Ik denk dat jij een goede coach bent van mijn elftal.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Eindelijk iemand die mijn inzicht op waarde schat.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een goede coach bent van mijn elftal.![]()
volgens mij is Griekenland toch echt europees kampioen geworden met het oerdegelijke systeem van Otto Rehagel en allemaal rousdouwers in het team.. dat kan met het team dat ik voorstelde ook.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:51 schreef Steijn het volgende:
Het 10 systeem lijkt mij wel wat. Iedereen in de aanval. Met verdedigen is nog nooit een wedstrijd gewonnen.
Ik heb die Teeuwen eens een wereldwedstrijd zien keepen in de Meer, goede kans dat Bergkamp er ook bij was. Hij hield Ajax zo'n beetje in z'n uppie op 0-0.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:30 schreef keeper het volgende:
Herman Teeuwen, geniaal. Komt Bergkamp ook weer in Oranje, kan hij op de training lekker de bal vanuit elke hoek over hem heen stiften.
Toen ik vroeger naar de Meer ging won Ajax altijd met 5-0.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb die Teeuwen eens een wereldwedstrijd zien keepen in de Meer, goede kans dat Bergkamp er ook bij was. Hij hield Ajax zo'n beetje in z'n uppie op 0-0.
Ik heb Ajax er wel eens zien verliezen zelfs.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:36 schreef keeper het volgende:
[..]
Toen ik vroeger naar de Meer ging won Ajax altijd met 5-0.
Dat is van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb Ajax er wel eens zien verliezen zelfs.
is een onwijs goede voetballer, overigens ook ontdekt door Co Adriaansequote:
Ik zou zweren dat er een "keeper" bij was.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:51 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd.
Dat is nog wat anders dan een strafschopgebied.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:57 schreef keeper het volgende:
Ik moet zeggen BHFH, je hebt een achterste linie samengesteld die ik niet in een donker steegje tegen zou willen komen.
Steur?quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wilde nog een hele goede speler selecteren, een rechtsbuiten van Volendam!! een echte wereldspeler kan ff niet op de naam komen, help me ff!! die wil ik eik in de plaats vanb Knippenberg zetten...
klopt, maar je moet keuzes maken tussen spelers en posities.. ik zit anders te denken aan errol refos als linksachter.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:59 schreef Falco het volgende:
Staat van Gobbel niet op de verkeerde plek? Ik heb altijd het idee dat het een rechtsback was...
Ik lees trouwens net dat Herman Teeuwen overleden is. Is Stanley Menzo dan niet een betere optie?quote:Bovendien een briljante, grote en intimiderende keeper met Herman Teeuwen..
Linksbuiten dus. Dacht wel dat je die bedoelde.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
FRANK BERGHUIS!! Ik weet het alweer!
dat is een Andere Herman Teeuwen denk ik.. ze hebben het over de eerste prof, de keeper herman teeuwen van RKC had zijn hoogtijdagen begin jaren negentig, en volgens mij keept hij nog steeds op topniveau, vandaar mijn selectie.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef Falco het volgende:
Ik lees trouwens net dat Herman Teeuwen overleden is. Is Stanley Menzo dan niet een betere optie?
Ah wat toevallig: twee keepende Herman Teeuwensquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat is een Andere Herman Teeuwen denk ik.. ze hebben het over de eerste prof, de keeper herman teeuwen van RKC had zijn hoogtijdagen begin jaren negentig, en volgens mij keept hij nog steeds op topniveau, vandaar mijn selectie.
ahum, rechts en links is een probleem in mijn hersens haha...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Linksbuiten dus. Dacht wel dat je die bedoelde.
Je hebt een brede basis nodig gezien de leeftijd van je selectie. De fitheid zal te wensen over laten bij een zwaar toernooi.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder dacht ik ook evt aan marco boogers en robbie Das .. maar de basiself zijn nu wel op zn sterkst denk ik!
deze spelers kunnen dat compenseren door de knaapjes van de andere team te intimideren en ze stevig aan te pakken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt een brede basis nodig gezien de leeftijd van je selectie. De fitheid zal te wensen over laten bij een zwaar toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |