Als ze dat niet kan begrijpen lijkt ze me niet echt aardig...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef Eldiablo het volgende:
Zwaar kut, heb het echt grondig verpest biji een meisje waar ik echt verliefd op ben... Ik was door omstandigheden (oma met terminale longkanker) even vergeten wie ze was, dacht dat ze een ander linda was. voel me nu dus zwaar kut, weet namelijk niet hoe ik het goed kan maken...
Post jij hier alleen maar over je werk omdat je forumt als je op je werk zit? Of is je werk gewoon iets wat je ontzettend (meer dan de gemiddelde persoon in dit topic, blijkbaar) bezighoudt?quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ben, na vijf interviews voor evenveel verschillende bladen, op.
Heb even geen inspiratie meer...
En ook bijna geen sigaretten meer
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:44 schreef thaleia het volgende:
Post jij hier alleen maar over je werk omdat je forumt als je op je werk zit? Of is je werk gewoon iets wat je ontzettend (meer dan de gemiddelde persoon in dit topic, blijkbaar) bezighoudt?
Vroeg ik me af
Mooi moment om ze vaarwel te kussen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ben, na vijf interviews voor evenveel verschillende bladen, op.
Heb even geen inspiratie meer...
En ook bijna geen sigaretten meer
precies hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2004 17:51 schreef A.A. het volgende:
Ben heel erg benieuwd wat het weekend gaat brengen, het heeft de potentie om geweldig te worden en tegelijkertijd ook de potentie om rampzalig te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |