abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22100730
Qatar News Agency meldt vandaag dat Ajax scouts naar Qatar heeft gestuurd om de 17-jarige Ali Hussaini te volgen, die al twaalf maal scoorde in vier wedstrijden. Momenteel speelt Ali Hussaini voor Al Shabab, en daar was hij vandaag opnieuw de held door een hattrick te maken tegen Al Ahli.

Hussaini werd bekend na zijn goede optreden in het begin van de competitie. Ajax zoekt al na het vetrek van Zlatan Ibrahimovic een vervanger. Indien men onder de indruk zijn van zijn kwaliteiten is, wil Ajax hem in de winterstop halen. De spits zelf heeft al aangegeven dat hij een transfer naar Ajax wel ziet zitten.

"Hij is een geweldig talent die het niveau van Ajax zeker aan moet kunnen ", zegt Al Shabab-manager Murad. "Ajax moet wel met een heel goed bod komen indien ze hem willen aantrekken, want er zijn meer clubs die hem volgen."
slettebak [@] gmail.com
pi_22100765
Is een speler van 17 niet ietwat jong om als vervanger van Zlatan te worden gepresenteerd?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22100788
Ik vraag me uberhaupt af of er een kern van waarheid aan dit bericht zit.
En 12 doelpunten in Qatar, whoheee .
slettebak [@] gmail.com
pi_22100835
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:01 schreef JaWi het volgende:
"Hij is een geweldig talent die het niveau van Ajax zeker aan moet kunnen ", zegt Al Shabab-manager Murad.
Wie is dat?
pi_22100865
Dat kan dus echt niks zijn hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22100883
Ik vroeg me af of het niet eerder gepost was hier. Leek me echt zo' n loos bericht.
slettebak [@] gmail.com
pi_22101087
Die het niveau van ajax ZEKER moet aankunnen.... de enige die dat konden waren cruyf Maradona Pele Van Basten enz enz......
pi_22101157
Googlen op Ali Hussaini en Al Shabab levert iig niks bruikbaars op.

Kan iemand zich nog Ahmed Fandi uit Singapore herinneren? Was ook zo'n ultra-toppper voor Ajax.
Is later nog naar Groningen gegaan en vervolgens af door de zijdeur.
pi_22101205
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:28 schreef Bayer het volgende:
Googlen op Ali Hussaini en Al Shabab levert iig niks bruikbaars op.

Kan iemand zich nog Ahmed Fandi uit Singapore herinneren? Was ook zo'n ultra-toppper voor Ajax.
Is later nog naar Groningen gegaan en vervolgens af door de zijdeur.
playerhistory.com geeft ook niets aan
pi_22101230
Op naar roda dan maar
quote:
Meespelen Stekelenburg tegen Roda JC onzeker

21/9/2004 8 :34

Ajax zal nog enige tijd moeten wachten op de terugkeer van Maarten Stekelenburg. De doelman verdraaide zaterdag zijn knie tijdens de training en miste hierdoor de wedstrijd tegen FC Den Bosch (5-0 winst Ajax).
'Maarten heeft een binnenband in zijn knie verrekt. Gelukkig is het niet ernstig, maar het herstel duurt zeven tot tien dagen. De kans is dan ook groot dat hij het duel met Roda net niet haalt', lichtte Ajax' keeperstrainer Wil Coort in het Algemeen Dagblad de blessure van Stekelenburg toe.

Ajax ontvangt komende zaterdag Roda JC in de Arena. Bogdan Lobont zal opnieuw de plek in het doel overnemen van Stekelenburg. Vorig seizoen was de Roemeense international nog eerste doelman bij de Amsterdammers.
quote:
Laatste kaarten Ajax - Roda te koop!

Amsterdam, 20 september 2004
Ajax speelt komend weekeinde tegen Roda JC. Zaterdagavond om 20.30 uur wordt er afgetrapt in de Amsterdam ArenA. Voor deze wedstrijd geldt geen Club Card verplichting, dus iedereen kan via TicketBox kaartjes kopen. Bel voor een verkooppunt bij jou in de buurt: 0900 - 9393 (0,45 ct p.m.). Zorg dat je erbij bent!
slettebak [@] gmail.com
pi_22101330
Chelsea bekijkt Van Der Vaart, Sneijder en Maxwell
Volgens de Engelse tv-zender ITV zaten afgelopen zondag vertegenwoordigers van Chelsea op de tribune bij Den Bosch – Ajax. Zij zouden daar speciaal zijn voor het drietal, Van Der Vaart, Sneijder en Maxwell.

De Engelse tv-zender meldt voorts dat de Londense club bereidt is om 15 miljoen euro voor Van Der Vaart te betalen, 9 miljoen euro voor Wesley Sneijder en voor Maxwell zouden ze Celestine Babayaro en enkele miljoenen overhebben.

ajax.netwerk.to
pi_22101356
Sodemieter op Chelsea .
slettebak [@] gmail.com
pi_22101672
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:04 schreef JaWi het volgende:
En 12 doelpunten in Qatar, whoheee .
In vier wedstrijden voor een kind van 17.

Niet slecht, mocht het waar zijn.
pi_22102113
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

In vier wedstrijden voor een kind van 17.

Niet slecht, mocht het waar zijn.
Kom op zeg, dat voetbal in Qatar stelt toch niks voor. Die club van de Boertjes won niet eens van een eersteklasser hier. Dirk Jan Derksen scoort er tegen de amateurs ook wel zoveel hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22105395
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat voetbal in Qatar stelt toch niks voor. Die club van de Boertjes won niet eens van een eersteklasser hier. Dirk Jan Derksen scoort er tegen de amateurs ook wel zoveel hoor.
Ik wist niet dat ze in Qatar zo slecht waren
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:10:02 #191
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22105622
Wie noemt z'n voetbal club trouwens in vredesnaam Al Shabab? Dat klinkt als een of ander gerecht
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:18:50 #192
82589 S-Two
barba macacu
pi_22105786
misschien dat die Ali wat voor de toekomst is want 12 goals in 4 wedstrijden voor een 17jarig gozertje is natuurlijk niet slecht, ook al is het misschien een zwakke competitie

maar dat hij het niveau nu al zeker aan kan, nee, dat lijkt me niet
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:25:08 #193
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22105906
Ik zat met m'n gedachten al met een biertje in de hand op zo'n plein munchen dinsdag.

Maarrrrrrrr ik was dus ff vergeten dat ik zaterdag ook nog ff m''n hok uit mag (red: ff de stad in en daarna roda thuis).

joepie, nog iets om naar uit te kijken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 september 2004 @ 16:06:09 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22106842
misschien oud nieuws maar van voetbalzone:
quote:
Koeman zal Ajax in zomer van 2006 verlaten

Ajax-trainer Ronald Koeman wil na afloop van zijn contract bij de Amsterdammers - medio 2006 - waarschijnlijk naar het buitenland. "Ik ben in carrièretechnisch opzicht in Nederland over de helft", vertelt de trainer in Sportweek.

Koeman tekende in december 2003 bij tot medio 2006. Een tussentijdse vertrek acht de oud-international onwaarschijnlijk: "Maar in de voetbalwereld weet je het natuurlijk nooit."

Koeman gelooft in tegenstelling tot technisch directeur Louis van Gaal niet dat hij met Ajax voor de grote internationale prijzen mee kan doen: "Dat is enorm moeilijk. Ik heb ook tegen Van Gaal gezegd: 'Je zegt me nogal wat.' Ik denk dat hij het elftal lichtelijk overschat. En dan bedoel ik niet de kwaliteit van het elftal maar ook de vraag of je het elftal bij elkaar kunt houden en of alle posities wel goed bezet zijn."

Dat laatste noemt Koeman als reden om op termijn bij Ajax weg te willen: "Bij Ajax accepteer ik de omstandigheid dat ik een elftal geen vier jaar bij elkaar kan houden. Toen ik bij Ajax begon, was het een fantastische uitdaging, met allemaal jonge veelbelovende spelers. Dat is alleen maar interessant voor een trainer. Maar het is ook weer niet de manier waarop ik tien jaar lang wil blijven werken. Een volgende stap, en volgende uitdaging zou zijn om bij een club te werken waar je een ploeg makkelijker bij elkaar kan houden."
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22107125
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 16:06 schreef rubbereend het volgende:
misschien oud nieuws maar van voetbalzone:
[..]
Kunnen Danny Blind en Aron Winter al beginnen met voorbereiden .

DANNY WHOOOHOOOOOHOO DANNY BLIIIIINDD .
pi_22107180
En Chelsea moet gewoon een end op flikkeren.
pi_22108512
Dat zou momenteel de doodsteek voor Ajax betekenen, als dit trio Ajacieden vertrekt.
pi_22108765
Maar die gaan toch niet.

Koeman zegt dus dat hij zijn team wel eens bij elkaar zou willen halen, moet je vooral Zlatan verkopen.
pi_22108798
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat zou momenteel de doodsteek voor Ajax betekenen, als dit trio Ajacieden vertrekt.
Voor het bestuur ook..
pi_22108811
**Richard Witschge (35) heeft een punt
achter zijn carrière gezet,zo meldt NOS
Studio Sport.

Witschge,die 31 keer in Oranje speelde
en daarin één goal maakte,kwam voor het
laatst uit voor Oita Trinita in Japan.
Hij had de wens nog een keer voor een
behoorlijke club te spelen,maar ziet
daar nu van af.

De sierlijke linkermiddenvelder droeg
de shirts van Ajax,Barcelona,Bordeaux
en Blackburn Rovers.Witschge gaat de
opleiding trainer/coach 3 voor ex-profs
volgen.

Bron: NOS teletekst

Witschge . Hopelijk gaat ie bij Ajax z'n trainersopleiding volgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')