Nu ja,quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:47 schreef OllieA het volgende:
? apelul ? was het schilderij dat je plaatste niet van Jeroen Bosch?
Je grammatica laat te wensen over. Grom en grom.quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:49 schreef NoSigar het volgende:
Nou, aangezien ik toch terminaal ben wil ik hem daarmee best helpen.
En van eten ik de dagelijkse betekenis van het woord zal dan geen sprake zijn.
@Ollie: Zeker niet, althans het moet zijn dat je Bosch beter kent de eigenaar van het schilderij. Hoewel het niet onmogelijk is acht ik dat minder waarschijnlijk.
Zijn achternaam komt visueel elke dag terug in een bepaald topic.
Ach, vergeleken met mijn spelling.quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je grammatica laat te wensen over. Grom en grom.
Het geurspoor! (je kunt er inderdaad eigenlijk niet omheen)quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dirk Bouts?
Inderdaad, mijn waarde, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 september 2004 03:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu wil ik niet vervelend doen, maar H. Bosch heeft wel een schilderij met exact dezelfde titel...
geeft je toch te denken.
In het vervolg mogen ze iets makkelijker, hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2004 03:20 schreef NoSigar het volgende:
Die heb ik ook ja, tres bien.
Misschien dat de oorspronkelijke titel in het Nederlands was, maar laten we het maar op een e houden. Voor het gemak.
Ja, plastik apelul, jij belazert de kluit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 03:21 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn waarde, inderdaad.
Dat schilderij is overigens wel duidelijk van de hand van H. Bosch.quote:Op zaterdag 18 september 2004 03:21 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn waarde, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |