De ene was naar Amerika gegaan, en dit was toch een andere of niet?quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef Partygurl het volgende:
Heeft ie een nieuwe dan? Hij heeft toch al lang een vriendin? Wow ik loop 8ter
hahahahaahahhaahahahhahahahhahaahahahhaahquote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef knowall het volgende:
BOOOEEERRUUUUUHHHHHH!!!
Ja dat laat ik liever aan hem over, maar het is idd een nieuwe vriendin ja, blueman heeft daarin gelijkquote:Op zondag 19 september 2004 19:15 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Joehoe vertel t is![]()
DVDtje meenemen en wat chips mee, en dan ben je ook weer een avondje onder de pannen Feb!quote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef Partygurl het volgende:
Jah kom gezellig langs
homo!quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef knowall het volgende:
BOOOEEERRUUUUUHHHHHH!!!
Ja heel leukquote:Op zondag 19 september 2004 19:16 schreef Partygurl het volgende:
Jah kom gezellig langs
de cassanovaquote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat laat ik liever aan hem over, maar het is idd een nieuwe vriendin ja, blueman heeft daarin gelijken die vriendin ken ik vrij goed aangezien ze al 5 jaar mijn collega is
![]()
Ze wilde met mij mee op stap, we gingen indrinken bij Okke en de rest is history
Hoe heet ze?quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
Ze wilde met mij mee op stap, we gingen indrinken bij Okke en de rest is history
Neem je toch een kladblok mee... schrijf je alles op!quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja heel leuk, het enige dat ik aan geluid kan produceren zijn hele lage (sexy) tonen, ben namelijk mijn stem kwijt
Hey, wij als boeruh staan nu wel mooie 1e aangezien feyenoord vandaag verloren heeftquote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
homo!
Ze waren mee op stap, en ik ging ff wat lopen, ging ff aan de andere kant van de boston staan aangezien ik daar wat mensen zag die ik nog niet gezien had, en toen ben ik ze kwijt geraakt cq niet meer gezienquote:Op zondag 19 september 2004 19:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
En hoe brachten ze dat bij jou..
Uhh ja Ferry, we blijven hier met zijn tweeen.. en uhhhh....
hehehehe, leuk voor 'm!quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat laat ik liever aan hem over, maar het is idd een nieuwe vriendin ja, blueman heeft daarin gelijken die vriendin ken ik vrij goed aangezien ze al 5 jaar mijn collega is
![]()
Heb je ook een foto van dat meisje?quote:Op zondag 19 september 2004 19:20 schreef febster het volgende:
Ze waren mee op stap, en ik ging ff wat lopen, ging ff aan de andere kant van de boston staan aangezien ik daar wat mensen zag die ik nog niet gezien had, en toen ben ik ze kwijt geraakt cq niet meer gezienen hij smste dat ze om 2 uur gingen...
dus ja, you do the math
Nope helaas niet, daar zul je toch echt voor bij Okkie moeten zijn.. en daarnaast ga een keer op stap, dikke kans dat je hun/haar zal zienquote:Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van dat meisje?
Het is weer verjaardagtijd en gaan we een keer op stap wil de rest naar Helmondquote:Op zondag 19 september 2004 19:23 schreef febster het volgende:
Nope helaas niet, daar zul je toch echt voor bij Okkie moeten zijn.. en daarnaast ga een keer op stap, dikke kans dat je hun/haar zal zien
Hahahah dah d8 ik gister al een beetje te horen.quote:Op zondag 19 september 2004 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Ja heel leuk, het enige dat ik aan geluid kan produceren zijn hele lage (sexy) tonen, ben namelijk mijn stem kwijt
Hmm lastig te zeggen ivm haar rooster... en er hangt me iets van bij dat ze dit weekend naar Parijs gaat met der zus, dus volgens mij niet, maar pin me der niet op vastquote:Op zondag 19 september 2004 19:24 schreef gazylady2 het volgende:
komen ze donderdag?
ow, wij zaten donderdag trouwens na t stappen nog in de friettent, zaten er 2 doven jongens naast ons gebaren taal te doen. uiteindelijk hadden we er een heel 'gesprek' meequote:Op zondag 19 september 2004 19:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neem je toch een kladblok mee... schrijf je alles op!
moet ik vrijdag vrijnemen?quote:Op zondag 19 september 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hahahah dah d8 ik gister al een beetje te horen.
Donderdag ga ik ook stappen, gaan we gezellig met de hele fokevhgang
Zelfde gedachte hier!quote:Op zondag 19 september 2004 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet ik vrijdag vrijnemen?
quote:Op zondag 19 september 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Donderdag ga ik ook stappen, gaan we gezellig met de hele fokevhgang
Heel fijn van een collega'tje gekregenquote:Op zondag 19 september 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik zal er iig wel zijn ergensquote:Donderdag ga ik ook stappen, gaan we gezellig met de hele fokevhgang
neuh, kben op t moment vrij blut eigenlijkquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef Blueman het volgende:
Artic carpoolen?
Hoezo was die de vorige keer niet bevallen danquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
geen gangbang he
Als jij dan rijdt, hoef je ook niet zoveel te drinkenquote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, kben op t moment vrij blut eigenlijk
klote ib-groep met hun brieven dat je moet terugbetalen
zoals; stunt, boston (rozen!!), weekends, bar2alex, thomas zoiets meestal ( en nog danssalonquote:Op zondag 19 september 2004 19:26 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm lastig te zeggen ivm haar rooster... en er hangt me iets van bij dat ze dit weekend naar Parijs gaat met der zus, dus volgens mij niet, maar pin me der niet op vast... maar jij bent dus ook regelmatig in het eindhovense te vinden? Zoals waar dan?
Was je weer met je grote lichaam tegen haar aan staan rijden dan?quote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hoezo was die de vorige keer niet bevallen dan?
dat is wel waar jaquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als jij dan rijdt, hoef je ook niet zoveel te drinken
quote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hoezo was die de vorige keer niet bevallen dan?
heuj!quote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was je weer met je grote lichaam tegen haar aan staan rijden dan?
Sterk punt hequote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is wel waar ja
uhuh..maarja...kmoet wel voorkomen dat ik echt helemaal blut ben straks...quote:Op zondag 19 september 2004 19:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Sterk punt he
Ehv-topic stappen is natuurlijk wel iets unieks.quote:Op zondag 19 september 2004 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh..maarja...kmoet wel voorkomen dat ik echt helemaal blut ben straks...
Ik heb haar nog nooit gezienquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was je weer met je grote lichaam tegen haar aan staan rijden dan?
Dan ben je er vroeg bij aangezien de eerste 200 vrouwen altijd een roos krijgenquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zoals; stunt, boston (rozen!!), weekends, bar2alex, thomas zoiets meestal ( en nog danssalon)
alles behalve klassiekquote:Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef gazylady2 het volgende:
van wat voor soort muziek houden jullie zo ongeveer eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |