Mn rij! Wat doe je?!quote:Op zondag 19 september 2004 13:57 schreef Tessje het volgende:
Just die it
Ik ben hier bezig met een recordpoging hoorquote:Op zondag 19 september 2004 13:58 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Ik zal jou eens een rij voor je kop gevenquote:Op zondag 19 september 2004 13:57 schreef knowall het volgende:
[..]
Mn rij! Wat doe je?!![]()
Ik durf nietquote:Op zondag 19 september 2004 13:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ga anders eens in het topic kijken.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 19 september 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes zijn eigenlijk ook allemaal homo's
Gedraag je als een man en verdwijn gewoon..quote:Op zondag 19 september 2004 13:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
Uit: Het Grote Gijsjes 500 Jubileum Topicquote:Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Niet voordat jij je avater hebt veranderdquote:Op zondag 19 september 2004 14:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gedraag je als een man en verdwijn gewoon..
Komen Gijsjes ook buiten hun vertrouwde gebied?quote:Op zondag 19 september 2004 14:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uit: Het Grote Gijsjes 500 Jubileum Topic
Stirb jetztquote:Op zondag 19 september 2004 14:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Niet voordat jij je avater hebt veranderd![]()
Och, er posten wel eens wat van die fuckups in GAM, veel meer is het niet...quote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef knowall het volgende:
[..]
Komen Gijsjes ook buiten hun vertrouwde gebied?
En wat me ook opvalt is dat Gijsjes baggertopics kunnen openen zonder dat er een slotje op komt, hebben ze dus ook speciale rechten?![]()
Hoe kan ik bij ze aansluiten?quote:Op zondag 19 september 2004 14:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Och, er posten wel eens wat van die fuckups in GAM, veel meer is het niet...
Trieste gasten
Nee ik wacht wel op de volgende trein..quote:Op zondag 19 september 2004 14:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Na U![]()
Maar we zullen elkaar niet meer zien na de dood, aangezien gij schorem naar de hel gaatquote:Op zondag 19 september 2004 14:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee ik wacht wel op de volgende trein..
Mailen naar notorious_roy@fok.nl en chocobo@fok.nlquote:Op zondag 19 september 2004 14:05 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe kan ik bij ze aansluiten?
Ga nou maar gewoon.. Je ouders ook weer blij enzoquote:Op zondag 19 september 2004 14:05 schreef knowall het volgende:
[..]
Maar we zullen elkaar niet meer zien na de dood, aangezien gij schorem naar de hel gaat
Aan welke eisen moet ik voldoen?quote:Op zondag 19 september 2004 14:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mailen naar notorious_roy@fok.nl en chocobo@fok.nl
quote:Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef p-etr-a het volgende:
ChOas, jij bent zelf een Gijsje toch?
Kom op zeg, je ben politieagente hoe moet ik jou nou ooit serieus nemen?quote:Op zondag 19 september 2004 14:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon.. Je ouders ook weer blij enzo
Bent gij ook een Gijs?quote:Op zondag 19 september 2004 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naar ChOas moet je niet luisterenDat is de grootste homo van d Gijsjes
Aardige jongen, dat wel, maar veel te zachtaardig. Wil ook altijd iedereen meteen knuffelen enzo
En weer mijn werk.. Zeg etter.. In mijn vrije tijd ben ik andersquote:Op zondag 19 september 2004 14:08 schreef knowall het volgende:
[..]
Kom op zeg, je ben politieagente hoe moet ik jou nou ooit serieus nemen?![]()
Je zou natuurlijk in een Gijsjes topic kunnen gaan kijkenquote:Op zondag 19 september 2004 14:10 schreef knowall het volgende:
[..]
Bent gij ook een Gijs?
Hoge pijngrens, intollerantie, rechts, gamen.... zoietsquote:Op zondag 19 september 2004 14:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Aan welke eisen moet ik voldoen?![]()
Die zijn overal weer weggehaaldquote:Op zondag 19 september 2004 14:11 schreef Tessje het volgende:
Ga terug naar de MacDonaldsballenbak of zo
Ga bonnetjes uitschrijvenquote:Op zondag 19 september 2004 14:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
En weer mijn werk.. Zeg etter.. In mijn vrije tijd ben ik andersDeal with it.. Fucking loser.. Ga terug naar de MacDonaldsballenbak of zo
Alles goed, chubby?quote:Op zondag 19 september 2004 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naar ChOas moet je niet luisterenDat is de grootste homo van d Gijsjes
Aardige jongen, dat wel, maar veel te zachtaardig. Wil ook altijd iedereen meteen knuffelen enzo
gamen is kutquote:Op zondag 19 september 2004 14:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoge pijngrens, intollerantie, rechts, gamen.... zoiets
Ja prima pjeequote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alles goed, chubby?
Sterf gewoon vuile teringnewbie..quote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef knowall het volgende:
[..]
Ga bonnetjes uitschrijven
Mijn imitatie van een agent: ...komtie....quote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sterf gewoon vuile teringnewbie..
Was coolquote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja prima pjeeHoe was het bij JD?
Rustig aan he, dit is geen Gijsjes-topicquote:Op zondag 19 september 2004 14:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was cool
quote:Op zondag 19 september 2004 14:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn imitatie van een agent: ...komtie....![]()
Hoi slim agentjequote:Op zondag 19 september 2004 14:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die is leuk ja. Maar het zou nog leuker zijn als jij naar het ziekenhuis zou gaan en vragen of je ergens vrijwillig euthenasie zou kunnen plegen..
Ohw boehoe.. Een spelfoutje.. Laten we het meteen tegen een FA gaan vertellen..quote:Op zondag 19 september 2004 14:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoi slim agentje
Geef nou maar gewoon toe dat je te dom bent voor een fatsoenlijk beroepquote:Op zondag 19 september 2004 14:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ohw boehoe.. Een spelfoutje.. Laten we het meteen tegen een FA gaan vertellen..
Als jij toegeeft dat je ouders een gruwelijke fout hebben gemaakt door ooit een kind te willen.. Bij 1 op de 3 gaat het fout qua geestelijke gesteldheid..quote:Op zondag 19 september 2004 14:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je te dom bent voor een fatsoenlijk beroep
Hoe oud was je ook weer?quote:Op zondag 19 september 2004 14:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jij toegeeft dat je ouders een gruwelijke fout hebben gemaakt door ooit een kind te willen.. Bij 1 op de 3 gaat het fout qua geestelijke gesteldheid..
Ze hadden beter abortus kunnen plegen toen ze de kans nog hadden..
In ieder geval verstandiger dan jouwquote:Op zondag 19 september 2004 14:22 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook weer?
Gaat jou geen ene flikker aan. Ga nu maar snel een plekje zoeken om iets door te snijden.. En om het makkelijker te maken zal ik een hint geven: Het zijn niet je handen.. Niet je onderarmen.. Maar wat er tussen zit..quote:Op zondag 19 september 2004 14:22 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook weer?
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 19 september 2004 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
In ieder geval verstandiger dan jouw
Wat ben je? Een of andere teringjournalist?quote:Op zondag 19 september 2004 14:25 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet![]()
Aangezien je politieagent bent zal je wel minstens 20+ zijn, en dan kan ik alleen concluderen dat je je opvallend volwassen voor je leeftijd bentquote:Op zondag 19 september 2004 14:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gaat jou geen ene flikker aan. Ga nu maar snel een plekje zoeken om iets door te snijden.. En om het makkelijker te maken zal ik een hint geven: Het zijn niet je handen.. Niet je onderarmen.. Maar wat er tussen zit..
En nog onintelligent ben je ookquote:Op zondag 19 september 2004 14:26 schreef knowall het volgende:
[..]
Aangezien je politieagent bent zal je wel minstens 20+ zijn, en dan kan ik alleen concluderen dat je je opvallend volwassen voor je leeftijd bent
Wie is er nou agent? Jij of ik?quote:Op zondag 19 september 2004 14:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
En nog onintelligent ben je ook![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 14:24 schreef ChOas het volgende:
We storen toch niet in jullie topic ?
Wie is er nou een onintelligente kneus?quote:Op zondag 19 september 2004 14:29 schreef knowall het volgende:
[..]
Wie is er nou agent? Jij of ik?![]()
Ik ben tenminste intelligent genoeg om geen agent te wordenquote:Op zondag 19 september 2004 14:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie is er nou een onintelligente kneus?
Alle vingers wijzen toch echt richting jou
Zeg, ben je al LIVE met Burnout?quote:Op zondag 19 september 2004 14:25 schreef febster het volgende:
*eindhovense inbreng*
Het was gister weer kei gezellig op stratumseind
Dat pakket krijg ik pas deze week, samen met een nieuwe tv, dus nog even geduldquote:Op zondag 19 september 2004 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, ben je al LIVE met Burnout?
Prima.quote:Op zondag 19 september 2004 14:41 schreef febster het volgende:
[..]
Dat pakket krijg ik pas deze week, samen met een nieuwe tv, dus nog even geduld
Wat mij betreft mergen we gewoon die reeksenquote:Op zondag 19 september 2004 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima.
Zijn er trouwens nog vragen over Gijsjes/Eindhoven/HOMO ?
Hebben we eindelijk Eindhovense Gijsjes erbij!quote:Op zondag 19 september 2004 14:46 schreef ChOas het volgende:
Wat mij betreft mergen we gewoon die reeksen
Alleen als ze dronken zijn hoorquote:Op zondag 19 september 2004 17:13 schreef chibibo het volgende:
Maar Eindhovense vrouwen praten zo raar.
quote:Op zondag 19 september 2004 17:26 schreef febster het volgende:
En die zachte g is alleen maar sexy
Wat een goed idee Nadinequote:Op zondag 19 september 2004 16:19 schreef Nadientje het volgende:
we nemen alleen nog maar vrouwen aan bij de gijsjes
Zijn ze echt allemaal hoomoo?quote:Op zondag 19 september 2004 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er trouwens nog vragen over Gijsjes/Eindhoven/HOMO ?
quote:Op zondag 19 september 2004 18:28 schreef knowall het volgende:
[..]
Zijn ze echt allemaal hoomoo?
quote:Op zondag 19 september 2004 17:26 schreef febster het volgende:
[..]
Alleen als ze dronken zijn hoor
En die zachte g is alleen maar sexy
quote:Op zondag 19 september 2004 18:54 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|