quote:Op zondag 19 september 2004 11:57 schreef BoJo het volgende:
Ik zou m'n hoedenplankspeakers goed vast kunnen gaan zetten ipv van elk met 1 schroefje
Maar om nou alleen daarvoor helemaal naar beneden te gaan, dan moet ik ook nog in m'n kofferbak gaan liggen. Straks valt ie dicht
opgeruimd staat netjes!!!quote:Op zondag 19 september 2004 11:57 schreef BoJo het volgende:
Ik zou m'n hoedenplankspeakers goed vast kunnen gaan zetten ipv van elk met 1 schroefje
Maar om nou alleen daarvoor helemaal naar beneden te gaan, dan moet ik ook nog in m'n kofferbak gaan liggen. Straks valt ie dicht
ik snap de link met servie nietquote:Op zondag 19 september 2004 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]Dan weet je ook waarom je niet te vaak naar Servie moet gaan
stap in die auto, rij naar arnhem/zuthpen... kun je mij mooi naar TIlburg brengen
quote:Op zondag 19 september 2004 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes!!!![]()
Heb je mijn noodkreet gelezen in de OP![]()
Ik heb zo het idee dat als je iets verkeerds doet in Servie, dat je dan ook in een kofferbak komt te liggenquote:Op zondag 19 september 2004 12:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap de link met servie niet![]()
wat moet je in tilburg?
ik kan nu helaas maar 1 lijk kwijt vanwege m'n sub.quote:Op zondag 19 september 2004 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat als je iets verkeerds doet in Servie, dat je dan ook in een kofferbak komt te liggen
in tilburg? wonen
daar wil je toch niet dood gevonden worden manquote:Op zondag 19 september 2004 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat als je iets verkeerds doet in Servie, dat je dan ook in een kofferbak komt te liggen
in tilburg? wonen
nee ik wil ook niet in tilburg dood gevonden wordenquote:Op zondag 19 september 2004 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden man![]()
LIever niet nee..... Maar 't zou maar zo kunnen gebeurenquote:Op zondag 19 september 2004 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonden worden man![]()
medelanders zijn lievquote:Op zondag 19 september 2004 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
LIever niet nee..... Maar 't zou maar zo kunnen gebeuren
quote:Op zondag 19 september 2004 12:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan nu helaas maar 1 lijk kwijt vanwege m'n sub.![]()
ik had die speakers gekocht op vakantie, zat ik ze daar erin te schroeven, pleurde m'n neefje de kofferbak dicht.![]()
Beetje trauma aan over gehouden![]()
Dat zeg ik de komende 2 jaar ook nog... Daar na niet maarquote:Op zondag 19 september 2004 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
medelanders zijn liev![]()
Kattenluik blokkeren. Pannetje water... kat vlucht, kan niet vluchten... dus overgeleverd aan jouw sick mindquote:Op zondag 19 september 2004 12:07 schreef BoJo het volgende:
verzin is hoe ik die vreemde kat de volgende keer te grazen kan nemen als ie weer binnen zit
denk het ook, vandaar dat ze mijn auto zo geweldig vonden want in zo'n Yugo moet je wel erg fijn kunnen snijden wil je daarin iets kwijtquote:Op zondag 19 september 2004 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die drang naar mensen in de kofferbak, dat zit bij jullie in de genen hea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |