www.interference.comquote:U2 have been recording a new set of songs over the past two years. Set for release on November 22nd, the album is called How To Dismantle An Atomic Bomb.
www.u2.com
In je quote staat 22 Novemberquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:48 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Leuke Titel![]()
Eerste "bommetje" zal losgelaten worden op 24 September.![]()
[..]
www.interference.com
beetje verwarrend idd, maar als je zijn ink volgt en dan goed zoekt, dan vind je:quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:08 schreef Flying het volgende:
[..]
In je quote staat 22 November![]()
Ben wel erg benieuwd trouwens...quote:Interference.com has also confirmed through another source that the first single will be titled 'Vertigo' and is set for release on Sept. 24th!
liever nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:30 schreef Selious het volgende:
Slayer moet een album maken: "How to make a atomic bomb with common household materials"
zo lang nog....quote:Op zondag 19 september 2004 14:15 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
http://www.howtodismantleanatomicbomb.com/
http://www.threechordsandthetruth.net/quote:[...]
Apparently it came about when Bono asked a friend if he knew how to dismantle an atomic bomb. When the friend said no, Bono said "With love". Corny eh? ;-)
[...]
Ook mijn 2 favoriete tracks.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:12 schreef Patron het volgende:
Ik heb 'm
Super, geen woorden voor. cd is een mix van de vorige en The Joshua Tree en Achtung Baby.
Single tips:
nummer 3: Sometimes you can't make it on your own
nummer 10: Original of the species
Ik dacht al dat ik smaak hadquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:40 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ook mijn 2 favoriete tracks.![]()
Zie ook mijn review op de frontpage:
CD en Boek: U2
Volgende single wordt absoluut nummertje zes (All Because Of You)!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:40 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ook mijn 2 favoriete tracks.![]()
Zie ook mijn review op de frontpage:
CD en Boek: U2
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:10 schreef tommy4487 het volgende:
heb hem voor kerst gekregen en hij is echt de bomb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |