Mn rij! Wat doe je?!quote:Op zondag 19 september 2004 13:57 schreef Tessje het volgende:
Just die it
Ik ben hier bezig met een recordpoging hoorquote:Op zondag 19 september 2004 13:58 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Ik zal jou eens een rij voor je kop gevenquote:Op zondag 19 september 2004 13:57 schreef knowall het volgende:
[..]
Mn rij! Wat doe je?!![]()
Ik durf nietquote:Op zondag 19 september 2004 13:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ga anders eens in het topic kijken.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 19 september 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes zijn eigenlijk ook allemaal homo's
Gedraag je als een man en verdwijn gewoon..quote:Op zondag 19 september 2004 13:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
Uit: Het Grote Gijsjes 500 Jubileum Topicquote:Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Niet voordat jij je avater hebt veranderdquote:Op zondag 19 september 2004 14:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gedraag je als een man en verdwijn gewoon..
Komen Gijsjes ook buiten hun vertrouwde gebied?quote:Op zondag 19 september 2004 14:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uit: Het Grote Gijsjes 500 Jubileum Topic
Stirb jetztquote:Op zondag 19 september 2004 14:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Niet voordat jij je avater hebt veranderd![]()
Och, er posten wel eens wat van die fuckups in GAM, veel meer is het niet...quote:Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef knowall het volgende:
[..]
Komen Gijsjes ook buiten hun vertrouwde gebied?
En wat me ook opvalt is dat Gijsjes baggertopics kunnen openen zonder dat er een slotje op komt, hebben ze dus ook speciale rechten?![]()
Hoe kan ik bij ze aansluiten?quote:Op zondag 19 september 2004 14:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Och, er posten wel eens wat van die fuckups in GAM, veel meer is het niet...
Trieste gasten
Nee ik wacht wel op de volgende trein..quote:Op zondag 19 september 2004 14:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Na U![]()
Maar we zullen elkaar niet meer zien na de dood, aangezien gij schorem naar de hel gaatquote:Op zondag 19 september 2004 14:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee ik wacht wel op de volgende trein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |