Nou, ik ben het vrijwel nooit met hem eens maar hij besteed wel veel zorg aan zijn topics.quote:Op zondag 19 september 2004 04:10 schreef Stuart het volgende:
Fuifduif kan leuk zijn![]()
Ik zeg nietsquote:Op zondag 19 september 2004 09:32 schreef JasperE het volgende:
uiteraard zijn een boel mensen het hier niet mee eens, dus nu nog wachten tot ''zij'' komt
you're herequote:Op zondag 19 september 2004 09:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zeg niets![]()
I'm always watchingquote:Op zondag 19 september 2004 09:35 schreef JasperE het volgende:
[..]
you're here
Hmmmm so you like to watch, eh ?quote:Op zondag 19 september 2004 09:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
I'm always watching
quote:Op zondag 19 september 2004 09:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hmmmm so you like to watch, eh ?
quote:Op zondag 19 september 2004 09:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Would love to take come over your world!quote:Op zondag 19 september 2004 09:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lieverd.. Did you come to take over the world with me?
Waarom maak jij van de meeste simpele zin die er is een foute zin?quote:Op zondag 19 september 2004 09:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Would love to take come over your world!
(ik lees soms wat moeilijk)
Kom op zeg.. Houd gewoon op.. Een nieuwe dag, een nieuw iets voor jou om je druk over te maken.. Stel je gewoon niet aan... Houd er vandaag gewoon over op. Ik denk dat heel fok je dankbaar zou zijn..quote:Op zondag 19 september 2004 09:39 schreef FuifDuif het volgende:
Leuk topic, alleen jammer dat het vervuild wordt door Tessje.
Tessje, ik hoop serieus dat jij je avatar moet verwijderen. Gerechtigheid geschied!
*popcorn weer wegzet*quote:Op zondag 19 september 2004 09:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Houd gewoon op.. Een nieuwe dag, een nieuw iets voor jou om je druk over te maken.. Stel je gewoon niet aan... Houd er vandaag gewoon over op. Ik denk dat heel fok je dankbaar zou zijn..
zeer onwaarschijnlijkquote:Op zondag 19 september 2004 09:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
*popcorn weer wegzet*
Mag niet van ChOasquote:Op zondag 19 september 2004 09:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nuecken?
quote:Op zondag 19 september 2004 09:49 schreef Het_Biertje het volgende:zei ik dat echt?
Wil je niet voor je beurt praten jongedamequote:Op zondag 19 september 2004 09:51 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mag niet van ChOas
Dubbelzinnigquote:Op zondag 19 september 2004 09:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil je niet voor je beurt praten jongedame
Back me up here.. Zou jij willen nuecken met iemand die Het_Biertje heet? Zegt al genoeg toch?quote:Op zondag 19 september 2004 09:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil je niet voor je beurt praten jongedame
Ik weet niet oftie leuk is, zou het je niet verbieden hoor...quote:Op zondag 19 september 2004 09:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Back me up here.. Zou jij willen nuecken met iemand die Het_Biertje heet? Zegt al genoeg toch?
Omdat ik je ermee doodgooi op msnquote:Op zondag 19 september 2004 09:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik weet niet oftie leuk is, zou het je niet verbieden hoor...
Verder heb je wel gelijk
Dammit, waarom gebruik ik die smiley nou opeens zo vaak ?
Hmmmm ... zou kunnenquote:Op zondag 19 september 2004 09:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Omdat ik je ermee doodgooi op msn
Speel je de kolonisten van Catan mee?quote:Op zondag 19 september 2004 09:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hmmmm ... zou kunnen
Neequote:Op zondag 19 september 2004 10:00 schreef FuifDuif het volgende:
Tessje, zou je je onzinnige bijdragen (jij levert overigens vrijwel nooit zinnige bijdragen) eens elders voort willen zetten? In je eigen topic ofzo?
Dan ga ik wel weg. Ik heb nu ff geen zin in jou. Misschien schenk ik je vanmiddag wel weer even wat van mijn kostbare tijd.quote:Op zondag 19 september 2004 10:01 schreef Tessje het volgende:
Nee
Of je gaat gewoon helemaal wegquote:Op zondag 19 september 2004 10:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg. Ik heb nu ff geen zin in jou. Misschien schenk ik je vanmiddag wel weer even wat van mijn kostbare tijd.
Ja dus, wat is je punt?quote:Op zondag 19 september 2004 10:03 schreef Tessje het volgende:
Volgens mij bedoelde de TS dit topic ook sarcastisch
Ga je nou nog weg? Of beginnen we weer van voren af aan?quote:Op zondag 19 september 2004 10:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja dus, wat is je punt?
lolquote:Op zondag 19 september 2004 10:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja dus, wat is je punt?
quote:Op zondag 19 september 2004 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
Altijd wel grappig hoe die politie-agentjes hun frustraties van het altijd maar braaf zijn af reageren in hun vrije tijd. Prachtige onderzoeksexpemplaren.
Ik vraag wat je punt was, jij kunt kennelijk geen antwoord geven.quote:Op zondag 19 september 2004 10:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ga je nou nog weg? Of beginnen we weer van voren af aan?
Nu beledig je alle politie agentenquote:Op zondag 19 september 2004 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
Altijd wel grappig hoe die politie-agentjes hun frustraties van het altijd maar braaf zijn af reageren in hun vrije tijd. Prachtige onderzoeksexpemplaren.
Neuh, geen zin in. Misschien vanavond bij de avondmis.quote:Op zondag 19 september 2004 10:06 schreef Tessje het volgende:
Krijgen we mijn werk weer...
Geweldig.. Ga een pastoor neuken of zo... Bugger of..
quote:Op zondag 19 september 2004 10:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vraag wat je punt was, jij kunt kennelijk geen antwoord geven.
Verbaast me overigens niets.
Mwoh, ik blijf nog wel ff hangen. Ik laat me immers niet wegjagen.
Hey wil je nu wel eens even ophouden met zeiken op die politieagentjes ???quote:Op zondag 19 september 2004 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dus?quote:Op zondag 19 september 2004 10:07 schreef JasperE het volgende:
Nu beledig je alle politie agenten
Ik zal een klacht indienen dat jij constant offtopic gaat. Moment.quote:Op zondag 19 september 2004 10:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Rot in hell...
Ik zit in een kuttopic, wat te slowchatten met ChOas.. En jij komt overal waar ik post het expres verzieken..
generalisatiequote:Op zondag 19 september 2004 10:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus?
Vind ik toch een bevolkingsgroep die meer respect dan dat verdient.quote:Op zondag 19 september 2004 10:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus?
Ik ga oftopic in onzin voor je levenquote:Op zondag 19 september 2004 10:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zal een klacht indienen dat jij constant offtopic gaat. Moment.
Generalisatie mag volgens de wetten van de statistiek wanneer het representatief is.quote:Op zondag 19 september 2004 10:09 schreef JasperE het volgende:
[..]
generalisatie
Ik wil geen kneuzen in mijn lijst.. Zoals ik al eerder zei: Als je wat tegen me te zeggen hebt, doe jij dat hier... Niet in mijn msn..quote:Op zondag 19 september 2004 10:10 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja Tessje, kom eens online. Ik weet wel dat je dat eigenlijk niet durft. Het is de confrontatie he? Stel je voor dat je niet de bescherming geniet van al je vriendjes en vriendinnetjes hier. Dat je dan eens echt voor jezelf op moet komen. Oh wat zou dat een ramp zijn, of niet?!
I love it when you talk dirtyquote:Op zondag 19 september 2004 10:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ga oftopic in onzin voor je leven![]()
![]()
Laat je ook meteen zien wie er weer begon?![]()
Wat ben je toch ook een zielig mannetje... Ik hoop dat ze jou nog eens oppakken waarna je in een cel komt met een hele grote neger genaamd Jean-Pierre die vervolgens jou maagdelijk en onschuldige sterretje helemaal kapot neukt...
"Inwoners van land in noord-afrika, tien letters, begint met een 'M'"quote:Op zondag 19 september 2004 10:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Generalisatie mag volgens de wetten van de statistiek wanneer het representatief is.
Ik hoop dat je schepper binnenkort zich bedenkt dat jij het meest verschrikkelijke bent dat hij ooit gecreeerd heeft... Misschien wilt hij je dan meteen wel uit de handel halen..quote:Op zondag 19 september 2004 10:11 schreef FuifDuif het volgende:
Joh, Tessje, ik kan altijd wel om je lachen hoor. De ultieme domheid van een vrouwtje van de politievakschool.
*proest
Waarom niet? Omdat je bang bent dat je het dan alleen op moet knappen? Want dat is wat er speelt. Je bent een schijterd als het erop aan komt. Je laat zeker ook het vuile werk opknappen door je collega's when it's getting rough?quote:Op zondag 19 september 2004 10:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wil geen kneuzen in mijn lijst.. Zoals ik al eerder zei: Als je wat tegen me te zeggen hebt, doe jij dat hier... Niet in mijn msn..
Uit de handel halen om zijn Paradijs te betreden ja. Graag zelf. Weg van deze idioten.quote:Op zondag 19 september 2004 10:12 schreef Tessje het volgende:
Ik hoop dat je schepper binnenkort zich bedenkt dat jij het meest verschrikkelijke bent dat hij ooit gecreeerd heeft... Misschien wilt hij je dan meteen wel uit de handel halen..
quote:Op zondag 19 september 2004 10:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je bang bent dat je het dan alleen op moet knappen? Want dat is wat er speelt. Je bent een schijterd als het erop aan komt. Je laat zeker ook het vuile werk opknappen door je collega's when it's getting rough?
So commit suicide thenquote:Op zondag 19 september 2004 10:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uit de handel halen om zijn Paradijs te betreden ja. Graag zelf. Weg van deze idioten.
Verkapte zelfdoodsverwensing!quote:Op zondag 19 september 2004 10:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uit de handel halen om zijn Paradijs te betreden ja. Graag zelf. Weg van deze idioten.
Hahahaha, ik ben een wetenschapper in opleiding en jij denkt voor mij te kunnen bepalen hoe ik de wereld wel niet zie? Jij bent een onderzoeksobject voor de academici. Een beleidsuitvoerder, geen beleidsmaker. Een marionet van de elite. Wat wil jij nou?quote:Op zondag 19 september 2004 10:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wil jou gewoon niet in mijn msn-lijst.. Punt uit.. Mijn MSN is bedoeld voor mensen die ik leuk vind. Jou vind ik een kneus zonder enig perspectief van wat er in de wereld gebeurd. Je bent een vuile fag die niet kan lezen. Want als ik ondertussen al 5 keer heb gepost dat je niet in mijn msn komt, zou ik de hint wel begrijpen..
je bent zelf mens, en dus deel van onze universele ''chitzo''quote:Op zondag 19 september 2004 10:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Voor de laatste keer. Mijn werk heeft hier niets mee te maken. Blijkbaar ben je zo stupide dat je dat niet eens inziet. Ik wil jou niet in mijn lijst omdat jij niets anders bent dan een grote zeikerd met een lage morele gedachtegang..quote:Op zondag 19 september 2004 10:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben een wetenschapper in opleiding en jij denkt voor mij te kunnen bepalen hoe ik de wereld wel niet zie? Jij bent een onderzoeksobject voor de academici. Een beleidsuitvoerder, geen beleidsmaker. Een marionet van de elite. Wat wil jij nou?!
numerologie & economie is geen wetenchapquote:Op zondag 19 september 2004 10:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben een wetenschapper in opleiding en jij denkt voor mij te kunnen bepalen hoe ik de wereld wel niet zie? Jij bent een onderzoeksobject voor de academici. Een beleidsuitvoerder, geen beleidsmaker. Een marionet van de elite. Wat wil jij nou?!
Huisclownquote:Op zondag 19 september 2004 10:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
FuifDuif, wat studeer je dan?
Even een vraagje tussendoor: Gebruik je medicatie ? ... En zo niet, is het niet een idee om er eens mee te beginnen ?quote:Op zondag 19 september 2004 10:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bent wel amusant, dat moet ik je nageven. Je vertoont ook een tikkeltje voorspelbaar infantiel en simplistisch gedrag, maar dat siert je ook wel weer. Het werk wat iemand doet zegt zoveel over de persoon.quote:Op zondag 19 september 2004 10:16 schreef Tessje het volgende:
Voor de laatste keer. Mijn werk heeft hier niets mee te maken. Blijkbaar ben je zo stupide dat je dat niet eens inziet. Ik wil jou niet in mijn lijst omdat jij niets anders bent dan een grote zeikerd met een lage morele gedachtes..
Waarom? Leg eens uit. Wat in dat stuk klopt niet?quote:Op zondag 19 september 2004 10:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor: Gebruik je medicatie ? ... En zo niet, is het niet een idee om er eens mee te beginnen ?
De tekstquote:Op zondag 19 september 2004 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? Leg eens uit. Wat in dat stuk klopt niet?
Jij kent me niet, jij bent alleen maar bezig over het feit dat ik bij de politie werk. En dat terwijl jij je geloofsovertuiging zo misbruikt alleen maar voor jou eigen doel. Voor mensen zoals jij is er TBS uitgevonden.quote:Op zondag 19 september 2004 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je bent wel amusant, dat moet ik je nageven. Je vertoont ook een tikkeltje voorspelbaar infantiel en simplistisch gedrag, maar dat siert je ook wel weer. Het werk wat iemand doet zegt zoveel over de persoon.
Dirkhquote:Op zondag 19 september 2004 10:19 schreef Dirkh het volgende:
En toch is de paus een lul.
Hey, interessante thread. Ik ben het er uiteraard niet mee eens. Economie is niet enkel werken met cijfertjes. Het is een sociale wetenschap vooral. Je moet enige inzicht hebben in het handelen van mensen. Verder zijn de markttheoriëen niet te vergelijken met wiskundige concrete modellen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:19 schreef JasperE het volgende:
lees dit eens FuifDuif kan een middelmatige wiskundige top-econoom worden
LOLquote:Op zondag 19 september 2004 10:19 schreef FuifDuif het volgende:
Ik studeer economie overigens. En het is wel degelijk een wetenschap.,
*doodverwensing*quote:Op zondag 19 september 2004 10:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij kent me niet, jij bent alleen maar bezig over het feit dat ik bij de politie werk. En dat terwijl jij je geloofsovertuiging zo misbruikt alleen maar voor jou eigen doel. Voor mensen zoals jij is er "de kogel" uitgevonden.
quote:Op zondag 19 september 2004 10:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
*doodverwensing*
*ban*
*slingers*
Vervelend he, dat ik over een paar jaar misschien wel de overheid moet gaan inlichten over de kosten en baten van de politiemacht? Misschien zijn ze niet effecient genoeg en kost het ons allemaal te veel. Misschien vallen er wel gedwongen ontslagenquote:Op zondag 19 september 2004 10:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij kent me niet, jij bent alleen maar bezig over het feit dat ik bij de politie werk. En dat terwijl jij je geloofsovertuiging zo misbruikt alleen maar voor jou eigen doel. Voor mensen zoals jij is er TBS uitgevonden.
*feest*quote:Op zondag 19 september 2004 10:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
*doodverwensing*
*ban*
*slingers*
Je studeert geldschepperij. En dan beschimp je een politieagente in wording vanwege haar beroepskeuze? Ranzigheid. Je hebt duidelijk geen idee wat voor mensen er belangrijk zijn in de maatschappij. Economen, Zeg, Jan-Diederick, heb jij geen baantje voor mijn zoon. Hij kan niks en heeft economie gedaan. -Oh, maar Willem, ik ken nog wel een ziekenhuisje dat hij de puin in kan managen. Schmeconomie. Bijna net zo verachtelijk als bedrjfsjuristen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:19 schreef FuifDuif het volgende:
Ik studeer economie overigens. En het is wel degelijk een wetenschap.,
Dat is voor een HBO'er ook al zo goed te beoordelen, he?quote:Op zondag 19 september 2004 10:21 schreef JasperE het volgende:
LOL
Ik leer meer wetenschap bij mjin scheikunde hbo'tje dan bij een WO economie
Hahahaha.. Grapjas. Je bent gewoon een klein zielig kneusje met een verschilderd beeld van deze wereld. Misschien word het tijd om een andere wereld te gaan zoeken in jou gevalquote:Op zondag 19 september 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vervelend he, dat ik over een paar jaar misschien wel de overheid moet gaan inlichten over de kosten en baten van de politiemacht? Misschien zijn ze niet effecient genoeg en kost het ons allemaal te veel. Misschien vallen er wel gedwongen ontslagen.
Als je dan toch aan het rekenen slaat, ga dan ook even de boekhouding van de door jou zo verafgode oplichters in Rome ff doorlichten.quote:Op zondag 19 september 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vervelend he, dat ik over een paar jaar misschien wel de overheid moet gaan inlichten over de kosten en baten van de politiemacht? Misschien zijn ze niet effecient genoeg en kost het ons allemaal te veel. Misschien vallen er wel gedwongen ontslagen.
Ik beschimp haar niet. Ik probeer even uit te leggen hoe de verhoudingen liggen. Verder, wel toevallig dat ik nog heb zitten denken aan een rechtenstudie om inderdaad mij vooral ook bezig te kunnen houden met bedrijfsrecht. Maar sowieso is het mij niet bekend dat economen opgeleid worden tot werklozen. Het is een vrij zekere tak van sport.quote:Op zondag 19 september 2004 10:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Je studeert geldschepperij. En dan beschimp je een politieagente in wording vanwege haar beroepskeuze? Ranzigheid. Je hebt duidelijk geen idee wat voor mensen er belangrijk zijn in de maatschappij. Economen, Zeg, Jan-Diederick, heb jij geen baantje voor mijn zoon. Hij kan niks en heeft economie gedaan. -Oh, maar Willem, ik ken nog wel een ziekenhuisje dat hij de puin in kan managen. Schmeconomie. Bijna net zo verachtelijk als bedrjfsjuristen.
Heel dat geloof van hem is 1 grote orgiequote:Op zondag 19 september 2004 10:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het rekenen slaat, ga dan ook even de boekhouding van de door jou zo verafgode oplichters in Rome ff doorlichten.
Al zou het ook al een goed begin zijn als je de boekhouding van je eigen incestueuse kerk even doorspit.
jij wordt nooit een wetenschapper, en weet je waarom?quote:Op zondag 19 september 2004 10:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is voor een HBO'er ook al zo goed te beoordelen, he?
Hij staat alleen open voor zijn kleine incestueuze wereldjequote:Op zondag 19 september 2004 10:26 schreef JasperE het volgende:
[..]
jij wordt nooit een wetenschapper, en weet je waarom?
Je staat niet open voor nieuwe ontwikkelingen
Het wordt je al een heet onder de voetjes. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ook wanneer deze op een gloeiende plaat wordt gezet overigens.quote:Op zondag 19 september 2004 10:24 schreef Tessje het volgende:
Hahahaha.. Grapjas. Je bent gewoon een klein zielig kneusje met een verschilderd beeld van deze wereld. Misschien word het tijd om een andere wereld te gaan zoeken in jou geval...
Werkeloos, econoom, wat maakt het uit. Het scheelt alleen een factor 5 in de uitkering die je krijgt voor je gebrek aan activiteit en maatschappelijke waarde.quote:Op zondag 19 september 2004 10:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar sowieso is het mij niet bekend dat economen opgeleid worden tot werklozen. Het is een vrij zekere tak van sport.
Oke, ik wil ook geen wetenschapper worden. Ik ga het bedrijfsleven in of ik ga werken bij de overheid. Misschien is dat laatste ook wel het beste; een ambtenaar worden. He, dan ben ik een collega van Tessjequote:Op zondag 19 september 2004 10:26 schreef JasperE het volgende:
jij wordt nooit een wetenschapper, en weet je waarom?
Je staat niet open voor nieuwe ontwikkelingen
Dat heet onder de voetjes is de vloerverwaming kneus.. Ik maak mij niet druk om een egocentrisch zielig mannetje zoals jij. Het word tijd dat jij wakker word en gewoon eens gaat nadenken wat er belangrijk is in deze wereld. En dat is een wereld zonder jouquote:Op zondag 19 september 2004 10:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het wordt je al een heet onder de voetjes. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ook wanneer deze op een gloeiende plaat wordt gezet overigens.
Jij als rechtgeaarde katholiek weet voldoende over martelingen zo te lezen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het wordt je al een heet onder de voetjes. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ook wanneer deze op een gloeiende plaat wordt gezet overigens.
Als je het goed doet dan heb je helemaal niets nodig van de sociale zekerheden en kun je je prima zelf bedruipen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Werkeloos, econoom, wat maakt het uit. Het scheelt alleen een factor 5 in de uitkering die je krijgt voor je gebrek aan activiteit en maatschappelijke waarde.
Ja dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 19 september 2004 10:31 schreef JasperE het volgende:
<wildegok>
nogsteeds denk ik dat het een kloon is
</wildegok>
Mag je denken uiteraard.quote:Op zondag 19 september 2004 10:31 schreef JasperE het volgende:
<wildegok>
</wildegok>
En toch moet ie dood.quote:Op zondag 19 september 2004 10:31 schreef JasperE het volgende:
<wildegok>
</wildegok>
He dat is toevallig. Dat idee heb ik ook bij jouquote:Op zondag 19 september 2004 10:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel ja
Uhm, volgens mij begreep je niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op zondag 19 september 2004 10:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je het goed doet dan heb je helemaal niets nodig van de sociale zekerheden en kun je je prima zelf bedruipen.
Ik studeer niet, ik werk en ga naar school. Soms zelfs tegelijkertijd. MBO klassenassistent.quote:Wat studeer jij eigenlijk?
quote:Op zondag 19 september 2004 10:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
He dat is toevallig. Dat idee heb ik ook bij jou.
Dat natuurlijk ookquote:Op zondag 19 september 2004 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En toch moet ie dood.
Nee, jij kwam gewoon eerder met je gedachte. Ik heb al die tijd al vermoed dat je een kloon bent en dat ben je ook gewoon.quote:Op zondag 19 september 2004 10:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Vuile naprater...
de discussie 'Wat is een mooie plaats waar FD van een gebouw kan springen'?quote:Op zondag 19 september 2004 10:33 schreef JasperE het volgende:
maar laten we een discussie voeren met inhoudelijke argumenten ( dat leer ik althans wel op school)
zo zeker als E tot de macht i pi +1 gelijk is aan 0 ben jij een kloonquote:Op zondag 19 september 2004 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, jij kwam gewoon eerder met je gedachte. Ik heb al die tijd al vermoed dat je een kloon bent en dat ben je ook gewoon.
quote:Op zondag 19 september 2004 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, jij kwam gewoon eerder met je gedachte. Ik heb al die tijd al vermoed dat je een kloon bent en dat ben je ook gewoon.
Ik zou het liefst van jouw dak afspringen en het dan zo laten lijken dat jij mij hebt geduwd.quote:Op zondag 19 september 2004 10:34 schreef Tessje het volgende:
de discussie 'Wat is een mooie plaats waar FD van een gebouw kan springen'?
Zolang het maar een gebouw is vlak bij mijn huis, dan kan ik het filmen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
de discussie 'Wat is een mooie plaats waar FD van een gebouw kan springen'?
Kun je nagaan hoe succesvol jouw kloon isquote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef Tessje het volgende:
Ja hoor.. Ik post al 2 jaar lang met een kloon
![]()
Sta je dan na 3 dagen ook gewoon weer op?quote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou het liefst van jouw dak afspringen en het dan zo laten lijken dat jij mij hebt geduwd.
quote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou het liefst van jouw dak afspringen en het dan zo laten lijken dat jij mij hebt geduwd.
Je zou de wereld wel een groot plezier doen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wist jij dat doodswensingen strafbaar zijn hier?quote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang het maar een gebouw is vlak bij mijn huis, dan kan ik het filmen.
Dat economen (met baan) functioneel werkeloos zijn omdat ze geen arbeid verrichten. Maar goed, dat soort plagerijtjes richting andere studies waren leuker toen ik zelf nog arrogant kon doen over mijn studie.quote:Op zondag 19 september 2004 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe bedoelde je het dan?
Okay, dan verhuizen we het feestje richting jou. Moet iedereen zijn eigen drank meenemen?quote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang het maar een gebouw is vlak bij mijn huis, dan kan ik het filmen.
Nee dat wist ik niet.quote:Op zondag 19 september 2004 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wist jij dat doodswensingen strafbaar zijn hier?
quote:Op zondag 19 september 2004 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wist jij dat doodswensingen strafbaar zijn hier?
Dat kan ik niet zeggen. Ik weet niet wat er dan gebeurd. Jammer he, je had gehoopt op een volledig christelijk antwoord.quote:Op zondag 19 september 2004 10:36 schreef Dirkh het volgende:
Sta je dan na 3 dagen ook gewoon weer op?
Nee, hier heb ik wel een paar kratjes bier voor over.quote:Op zondag 19 september 2004 10:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Okay, dan verhuizen we het feestje richting jou. Moet iedereen zijn eigen drank meenemen?
Ik geloof dat ik je haat.quote:Op zondag 19 september 2004 10:35 schreef JasperE het volgende:
[..]
zo zeker als E tot de macht i pi +1 gelijk is aan 0 ben jij een kloon
Dat ik maar weer eens een klacht in moet dienen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
And your point being?
Nee, ik had gehoopt dat je al dood was.quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Ik weet niet wat er dan gebeurd. Jammer he, je had gehoopt op een volledig christelijk antwoord.
Nee.. God komt je dan ophalen, en ziet wat voor misselijk mannetje je bent. En gooit je daarna meteen richting beneden..quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Ik weet niet wat er dan gebeurd. Jammer he, je had gehoopt op een volledig christelijk antwoord.
Je moet natuurlijk wel bewijzen dat je een klacht indient he..quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat ik maar weer eens een klacht in moet dienen.
Ja, jij bent lekker. Wat moeten wij met die troep?quote:Op zondag 19 september 2004 10:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee.. God komt je dan ophalen, en ziet wat voor misselijk mannetje je bent. En gooit je daarna meteen richting beneden..
Richting hel babequote:Op zondag 19 september 2004 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jij bent lekker. Wat moeten wij met die troep?
jeweettoch helquote:Op zondag 19 september 2004 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, als hij al dood is dan mot-ie maar richting TRU.quote:Op zondag 19 september 2004 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2004 10:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, als hij al dood is dan mot-ie maar richting TRU.
Ja inderdaad, geloof het of niet, die sidekicks bestaan. Het zijn betrouwbare intelligente en nuchtere mensen die aan mijn zijde staan.quote:Op zondag 19 september 2004 10:38 schreef JasperE het volgende:
Nou moet 1 van FD's sidekicks ff joinen, anders vallen we in herhaling
quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat ik maar weer eens een klacht in moet dienen.
Danku vor die bluhmenquote:Op zondag 19 september 2004 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geloof het of niet, die sidekicks bestaan. Het zijn betrouwbare intelligente en nuchtere mensen die aan mijn zijde staan.
Ik wi deze mogelijkheid dan ook aangrijpen om ze te bedanken.
Bedankt jongens!
Tja, het leven is nu eenmaal niet altijd koek en ei. Wat dacht je dan, dat het je allemaal maar zo gemakkelijk gemaakt werd? Je bent toch geen klein kind zeker?quote:Op zondag 19 september 2004 10:41 schreef JasperE het volgende:
je weet wel: Abraham
En dat ik je dat ook toewens..quote:Op zondag 19 september 2004 10:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zeg er dan ook even bij dat ik je de meest erge ziekte toe wens, en dat ik hoop dat je er langzaam en pijnlijk aan sterft.
Jij ook, ik kan me altijd prima vermaken met simpele levensvormen zoals jij zelfquote:Op zondag 19 september 2004 10:42 schreef Tessje het volgende:
Danku vor die bluhmen*kwijl kwijl rochel*
NuchterIntelligent
Je hebt wel humor ja
Intelligent en nuchterquote:Op zondag 19 september 2004 10:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geloof het of niet, die sidekicks bestaan. Het zijn betrouwbare intelligente en nuchtere mensen die aan mijn zijde staan.
Ik wi deze mogelijkheid dan ook aangrijpen om ze te bedanken.
Bedankt jongens!
Gelukkig ben jij niet zo simplistisch. Nee.. Jij bent gewoon de rechterhand van god of moet dat nou met een hoofdletter? Ach, zo belangrijk is hij toch nietquote:Op zondag 19 september 2004 10:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij ook, ik kan me altijd prima vermaken met simpele levensvormen zoals jij zelf.
Shoarma is okayquote:Op zondag 19 september 2004 10:45 schreef FuifDuif het volgende:
Oh mensen; ik kan niet wachten tot we worden overgenomen door fundamentalistische moslims. Eindelijk wordt het volk hier dan weer onder de duim gehouden. En geloof me, langzaam aan ontwikkelt de moslimgemeenschap zich hier en daar in het Midden-Oosten zitten ze ook niet stil.
My point exactly.quote:Op zondag 19 september 2004 10:45 schreef JasperE het volgende:
Als mens denk je per definitie binnen een kader....je hele leven is tekenend vooral je tekortkomingen & grenzen
Waarom zou een mens god dan enigszins kunnen doorgronden?
Need more proof?
Wacht even.. even lachen.. Nee.. Een zwijn als jij mag dat niet. Al was je de laatste man op aardequote:Op zondag 19 september 2004 10:45 schreef FuifDuif het volgende:
Tessje, even wat anders, mag ik met je vrijen?
Maak er maar een grap van, maar het is wel bezig. Ik wil je dan nog wel eens weer horen miepen. En dan kun je je baan wel vergeten, want die moslims dulden geen vrouwen in het openbare ambt. Sterker nog, ze dulden helemaal geen vrouwen aan het werk.quote:Op zondag 19 september 2004 10:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Shoarma is okayEn Burkha's zijn lekker warm in de winter...
Alleen met goddelijke interventie.quote:Op zondag 19 september 2004 10:47 schreef JasperE het volgende:
zouden we ze niet allemaal in 1 klap kunnen bekeren tot het atheisme
En geen schaamhaarquote:Op zondag 19 september 2004 10:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Shoarma is okayEn Burkha's zijn lekker warm in de winter...
Het atheïsme is de overtuiging van de dommen, zo zei Kardinaal Willemsen wel eens.quote:Op zondag 19 september 2004 10:47 schreef JasperE het volgende:
De enige reden dat ik het christendom zou willen sparen is om een tegenwicht te bieden tegen de moslims....zouden we ze niet allemaal in 1 klap kunnen bekeren tot het atheisme
quote:Op zondag 19 september 2004 10:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maak er maar een grap van, maar het is wel bezig. Ik wil je dan nog wel eens weer horen miepen. En dan kun je je baan wel vergeten, want die moslims dulden geen vrouwen in het openbare ambt. Sterker nog, ze dulden helemaal geen vrouwen aan het werk.
En bedanktquote:Op zondag 19 september 2004 10:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de rechterhand van god
quote:Op zondag 19 september 2004 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het atheïsme is de overtuiging van de dommen, zo zei Kardinaal Willemsen wel eens.
Kardinaal wiequote:Op zondag 19 september 2004 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het atheïsme is de overtuiging van de dommen, zo zei Kardinaal Willemsen wel eens.
Waarom raar en pervers. Feit blijft dat die groep ook behoorlijk groot is. Waarom zijn onze ideëen beter dan die van hen? Ik zou het gewoon niet erg vinden, wanneer zij de strijd zouden winnen. Ik ben er absoluut niet bang voor dat ik dan te lijden zal hebben onder hun bewind. Ik zal ze zelfs met open armen ontvangenquote:Op zondag 19 september 2004 10:48 schreef Tessje het volgende:
Jij hebt rare, perverse fantasien... Staat dit ook in dat kutboek van je? Van mij mogen de Moslims jou wel met je hoofd naar beneden uit een raam flikkeren..
Ik moest deze zin echt even een paar keer lezen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:48 schreef ChOas het volgende:
Nu zit ik met het beeld van god die zichzelf aan het afrukken is in mijn hoofd
Waren we maar nooit weggegaan uit Indonesie he, dna waren het nu allemaal christenen ipv moslimsquote:Op zondag 19 september 2004 10:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom raar en pervers. Feit blijft dat die groep ook behoorlijk groot is. Waarom zijn onze ideëen beter dan die van hen? Ik zou het gewoon niet erg vinden, wanneer zij de strijd zouden winnen. Ik ben er absoluut niet bang voor dat ik dan te lijden zal hebben onder hun bewind. Ik zal ze zelfs met open armen ontvangen.
Ik heb 'm ook heel langzaam moeten typenquote:Op zondag 19 september 2004 10:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moest deze zin echt even een paar keer lezen.
quote:Op zondag 19 september 2004 10:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom raar en pervers. Feit blijft dat die groep ook behoorlijk groot is. Waarom zijn onze ideëen beter dan die van hen? Ik zou het gewoon niet erg vinden, wanneer zij de strijd zouden winnen. Ik ben er absoluut niet bang voor dat ik dan te lijden zal hebben onder hun bewind. Ik zal ze zelfs met open armen ontvangen.
Verhuis dan richting irak of zoquote:Op zondag 19 september 2004 10:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het traditionele verhaaltje. Jij begrijpt er niets van, dat is wel duidelijk. Tjonge jonge jonge, wat een domme mensen hier. Ga eens studeren, leer eens hoe je de wereld objectief moet bekijken en beredeneren, maar kom niet aan met flauwekul.quote:Op zondag 19 september 2004 10:49 schreef JasperE het volgende:
alle godsdiensten zijn gewoon verzonnen uit onnozelheid en vervolgens uitgebuit door mensen die daarbji gebaat zijn..............ik geloof niet dat er ook maar 1 hoge katholiek is die geen vraagtekens zet bij de waarschijnljikheid van God
Is dit pure zelfreflectie?quote:Op zondag 19 september 2004 10:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het traditionele verhaaltje. Jij begrijpt er niets van, dat is wel duidelijk. Tjonge jonge jonge, wat een domme mensen hier. Ga eens studeren, leer eens hoe je de wereld objectief moet bekijken en beredeneren, maar kom niet aan met flauwekul.
"Godsdienst is opium van het volk" Sprak Karl Marx ooit eens. Nu vraag ik me af welke van de twee, Marx of Willemsen, ooit bekend heeft gestaan als groot denker.quote:Op zondag 19 september 2004 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
omfgquote:Op zondag 19 september 2004 10:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het traditionele verhaaltje. Jij begrijpt er niets van, dat is wel duidelijk. Tjonge jonge jonge, wat een domme mensen hier. Ga eens studeren, leer eens hoe je de wereld objectief moet bekijken en beredeneren, maar kom niet aan met flauwekul.
Oh nee, ik gun het die sukkels hier wel dat ze overspoeld worden door de moslimgemeenschap. Laat ze maar oprukken. Geen enkel probleem mee. Deze samenleving heeft straf nodig.quote:Op zondag 19 september 2004 10:51 schreef Tessje het volgende:
[..]
Verhuis dan richting irak of zoMaar die alle Nederlanders een plezier en verdwijn op mysterieuze wijze
Jij ook.. Misschien moet je maar eens bij de pastoor over de kniequote:Op zondag 19 september 2004 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh nee, ik gun het die sukkels hier wel dat ze overspoeld worden door de moslimgemeenschap. Laat ze maar oprukken. Geen enkel probleem mee. Deze samenleving heeft straf nodig.
Tja, Karl Marx natuurlijk, maar men heeft hem uiteindelijk nooit ervaart als de brenger van de waarheid.quote:Op zondag 19 september 2004 10:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
"Godsdienst is opium van het volk" Sprak Karl Marx ooit eens. Nu vraag ik me af welke van de twee, Marx of Willemsen, ooit bekend heeft gestaan als groot denker.
Ik ook met jouquote:Op zondag 19 september 2004 10:52 schreef JasperE het volgende:
[..]
omfg
ik heb echt medlijden met je..........echt
Nee en die incestueuze priesters van jou wel..quote:Op zondag 19 september 2004 10:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, Karl Marx natuurlijk, maar men heeft hem uiteindelijk nooit ervaart als de brenger van de waarheid.
dna zijn we het eensquote:Op zondag 19 september 2004 10:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ook met jou.
Nee, maar zo heeft elk gedachtengoed gewoon zijn eigen dogma's.quote:Op zondag 19 september 2004 10:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, Karl Marx natuurlijk, maar men heeft hem uiteindelijk nooit ervaren als de brenger van de waarheid.
Ik had nog zo gezegd!quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef FuifDuif het volgende:
Denken jullie nu werkelijk dat we ooit uit deze "discussie" komen? Het is een over een weer gegooi van beledigingen, kritiek en zelfs dreigementen. Dit kan uren zo doorgaan en niemand schiet er wat mee op. Het is op zich wel een leuke tijdsbesteding, dat dan weer wel. Ik lach me altijd kapot om users zoals Tessje.
Welke discussie?quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef FuifDuif het volgende:
Denken jullie nu werkelijk dat we ooit uit deze "discussie" komen?
Tuurlijk, dat is helemaal waar. Iedereen gebruikt de dogma's die hem het meeste aanspreken altijd in het eigen voordeel. Jij gebruikt Marx, ik gebruik Kardinaal Willemsen. Binnen de RKK overigens een vrij belangrijke personage.quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, maar zo heeft elk gedachtengoed gewoon zijn eigen dogma's.
O ja, dreigementen! Geweldig, jammer dat ik er overheen heb gelezen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef FuifDuif het volgende:
Denken jullie nu werkelijk dat we ooit uit deze "discussie" komen? Het is een over een weer gegooi van beledigingen, kritiek en zelfs dreigementen. Dit kan uren zo doorgaan en niemand schiet er wat mee op. Het is op zich wel een leuke tijdsbesteding, dat dan weer wel. Ik lach me altijd kapot om users zoals Tessje.
quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef FuifDuif het volgende:
Ik gebruik toch ook niets voor niets de aanhalingstekens?quote:Op zondag 19 september 2004 10:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Welke discussie?
Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 19 september 2004 10:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel humoristisch ingesteld...
pimpquote:Op zondag 19 september 2004 10:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is helemaal waar. Iedereen gebruikt de dogma's die hem het meeste aanspreken altijd in het eigen voordeel. Jij gebruikt Marx, ik gebruik Kardinaal Willemsen. Binnen de RKK overigens een vrij belangrijke personage.
Wacht jij maar af. Waar woon jij? Dan mag je het zelf ten uitvoer brengen.quote:Op zondag 19 september 2004 10:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja, dreigementen! Geweldig, jammer dat ik er overheen heb gelezen.
Wel doodsverwensingen, die heb ik wel gezien.
Ik hoop dat ze nu eens een keer uitkomen.
quote:Op zondag 19 september 2004 10:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.![]()
Heb je msn?quote:Op zondag 19 september 2004 10:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wacht jij maar af. Waar woon jij? Dan mag je het zelf ten uitvoer brengen.
Zeg meteen dat ik elke avond bid dat jij gehaald word door je schepperquote:Op zondag 19 september 2004 11:00 schreef FuifDuif het volgende:
Tessje, ik ga wederom een klacht indienen vanwege het opzettelijk beledigen van mensen met hun geloof.
Ja, maar op dit moment zit ik achter mijn laptop waar geen MSN op zit. Ik zal straks achter mijn pc gaan zitten, voeg ik je ff toe. Misschien ontstaat er wel een liefdequote:Op zondag 19 september 2004 11:00 schreef Dirkh het volgende:
Heb je msn?
Dirkh en liefdequote:Op zondag 19 september 2004 11:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar op dit moment zit ik achter mijn laptop waar geen MSN op zit. Ik zal straks achter mijn pc gaan zitten, voeg ik je ff toe. Misschien ontstaat er wel een liefde.
Weinig kans. Een trap in je zak is wel een mogelijkheid.quote:Op zondag 19 september 2004 11:01 schreef FuifDuif het volgende:
Misschien ontstaat er wel een liefde.
quote:Op zondag 19 september 2004 11:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ga even weg. Ik ga me ff douchen en ook nog even schijten. Dan doe ik net alsof ik op het hoofd van Tessje schijt. Dat zal mij een heerlijk gevoel geven.
Maar met affectie?quote:Op zondag 19 september 2004 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weinig kans. Een trap in je zak is wel een mogelijkheid.
Jou enorme lans is dan ook weer zo'n 'wonder'?quote:Op zondag 19 september 2004 11:04 schreef FuifDuif het volgende:
Dan moet je wel eerst mijn enorme lans voorbij om mijn zak te trappen.
Hou jij daarvan dan? Zeker ook regelmatig wel op je pet gescheten door een duif.quote:Op zondag 19 september 2004 11:03 schreef Tessje het volgende:
Hoe weet jij dat ik daar van houd?
Ja uiteraard, jij zou hem maar al te graag willen betasten.quote:Op zondag 19 september 2004 11:04 schreef Tessje het volgende:
Jou enorme lans is dan ook weer zo'n 'wonder'?
Vooral die witte schiet ik graag uit de luchtquote:Op zondag 19 september 2004 11:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hou jij daarvan dan? Zeker ook regelmatig wel op je pet gescheten door een duif.
Uiteraard, uiteraard.quote:Op zondag 19 september 2004 11:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Maar met affectie?
quote:Op zondag 19 september 2004 11:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja uiteraard, jij zou hem maar al te graag willen betasten.
Wat is FuifDuif onaardig! Dat had ik nooit achter zulk een gelovig man gezocht.quote:Op zondag 19 september 2004 11:07 schreef FuifDuif het volgende:
Eikels!!!!
quote:Op zondag 19 september 2004 11:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben dus ff weg he, tot later.
Eikels!!!!
Heb uw naasten lief was het toch?quote:Op zondag 19 september 2004 11:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is FuifDuif onaardig! Dat had ik nooit achter zulk een gelovig man gezocht.
de frustratie héquote:Op zondag 19 september 2004 11:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat is FuifDuif onaardig! Dat had ik nooit achter zulk een gelovig man gezocht.
....Gelijk uzelvequote:Op zondag 19 september 2004 11:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb uw naasten lief was het toch?
Wat verwoord je dat toch weer heerlijkquote:Op zondag 19 september 2004 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuifduif? Wil je dat de beledigingen stoppen?
Vraag dan eens of jouw heer je van deze aardkloot wil afhalen
De porno is binnen neem ik aan?quote:Op zondag 19 september 2004 11:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
....Gelijk uzelve
*fap* *fap* *fap*
Of je komt gewoon niet terug.. Als je ten minste hints begrijpt..quote:Op zondag 19 september 2004 11:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben dus ff weg he, tot later.
Eikels!!!!
Heb je daar plaatjes van?quote:Op zondag 19 september 2004 11:11 schreef JasperE het volgende:
Ik moet wel meteen denken aan die Southpark aflevering met Cartman als priester
Nee dammit, duurt nog urenquote:Op zondag 19 september 2004 11:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
De porno is binnen neem ik aan?
zoek maar op reverant & cartmanquote:Op zondag 19 september 2004 11:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb je daar plaatjes van?
Sure.. Heb je je geloofsknots bij de hand?quote:Op zondag 19 september 2004 11:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee dammit, duurt nog uren
Cyberen ?
Never leave home without itquote:Op zondag 19 september 2004 11:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sure.. Heb je je geloofsknots bij de hand?
Als politie-agent is 'ie leuker. Uiteraard.quote:Op zondag 19 september 2004 11:11 schreef JasperE het volgende:
Ik moet wel meteen denken aan die Southpark aflevering met Cartman als priester
Zo'n afschroefbare is okayquote:Op zondag 19 september 2004 11:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Never leave home without it
Hey CW.. Goedemorgen...quote:Op zondag 19 september 2004 11:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als politie-agent is 'ie leuker. Uiteraard.
[afbeelding]
Kopje koffie?quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef CartWOman het volgende:
Goeiemorgen, Tessje.
Ja, maak er hier ook even een theekransje van.quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kopje koffie?
Ik had trouwens nog een leuk plaatje voor FDquote:Op zondag 19 september 2004 11:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maak er hier ook even een theekransje van.
Een derde bakkie kan er nog wel bij.quote:Op zondag 19 september 2004 11:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kopje koffie?
Schijfje citroen erbij?quote:Op zondag 19 september 2004 11:21 schreef Qwea het volgende:
Nee thee graag
Het is zomaar opeens omgeslagen he..quote:Op zondag 19 september 2004 11:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een derde bakkie kan er nog wel bij.
Gezellig topic, weer!
quote:Op zondag 19 september 2004 11:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het is zomaar opeens omgeslagen he..
Trouwens, dit kopje is van de meneer aan de andere kant van de bar... Die nu naar je zwaait..
')quote:
jaquote:Op zondag 19 september 2004 11:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Schijfje citroen erbij?
Verdomd, nu je het zegt. Het is alweer licht buiten.quote:Op zondag 19 september 2004 11:29 schreef bonke het volgende:
zeg< zijn jullie de hele nacht doorgegaan of zow ??
Ik zal een verse snijden..quote:Op zondag 19 september 2004 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja
quote:Op zondag 19 september 2004 11:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zal een verse snijden..
Jij begrijpt hemquote:Op zondag 19 september 2004 11:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij kijkt of FD ergens in de buurt is.quote:Op zondag 19 september 2004 11:31 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]Zelfs hij wil dat fuif zn bek dicht doet
He will go to hellquote:Op zondag 19 september 2004 11:33 schreef bonke het volgende:
volgens mij is fuifduif geneens naar de kerk geweest en is ie hier de hele nacht blijve hangen * de heiden *
Als jij dat nou eens zou zeggenquote:Op zondag 19 september 2004 11:38 schreef Tessje het volgende:
[afbeelding]
Oeh oeh... Ik heb besloten dat jij mij gaat leren basspelenquote:Op zondag 19 september 2004 11:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens zou zeggen
Kijk! Dat is nou nog eens een deal!quote:Op zondag 19 september 2004 11:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oeh oeh... Ik heb besloten dat jij mij gaat leren basspelen
Tegen flashvergoeding natuurlijk
I knowquote:Op zondag 19 september 2004 11:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk! Dat is nou nog eens een deal!
Quel kickquote:Op zondag 19 september 2004 12:29 schreef cerror het volgende:
Weet je de overeenkomst tussen fuifduif en een nederlandse gevangenis?
cellentekort
Beschrijf Fuifduif hier dmv plaatjesquote:Op zondag 19 september 2004 12:40 schreef bonke het volgende:
als deze vol is , word er dan een topic geopend met "moppen over/met fuifduif "
quote:Op zondag 19 september 2004 12:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Beschrijf Fuifduif hier dmv plaatjes
quote:
Sex ?quote:Op zondag 19 september 2004 12:49 schreef Tessje het volgende:
Iets wat hij nooit gaat krijgen
wie is dat toch de hele tijd op je iconquote:Op zondag 19 september 2004 12:47 schreef JasperE het volgende:
ik ben er weer
Plaatje deed het niet.. Heb iets fuivigers gekozenquote:Op zondag 19 september 2004 12:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sex ?
quote:Op zondag 19 september 2004 12:52 schreef Tessje het volgende:
[afbeelding]
Om op zijn stigmata's te doen
Op mijn hoofd jaquote:Op zondag 19 september 2004 12:54 schreef JasperE het volgende:
Is ie nogsteeds aan het schijten
Moet hij niet eerst vergeten zijn ouders om sexuele voorlichting te vragen...quote:Op zondag 19 september 2004 12:56 schreef Tessje het volgende:
[afbeelding]
Zodat hij ook weet hoe het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |