FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Fok Motorclub [SC Deel 98]
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:23
Vretuh maffe Dordtenaar! Vreten zal je !
ZX9Rvrijdag 17 september 2004 @ 23:24
jij was eerder
Makstervrijdag 17 september 2004 @ 23:26
Negatief camber dus

Dus van buiten naar binnen en dan omlaag ipv omhoog. Dat hebbie toch ook op een klaverblad
ZX9Rvrijdag 17 september 2004 @ 23:28
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:26 schreef Makster het volgende:
Negatief camber dus

Dus van buiten naar binnen en dan omlaag ipv omhoog. Dat hebbie toch ook op een klaverblad
Nee, daar is de buitenkant van de bocht hoger dan de binnenkant.
Hier was de buitenkant lager dan de binnenkant.

Ander topic is al dicht!
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:33
Ook afgeschreven die Luc
Makstervrijdag 17 september 2004 @ 23:35
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:28 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Nee, daar is de buitenkant van de bocht hoger dan de binnenkant.
Hier was de buitenkant lager dan de binnenkant.

Ander topic is al dicht!
Ow zo...nu snap ik hem.

Afgeschreven die Luc, negatieve jambers en binnenste bochten naar buiten
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:35
Mark gaat zn best doen om morgen te gaan
ZX9Rvrijdag 17 september 2004 @ 23:35
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook afgeschreven die Luc
Kost ik ook geen geld meer!
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:36
http://www.mmovies.net/Downloads/ghostrider.wmv

Ghostrider paraodie !
PatrickMvrijdag 17 september 2004 @ 23:41
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:44
Hoooi

Beemer power morgen ??
PatrickMvrijdag 17 september 2004 @ 23:50
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoooi

Beemer power morgen ??
Laten we het hopen... zou lullig zijn als er opeens maar 40 pk aan het achterwiel te vinden is
PatrickMvrijdag 17 september 2004 @ 23:50
* PatrickM nu gaat slapen... zie jullie morgen om 13.00 uur in bij MotorXtra
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:51
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:50 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Laten we het hopen... zou lullig zijn als er opeens maar 40 pk aan het achterwiel te vinden is
Welnee......
Rietvaerdervrijdag 17 september 2004 @ 23:52
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:50 schreef PatrickM het volgende:
* Rietvaerder nu gaat slapen... zie jullie morgen om 13.00 uur in bij MotorXtra
Trusten...

Pepijn, waar spreken we nu af
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 00:02
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Trusten...

Pepijn, waar spreken we nu af
Bij Lars zijn FokHok
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 00:09
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef Makster het volgende:

[..]

Bij Lars zijn FokHok
Hoe laat?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 00:11
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef Makster het volgende:
Bij Lars zijn FokHok
Wij spreken niks af
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 00:38
Dus ik begrijp dat we niet samen rijden Pepijn?
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 07:47
Godskolere. Dit is toch geen tijd om op te moeten staan op zaterdag?
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 08:14
ik heb barstende koppijn
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 09:08
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb barstende koppijn
Gewoon een overdosis ibuprofen nemen
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 09:09
* PatrickM zou eigenlijk werken vanmorgen, maar ik heb er steeds minder zin in. Dus ik denk dat ik maar niet ga werken
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 09:38
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ik begrijp dat we niet samen rijden Pepijn?
jawel ......
Motoport Rotterdam een goed idee? Kom je toch langs?

Of ga je over de Brienenoord vanaf Dordt?
BP station tussen Rotterdam en Gouda dan?
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 07:47 schreef ZX9R het volgende:
Godskolere. Dit is toch geen tijd om op te moeten staan op zaterdag?
Moeten?
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb barstende koppijn
wakker gelegen over de Dyno run?

Maar don't worry, je hebt nog een paar uurtjes om op te knappen ..
En een paracetamol nemen en rijden is een goede combinatie om er van te komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 18-09-2004 09:44:12 ]
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 09:46
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
wakker gelegen over de Dyno run?
quote:
Maar don't worry, je hebt nog een paar uurtjes om op te knappen ..
En een paracetamol nemen en rijden is een goede combinatie om er van te komen.
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:08 schreef PatrickM het volgende:
Gewoon een overdosis ibuprofen nemen
heb beide niet meer in huis
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 09:48
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb beide niet meer in huis
Stevig ontbijt en een paar uur rustig wakker worden helpt bij mij ook.

Of je moet echt een virus hebben o.i.d.
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 09:52
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
Stevig ontbijt en een paar uur rustig wakker worden helpt bij mij ook.
net een stevig ontbijt op en het wordt niet echt minder... maar idd, rustig wakker worden helpt vaak ook wel, dat betekent niet achter de pc zitten...
quote:
Of je moet echt een virus hebben o.i.d.
zal wel niet, ik ben praktisch nooit ziek. hoogstens 1 keer paar jaar en dan meteen goed (1/2 weken) maar gisteren voelde ik me al niet lekker, ben ook met een niet zo lekker gevoel op de motor gestapt om die keyboard te halen...
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 09:56
quote:
ZX9R - vrijdag 17 september 2004 @ 22:55
Meest nutteloze slotje ooit: Ik verklaar de oorlog aan het CBR!

Twee!!!!!! posts voordat het topic dicht zit.
Topic is 12 pagina's lang.. edit: ow .. voordat het dicht zit..
quote:
Rietvaerder - vrijdag 17 september 2004 @ 22:33
Heb jij die gemaakt?
Afbeelding
Afbeelding
2001, nog als getrouwde man met vrouw en kid op stap.
Ik heb familie in Zaandam dan rij je dus langs het klaverblad dus kwamen we langs Schiphol.
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 09:59
damn, luc ik kan je filmpjes niet bekijken
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:00
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.mmovies.net/Downloads/ghostrider.wmv

Ghostrider paraodie !
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 10:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, luc ik kan je filmpjes niet bekijken
Quicktime

Maar dat snap jezelf ook wel.... toch
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 10:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, luc ik kan je filmpjes niet bekijken
Klik hier..

Ik reageerde al niet meer zodat jij van de compie weg kon om uit te rusten.

Douchen, boodschappen .. Riet ik lees je zo over het afspreken.
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 10:02
Weetje mensen, mischien ga ik de ZXR wel verkopen. Loop al langer met het idee, en zit nu te denken aan een ZX7R. De vraag is alleen of ik het wel moet doen

Die luxe problemen ook altijd
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:03
nu wel, makster
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Klik hier..
quote:
Ik reageerde al niet meer zodat jij van de compie weg kon om uit te rusten.
rusten doe ik achter de pc, niet als ik er niet achter zit
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:06
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:02 schreef Makster het volgende:
Weetje mensen, mischien ga ik de ZXR wel verkopen. Loop al langer met het idee, en zit nu te denken aan een ZX7R. De vraag is alleen of ik het wel moet doen

Die luxe problemen ook altijd
ZX7R rouleert big time voor mij ook een mogelijke kandidaat als opvolger, naast de ZX6R (model vanaf 97). ik heb mezelf voorgenomen eerst deze ZXR maar es goed leren te berijden, en met goed bedoel ik echt goed de bochten/lijnen rijden, zo plat mogelijk etc.

daarna komen de zwaardere fietsen wel aan bod
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 10:08
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ZX7R rouleert big time voor mij ook een mogelijke kandidaat als opvolger, naast de ZX6R (model vanaf 97). ik heb mezelf voorgenomen eerst deze ZXR maar es goed leren te berijden, en met goed bedoel ik echt goed de bochten/lijnen rijden, zo plat mogelijk etc.

daarna komen de zwaardere fietsen wel aan bod
DAt heb ik mezelf ook vorogenomen, tis alleen dat mijne nu 37000 heeft gelopen, nu kan ik er nog een goed bedrag voor terug krijgen. Over de 40.000 zal het moeilijker worden om te verkopen. Get my point

plus dat de ZX7R gewoon een gruwelijke fiets is natuurlijk
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:17
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:08 schreef Makster het volgende:
DAt heb ik mezelf ook vorogenomen, tis alleen dat mijne nu 37000 heeft gelopen, nu kan ik er nog een goed bedrag voor terug krijgen. Over de 40.000 zal het moeilijker worden om te verkopen. Get my point
jazeker dat ik dat snap, daar houd ik natuurlijk ook rekening mee. ik heb nog zo'n 10.000 km te gaan en dan staat ie op 35.000. dan gaat ie er ook uit.
quote:
plus dat de ZX7R gewoon een gruwelijke fiets is natuurlijk
dat is een feit
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:19
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:08 schreef Makster het volgende:
mijne nu 37000 heeft gelopen
met hoeveel had je hem gekocht, 30.000 km ofzo?
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 10:21
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

met hoeveel had je hem gekocht, 30.000 km ofzo?
Yups, exactum mios amigo
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:27
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:


Of ga je over de Brienenoord vanaf Dordt?
BP station tussen Rotterdam en Gouda dan?
Is cool.....

12:30 ?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:28
Mogguh

OPM, je komt toch wel he?
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:30
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Mogguh
Ey
quote:
OPM, je komt toch wel he?
het wordt alleen maar erger ipv beter, nu begint mijn maag ook al raar te doen
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:33
Mark

Op zoek naar super smoes voor een dag niet werken
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:33
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het wordt alleen maar erger ipv beter, nu begint mijn maag ook al raar te doen
WATJE

dat vraag ik toch niet
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:38
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
WATJE
quote:
dat vraag ik toch niet
nee
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 10:39
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:02 schreef Makster het volgende:
Weetje mensen, mischien ga ik de ZXR wel verkopen. Loop al langer met het idee, en zit nu te denken aan een ZX7R. De vraag is alleen of ik het wel moet doen

Die luxe problemen ook altijd
De eerste ingeving is de beste, zet alsvast een proefadvertentie op Marktplaats dan kan je gelijk peilen of er belangstellenden voor komen.

Dat heb ik met de Beemer ook gedaan terwijl die nog niet weghoeft..
Iemand die een redelijke prijs wilde betalen had hem wel mee kunnen nemen.
(Ik wilde de advertentie updaten na de vakantie, maar mede door de compie crash was ik net te laat)

Enne.. jij geeft je geld wel uit het voordat het binnenkomt.

En waarom toch niet gelijk een ZX9R .. ?
Voorzichtig bochtjes leren ben je inmiddels wel overheen ..
Kan je R1 sjakie partij gaan geven bij de Holec group.
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:rusten doe ik achter de pc, niet als ik er niet achter zit
Spreek jij jezelf wel vaker tegen:
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Maar idd, rustig wakker worden helpt vaak ook wel, dat betekent niet achter de pc zitten...
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Is cool.....

12:30 ?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:40
Ok dan Pepijn.

Kom JIJ wél?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:41
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:

Kan je R1 sjakie partij gaan geven bij de Holec group.
Is dat een zuster-onderneming van jullie?
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:42
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Spreek jij jezelf wel vaker tegen:
dat was niet onbewust

enne, riet ik ben er gewoon hoor
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:43
Ow toch wel.... valt me weer mee
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:44
Het eerste wat ik moet doen bij MotorXtra is mijn ketting spannen denk ik
ondeugendzaterdag 18 september 2004 @ 10:46


Goedemorgen !
Veel plezier allemaal
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:46
1230 vertrekken jullie? hoe lang is het rijden voor jullie, 1 uur?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:47
Ja ga hier 12 uur weg.... half 1 bij die BP tussen Rdam en Gouda
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:48
quote:
---=ZATERDAG=---

STARTEN
1e startbaan Kaagbaan 24
2e startbaan Aalsmeerbaan 18L

LANDEN
1e landingsbaan Polderbaan 18R
2e landingsbaan Zwanenburgbaan 18C
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:49
lama
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:49
Neuh het is dan nog een half uur rijden

En Pepijn is dat wel gewend dus
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 10:50
Wie komen er nu eigenlijk allemaal?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:50
-Ik
-OPM
-Luc
-Ralf
-Mercy (en Raus )
-Pepijn
-jij
-PatM

One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:51
PatM?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:52
Ja, dat is m, ik zat al te denken, gisteren was t lijstje langer...
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:53
Best een hoop wel !
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:39 schreef Patrick281 het volgende:

De eerste ingeving is de beste, zet alsvast een proefadvertentie op Marktplaats dan kan je gelijk peilen of er belangstellenden voor komen.

Dat heb ik met de Beemer ook gedaan terwijl die nog niet weghoeft..
Iemand die een redelijke prijs wilde betalen had hem wel mee kunnen nemen.
(Ik wilde de advertentie updaten na de vakantie, maar mede door de compie crash was ik net te laat)

Enne.. jij geeft je geld wel uit het voordat het binnenkomt.

En waarom toch niet gelijk een ZX9R .. ?
Voorzichtig bochtjes leren ben je inmiddels wel overheen ..
Kan je R1 sjakie partij gaan geven bij de Holec group.
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, de ZXR hoeft niet weg maar met een mooi bod. Tja dan wordt het een ander verhaal.

En liever een ZX7R dan een ZX9R. Ten eerste vind de 7 een GRUWELIJKE FIETS en denk dat het niet zo slim is om gelijk een 9 te kopen.

Tja..zal er vandaag is over nadenken tijdens het lossen van een aantal vrachtwagens

Jongens (en meiden ?? ) veel Dyno plezier vandaag, ga maar weer lekker weg als ik niet mee kan , bedankt heh
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lama
Beter lezen he
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 10:54
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Best een hoop wel !
8 motoren, 9 man...meeste mensen bij een meet tot nu waar ik bij ben geweest.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:54
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:53 schreef Makster het volgende:


Jongens (en meiden ?? ) veel Dyno plezier vandaag, ga maar weer lekker weg als ik niet mee kan , bedankt heh
Bedankt en jij ook veel plezier!

En o ja, koop een 7 en geen 9.....
Ook al is die 7 ook niet voor de poes
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:55
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

8 motoren, 9 man...meeste mensen bij een meet tot nu waar ik bij ben geweest.
Is dat zo... ? Hmm
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 10:55
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
-Ik
-OPM
-Luc
-Ralf
-Mercy (en Raus )
-Pepijn
-jij
-PatM

Vraag me af hoelang het goed gaat voor ik klappen krijg vanwege bepaalde opmerkingen.

Wel geinig Luc, Ralf, Mercy, PatM & Raus ken ik nog helemaal niet, niet IRL in ieder geval.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:57
Ze kunnen je anders makkelijk hebben
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 10:59
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:55 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Vraag me af hoelang het goed gaat voor ik klappen krijg vanwege bepaalde opmerkingen.

Wel geinig Luc, Ralf, Mercy, PatM & Raus ken ik nog helemaal niet, niet IRL in ieder geval.
Het leven kan zo mooi zijn heh Lars

Ralf, Mercy en Raus ook nog nooit gezien by the way
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 10:59
Die Ralf is me er anders 1
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:00
Luc is nu nog een wasmachine aan het verhuizen, hij mag wel opschieten
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:46 schreef ondeugend het volgende:


Goedemorgen !
Veel plezier allemaal
Zal ik dan maar reageren........

Bedankt en jij ook !
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze kunnen je anders makkelijk hebben
Vergis je nooit in kleine kereltjes, kan nog steeds veel meer tillen bijv. dan dat ik zelf weeg.

Zal ook wel moeten want mijn vriendin is zwaarder dan ik ben.
RBzaterdag 18 september 2004 @ 11:02
Kreeg net telefoon van Luc 13:00 redden we niet

Gaan tegen 11:15 uit assen weg
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:02
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:01 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Vergis je nooit in kleine kereltjes, kan nog steeds veel meer tillen bijv. dan dat ik zelf weeg.

Zal ook wel moeten want mijn vriendin is zwaarder dan ik ben.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:02
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef RB het volgende:
Kreeg net telefoon van Luc 13:00 redden we niet

Gaan tegen 11:15 uit assen weg
Oke.... beetje doorrijden dan !!
RBzaterdag 18 september 2004 @ 11:04
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Oke.... beetje doorrijden dan !!
Is 2 uur sturen en nog een keer voeding in de plof gooien onderweg
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:04
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:59 schreef Makster het volgende:

[..]

Het leven kan zo mooi zijn heh Lars
Laten we het hopen.
quote:
Ralf, Mercy en Raus ook nog nooit gezien by the way
Ik neem dit keer geen bagage mee, stepjes zijn nog niet binnen.

Misschien met de BBQ, Highlander is niet zo snel begreep ik via mail.
RBzaterdag 18 september 2004 @ 11:05
Ik ben weg tot straks
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:05
Mwa dan moet je half 2 redden!
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:07
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk, ik val gewoon in de categorie "vedergewicht". Vriendin in het "lichtgewicht".
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 11:07
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:04 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Laten we het hopen.
[..]

Ik neem dit keer geen bagage mee, stepjes zijn nog niet binnen.

Misschien met de BBQ, Highlander is niet zo snel begreep ik via mail.
Zij werkt ook in Dordt. Volgens mij is ze wel relaxed ja.

Maar snel, dat zou ik niet weten
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:12
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:07 schreef Makster het volgende:

[..]

Zij werkt ook in Dordt. Volgens mij is ze wel relaxed ja.

Maar snel, dat zou ik niet weten
Ken haar verder niet, hele tijd terug een mailtje van d'r gehad dat ze d'r stepjes wel wilde verkopen en nu weer eens geinformeerd.
Maksterzaterdag 18 september 2004 @ 11:14
Ik eindig met deze schoonheid



Toch maar is goed denken vandaag
Mercy_symbolzaterdag 18 september 2004 @ 11:17
MijN VFR is nog niet klaar

stond daar gisteren helemaal in pak, dacht ff lekker te kunnen sturen ermee, hebben ze de onderdelen niet, dus ben maar op CBR naar Tilburg paar keer het racerack op & neer geweest,




Dus we komen op CBR
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:20
Ja vet ding he Mark
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:20
Zit nog even terug te lezen maar dat idee van de Big Tasty's zit er voor mij niet in.

Ben niet bang om te verliezen maar budgettechnisch is het onverantwoord nu ik tijdelijk rond moet komen van een uitkering.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:21
Hoezo, die krijg je van Luc hoor

(Afspraak was, degene met de meeste pk's trakteert op Big Tasty)
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 11:22
Ff douchen en dan zo weg

Zie jullie
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:24
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo, die krijg je van Luc hoor

(Afspraak was, degene met de meeste pk's trakteert op Big Tasty)
Dacht eerst met de minste? Bedoel meer dat ik iets wat ik zelf niet zou kunnen op dit moment neem ik van een ander ook niet aan, voelt dan als profiteren zeg maar en daar hou ik niet van.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 11:34
Als ik de meeste aantal peekaa's heb mogen jullie van mij allemaal een Big Tasty nemen en ook zelf afrekenen
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 11:39
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:24 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dacht eerst met de minste? Bedoel meer dat ik iets wat ik zelf niet zou kunnen op dit moment neem ik van een ander ook niet aan, voelt dan als profiteren zeg maar en daar hou ik niet van.
Dan heb ik een voordeel, ik lust ze niet eens

* PatrickM gaat altijd voor McChicken bij de mac
ondeugendzaterdag 18 september 2004 @ 11:39
Eigenlijk zou er een big tasty foto moeten komen !
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 11:40
Moet ik trouwens nog m'n videocamera meenemen?
ondeugendzaterdag 18 september 2004 @ 11:41
ja !

Ik heb er nu dan verder wel niets mee te maken maar zie natuurlijk erg uit naar een verslag van de dag
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 11:47
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:55 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me af hoelang het goed gaat voor ik klappen krijg vanwege bepaalde opmerkingen.
ehhm .. dat moest niet uitlekken ..
quote:
Wel geinig Luc, Ralf, Mercy, PatM & Raus ken ik nog helemaal niet, niet IRL in ieder geval.
Moeten wij je handje vasthouden?

Met Mercy en Raus heb ik zelfs nog een trio gedaan van drie kwartier bij de Mac Nieuwegein 2 weken geleden!

Was erg gezellig, sowiezo 1 van de meest geslaagde meets all time.

OPM was er ook maar die moest eerder weg.
Werd in 10 minuten 3 keer gebeld door zijn vriendin.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 11:50
* PatrickM gaat nog ff hond uitlaten, wat eten en op de plof stappen...
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 11:53
Trouwens een tipje om te rijden voor degene die via de A12 rijden:
Ga er bij afslag 14 bij Woerden vanaf, volg de N212 en ga vervolgens na een aantal kilometer naar rechts naar de N401. En ga dan de tweede weg naar links (Portengenstraat) en de derde weg naar rechts (Nijverheidstraat) en dan ben je er. Anders rij je nog een stuk om via Utrecht...
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 11:58
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
ehhm .. dat moest niet uitlekken ..
Ik ben niet helemaal achterlijk.
quote:
Moeten wij je handje vasthouden?
En dan? Moet ik er in knijpen als ik het eng vindt?
quote:
OPM was er ook maar die moest eerder weg.
Werd in 10 minuten 3 keer gebeld door zijn vriendin.
Ik heb de mobiel gewoon afgezworen, niks geen geeikel meer als ik even niet thuis ben.

Waarom gaat zijn vriendin nooit mee?
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 12:16
.. ik heb ruzie ..
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 12:16
.. met de tijd ..
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 12:16
Take off ..
MutZzaterdag 18 september 2004 @ 17:31
Nog ff uit de vorige SC:
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik wilde daar niet gaan slowchatten zoals het een goed Fokker! betaamd.

Maarre wil je ook een worsje volgende week?
Riet haalt je wel even op uit the middle of no'where.
Krijgt'ie van mij wel benzinegeld..
Ik kan de 25e niet... Moet werken... Had me wel leuk geleken... En zo erg in de middle of nowhere woon ik niet hoor...
JKzaterdag 18 september 2004 @ 17:36
Zo, laat die uitdraaien maar komen... wel toevallig dat ik er ook net was op m'n DR voor nieuwe bandjes (en vorige week een dynokit erin gezet).
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 17:57
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:36 schreef JK het volgende:
Zo, laat die uitdraaien maar komen... wel toevallig dat ik er ook net was op m'n DR voor nieuwe bandjes (en vorige week een dynokit erin gezet).
was jij dat ?

lekker, die Big Tasty's
JKzaterdag 18 september 2004 @ 17:59
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

was jij dat ?
Nee, m'n zuster op een houtvlot
M'n fiets kent de testbank van binnen en buiten, heb ong. 3pk meer en iets van 5Nm extra koppel. Al met al ong. 10% winst.


Hier trouwens mijn uitdraai (zonder snelheid, maar bij de run voor de dynojet kit erin zat, reed ie op de bank +/- 190km/u).

Uiteindelijke resultaat :

One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 18:22
het was erg vandaag!! ik heb hier leuke opnames, het geluid valt erg mee
Rausdouwerzaterdag 18 september 2004 @ 18:36
jammer dat we zo snel weg moesten. Wij hebben vanavond nog een 25-jarige bruiloft en we moesten nog even langs Arie en de VFR ophalen.

Wij vonden het ook hartstikke CBR is zo slecht nog niet, volgens mij 3e qua PKs. Alleen instellingen blijken heel verkeerd, maar desondanks rijd mijn CBR super!!
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 18:42
Thûûs ..

Luc heeft nog even op een big tasty getracteerd volgens afspraak.

Met Riet en PatrickM hebben we nog even kort bij een andere langsbaan bij Schiphol gekeken.

Onderweg daar naartoe zag ik PatM bijna tegen Riet aanklappen met een vaartje van 80 en een meerdere malen blokkerend achterwiel. Zag er echt niet gezond uit, zat er een metertje of 2 achter op de eerste rang.

Rietje trok later nog even een remspoor met zijn achterband om te laten zien wat een controle hij heeft.

Op de terugweg van de landingsbaan wees PatM nog even naar de remsporen die hij getrokken had.
Metertje of 15-20 schat ik toch zeker ..
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 18:49
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Luc heeft nog even op een big tasty getracteerd volgens afspraak.
ja.. tof man...
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 18:54
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Thûûs ..

Luc heeft nog even op een big tasty getracteerd volgens afspraak.

Met Riet en PatrickM hebben we nog even kort bij een andere langsbaan bij Schiphol gekeken.

Onderweg daar naartoe zag ik PatM bijna tegen Riet aanklappen met een vaartje van 80 en een meerdere malen blokkerend achterwiel. Zag er echt niet gezond uit, zat er een metertje of 2 achter op de eerste rang.

Rietje trok later nog even een remspoor met zijn achterband om te laten zien wat een controle hij heeft.

Op de terugweg van de landingsbaan wees PatM nog even naar de remsporen die hij getrokken had.
Metertje of 15-20 schat ik toch zeker ..
Was lekker he Zowel Big Tasty als de Dyno

Wat een waus ben jij PatM!!!!!!!! Schrok me de <je weet wel> Ineens hoop rookwolken in mn spiegel en kon nog net een Beemer uitwijken
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 18:55
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja.. tof man...
Waarom ging je ineens weg?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 18:57
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:36 schreef Rausdouwer het volgende:
CBR is zo slecht nog niet, volgens mij 3e qua PKs. Alleen instellingen blijken heel verkeerd, maar desondanks rijd mijn CBR super!!
Wacht maar tot ie afsteld is, DAN rijd ie pas lekker, je maakt mij niet wijs dat ie zo lekker rijdt, als ik zo eens die grafiek zag....

Maar ook daar zijn weer oplossingen voor
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 18:58
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ging je ineens weg?
als je bijna geen benz meer hebt wordt het moeilijk jullie bij te houden
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:59 schreef JK het volgende:

Nee, m'n zuster op een houtvlot
Hiero, heb je hem ook weer hoor

Rijd t beter zo?
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:02
Hier alvast de Dyno van Luc.


Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:10
Weet je wat ik niet eerlijk vond Pepijn, PatM liet je wel op die van jou rijden en mij niet

hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 19:10
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Hier alvast de Dyno van Luc.
Heb jij zijn Dyno meegenomen? Ik had het er nog over met hem, leuk om ze hier posten maar dan moet je natuurlijk wel een scanner hebben.

Ik houdt het dus maar bij de cijfertjes: 63,4 pk & 36,7 Nm

Ben eigenlijk wel heel tevreden het vermoeden is bevestigd en met deze steun in de rug kan ik eens wat gaan klooien en nog maar eens een uitdraai laten maken. Valt vast nog wel wat te winnen denk ik zo. Zeer snel maar eens een sproeierkitje aanschaffen en de boel synchroniseren.

1 ding vond ik wel raar, op de uitdraai van vermogen en koppel staat bij 63,4 pk en op de andere 63,8 pk. Ik zag het thuis pas.

edit: zie nu dat bij Luc zijn uitdraai er ook een verschil in zit. Vreemd.........
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:12
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef hollander172 het volgende:
1 ding vond ik wel raar, op de uitdraai van vermogen en koppel staat bij 63,4 pk en op de andere 63,8 pk. Ik zag het thuis pas.
Dat is met en zonder slip, maar uitleg heb ik ook niet gehad.

Mail die lui even ..

En Luc vroeg inderdaad pas bij de Mac of ik hem voor hem wilde scannen.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:13
En rokuh die ZXR van Lars !

Zo baas, zo motor
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:13
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat is met en zonder slip, maar uitleg heb ik ook niet gehad.
Piekvermogen....
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:13
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
Onderweg daar naartoe zag ik PatM bijna tegen Riet aanklappen met een vaartje van 80 en een meerdere malen blokkerend achterwiel. Zag er echt niet gezond uit, zat er een metertje of 2 achter op de eerste rang.

Op de terugweg van de landingsbaan wees PatM nog even naar de remsporen die hij getrokken had.
Metertje of 15-20 schat ik toch zeker ..
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:

Wat een waus ben jij PatM!!!!!!!! Schrok me de <je weet wel> Ineens hoop rookwolken in mn spiegel en kon nog net een Beemer uitwijken
PatM de gekste
One_Punch_Mickeyzaterdag 18 september 2004 @ 19:13
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef hollander172 het volgende:
Ik houdt het dus maar bij de cijfertjes: 63,4 pk & 36,7 Nm
ik ook dan maar: 65.4 pk & 37,6 Nm
quote:
Ben eigenlijk wel heel tevreden
ook ik ben erg tevreden, 65 pk op het achterwiel en hij staat goed afgesteld
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:13
Gaan we volgend jaar nog een keer als ik een Blackbird heb??
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:14
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

ook ik ben erg tevreden, 65 pk op het achterwiel en hij staat goed afgesteld
Zeker netjes ja... maar goed afgsteld istie niet..... die dip man! De Grand Canyon is er niks bij


Maar air/fuel was wel goed ja evenals het vermogen
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:14
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]


[..]

[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] PatM de gekste [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:16
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:

Rietje trok later nog even een remspoor met zijn achterband om te laten zien wat een controle hij heeft.
Rearwheel steering
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:16
Ik ga trouwens denk ik maar m'n K1100LT inruilen voor een R1100S... daar draaien de mensen hun nek tenminste af en toe voor om... de mijne kijkt niemand naar om
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:17
Ikke ook hebben Maar ja, moet er eerst een keer op gereden hebben

He Pepijn?
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:18
Ennuh, niet vergeten... ik heb vandaag m'n eerste wheelie gemaakt
sorry Pep dat ik je beestje zo mishandeld heb de R1100S schreeuwt er gewoon om om z'n voorwiel zo min mogelijk te slijten
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 19:19
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
En rokuh die ZXR van Lars !

Zo baas, zo motor
Zou het daaraan liggen?

Mooi man, vette zwarte rook, dikke vlammen eruit. Vond het zelf behoorlijk imposant als ik eerlijk ben. Natuurlijk moet ie nu goed afgesteld worden om dit eruit te krijgen maar voor zolang het duurt is het toch lachen.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:19
Wheelie was welliswaar niet zo heel erg hoog, ik schat hooguit een cm of 10 van de grond, maar het is iig een begin
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:20
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:18 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, niet vergeten... ik heb vandaag m'n eerste wheelie gemaakt
sorry Pep dat ik je beestje zo mishandeld heb de R1100S schreeuwt er gewoon om om z'n voorwiel zo min mogelijk te slijten
Wrijf het er nog ff in ....
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:20
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:19 schreef PatrickM het volgende:
Wheelie was welliswaar niet zo heel erg hoog, ik schat hooguit een cm of 10 van de grond, maar het is iig een begin
Filmpje !

Kijk hier eens

http://www.motoroccasion.(...)ntId=5036&idnr=87333
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 19:22
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:16 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga trouwens denk ik maar m'n K1100LT inruilen voor een R1100S... daar draaien de mensen hun nek tenminste af en toe voor om... de mijne kijkt niemand naar om
Je wilde zelf persee zo'n rijdende badkuip hebben he?

Maar jouw uitdraai mocht er best wezen.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:24
Niemand heeft Lars bedankt Het was tenslotte zijn idee
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:24
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:22 schreef hollander172 het volgende:

Maar jouw uitdraai mocht er best wezen.
Jammer dat je nooit een Busa op het goede moment tot je beschikking hebt
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:27
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Je wilde zelf persee zo'n rijdende badkuip hebben he?

Maar jouw uitdraai mocht er best wezen.



88,5 pk en 95,6 Nm koppel aan het achterwiel
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:28
Hele mooie lijnen PatM........ niks mis met dat motortje
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:30
En oja... een bijna rechte lijn van air/fuel ratio op de 13
En die rechte lijn rechtomhoog deed ie om te kijken of ie goed op paktte... (en hij paktte dus direct op )

Conclusie... motorisch is 'ie gewoon helemaal in perfecte staat en de afstelling is subliem
Ik denk alleen wel dat ik er bij de 100.000 km ff nieuwe zuigerveren in laat zetten (tegen het roken)...
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:31
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand heeft Lars bedankt Het was tenslotte zijn idee
tnx Lars... vond het onwijs gaaf vandaag
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:34
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele mooie lijnen PatM........ niks mis met dat motortje
Daarom hou ik 'm voorlopig ook nog wel ff minimaal een jaar of 2
Alleen zit er toch wel aan te denken om ernaast nog een 1000cc sportmotor erbij te kopen... ik vond het wel leuk om een beetje met het voorwiel richting de hemel te gaan (figuurlijk dan )
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:35
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:16 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga trouwens denk ik maar m'n K1100LT inruilen voor een R1100S... daar draaien de mensen hun nek tenminste af en toe voor om... de mijne kijkt niemand naar om
Zoals bij de pomp gaat het nou de hele tijd als ik met dat ding onderweg ben.
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:18 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, niet vergeten... ik heb vandaag m'n eerste wheelie gemaakt
De R1100S schreeuwt er gewoon om om z'n voorwiel zo min mogelijk te slijten
Vast ..
quote:
sorry Pep dat ik je beestje zo mishandeld heb
Ik ben blij dat jij er van hebt kunnen genieten.
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:38
En dan moesten we deze nog plaatsen:

PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:39
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Filmpje !
Heb het ff teruggekeken, maar het is bijna niet te zien... je ziet alleen dat de koplamp recht naarvoren wijst, en opeens weer normaal. Is dus niet goet te zien helaas

En dat terwijl het een voltreffer was, voelde de band ook weer terug op het wegdek komen...
quote:


Toch nog maar ff een paar jaartjes met m'n K1100LT doen
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 19:41
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand heeft Lars bedankt Het was tenslotte zijn idee
Zag het toevallig op MF en dacht ik meld het maar even.

Ik had het met het vriendje van Anita er ook nog over (ben zijn naam weer kwijt. ) en was sowieso vandaag wel gegaan. Wel ontzettend tof dat de opkomst zo groot was.
Alleen jammer dat Mark er met zijn ZXR niet bij was, dat was een mooi vergelijk geweest.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:41
He Pep, hoorde ik nou laatst dat jij graag een K1100LT wou voor woon/werkverkeer? Ik wil best wel ruilen hoor
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:43
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
Heb het ff teruggekeken, maar het is bijna niet te zien... je ziet alleen dat de koplamp recht naarvoren wijst, en opeens weer normaal. Is dus niet goet te zien helaas

En dat terwijl het een voltreffer was, voelde de band ook weer terug op het wegdek komen...
Ik filmde je ook pas terwijl je bijna terug was bij de werkplaats. Hoorde je ver daarvoor al wel aankomen.

De Beemer van de advertentie is 3 jaar ouder en heeft niet dezelfde goodie's.
Ik heb trouwens de kofferset gezien voor deze motor en die zag er ook goed uit.
Het achterframe is al extra verstevigd om ze eraan te kunnen hangen.

Trouwens vooral hoge snelheidsbochten zijn een genot met deze motor.
Igg geen supersport..
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:45
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
He Pep, hoorde ik nou laatst dat jij graag een K1100LT wou voor woon/werkverkeer? Ik wil best wel ruilen hoor


Ik wil juist een kleinere motor om snel uit de schuur te kunnen "raussen"..
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:47
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat ik niet eerlijk vond Pepijn, PatM liet je wel op die van jou rijden en mij niet

Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:49
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat ik niet eerlijk vond Pepijn, PatM liet je wel op die van jou rijden en mij niet

Daar was verder geen gelegenheid meer voor, of we hadden het bij de "vliegtuigspotplaats" moeten doen.

Ik heb er bij de tankstop ook nog even over gedacht, maar het leek mij geen goed idee op de snelweg..
.. i.v.m. eventuele controles .. niet i.v.m. jou.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:49
Weet je wat... de volgende keer mag je op m'n K1100LT rijden...
ongeveer net zoveel pk's en koppel als de R1100S van Pep
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 19:55
Hier alvast een stukje van de R1100S toen ik aan kwam rijden

http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/dyno.wmv
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:55
Het kon makkelijk bij dat weggetje bij de Polderbaan!

Maar ja, ik ga er niet zelf om vragen
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:56
Hee jongens, de FJR van de vrouw van de oprichter van de FJR Club heeft 147 pk op het achterwiel!!!!!!!!!!!

We proberen er nu achter te komen wat die gozer van haar in een grijs verleden heeft gedaan met die FJR

Want die is natuurlijk niet standaard
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 19:58
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:55 schreef PatrickM het volgende:
Hier alvast een stukje van de R1100S toen ik aan kwam rijden

http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/dyno.wmv
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 19:58
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee jongens, de FJR van de vrouw van de oprichter van de FJR Club heeft 147 pk op het achterwiel!!!!!!!!!!!
Heb je mijn echte uitdraai niet gezien op de vorige pagina?
Ik kon het nog even stil houden in overleg met de man van de runs.
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 20:00
Zou het levensvatbaar zijn om de uitdraaien in een apart topicje te gooien?

Lijkt me best interessant en scheelt een hoop zoekwerk, misschien kunnen de modjes er een sticky van maken.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:00
129 ja, met die Turbo
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:01
Hee Pepijn je moet je katalysator eruit slopen
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:06
Dat meisje bij de Mac Met dat korte rokje Jaar of 13

Deed ze nog dr benen over elkaar ook toen ik keek Was zich dus toch wel bewust dus van dr korte rokje
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:10
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat meisje bij de Mac Met dat korte rokje Jaar of 13

Deed ze nog dr benen over elkaar ook toen ik keek Was zich dus toch wel bewust dus van dr korte rokje
Kwam het omdat jij keek..

Het was inderdaad niet te geloven zeg wat ze aanhad.
En 13 jaar en dan al 1.82.
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:11
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
129 ja, met die Turbo
129,6 .. hoeveel had Luc?
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Zou het levensvatbaar zijn om de uitdraaien in een apart topicje te gooien?

Lijkt me best interessant en scheelt een hoop zoekwerk, misschien kunnen de modjes er een sticky van maken.
Zou het nog iemand anders interesseren dan?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:16
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

129,6 .. hoeveel had Luc?
124,6 toch? Of 126,4?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:17
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:10 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kwam het omdat jij keek..
Denk het wel, ik wou zien wat ze aanhad met zo'n leeftijd
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 20:20
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

129,6 .. hoeveel had Luc?
[..]

Zou het nog iemand anders interesseren dan?
Ze zijn behoorlijk cijfertjesgeil in PTA. Mogen ook andere uitdraaien in natuurlijk.

Ging mij er meer om dat het dan centraal te vinden is, makkelijker met vergelijken ook.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:20
Pepijn, waar is jouw echte uitdraai, jij had echt geen 129,6
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:21
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:20 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ze zijn behoorlijk cijfertjesgeil in PTA. Mogen ook andere uitdraaien in natuurlijk.

Ging mij er meer om dat het dan centraal te vinden is, makkelijker met vergelijken ook.
Mijn ''25kw'' ook?
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 20:26
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mijn ''25kw'' ook?
Uitdraai is uitdraai toch?
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:32
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
124,6 toch? Of 126,4?
Zie vorige pagina!
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het wel, ik wou zien wat ze aanhad met zo'n leeftijd
Jouw zusje heeft nog maar 3 jaar te gaan, dan is ze ook zo.

Maar ik keek er wel van op ja.
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:34
De uitdraai met mijn motorkoppel: al 80 Nm bij 2.400 toeren!

Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:36
Lekker regenbuitje nu .. snoeiharde wind .. en het is pikkedonker .. Dag zomer ..
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:37
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:


Jouw zusje heeft nog maar 3 jaar te gaan, dan is ze ook zo.

Maar ik keek er wel van op ja.
Ach, als je je zo kleedt lijk je geen 13, dat zie je later pas

Je begint toch altijd eerst met de onderkant?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:38
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
De uitdraai met mijn motorkoppel: al 80 Nm bij 2.400 toeren!

[afbeelding]
Vet he, hoe zou dat rijden?
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:41
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, als je je zo kleedt lijk je geen 13, dat zie je later pas

Je begint toch altijd eerst met de onderkant?


Er was alleen nog een vader bij ..
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet he, hoe zou dat rijden?
heel lekker .. OPM, Mercy en PatM weten hoe!
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 20:41
Onderweg naar huis nog een lekker stukje omgereden.
Regen gehad en gestopt bij een tankstation.
Tegelijkertijd met ons stopt er ook een roodharige dame op d'r sjoppert (HD). Nog ff mee staan lullen en toen weer door.

Pas nadat ik mijn regenpak had aangetrokken en het uiteraard droog werd opeens

Bedankt Pep voor die uitdraai!
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:43
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:41 schreef ZX9R het volgende:
Tegelijkertijd met ons stopt er ook een roodharige dame op d'r sjoppert (HD). Nog ff mee staan lullen en toen weer door.
E-mail adressen uitgewisseld?
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 20:43
Ik vond het ook supergezellig vandaag.

Behalve bij de Mac. ¤ 2,50 moeten betalen aan servicekosten om te kunnen pinnen

Lars: Topidee!
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:44
PatM en Pepijn, zagen jullie die chick nog langs de weg staan met die ZX6R?
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 20:44
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

E-mail adressen uitgewisseld?
Nee, ze was te oud voor mij.
Anders had ik het wel gevraagd. En ze reed op een nepbrommer. (HD)

Misschien was het iets voor Ralf
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:44
Raus, heeft die vent je al toegevoegd aan MSN?
RBzaterdag 18 september 2004 @ 20:47
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:

[..]


Misschien was het iets voor Ralf
wrom nou weer voor mij
btw ben ook weer thuis
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:48
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en Pepijn, zagen jullie die chick nog langs de weg staan met die ZX6R?
Volgens mij stond haar vriend in de berm te plassen ..
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:
Nee, ze was te oud voor mij.
Anders had ik het wel gevraagd. En ze reed op een nepbrommer. (HD)

Misschien was het iets voor Ralf
Ach kan gezellig zijn iets oudere dame.
Was het een Rubens vrouw dan omdat het wel iets voor Ralf kon zijn.
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:49
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:
En ze reed op een nepbrommer. (HD)
En maar aardig tegen haar doen ..
Is ze weg .. heeft ze een nepbrommâh.
RBzaterdag 18 september 2004 @ 20:49
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij stond haar vriend in de berm te plassen ..
[..]

Ach kan gezellig zijn iets oudere dame.
Was het een Rubens vrouw dan omdat het wel iets voor Ralf kon zijn.
Lang niet te dik en nee geen rubens vrouw
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:50
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:49 schreef RB het volgende:
Lang niet te dik en nee geen rubens vrouw
Alleen een dikke motor dus.
RBzaterdag 18 september 2004 @ 20:51
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Nee, ze was te oud voor mij.
Anders had ik het wel gevraagd. En ze reed op een nepbrommer. (HD)

Misschien was het iets voor Ralf
Geloof dat ze meer in jou zag Luc zo`n jong knaapje op een motor
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:51
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:31 schreef MutZ het volgende:
Nog ff uit de vorige SC:
[..]

Ik kan de 25e niet... Moet werken... Had me wel leuk geleken... En zo erg in de middle of nowhere woon ik niet hoor...
Riet!

Hadden we bijna een modje op de BBQ.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:51
OPM........ ik moest wel ff dik uitwijken voor jou ! In die linkerbocht op de snelweg, zat achter je en verwachtte dat je de bocht veel sneller zou nemen... of je remde af maar je kwam in elk geval ineens erg dichtbij... wou er eerst rechts voorbij maar daar zat weer auto, ben dus maar naar de rechterbaan gegaan en geremd...
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:53
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij stond haar vriend in de berm te plassen ..
Waar let jij op als je een chick met een Kawa ziet staan
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 20:53
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar let jij op als je een chick met een Kawa ziet staan
Of ze heel erg in nood is en ik haar misschien moet redden.

Jij rijd gewoon door, ik observeer ..
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 20:54
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:43 schreef ZX9R het volgende:
Ik vond het ook supergezellig vandaag.

Behalve bij de Mac. ¤ 2,50 moeten betalen aan servicekosten om te kunnen pinnen
Welke Mac zijn jullie geweest? Veel Mac's hebben binnen zo'n nep pinautomaat staan en daar betaal je inderdaad ook nog eens servicekosten.
quote:
Lars: Topidee!
Riet heeft het omgezet in een meetvorm, hulde voor hem!

Was overigens zeker geslaagd, veel kunnen nog behoorlijk wat verbeteren aan hun motor en het lijkt me wel leuk om het na die aanpassingen nog een keer te doen. Kijken wat er verbetert is.

Ralf mag dan in ieder geval niet mee, niks persoonlijks maar zijn uitdraai leek wel uit een folder te komen.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 20:56
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en Pepijn, zagen jullie die chick nog langs de weg staan met die ZX6R?
en die pinda die er een metertje of 200 voor stond waarschijnlijk in de hoop dat iemand zou stoppen (zag de motor te laat dus pech voor 'm)
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 20:57
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:53 schreef Patrick281 het volgende:

Jij rijd gewoon door, ik observeer ..
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:56 schreef PatrickM het volgende:
zag de motor te laat dus pech voor 'm)
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:00
..wat zijn jullie ineens aardig voor mekaar..
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand heeft Lars bedankt Het was tenslotte zijn idee
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 20:54 schreef hollander172 het volgende:
Riet heeft het omgezet in een meetvorm, hulde voor hem!
Kan mij nog herinneren dat e.a. moesten oprotten van elkaar.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 21:01
Ennuh, nu een lijstje met max pk's en max Nm's en topsnelheid van iedereen...

de aftrap:
quote:
PatrickM - BMW K1100LT - 88,5 pk / 95,6 Nm / 240 km p/h
Patrick281 - BMW R1100S -
ZX9R - Kawasaki ZX9R - 126,4 pk / 91,7 Nm / 285 km p/h
Hollander172 - Kawasaki ZXR400 -
OPM - Kawasaki ZXR400 -
RB - Yamaha Fazer 600 - 86,3 pk / 58,1 Nm / 220 km p/h
Raus - Honda CBR600F -
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 Kw) - 41,3 pk / ? Nm / 175 km p/h


[ Bericht 2% gewijzigd door PatrickM op 18-09-2004 21:08:27 (update) ]
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:


Kan mij nog herinneren dat e.a. moesten oprotten van elkaar.
Uh tja, schiet je ook niks mee op toch
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:01
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, nu een lijstje met max pk's en max Nm's en topsnelheid van iedereen...

de aftrap:
[..]
En ik dan he !!!!!!!!!!!!!!!!!

DAt ik vandaag niet op de bank ben gegaan wil niet zeggen dat ik geen uitdraai heb

Anders was ik er ook wel op geweest
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 21:02
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En ik dan he !!!!!!!!!!!!!!!!!
Je staat er gewoon bij hoor







Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:03
Doe maar 41,3 pk
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:03
Pepijn,. serveer je ook kippenpoten de 25e
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 21:04
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe maar 41,3 pk
En dan nog koppel en topsnelheid
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:04
Luc: Kawasaki ZX9R 1997: 126,4 pk; 91,7 Nm; 285 km/h
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:05
De DR650 van JK op de Dynobank bij MotorXtra

http://members.rott.chello.nl/amridder/dynorun_DR-short.wmv
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:05
Uitdraai van Ralf was echt heeel mooi
RBzaterdag 18 september 2004 @ 21:05



sorry maar mijn scanner trekt rare strepen
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:05
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:

[..]

En dan nog koppel en topsnelheid
Zoals ik al zei, was een kutuitdraai bij Vos Oss........... alleen pk's en snelheid

Wat zie je op deze run:?

-All gear run
-Oppakken vanuit 1e versnelling (ook direct zoals PatrickM zei)
-6th gear run


Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:06
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef RB het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]

sorry maar mijn scanner trekt rare strepen
Ook fijn afgesteld Ralf !
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:06
220 km/h van Ralf klopt in het echt ook
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:08
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef ZX9R het volgende:
Luc: Kawasaki ZX9R 1997: 126,4 pk; 91,7 Nm; 285 km/h
En dit is die van mij:



Luc op die andere uitdraai met koppel heb je 129,5 pk!
Dus 126,4 mag je corrigeren volgens mij.
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:09
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En dit is die van mij:

[afbeelding]
Dat is de jouwe niet
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 21:10
Het betere knip en plak werk Pep
RBzaterdag 18 september 2004 @ 21:10
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:06 schreef ZX9R het volgende:
220 km/h van Ralf klopt in het echt ook
En daar weet jij alles van
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:10
Plaats nou eens je echte Pepijn...... jij had iets van 96 toch
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:11
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:09 schreef ZX9R het volgende:
Dat is de jouwe niet
Kijk maar naar de tijd en tekst .. en hij is toch anders dan jouw grafiek.
Deze loopt iets verder door, en het vermogen is ook niet gelijk.
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 21:11
quote:
PatrickM - BMW K1100LT - 88,5 pk / 95,6 Nm / 240 km p/h
Patrick281 - BMW R1100S - 95,1 pk / 95,8 Nm / 225 km p/h
ZX9R - Kawasaki ZX9R - 126,4 pk / 91,7 Nm / 285 km p/h
Hollander172 - Kawasaki ZXR400 - 63,8 pk / 36,7Nm / 225 km/h
OPM - Kawasaki ZXR400 -
RB - Yamaha Fazer 600 - 86,3 pk / 58,1 Nm / 220 km p/h
Raus - Honda CBR600F -
Rietvaerder - Suzuki Bandit 600N (25 Kw) - 41,3 pk / ? Nm / 175 km p/h


[ Bericht 1% gewijzigd door PatrickM op 18-09-2004 22:31:54 (update) ]
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 21:12
Heb je stiekum een printje van die Blade gekregen dan
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:12
Waarom die vraagteken daar Pat
JKzaterdag 18 september 2004 @ 21:13
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hiero, heb je hem ook weer hoor

Rijd t beter zo?
Eerst maar even die plaklaag eraf rijden (nu nog maar 50km gereden ofzo). Het ging ook goed regenen dus ik heb rustig aan naar huis gereden. Maar het rijd voor zover gemerkt zeker niet slecht en ik kan nu ook echt van de weg af. Kon niet echt goed met de straatbanden.
hollander172zaterdag 18 september 2004 @ 21:13
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, nu een lijstje met max pk's en max Nm's en topsnelheid van iedereen...
63,4pk / 36,7Nm / 225 km/h
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
..wat zijn jullie ineens aardig voor mekaar..

Kan mij nog herinneren dat e.a. moesten oprotten van elkaar.
Ach in het echt valt ie best mee. Ik weeg overigens de woorden die ik type behoorlijk af, dat doet hij minder en dat ging even mis.
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Plaats nou eens je echte Pepijn...... jij had iets van 96 toch
95, nog wat.

Ik snap wel dat het tegenviel, had ook meer verwacht.
Hij keek er ook zo beteuterd bij.
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:14
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ter aanvulling ..
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:10 schreef hollander172 het volgende:

Ik houdt het dus maar bij de cijfertjes: 63,4 pk & 36,7 Nm

1 ding vond ik wel raar, op de uitdraai van vermogen en koppel staat bij 63,4 pk en op de andere 63,8 pk. Ik zag het thuis pas.
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:14
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:11 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kijk maar naar de tijd en tekst .. en hij is toch anders dan jouw grafiek.
Deze loopt iets verder door, en het vermogen is ook niet gelijk.
Hobby en knutsel.
96 pk of zoiets was die van jou!
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:19
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap wel dat het tegenviel, had ook meer verwacht.
Hij keek er ook zo beteuterd bij.
Ach puur topvermogen valt tegen, koppelverloop valt weer heel erg mee.. al 80 nm bij 2.400 toeren.
En dat laatste laat zich op de snelweg toch wel heel lekker gelden, de motor trekkend door de bochten rijden.




Ik snap niet zoals Ralf al eerder zei dat de grafiek zo grillig verloopt.

De motor is helemaal volgehangen met zelfdenkende en lerende computers ..
Misschien heeft het iets met de chiptuning te maken, en dat die lui het niet 100% voor elkaar hebben.
.. de afstelling is niet origineel BMW meer .. maar ja nog wel iets meer PK dan een standaard Beemer ..
RBzaterdag 18 september 2004 @ 21:19
Nou nog ff zoeken wat voor foutmelding ik heb
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:20
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:14 schreef ZX9R het volgende:
Hobby en knutsel.
96 pk of zoiets was die van jou!
Hobby en knutsel .. ziet er toch profi uit?
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:23
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ach puur topvermogen valt tegen, koppelverloop valt weer heel erg mee.. al 80 nm bij 2.400 toeren.
En dat laatste laat zich op de snelweg toch wel heel lekker gelden, de motor trekkend door de bochten rijden.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik snap niet zoals Ralf al eerder zei dat de grafiek zo grillig verloopt.

De motor is helemaal volgehangen met zelfdenkende en lerende computers ..
Misschien heeft het iets met de chiptuning te maken, en dat die lui het niet 100% voor elkaar hebben.
.. de afstelling is niet origineel BMW meer .. maar ja nog wel iets meer PK dan een standaard Beemer ..
Heeft te maken met je cat. Toch?
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:23
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn,. serveer je ook kippenpoten de 25e


Ik denk het niet .. hamburgers .. mini frikandellen (lekker snel klaar) en biefstuk.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:23
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:


[..]

95, nog wat.

Ik snap wel dat het tegenviel, had ook meer verwacht.
Hij keek er ook zo beteuterd bij.
Power is nothing, torque is everything
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:

Ik weeg overigens de woorden die ik type behoorlijk af, dat doet hij minder en dat ging even mis.
Watte
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:23
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Ik denk het niet .. hamburgers .. mini frikandellen (lekker snel klaar) en biefstuk.
Dan kom ik niet.
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:23
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hobby en knutsel .. ziet er toch profi uit?
R1100S Stage 4, turbo en intercooler
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:24
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dan kom ik niet.
Gelukkig
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:25
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:24 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Gelukkig
Kan jouw motor binnenstaan, mietje
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:26
Wat is nou een BBQ zonder kippenpoten

Dat is net zoiets als de Gayparade zonder homo's
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:26
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Ik denk het niet .. hamburgers .. mini frikandellen (lekker snel klaar) en biefstuk.
Zakje poten van de Aldi is anders
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:27
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Kan jouw motor binnenstaan, mietje
Zal de eerste keer zijn dan
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:27
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef ZX9R het volgende:
Heeft te maken met je cat. Toch?
Dat scheelt wel iets ..

Maar het blijft een geen-toeren-willen-makende 2'cylinder.
En voor vermogen moet je toeren maken.

Dus zonder turbo zal het nooit een pk monster worden.
Maar ik heb wel weer lekker teruggereden..

Binnenkort maar eens een real life snelheidstestje doen.

En misschien snel een circuit meeting?
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:29
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Zakje poten van de Aldi is anders
Dat zal ik dan wel checken voor die verwende jeugd van tegenwoordig.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:30
PatM, waarom lagen we eigenlijk in een deuk bij het eerst volgende stoplicht na ons (jouw ) slip-partijtje
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:30
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat zal ik dan wel checken voor die verwende jeugd van tegenwoordig.
Je bent te aardig Pepijn
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:34
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Binnenkort maar eens een real life snelheidstestje doen.

En misschien snel een circuit meeting?
6 dagen circuit: ¤ 300,-

(aanbieding bij MotoXtra)
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:37
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
De DR650 van JK op de Dynobank bij MotorXtra

http://members.rott.chello.nl/amridder/dynorun_DR-short.wmv
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:38
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, waarom lagen we eigenlijk in een deuk bij het eerst volgende stoplicht na ons (jouw ) slip-partijtje
Idd .. had bijna op ziekenbezoek kunnen komen.
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:39
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:34 schreef ZX9R het volgende:
6 dagen circuit: ¤ 300,-

(aanbieding bij MotoXtra)
6 dagen .. dat is wel kicken .. waar doen ze dat?
Zeker wel excl. verblijf in een ******* hotel.
En excl. masseuse..
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:40
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd .. had bijna op ziekenbezoek kunnen komen.
Gezellig toch? Heb toch geen werk

serieus: zou je dat doen?
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:40
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

6 dagen .. dat is wel kicken .. waar doen ze dat?
Zeker wel excl. verblijf in een ******* hotel.
En excl. masseuse..
Incl voor BMW-rijders......
Patrick281zaterdag 18 september 2004 @ 21:44
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
serieus: zou je dat doen?
Mede omdat ik erbij was .. maar sowiezo wel.

PatM haalde mij enkele seconden daarvoor ook rechts in op dezelfde baan met +90 ..
.. ik had het niet verwacht.. schrok er wat van .. en daarna ging hij dus veel te hard remmen met zijn achterrem en defect ABS.
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Incl voor BMW-rijders......
waarom .. omdat dat zielepoten zijn die extra ondersteuning nodig hebben. Dan ben ik wel zielig idd.

Laterzz ..
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:48
Quickshift he Pepijn
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:49
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:


PatM haalde mij enkele seconden daarvoor ook rechts in op dezelfde baan met +90 ..
.. ik had het niet verwacht.. schrok er wat van .. en daarna ging hij dus veel te hard remmen met zijn achterrem en defect ABS.
Duidelijk afgeschreven die jongen
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:49
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Duidelijk afgeschreven die jongen
Kan ie bij mij komen zitten.
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:54
Topic is weer doodgebloed
RBzaterdag 18 september 2004 @ 21:55
Oorzaak foutmelding [Speed sensor Disconnected short-circuit wheel IC fails to pulse]
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:56
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:55 schreef RB het volgende:
Oorzaak foutmelding [Speed sensor Disconnected short-circuit wheel IC fails to pulse]
Komt omdat je voorwiel stilsond!

Dan geeft hij geen snelheidsmelding aan en komt er een storing.
Niks van aantrekken dus!
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 21:57
Bij een bmw gaat meteen de abs op tilt daardoor
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 21:57
Snelheids sensor disconnected

Kortsluiting

IC faalt in ontsteking

RBzaterdag 18 september 2004 @ 22:00
Dacht altijd al, waarom doet mijn toerenteller zo raar als ik een wheelie maak van een kilometer nou weet ik het
ZX9Rzaterdag 18 september 2004 @ 22:00
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:00 schreef RB het volgende:
Dacht altijd al, waarom doet mijn toerenteller zo raar als ik een wheelie maak van een kilometer nou weet ik het
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 22:06
Hee PatM, het kan echt

PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 22:26
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:13 schreef JK het volgende:

[..]

Eerst maar even die plaklaag eraf rijden (nu nog maar 50km gereden ofzo). Het ging ook goed regenen dus ik heb rustig aan naar huis gereden. Maar het rijd voor zover gemerkt zeker niet slecht en ik kan nu ook echt van de weg af. Kon niet echt goed met de straatbanden.
Ik snap dat moeilijk gedoe niet met banden
bij mij zijn ze na 15 km al nagenoeg schoon en na 50 km al helemaal...

Trouwens wel een betere keuze die Trialwings... ik zag dat je er eerst een Metzeler ME33 Laser voorband en een ME55A achterband op had zitten... eerste klas rukbanden zijn dat
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 22:27
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM, het kan echt

[afbeelding]
Dachten jullie dat ik gekheid maaktte? Ik ging welliswaar niet zo hoog, ik schat een centimeter of 10, maar toch....
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 22:32
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Ik denk het niet .. hamburgers .. mini frikandellen (lekker snel klaar) en biefstuk.
En vergeet niet dat bij noodweer de BBQ in de schuur moet en wij in de woonkamer
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 22:35
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, waarom lagen we eigenlijk in een deuk bij het eerst volgende stoplicht na ons (jouw ) slip-partijtje
Omdat het gewoon ongeloveloos was
Gelukkig kon ik 'm redelijk in het gareel houden, maar ik was zowel voor als achter de grip volledig kwijt
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:00
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:35 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Omdat het gewoon ongeloveloos was
Gelukkig kon ik 'm redelijk in het gareel houden, maar ik was zowel voor als achter de grip volledig kwijt
Johhhh

Dat was te zien ja
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:02
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dachten jullie dat ik gekheid maaktte? Ik ging welliswaar niet zo hoog, ik schat een centimeter of 10, maar toch....
Nee ik geloofde je wel, maar die verbaasde blik van Pepijn was humor

Leent zn motor ff uit en iemand gaat er gelijk wheelies mee lopen maken

Foto's!











Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:02
Zo'n highmount Viper wil ik ook
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:16
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Nee ik geloofde je wel, maar die verbaasde blik van Pepijn was humor

Leent zn motor ff uit en iemand gaat er gelijk wheelies mee lopen maken
* twisted evil *
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:17
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n highmount Viper wil ik ook
Bij veel motoren ben ik niet kapot van highmounts, maar ik vond deze idd erg
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:19
Wie zei dat ie te koop was Hoeveel moest ie kosten dan....
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:19
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:16 schreef PatrickM het volgende:

[..]

* twisted evil *
Ik moest ineens aan jouw verkeers-gerelateerde posts denken toen ik je ''zo'' zag rijden

De Verkeers-Psycholoog
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:26
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik moest ineens aan jouw verkeers-gerelateerde posts denken toen ik je ''zo'' zag rijden

De Verkeers-Psycholoog
Hoedatzo?
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:27
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie zei dat ie te koop was Hoeveel moest ie kosten dan....
quote:
Merk: Suzuki
Type: Bandit 1200N
Bouwjaar: 1999
KM stand: 24800
Bijzonderheden: Div. streetfihgter onderdelen, erg mooi
Prijs: ¤ 5950 Euro


bron: http://www.motorxtra.nl/occassion.asp#19
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:32
Vet !! Heb t geld en rijbewijs er alleen niet voor

Check dit, een Fazer1300

PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:37
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mede omdat ik erbij was .. maar sowiezo wel.

PatM haalde mij enkele seconden daarvoor ook rechts in op dezelfde baan met +90 ..
.. ik had het niet verwacht.. schrok er wat van .. en daarna ging hij dus veel te hard remmen met zijn achterrem en defect ABS.
Zowel achter als voor blokkeerde
Oorzaak is waarschijnlijk omdat ik hard optrok bij het stoplicht (om quickshift uit te proberen) en het gewicht van het voorwiel af was (en dus makkelijk blokkeerde). Ik was overigens net van z'n twee naar drie overgeschakeld (dat was op het moment dat ik jou passeerde). Was dus met een gangetje van minimaal 125 km p/h

Het was wel een laat maar zeggen heftige ervaring maar het ergste is eigenlijk dat ik er niet echt van geschrokken ben
Misschien ben ik dan toch echt een beetje gek
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:40
Beetje maar joh

Ach, paniekreacties heb je ook niks aan.....

Het ging toch goed
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:42
Check ondertitel
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:44
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje maar joh

Ach, paniekreacties heb je ook niks aan.....

Het ging toch goed
Is er wat gebeurt dan?

PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:44
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Check ondertitel
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:45
Heb de mijne ook maar aangepast
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:45
Jouw sig dan
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:45
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:45 schreef PatrickM het volgende:
Heb de mijne ook maar aangepast
MF Style
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:47
Mijn sig
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:48


Zie mijn nieuwe sig (onderste regel) en aangepaste ondertitel
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:49
Zijn wij nu gek

Zeg, Van Dale-freak, gebruik je geen hoofdletters in je ondertitel
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:50
Fazer1000 kan ook een optie zijn voor volgend jaar





http://www.motormaniacs.n(...)s1000fazer_movie.htm
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:50
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn wij nu gek
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:51
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer1000 kan ook een optie zijn voor volgend jaar

http://www.motormaniacs.n(...)_fzs1000fazer_vc.gif
Fazer 1000 is ubergeil qua koppel en peekaa's
Alleen jammer dat ie geen cardan heeft
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:51
Wat vond je van het extra rondje op die rotonde

Was t nou uhhh Utrecht of uhhh Den Haag
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:52
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:51 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Fazer 1000 is ubergeil qua koppel en peekaa's
Alleen jammer dat ie geen cardan heeft
Inderdaad.....

Maar er is zo weining mooi en betaalbaar cardan-spul..... niet dat een Fazer1000 betaalbaar is
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:52
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vond je van het extra rondje op die rotonde

Was t nou uhhh Utrecht of uhhh Den Haag
Rotonde rijden is altijd leuk
Alleen jammer dat er altijd van die koekblikken in de weg rijden
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:53
Mijn fout..... moest rechts voorsorteren voor die afslag Den haag... bijna voor mn donder gereden door die auto maar goed Vage rotonde.....

En daarna deed een andere auto hetzelfde als ik... binnenkant van rotonde en ineens voor me neus afslag pakken, maar ik nam het hem niet kwalijk, is gewoon vage rotonde Kan gebeuren en zag het op tijd
PatrickMzaterdag 18 september 2004 @ 23:55
Jups, die rotonde is gewoon te klein voor twee banen
Lang leve de geleerden die dat soort situaties verzinnen
Rietvaerderzaterdag 18 september 2004 @ 23:57
Precies...... en jij nog ff snel rechts inhalen

Tja, dat vermogen heb ik echt niet, ik zat constant met mn gashendel op t eind

Kut wind.... met wind tegen istie helemaal niet voorruit te branden, echter, in de Noordtunnel toch nog ff 180 teller aangetikt

[ Bericht 47% gewijzigd door Rietvaerder op 19-09-2004 00:07:52 ]
PatrickMzondag 19 september 2004 @ 00:03
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies...... en jij nog ff snel rechts inhalen

Tja, dat vermogen heb ik echt niet, ik zat constant met mn gashendel op t eind
Ik dacht idd dat jij er nog wel voor zou steken, maar ach, zonder ABS remt m'n motor af en toe ook best aardig
quote:
Kut wind.... met windt tegen istie helemaal niet voorruit te branden
Wind op de terugweg op de A4 echt niet normaal meer...
quote:
echter, in de Noordtunnel toch nog ff 180 teller aangetikt
Foei, je weet toch dat je niet te hard mag rijden van ome Koos...
Als ome Koos daar achter komt, wordt 'ie erg boos...
Dan gaat hij weer via zijn media vriendjes schreeuwen dat motorrijders roekeloos zijn...
Rietvaerderzondag 19 september 2004 @ 00:06
Dit helpt altijd daartegen:

Rietvaerderzondag 19 september 2004 @ 00:07
Windt ?!
Rietvaerderzondag 19 september 2004 @ 00:08
Heb je nog geen slaap
PatrickMzondag 19 september 2004 @ 00:11
quote:
Op zondag 19 september 2004 00:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je nog geen slaap


* PatrickM zo oogjes toe gaat doen *
Rietvaerderzondag 19 september 2004 @ 00:12
Ok


Zat ik een beetje in de buurt?

Luc - 127pk achterwiel
Ralf - 88pk achterwiel
OPM - 54pk achterwiel
Pepijn - 105pk achterwiel
PatrickM - 90pk achterwiel
Raus - 87pk achterwiel
Lars - 54pk
Rietvaerderzondag 19 september 2004 @ 00:13
OPM en Lars niet
ZX9Rzondag 19 september 2004 @ 00:14
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Check ondertitel
lol!
ZX9Rzondag 19 september 2004 @ 00:18
dicht