Nee denk het ook niet, maar ja als je het niet probeert, weet je zeker dat je bot vangt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:35 schreef poudaman het volgende:
denk dat je prijs voor de gemiddelde Fokker niet in het budget gvalt
De prijs moet zeker onderhandelbaar zijn... Meestal ligt de prijs wel 2 a 3duizend lager voor deze auto (bron www.autoweek.nl carbase) Ik ben nu al een gelukkige Ibiza rijder en vind deze diesel wel interessant maar niet voor die prijs!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:35 schreef poudaman het volgende:
denk dat je prijs voor de gemiddelde Fokker niet in het budget gvalt
Tja dr stond inderdaad dat de prijs onderhandelbaar is. Maar bronnen heb ik eigenlijk lak aan.... ik weet wat ik krijg als ik hem inruil en daar basseer ik mijn prijs op.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:46 schreef DiMacho het volgende:
[..]
De prijs moet zeker onderhandelbaar zijn... Meestal ligt de prijs wel 2 a 3duizend lager voor deze auto (bron www.autoweek.nl carbase) Ik ben nu al een gelukkige Ibiza rijder en vind deze diesel wel interessant maar niet voor die prijs!
I know, ik ben al een paar jaar lid.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:49 schreef realbase het volgende:
kleine tip : probeer het eens op http://www.seat-online.nl ( nee geen spam )
Daar zit een forum voor seat rijders waaronder ook een "aanbod" sectie !
Veel succes
Doe een bod zou ik zeggen..... (Als verkoper probeer ik natuurlijk ook het onderste uit de kan te halen)quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:48 schreef Timmert het volgende:
Ik vind het een hele mooie auto en zoek eigenlijk wel zoiets, maar ik vind je vraagprijs helaas veeeeel te hoog. Normaalgesproken ben ik anti zeiken over vraagprijs, maar dit is echt teveel van het goede hoor..
quote:Op zondag 19 september 2004 16:00 schreef Rekkie het volgende:
Aangeboden: Seat Ibiza TDi SIGNO (90 pk) 3d
Bouwjaar: 2000 (mei)
Kilometerstand: 156.000
- Climatronic
- Elektrische ramen
- Elektrische spiegels
- Boordcomputer
- Cruise control
- Cd-wisselaar
- In hoogte verstelbare stoel
- In hoogte verstelbaar stuur
Auto is goed onderhouden, rijdt zeer zuinig.
Vraagprijs 8:.000 Eruo
APK tot april 2006
Destijds besloten niet te gaan verkopen, nu ivm gezinsuitbreiding is tie weer te koop.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Hoe komt het die 'ie nog steeds te koop is (en je met de prijs gezakt bent), aangezien je wist wat je terug zou krijgen als je hem inruilt?
Dubbel dank.....!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef MK1GTI het volgende:
Probeer het vooral ook even op de tdiclub: www.tdiclub.nl. Er zijn daar genoeg mensen die een leuke compacte TDI zoeken en je kan HELE coole dingen doen met zo'n 90pk TDI! Tis jammer dat ik al voorzien ben en ik waarschijnlijk binnenkort zelf afscheid moet gaan nemen van mijn Caddy ivm lease, anders had ik hier wel interesse in. Succes met de verkoop.
Ik betaal 62/63 euro per maand.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:56 schreef off_topic het volgende:
wat betaal je aan belasting voor deze tdi?
Maar Fok! is maar 1 van de zovele waar ik hem aanbied.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:24 schreef S1nn3rz het volgende:
Ruil em gewoon in bij de dealer, ben je em direct kwijt.
Misschien krijg je dan maar 6000 maar nu zit je met een auto die je niet meer wilt, en die elke maand afschrijft.
Uiteindelijk gaat dat je nog meer kosten, en ik denk ook niet dat de gemiddelde fokker een dusdanig bedrag kan/wil neerleggen voor een auto.
![]()
Nee, maar die korting die je krijgt ben je nu al kwijt aan de prijsverlaging van je autoquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar Fok! is maar 1 van de zovele waar ik hem aanbied.
En inruilen doe ik liever niet...... omdat ik dan niet om korting kan vragen op de nieuwe auto
Ja en bijna 30.000 km later en een paar maanden later..... die 11.000 was veel te hoogquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef WaStEd het volgende:
Wordt een lekker geloofwaardig verhaal... er is ff bijna 8.000 ouwerwetse pieken vanaf nu....
Emmen.......quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
waar staat hij?
Met afstandsbediening zelfs.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:22 schreef .Pas het volgende:
Geen centrale vergrendeling?
Ik zou 'm ook ruilen tegen een Leonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:06 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ruilen geen optie zegt -ie dan.
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen anders wordt het te moeilijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik ook. Dat wel.
Maar om eerst te zeggen dat ruilen geen optie is en daarna het topic willen sluiten omdat hij z'n auto heeft geruild is wel een beetje gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |