan dat het zo isquote:Op zondag 19 september 2004 20:19 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoezo kubrick, wat heeft kubrick er mee te maken?

dat wordt mijn allerlaatste optiequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
misschien moet je m op ebay gooien oid. Ik denk nl dat er op fok geen ECHTE verzamelaars zitten die zoiets zullen kopen. Go international en dan verkoop je t zeker voor 500 euro.

voor 350 euro mag je het hoofd kopenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:00 schreef Quarks het volgende:
Jammer dat ik net de 9 dvd box heb gekocht anders had ik wel interesse
Kan ik het hoofd ook los kopen

Maak daar maar 290 euro van, de 9 dvd's kosten al 100 euroquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
voor 350 euro mag je het hoofd kopenDan houd ik de dvds wel zelf
YoshiBignose:![]()

Nee, ik heb al een officiëel alien head replica gekregen van iemandquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:05 schreef Daklem het volgende:
Is dat ook een bedrag wat jij bereid bent ervoor te betalen?
gr.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |