Palm. Maar ook Grolsch. En Heineken!quote:Op zondag 19 september 2004 19:08 schreef Seborik het volgende:
Ik doe mee, RobH! Wat is jouw merk, dan ga ik dat vanaf nu drinken.
Dat is nog eens een goed idee!quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Over een poosje moet je Fok! en je username overal op gaan schrijven!
quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Pleur de naam van FOK! op alles wat maar kanquote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Niet in de wet. Wel op het krat zelf.quote:Op zondag 19 september 2004 18:57 schreef robh het volgende:
Het idee is simpel: wanneer jij je kratje bier leeg hebt schrijf je op de zijkant "FOK" en je usernaam. Kom je een kratje tegen waar FOK + een naam opstaat dan mekd je dat hier en weet je wie dat kratje voor je heeft gehad.
Dit is hartstikke legaal, er staat nergens in de wet dat je niet op kratjes mag schrijven.
Veel succes!
geeft alleen al aan hoe koel dit topic isquote:Op zondag 19 september 2004 22:39 schreef Apekoek het volgende:
alleen de kans dat je zo'n krat van een mede fokker tegen komt is uber klein.
laten we zeggen dat er ongeveer 100000 fokkers zijn. waarvan een kleine 1000 fokkers dit topic zien. waarvan 100 reageren, en waarvan 50 het ook echt doen. Dit is 0,0003125% van de nederlandse bevolking. Daarom acht ik dan ook de kans zeer klein dat uberhaupt een andere fokker zo'n kratje tegen komt.
ja maar hier wil ik dus mee aangeven, dat een fokker geen kratje zal ontvangen van een mede fokker, die kans is gewoon te klein. dus geen foto's van kratjes in dit topic vrees ikquote:Op maandag 20 september 2004 10:31 schreef Joz het volgende:
[..]
geeft alleen al aan hoe koel dit topic is
quote:Op maandag 20 september 2004 10:52 schreef Kylee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vooral doen. Dan kunnen de fabrikanten fok gaan claimen..
Jezus...quote:Op zondag 19 september 2004 22:39 schreef Apekoek het volgende:
laten we zeggen dat er ongeveer 100000 fokkers zijn. waarvan een kleine 1000 fokkers dit topic zien. waarvan 100 reageren, en waarvan 50 het ook echt doen. Dit is 0,0003125% van de nederlandse bevolking. Daarom acht ik dan ook de kans zeer klein dat uberhaupt een andere fokker zo'n kratje tegen komt.
*Met stift magazijn van supermarkt in duiktquote:Op maandag 22 november 2004 16:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jezus...![]()
Maar elke fokker van die 50 zijn natuurlijk hele dope gozers en die drinken gewoon 100 kratjes per weekquote:Op zondag 19 september 2004 22:39 schreef Apekoek het volgende:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2004 16:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Maar elke fokker van die 50 zijn natuurlijk hele dope gozers en die drinken gewoon 100 kratjes per week![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 16:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ook leuk voor R&P je eigen naam in je arm krassen, en als je dan gepaald wordt omdat je een joint en een paar biertjes hebt gehad kan je meteen zien welke fokster je neukt...
LOLquote:Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Met stift magazijn van supermarkt in duikt
Dus nooit meer anonieme sexquote:Op maandag 22 november 2004 16:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ook leuk voor R&P de naam van een fokker in je arm krassen als je gepaald wordt, nadat je een joint en een paar biertjes hebt gehad uiteraard. Kan je meteen zien als man welke fokker daarvoor het borderlinertje gekeest heeft.
Alleen je nickname, is anoniem genoegquote:Op maandag 22 november 2004 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nooit meer anonieme sex
Of ruimte voor een nieuw verschijnsel: de sexkl00nquote:Op maandag 22 november 2004 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nooit meer anonieme sex
Moet je niet vergeten om een cloon te gebruikenquote:Op maandag 22 november 2004 16:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Alleen je nickname, is anoniem genoeg
+*vrolijk mee doetquote:Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Met stift magazijn van supermarkt in duikt
Mag je OUD nog in? "Kras FOK + je usernaam op je miskraam! "quote:Op maandag 22 november 2004 16:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ook leuk voor R&P de naam van een fokker in je arm krassen als je gepaald wordt, nadat je een joint en een paar biertjes hebt gehad uiteraard. Kan je meteen zien als man welke fokker daarvoor het borderlinertje gekeest heeft.
Volgens mij zijn ze daar idd vergeten om me een blijvende ban op OUD te geven.quote:Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef robh het volgende:
[..]
Mag je OUD nog in? "Kras FOK + je usernaam op je miskraam! "
aha ik ookquote:Op maandag 22 november 2004 22:16 schreef JPM01 het volgende:
ik werk in een supermarkt en ben ook verantwoordelijk voor het bier..., zal het eens in de gaten houdenen op elk kratje pen ik ook ff m'n naam en fok
ik zie dus elke maand meer dan 1000 kratten
Niet te groot stefan das krat vervuilingquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:18 schreef 9christensen het volgende:
whehe ik doe mee
neu niet over het grolsch heen iddquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Niet te groot stefan das krat vervuiling
duizend was al gebodenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:48 schreef remondepemon het volgende:
ik werk in de embalage van de albert heijn, kan er dit weekend er wel een honderdtal kratjes bekladden...![]()
Fusten heten die dingen toch?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die zitten ook in kratten!
fusten worden per twee geleverd in een krat.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:14 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Fusten heten die dingen toch?
ik drink meestal uit blikquote:Op donderdag 25 november 2004 13:08 schreef Haemorrhage het volgende:
Als mensen grote hoeveelheden kratten gaan bekladden is het niet leuk meer. Als iedereen nu gewoon op een krat dat hij/zij daadwerkelijk gekocht heeft zijn naam zet, dan blijft het leuk.
Als je ergens in de buurt van Zeeland woont wil je dan mijn naam er ook bij op zetten? Voor Sebbo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:26 schreef Pistol_Pete het volgende:
Als de gasten vanavond een beetje doordrinken ga ik morgen een leeg kratje Grolsch inleveren voorzien van mijn username + Fok!
Maastrichtquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:29 schreef robh het volgende:
[..]
Als je ergens in de buurt van Zeeland woont wil je dan mijn naam er ook bij op zetten? Voor Sebbo.
Alvast bedank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |