Kom gewoon met een inhoudelijke reactie.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet joh
Dat deed ik maar jij lult overal over heen.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Kom gewoon met een inhoudelijke reactie.
Nee hoor, 1 miljoen mensen is 1/16 van de bevolking, dat is een substancieel aantal. Deze paar duizenden mensen is echter totaal niks.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat deed ik maar jij lult overal over heen.
Mensen als Mark Rutte en Aart Jan de Geus zeggen dat zij verrast waren door de hoge opkomst. Jij kiest voor de tactiek van het bagetallisseren, moet je vooral blijven doen maar wat moet ik daar verder mee? Zelfs als er op 2 oktober meer dan een miljoen mensen zijn kan ik jouw zure reactie al invullen.
Wat jij wil. Ik heb hier geen zin in.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Nee hoor, 1 miljoen mensen is 1/16 van de bevolking, dat is een substancieel aantal. Deze paar duizenden mensen is echter totaal niks.
Het nederlansde staken is verworden tot een dagje uit, bepakt met rugzak voor een schaarse picknick. Het weer heeft een behoorlijke invloed.quote:Op zondag 19 september 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las andere berichten over een grote bereidheid onder Nederlanders.
Maar het is altijd afwachten hoeveel er op zo'n demonstratie komen.
Je kraker, anarchie-achtergrond komt weer naar boven SCH. Niet iedereen in Nederland is bereid om een dag vrij te nemen om zijn zegje te doen tegen het kabinet. We zijn een slap vokje met bibberende knietjes.quote:Op zondag 19 september 2004 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij staat echt ver van de realiteit af en weet niet wat er leeft in het land. Maar dat is je goed recht hoorJe diskwalificeert je wel weer wederom.
Gezien de opkomst met regen en harde wind in Rotterdam op maandag is de actiebereidheid groter dan sommigen hier denken.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:00 schreef Elgigante het volgende:
Het nederlansde staken is verworden tot een dagje uit, bepakt met rugzak voor een schaarse picknick. Het weer heeft een behoorlijke invloed.
Laten we hopen dat het die dag slecht weer is (scheelt zo'n 40-50% opkomst) dan kunnen we precies zien wat de nederlander belangrijk vindt op zo'n dag.
Droge kleren en warme voeten of je stem laten gelden.
Ze verwachten er 100, als er dan 5000 komen (hoeveel procent is dat eigenlijk van werkend nederland) dan is de opkomst hoger dan verwacht.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat deed ik maar jij lult overal over heen.
Mensen als Mark Rutte en Aart Jan de Geus zeggen dat zij verrast waren door de hoge opkomst. Jij kiest voor de tactiek van het bagetallisseren, moet je vooral blijven doen maar wat moet ik daar verder mee? Zelfs als er op 2 oktober meer dan een miljoen mensen zijn kan ik jouw zure reactie al invullen.
Het causaal verband tussen de wijzigingen en het gejank van een stelletje door de Waal geronselde vandalen lijkt mij volledig te ontbreken.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gezien de opkomst met regen en harde wind in Rotterdam op maandag is de actiebereidheid groter dan sommigen hier denken.
Bovendien is het effectief gebleken gezien de wijziging die schielijks aangebracht zijn in de voorgestelde begrotingen.
Da's op zich best een aardige manoeuvre. Zo kun je altijd van de daken schreeuwen dat je actie een fenomenaal succes is. Terwijl het in werkelijkheid natuurlijk niet meer dan een handjevol schreeuwers is.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ze verwachten er 100, als er dan 5000 komen (hoeveel procent is dat eigenlijk van werkend nederland) dan is de opkomst hoger dan verwacht.
Da's een ouwe he? Die hebben we al vaker voorbij zien vliegen waarbij naderhand bleek dat het "massale verzet" volledig illusoir was en alleen bestond in de belevingswereld van politiek gekleurde media. Zo van : als wij nou maar dag-in-dag-uit melden dat er sprake is van een volksopstand, dan ontstaat die vanzelf. Foutje.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:13 schreef Hayek het volgende:
het irritante vind ik nog dat de media het hebben over 'maatschappelijk verzet',
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kraker, anarchie-achtergrond komt weer naar boven SCH.
Lekker makkelijk om niet protesterenden in het hokje van "eens met beleid" te stoppen. Stelselmatig wordt elke peiling die verschijnt afgeschilderd als een waardelozen vragenlijst met tendentieuze vragen. Ik vraag me dan af hoe "het volk" kan laten zien dat ze het echt niet eens is met de wijze waarop de maatregelen worden ingevuld, niet de doelstellingen. Welk " bewijs" ook aangeleverd wordt, de politiek laat in alle opzichten merken dat -ingegeven door een mandaat van twee jaar geleden- ze NIET wil luisteren naar tegenargumenten. Degenen die ze aanvoeren hebben altijd "een verborgen agenda", " weten niet waar ze het over hebben", "worden gehersenspoeld door beroepsdemonstranten" enz...Het wordt tijd dat het kabinet -al zouden ze overtuigd zijn van hun gelijk- WEL gaat luisteren.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:26 schreef UnderWorld_ het volgende:
'hoger dan verwacht', wat een loze kreet. Het is niks als je het vergelijkt met werkend Nederland, totaal niks. Je kan het nog niet eens in een percentage uitdrukken omdat het te weinig is.
We zullen zien hoeveel mensen op komen draven bij de demonstratie, ik denk dat je er de Arena niet mee vol krijgt.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef Tup het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om niet protesterenden in het hokje van "eens met beleid" te stoppen. Stelselmatig wordt elke peiling die verschijnt afgeschilderd als een waardelozen vragenlijst met tendentieuze vragen. Ik vraag me dan af hoe "het volk" kan laten zien dat ze het echt niet eens is met de wijze waarop de maatregelen worden ingevuld, niet de doelstellingen. Welk " bewijs" ook aangeleverd wordt, de politiek laat in alle opzichten merken dat -ingegeven door een mandaat van twee jaar geleden- ze NIET wil luisteren naar tegenargumenten. Degenen die ze aanvoeren hebben altijd "een verborgen agenda", " weten niet waar ze het over hebben", "worden gehersenspoeld door beroepsdemonstranten" enz...Het wordt tijd dat het kabinet -al zouden ze overtuigd zijn van hun gelijk- WEL gaat luisteren.
wat loop je nou voor wartaal uit te slaan? kon je niet slapen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:29 schreef Takkesteeg het volgende:
Denken jullie nu echt te weten waar het over gaat?
Met voorgeprogrammeerde waanbeeldjes wat je voor 't gemak maar je 'eigen denken noemt'?
Wat een triestigheid, niet meer in staat om een eigen denkbeeld te vormen.
Helden zijn jullie, zullen jullie zijn.
Niet voor jezelf of voor anderen, daarvoor zijn jullie te misvormd en daardoor uiterst manipuleerbaar en bruikbaar voor jullie 'leermeesters'.
Doe er je voordeel mee!
Wat een kansloos zooitje hier zeg...![]()
Wedden van wel?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We zullen zien hoeveel mensen op komen draven bij de demonstratie, ik denk dat je er de Arena niet mee vol krijgt.
Op een bevolking van 16 miljoen zijn er vast wel 60 000 dwaallichten te vinden. Helaas. De strategie van Lollige Lodewijk is wel gericht op analfabeten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:12 schreef SCH het volgende:
Wedden van wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |