Dan wil ik wel een beetje helpenquote:Op zondag 19 september 2004 15:39 schreef supadupagama het volgende:
Als het niet anders kan verkoop ik het los, dat levert mij ook meer op, maar door al de extra tijd die daarin gaat zitten is het gewoon makkelijker om het in 1 of een paar keer verkocht te hebben. We zien wel
quote:Op zondag 19 september 2004 21:43 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een beetje helpen.
Dan een Wavebird + Luigi's Mansion voor 42,50 inclusief verzenden (27,50 voor de wavebird + 15 voor luigi) ??
Wat wil je ervoor hebben dan? Noem eens een prijs.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:35 schreef supadupagama het volgende:
Ik zou alles wel los willen gaan verkopen, maar dan zou ik als eerste graag hetvolgende in 1 koop willen verkopen:
"GameCube met controller + Memorycard251 + Gameboy Player + GBA-GC Linkcable + FreeLoader + USA Animal Crossing" alles zoals boven te zien in doos.
Voor een goede prijs gaat het weg en dan kan ik verder alle Games & WaveBirds los verkopen aan iedereen die geinteresseerd is
Oeps vergetten erbij te zetten, het was al laat hehequote:Op vrijdag 24 september 2004 11:51 schreef toiletseatgirl het volgende:
Wat wil je ervoor hebben dan? Noem eens een prijs.
Voor ¤265 is dat alles voor jouw en dan ben ik zelfs bereid het erg goed in te pakken en op te sturen op mijn kostenquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:52 schreef SweetyPie het volgende:
Zwarte Nintendo GameCube (PAL), werkt perfect;
1 Zwarte controller Memory Card 251;
GameBoy Advance LinkCable naar GameCube (werkt met Animal, Sonic, Metroid, Wario);
01. Animal Crossing (Amerikaans, werkt via Freeloader Disc) FreeLoader Disc 1.06b (speel spellen uit alle landen!)
02. Luigi's Mansion
03. Mario Kart: Double Dash
04. Metroid Prime
05. Sonic Adventure 2 Battle
06. Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike
07. StarFox Adventures
08. Super Mario Sunshine
09. Super Smash Bros. Melee
10. Wario World
Nog een keer proberen. Dit alles voor 160 euro.
Superquote:Op zondag 26 september 2004 17:07 schreef supadupagama het volgende:
Slomy: Wavebird + Luigi's Mansion = ¤42,50 incl. verzendkosten.
Ok. Ik heb een Freeloader v1.06bquote:Op zondag 26 september 2004 17:07 schreef supadupagama het volgende:
ShadoW17: Pikmin 1 doe ik voor ¤17,50 incl. verzendkosten weg. En als Together-Alone niet reageerd of hem niet wil is de Amerikaanse Animal Crossing voor jouw, wat waarschijnlijk wel zo is (Heb je een Freeloader disc of Amerikaanse Cube om het spel op te starten?).
net gemaildquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef supadupagama het volgende:
OK ik ga vanaf NU zo snel mogelijk alles verkopen! Email me op halfpastred@yahoo.com
Op Animal Crossing (¤25) & Mario Kart (¤30) na, wil ik minstens ¤15 per spel.
GameBoy Player voor ¤25
Memory Card 251 voor ¤15
FreeLoader 1.06b voor ¤10
Complete GameCube + controller, etc. voor ¤50
Ik zorg voor al het inpak materiaal en doosjes waar nodig en jullie betalen de verzendkosten, makkelijk geregeld toch? Weet je meteen zeker dat alles goed aankomt.
Iedereen die na m'n laatste reply een bericht achter gelaten heeft, email me
ook gemaild.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef supadupagama het volgende:
OK ik ga vanaf NU zo snel mogelijk alles verkopen! Email me op halfpastred@yahoo.com
Op Animal Crossing (¤25) & Mario Kart (¤30) na, wil ik minstens ¤15 per spel.
GameBoy Player voor ¤25
Memory Card 251 voor ¤15
FreeLoader 1.06b voor ¤10
Complete GameCube + controller, etc. voor ¤50
Ik zorg voor al het inpak materiaal en doosjes waar nodig en jullie betalen de verzendkosten, makkelijk geregeld toch? Weet je meteen zeker dat alles goed aankomt.
Iedereen die na m'n laatste reply een bericht achter gelaten heeft, email me
Sorry, er bied net iemand 15 euro excl. verzendkosten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:45 schreef SlipSlop het volgende:
Pikmin.. 15euro incl. verzenden
mail me:
kniel AT herejezus.nl
Helaas, de mem card is al verkocht voor 15 excl.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef Shigeru het volgende:
Heb je de mem card nog? Ik bied anders 10 incl
15 incl. voor StarFox?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:25 schreef Shigeru het volgende:
Ik bied 10 incl voor Star fox
quote:Op maandag 27 september 2004 08:47 schreef TAG-Speedy het volgende:
Mocht die gene die die GB Player wou geen intresse meer hebben dan houd ik mij aanbevolen ... zou zo mooi staan een paarse GB Player onder m'n paarse Cube![]()
Ik had m'n PS2 al verkochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:54 schreef rew- het volgende:
valt me btw toch op dat zoveel mensen hun cube willen verkopen, zie je veel meer dan bijv. PS2 en XBox.
Nee hoor, je geld kwam pas na 2 weken op m'n ABN binnen, ik verstuur altijd direct als ik het geld binnenkrijg. Graag gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het geld stond er al 2 weken op maar uiteindelijk wel de 2 controllers ontvangen, zeer goed verpakt en in nieuwstaat!
thx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |