ja dat had ik ook gezegd danquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:40 schreef Hugster het volgende:
hij komt nieteens in win, scherm gaat niet eens aan![]()
maar ik dol je maar joh, ik heb al met je collega gebeld, hij wordt dinsdag opghehaald, voeding of mobo naar de hell![]()
uninstallen en wegflikkerenquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:49 schreef Hugster het volgende:
ccapp heeft een fout veroorzaakt![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:50 schreef Hugster het volgende:
op me powerbook niet eens een virusscanner nodig
quote:Symantec’s Norton AntiVirus™ 9.0 for Macintosh® is the world’s most trusted antivirus solution for Macintosh systems.
Vroeg ik v/d week ook alquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
weet iemand misschien een site waar je die comedy factory afleveringen kunt downloaden die op NED3 kwamen/komt ?
en geen antwoord van die klojo's hier ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vroeg ik v/d week ook al![]()
neequote:Op zaterdag 18 september 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
en geen antwoord van die klojo's hier ?
*Klik*quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
en geen antwoord van die klojo's hier ?
De C-Max vind mn vader eigenlijk al te klein, mn vader houdt van grote auto's (net als mn moeder en ik), en wil dus zo groot mogelijk rijden. De Altea is nog eens kleiner als de C-Max, een heel stuk kleiner als de 307 SW of de Touran dus. De Senic, is te klein achterin, ook de Grand Senic, eerst was het wel een kanshebber.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:15 schreef Xtreem het volgende:
Peu: Seat Altea? Scenic schijnt echt super comfortabel te zijn....
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:16 schreef BoJo het volgende:ik kom net 1 v/d 2 ptameet filmpjes tegen, op die van t0n ben ik er gelukkig net uit geknipt voor mijn actie
![]()
Is een Touran ruimer/ groter dan een grand scenicquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De C-Max vind mn vader eigenlijk al te klein, mn vader houdt van grote auto's (net als mn moeder en ik), en wil dus zo groot mogelijk rijden. De Altea is nog eens kleiner als de C-Max, een heel stuk kleiner als de 307 SW of de Touran dus. De Senic, is te klein achterin, ook de Grand Senic, eerst was het wel een kanshebber.
maar ik kan niet rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoevaker je daar zelf over begint, hoe langer het duurt voor wij denken dat je kunt rijden
De Senic heeft te weinig ruimte op de achterbank, aangezien mn broertje ruim 1.90 is, is dat wel nodig. De Touran heeft daar niet over te klagen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is een Touran ruimer/ groter dan een grand scenic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |