Of knoopjes zoals een overhemd of aan de schouders. In het laatste geval zouden ze hem dat van onderaf kunnen aantrekken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:24 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel al bedacht, dat het voor en achterpand opengetornd moet worden en dat er rond om klittenband gezet moet worden, anders kan ie hem niet aan met al die toestanden en slangetjes.
Heb al wat geshopt, 6 halfjes brood en een muziek DVD van Meatloafquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Zabb het volgende:
Nou wij gaan shoppen! Tot later!!
Hij heeft ook dingetjes aan zn voetjes. Let maar op, dit komt goedquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of knoopjes zoals een overhemd of aan de schouders. In het laatste geval zouden ze hem dat van onderaf kunnen aantrekken.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij heeft ook dingetjes aan zn voetjes. Let maar op, dit komt goed
Helemaal te gekquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:03 schreef moussy het volgende:
Zodra de auto klaar is gaan wij ook ff de stad in ff op jacht voor shirtje, knoopjes, strijkspul
dan baal je, wat een pechquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:43 schreef daniman het volgende:
dat heb ik weer:
ik breng mijn vuilniszak met een volledige kattenbakinhoud na het schoonmaken van de kattenbak naar de container. Lekker zwaar. Komt er verdikkie een scheur in de zak, een spoor van kattengrit nalatend. Gelukkig zag ik het nog snel, dus ik die zak anders pakken zodat dat gat boven is. Maak ik met mijn vingers nog een gaatjeEn dan alsof het nog niet erg genoeg is, bezeer ik mijn handen aan de klep tijdens het zak in de bak wurmen (is zo'n container met zo'n pasje). Heb ik nog mooie schaafwonden ook
Nou ja daarna dus dat grit ff de struiken in geveegd... pff daar ben je lekker klaar mee
Jeejquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:32 schreef moussy het volgende:
De auto is klaarIk hoop dat ik vandaag alles kan halen, zodat het zo snel mogelijk klaar is.
Ik heb van kwart over 9 tot kwart over 12 nog geslapen en toen ben ik in me badjas achter de pc gaan zitten en kom nu pas net onder de douche vandaanquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:15 schreef daniman het volgende:
jeetje, nu pas? ik ging om half 10 al douchen en aankleden!
er door heen kijken kan bij deze niet, maar te veel kattengrit kunnen ze blijkbaar niet goed aan...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:07 schreef snoopy het volgende:
Daniman, irritant is dat met die kattengritjes en die slappe vuilniszakken. je moet echt goed opletten welk merk je koopt. Soms heb je echt van die plastic zakken waar je zo doorheen kan kijken, zo dun zijn ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |