gotver ik heb het vanmorgen nog gelezen op GOT, een topic over de Ipod accu en daar stond het ook in, ik kan alleen dat stomme topic niet meer vinden in me geschiedenisquote:Op zondag 19 september 2004 13:17 schreef mechatronics het volgende:
nee?? het staat daar dus ook? ff kijken dan..
Ik heb net zitten zoeken maar kan er nog niks relevants van vinden,.. waar had jij het gevonden?
Je wilt er toch geen normale potmeter tussen gaan zetten hoop ik he?quote:Op zondag 19 september 2004 13:33 schreef mechatronics het volgende:
[afbeelding]
overigens ook gewoon bij de shell te koop.
dan moet ik em alsnog van 9 volt naar 4.5 volt regelen, maar daar had ik idd ook aan gedacht.
alleen, ik heb al een lading herlaadbare AA 1.2 volt herlaadbare, en geen GP op voorraad.
ik zoek gewoon zown voltregelaar waar ik een platte schroevendraaier in kan zetten o.i.d. , dan eik ik em wel met me multimeter, k heb geen trek in een dure automatische instelbare gedoe.
Ja daarom ook, hij doet et wel, maar k heb m paar een paar tellen getest.quote:Op zondag 19 september 2004 13:35 schreef Jaeder het volgende:
Het grootste deel van de discman kan daar wel tegen, opgeladen accu's leveren ook relatief hoge spanningen. Maar of de fijne electronica tegen blotostelling voor lange tijd kan?
euuhhmmmquote:Op zondag 19 september 2004 13:36 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Je wilt er toch geen normale potmeter tussen gaan zetten hoop ik he?
Een potmeter is niets anders dan een regelbare weerstand.quote:Op zondag 19 september 2004 13:42 schreef mechatronics het volgende:
[..]
euuhhmmm![]()
hoezo niet?
die 9volt batterijen hebben trouwens maar 170 mah daar kun je net een half uur naar luisteren voor de batterij op is.quote:Op zondag 19 september 2004 13:33 schreef mechatronics het volgende:
[afbeelding]
overigens ook gewoon bij de shell te koop.
dan moet ik em alsnog van 9 volt naar 4.5 volt regelen, maar daar had ik idd ook aan gedacht.
alleen, ik heb al een lading herlaadbare AA 1.2 volt herlaadbare, en geen GP op voorraad.
ik zoek gewoon zown voltregelaar waar ik een platte schroevendraaier in kan zetten o.i.d. , dan eik ik em wel met me multimeter, k heb geen trek in een dure automatische instelbare gedoe.
Eerlijk gezegt weet ik niet hoe je het wel moet doen.quote:Op zondag 19 september 2004 13:50 schreef mechatronics het volgende:
jij, met HBO electro, kan je mij dan wel uitleggen hoe het wel moet?
want idd volgens mij heb je mooi gelijk. wat jij net zegt, daar had ik ff niet aan gedacht![]()
Moet je wel een Schottky diode nemen en geen silicium, want daar valt iets van 0,7 volt over.quote:Op zondag 19 september 2004 14:15 schreef Ablaze het volgende:
Anders zet je er een extra diode tussen, daar staat altijd iets van 0.3 Volt over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |