Ik hoorde idd iets met hal, .....quote:Op zondag 19 september 2004 14:26 schreef calvobbes het volgende:
Lijkt me de Music Hall dan.
Maar ook daar is geen bevestiging te vinden...
Je vond het slecht in de Statenhal en in Ahoy ?quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef StofjeB het volgende:
Hiphop in een grote zaal is doorgaans een zeer slechte combinatie. Jammer dat dat concert van ze in Paradiso zo snel uitverkocht was
Klopt ik hoorde iets van H&H en kon het niet plaatsen, suf zijn is oké.quote:Op zondag 19 september 2004 14:54 schreef XL het volgende:
op MTV vertelden ze inderdaad HMH, dat weet ik zeker
Het was toen zo snel uitverkocht omdat het grootste deel van de kaarten waren weggegeven aan platenmaatschappijen en pers etc.. wat resulteerde in maar 100/200 beschikbare kaartjes voor de fans.. (dacht ik..)quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef StofjeB het volgende:
Hiphop in een grote zaal is doorgaans een zeer slechte combinatie. Jammer dat dat concert van ze in Paradiso zo snel uitverkocht was
ja klopt, een stuk of 100.. geen doenquote:Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef TastyMushroom het volgende:
Het was toen zo snel uitverkocht omdat het grootste deel van de kaarten waren weggegeven aan platenmaatschappijen en pers etc.. wat resulteerde in maar 100/200 beschikbare kaartjes voor de fans.. (dacht ik..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |