Ik vond t ook echt niet grappig. Gelukkig werd ik halverwege gebeld. Ik zal t ff uitleggen:
Tijdens de faculteitsintro waar ik mentor was, hebben mijn mentorgroepje en ik DE vlag van A-eskwadraat gejat. Waarom? Omdat A-eskwadraat verschrikkelijk kut is, ik het (al het domme geziek van de introcommissie tijdens de intro, ik zal jullie de details besparen) helemaal zat was en die idioten die vlag niet onbeheerd moeten laten hangen. Dus groepje C pakte de vlag van de muur, aan het einde van de laatste avond toen iedereen op één oor lag. De donderdag erna hing de vlag hier uit het raam terwijl we een bbq hadden georganiseerd met 2 mentorgroepjes. De dag erna hotmail account geopend, email gestuurd in de trend van het debiele thema (Secret Service) dat er was: 'The Claw' ( :'( ) had de vlag gejat, instructies zouden volgen.
Om een lang verhaal kort te maken, die eppo's hebben onze eisen niet ontvangen op de één of andere manier. (Foto gemaakt van de vlag met een krant erbij, opgestuurd met eisen). Wij hoorden niks meer, dus dachten: nou ja, dan niet hè.
Intussen dacht iedereen wel dat ik er iets mee te maken had. Op het eindfeest heb ik wel keihard staan liegen tegen iedereen en werden zelfs excuses aan me aangeboden dat ik was aangewezen als de dader, maar ze geloofden het nog niet helemaal, ook omdat een aantal anderen niet zo goed kon liegen.
Anyway: ik was die vlag zat, en wilde er vanaf. En een vriend wilde m wel hebben om het af te maken. Dinsdag ofzo werd ik aangesproken door zo'n idioot: of ik die vlag had. Ik: nee. Of ik er iets van wist: ik: ja (ontkennen had niet zo veel zin meer). Dus ik een lulverhaal opgehangen dat ie weer van mij gejat was toen er heel veel mensen over de vloer waren en dat ik niet wist wie het had gedaan.
De volgende dag heeft die vriend ook een emailadres geopend en gedaan alsof hij een mexicaan was die er een fles tequila voor wilde hebben. Zonet is er dus in een park in Utrecht een 'hand-off' geweest: de vlag voor een fles tequila.
![]()
Dus nu hebben we een fles tequila.
Maar die idioten wilden mij dus gaan aangeven over hun gestolen studievereniging vlag. Shit zeg, je weet toch dat dat gebeurt?
Ja dit was wel een beetje te studentikoos, maar ja, die gasten zijn ook zooo kut.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.3 weken sterren kijken in augustus:
www.iayc.org