Wie is dat?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:01 schreef JaWi het volgende:
"Hij is een geweldig talent die het niveau van Ajax zeker aan moet kunnen ", zegt Al Shabab-manager Murad.
playerhistory.com geeft ook niets aanquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:28 schreef Bayer het volgende:
Googlen op Ali Hussaini en Al Shabab levert iig niks bruikbaars op.
Kan iemand zich nog Ahmed Fandi uit Singapore herinneren? Was ook zo'n ultra-toppper voor Ajax.
Is later nog naar Groningen gegaan en vervolgens af door de zijdeur.
quote:Meespelen Stekelenburg tegen Roda JC onzeker
21/9/2004 8 :34
Ajax zal nog enige tijd moeten wachten op de terugkeer van Maarten Stekelenburg. De doelman verdraaide zaterdag zijn knie tijdens de training en miste hierdoor de wedstrijd tegen FC Den Bosch (5-0 winst Ajax).
'Maarten heeft een binnenband in zijn knie verrekt. Gelukkig is het niet ernstig, maar het herstel duurt zeven tot tien dagen. De kans is dan ook groot dat hij het duel met Roda net niet haalt', lichtte Ajax' keeperstrainer Wil Coort in het Algemeen Dagblad de blessure van Stekelenburg toe.
Ajax ontvangt komende zaterdag Roda JC in de Arena. Bogdan Lobont zal opnieuw de plek in het doel overnemen van Stekelenburg. Vorig seizoen was de Roemeense international nog eerste doelman bij de Amsterdammers.
quote:Laatste kaarten Ajax - Roda te koop!
Amsterdam, 20 september 2004
Ajax speelt komend weekeinde tegen Roda JC. Zaterdagavond om 20.30 uur wordt er afgetrapt in de Amsterdam ArenA. Voor deze wedstrijd geldt geen Club Card verplichting, dus iedereen kan via TicketBox kaartjes kopen. Bel voor een verkooppunt bij jou in de buurt: 0900 - 9393 (0,45 ct p.m.). Zorg dat je erbij bent!
In vier wedstrijden voor een kind van 17.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:04 schreef JaWi het volgende:
En 12 doelpunten in Qatar, whoheee.
Kom op zeg, dat voetbal in Qatar stelt toch niks voor. Die club van de Boertjes won niet eens van een eersteklasser hier. Dirk Jan Derksen scoort er tegen de amateurs ook wel zoveel hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In vier wedstrijden voor een kind van 17.
Niet slecht, mocht het waar zijn.
Ik wist niet dat ze in Qatar zo slecht warenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat voetbal in Qatar stelt toch niks voor. Die club van de Boertjes won niet eens van een eersteklasser hier. Dirk Jan Derksen scoort er tegen de amateurs ook wel zoveel hoor.
quote:Koeman zal Ajax in zomer van 2006 verlaten
Ajax-trainer Ronald Koeman wil na afloop van zijn contract bij de Amsterdammers - medio 2006 - waarschijnlijk naar het buitenland. "Ik ben in carrièretechnisch opzicht in Nederland over de helft", vertelt de trainer in Sportweek.
Koeman tekende in december 2003 bij tot medio 2006. Een tussentijdse vertrek acht de oud-international onwaarschijnlijk: "Maar in de voetbalwereld weet je het natuurlijk nooit."
Koeman gelooft in tegenstelling tot technisch directeur Louis van Gaal niet dat hij met Ajax voor de grote internationale prijzen mee kan doen: "Dat is enorm moeilijk. Ik heb ook tegen Van Gaal gezegd: 'Je zegt me nogal wat.' Ik denk dat hij het elftal lichtelijk overschat. En dan bedoel ik niet de kwaliteit van het elftal maar ook de vraag of je het elftal bij elkaar kunt houden en of alle posities wel goed bezet zijn."
Dat laatste noemt Koeman als reden om op termijn bij Ajax weg te willen: "Bij Ajax accepteer ik de omstandigheid dat ik een elftal geen vier jaar bij elkaar kan houden. Toen ik bij Ajax begon, was het een fantastische uitdaging, met allemaal jonge veelbelovende spelers. Dat is alleen maar interessant voor een trainer. Maar het is ook weer niet de manier waarop ik tien jaar lang wil blijven werken. Een volgende stap, en volgende uitdaging zou zijn om bij een club te werken waar je een ploeg makkelijker bij elkaar kan houden."
Kunnen Danny Blind en Aron Winter al beginnen met voorbereidenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:06 schreef rubbereend het volgende:
misschien oud nieuws maar van voetbalzone:
[..]
Voor het bestuur ook..quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat zou momenteel de doodsteek voor Ajax betekenen, als dit trio Ajacieden vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |