Ik heb wel 2 keer op marktplaats gehad en nu staat 'ie op speurders.nl, maar verder niet echt overdreven aan de weg getimmerd... Veel mensen toch bang van de km-stand... Nergens voor nodig, maar ja... Ik kan mensen ook niet dwingenquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:03 schreef DiMacho het volgende:
Nog niet kwijt? [TK] Volvo S40 1.8i 16V Europa (weggeefprijs)
Erg jammer.... als ik op zoek was, dan had ik het wel geweten!! Je hebt het ook al op andere sites geprobeerd?
Okee... Wat denk je dan dat het is? Wel 1.8i Europa? Of 1.8i? Of 1.8 Europa? Of zeg je eigenlijk: dat kun je niet zonder meer zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:57 schreef fmase het volgende:
de toevoeging "europa"is een actiemodel geweest, je conclusie is iets te makkelijk geweest......
En bij je pa/ma op de verzekering? Dan koop jij de auto, maar staat 'ie technisch op naam van een van je ouders (bijvoorbeeld; kan ook andere familie of vrienden zijn)quote:Op woensdag 22 september 2004 20:52 schreef Razer het volgende:
Jammer dat voor mij de verzekering zo duur zou zijn (just 19 years old), anders was ik eens serieus gaan overwegen.
Bedankt voor je bod. Wanneer zou je 'm willen zien?quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:18 schreef Bruintje_beer het volgende:
Bied onder voorbehoud 4000 euro...
Maar ik wil hm wel eerst eens zien en laten nakijken door een monteur...
Laat maar wat weten...
Okee, hier zijn ze dan!quote:Op maandag 20 september 2004 12:20 schreef deliberator het volgende:
heb je geen foto's van het interieur?
Dat is toch niet hetzelfde als door een monteur te laten nalopen !?!quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:48 schreef Adelante het volgende:
je kunt toch ook gewoon de onderhoudsboekjes checken, of heb je die niet meer tech?
Bedankt voor je suggesties, VfB. Ik had er een aantal zeker nog niet geprobeerd. Ik blijf dit topic echter nog wel af en toe kicken, want je weet nooit wie 'm voor 't eerst leestquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:46 schreef VfB het volgende:
sorry maar ik denk dat iedereen nou onderhand die welliswaar mooie auto van je kent. Maar voor die prijs zul je hem hier niet kunnen verpatsen. Uit eigen ervaring werrkt bij een autoverkoop nog steeds het a4'tje op de ramen het beste. Zet hem 's weekends lekker op een parkeerplaats bij een druk winkelcentrum etc....je kent het wel.
Anders doe hem in:
www.vondst.nl
www.marktplaats.nl
www.2dehands.nl
www.autotrader.nl
etc etc etc
Suc6 met de verkoop en ik hoop dat je elders iemand kunt vinden die deze mooie auto van je over wil nemen
Kom lekker een proefritje maken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Triloxigen het volgende:
Ik vind het een erg mooie auto, zal er even goed over nadenken..
(Wil namelijk eigenlijk een Porsche of een Kever)
Dat is me iets te laag, jojo1983, maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:38 schreef jojo1983 het volgende:
laag bod maar je bent hem dan eventueel vandaag nog kwijt.
2500 euries
Mail me even op fok AT nack.tmfweb punteNeL.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:56 schreef jojo1983 het volgende:
wat wil je er miniminimaal voor hebben?
Ja, zowel bestuurder als passagier. En SIPS.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Van buiten vind ik hem wel mooi, alleen dat interieur kan ik weer absoluut niet waarderen.
Is hij uitgerust met airbags?
Ik heb van een medewerker van Volvo al een hoger bod en die zei dat er nog over te praten viel, omdat ik in eerste instantie afwees.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:23 schreef Bamse het volgende:
ben misschien wel geinteresseerd, bied 2800 euro. Lijkt wel weinig maar is reele prijs. Tenslotte verkoop jij de auto als particulier en is er geen garantie. Blijft dus toch een risico met deze km stand en we hebben het hier wel over een auto van bijna acht jaar... Laat ff weten wat je er van vind en of er over te praten valt.
Ongetwijfeld zal er op een gegeven moment iets vervangen moeten worden; de banden bijvoorbeeld. Voorwielaangedreven en -gestuurd (duh), zullen de voorbanden waarschijnlijk binnen een jaar wel weer eens aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:34 schreef Timmert het volgende:
Ik heb misschien interesse, beetje afhankelijk van t feit of ik mijn huidige auto wel of niet kwijtraak...
Is een aankoopkeuring toegestaan? Zijn er eventueel dingen die er aan zitten te komen qua onderhoud en reparatie? Kan me zo voorstellen dat bij deze km stand de koppeling het een keer begeeft bijvoorbeeld..
Ja, gooi er nou maar een slot op!quote:Op zondag 28 november 2004 19:33 schreef Adelante het volgende:
issi weg, echt waar, verkocht aan een fok!ker????eindelijk dit topic uit m'n AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |