Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen (ongesynchroneerde versnellings bak)quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Xtreem het volgende:
wat doet zo'n beestje 0 - 100?
aan de andere kant: 263pk op 450 kilo...quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen (ongesynchroneerde versnellings bak)
Die auto...quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie?
dus?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen (ongesynchroneerde versnellings bak)
Kan niet volgens mij... Heb het ook al eens geprobeerd...quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:23 schreef Hugster het volgende:
kan je eik tabs neerzetten in bbcode?
Het rijtje met specs ziet er zo lullig uit zo
dus.. veel tijd nodig om te schakelen, met tussengasquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus?
ik ga het ff uitzoekenquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan niet volgens mij... Heb het ook al eens geprobeerd...
En als je dat goed en snel kunt, zou et autootje best snel kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus.. veel tijd nodig om te schakelen, met tussengas
Jij weet dus het verscil niet tussen een gesynchroneerde en een ongesynchroneerde bak niet. Laat ik het je zo uitleggen, hier in europa hebben de vrachtauto's allemaal high-tech versnellingsbakken in de modernste vrachtauto's, in amerika nog ongesynchroneerde bakken, in nieuwste vrachtauto's ontworpen begin jaren '80quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus?
Ja, nu weet ik nog niksquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet dus het verscil niet tussen een gesynchroneerde en een ongesynchroneerde bak niet. Laat ik het je zo uitleggen, hier in europa hebben de vrachtauto's allemaal high-tech versnellingsbakken in de modernste vrachtauto's, in amerika nog ongesynchroneerde bakken, in nieuwste vrachtauto's ontworpen begin jaren '80
Het duurt altijd langer als schakelen met een gesynchroneerde bak. Je moet nl wachten totdat de motor goed op toeren is, en alles ineen past. Bij een gesynchroneerde bak hoeft dat niet, daarmee kun je vrijwel meteen door schakelen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En als je dat goed en snel kunt, zou et autootje best snel kunnen zijn
Het is te ingewikkeld om ff snel uit te leggen. Misschien is er een HZDM topic overquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik nog niks
die ferrariquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie?
ja, oké, maar zoals xtreem al zei; veel pk, laag gewicht, dat schiet wel op toch?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het duurt altijd langer als schakelen met een gesynchroneerde bak. Je moet nl wachten totdat de motor goed op toeren is, en alles ineen past. Bij een gesynchroneerde bak hoeft dat niet, daarmee kun je vrijwel meteen door schakelen.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[Hoe zit dat met..]Handgeschakelde versnellingsbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |