Obscure platen? Waar hèb je 't over. Ik heb 25 welbekende krakers opgenoemd. Dit kennen ze nog in discotheek De Spruit in Reeuwijk. Ik wist niet dat het zo erg met je gesteld was, eerst de ontluisterende coming-out als crypto-fascist en nu dit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, verdomme,
jij bent toch die kerel die obscuriteit zo hoog in het vaandel heeft staan?
Ja, daar kom ik toch nooit, in De Spruit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Obscure platen? Waar hèb je 't over. Ik heb 25 welbekende krakers opgenoemd. Dit kennen ze nog in discotheek De Spruit in Reeuwijk. Ik wist niet dat het zo erg met je gesteld was, eerst de ontluisterende coming-out als crypto-fascist en nu dit.
Die gedachte heb ik ook, Zander.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:26 schreef Zander het volgende:
Ik zou heel Reeuwijk maar mijden, als ik jou was.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:26 schreef Zander het volgende:
Ik zou heel Reeuwijk maar mijden, als ik jou was.
Ah,quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:35 schreef Zander het volgende:
Als ik mezelf binnen twee dagen weet te overtuigen dat het toch echt wel geniale muziek is, dan wel. Misschien.
Je hebt volkomen gelijk..zal verder m'n bek houden hier.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:40 schreef Zander het volgende:
Maar goed, we verpesten dit topic met onze slowchat.
Dat is niet zo moeilijk. Dat album is uit september 2003.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:15 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
en dat nieuwe album van Muse, hoe kan ik die ooit vergeten
Muse - Absolution
HipHopquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:42 schreef methodmich het volgende:
Wat is Madvillain?
Denk je nou nog steeds dat alto vandaag de dag met onbekend te maken heeft?..... tssss, zandertje tochquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:50 schreef Zander het volgende:
Ik denk dat Franz Ferdinand een van de _minst_ alto-titels is die in dit topic voorkomt. Ik zie echt allerlei namen langsvliegen waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
He, verdorie,quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:45 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
Frans Ferdinand goed vinden is zo alto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |