Die zijn ook goed ja.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:04 schreef Esc het volgende:
ik wou nog even de volgende nomineren
Haggard - Eppur Si Muove
Therion - Lemuria/Sirius B
goed is zelfs nog een beledigingquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die zijn ook goed ja.
Oh ja, die hoort er ook zeker bij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:04 schreef Esc het volgende:
Haggard - Eppur Si Muove
Mooie lijst.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou,
dan doe ik ook 'n - MY FUCKIN AMAZING ALBUM TOP 10 OF THE YEAR 2004, SO FAR - ...
01) Venetian Snares - Huge Chrome Cylinder Box Unfolding
02) Les Savy Fav - Inches
03) Madvillain - Madvillainy
04) Xiu Xiu - Fabulous Muscles
05) The Walkmen - Bows and Arrows
06) The Fiery Furnaces - Blueberry Boat
07) Sufjan Stevens - Seven Swans
08) Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
09) Animal Collective - Sung Tongs
10) Mirah - C'mon Miracle
Oh ja,
en een eervolle vermelding voor : William Basinski - The Disintegration Loops
Dat wordt later zeewier op m'n hoofd en ongecontroleerde sprongen maken..quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:20 schreef zodiakk het volgende:
Hele lijst, waarvan ik er slechts 2 ken..
Sufjans Stevens? SS? Wat is dit nou weer voor crypto-nazistische propaganda!quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
07) Sufjan Stevens - Seven Swans
jaja, en een snorretje laten groeien zeker.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat wordt later zeewier op m'n hoofd en ongecontroleerde sprongen maken..
Jawel, én Seven Swans, he.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:27 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Sufjans Stevens? SS? Wat is dit nou weer voor crypto-nazistische propaganda!
[..]
jaja, en een snorretje laten groeien zeker..
Ja, SS met SS.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:27 schreef zodiakk het volgende:
Sufjans Stevens? SS? Wat is dit nou weer voor crypto-nazistische propaganda!
Het Radiohead-effect.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:34 schreef Grobbel het volgende:
Die plaat van Madvillain lijkt toch de grootste gemene deler, als ik zo eens naar alle lijstjes kijk.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:31 schreef Sport_Life het volgende:
uh fuck ik heb geen idee uit welk jaar ze zijn, gok wel van 2004... (zeg het anders maar dan corrigeer ik het)
- Red Hot Chili Peppers - Californication/Live @ Hyde park
Fuck! Nou ff veranderen danquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die is van 2003.
Zelfs ik??! Ik heb een zeer diverse smaak. Dat zou je weten als je muzikale kennis wat verder reikte en je de resterende 23 platen die ik opgenoemd heb ķķk zou kennen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, viel me ook op.
Zelfs zodiakk heeft 'm ertussen staan.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Die is van 1999 man!
Ja, verdomme,quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:45 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Zelfs ik??! Ik heb een zeer diverse smaak. Dat zou je weten als je muzikale kennis wat verder reikte en je de resterende 23 platen die ik opgenoemd heb ķķk zou kennen.
(ik ken ook bijna niks van jouw lijstje)
Ik vind 'm gelijk niet goed meer.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:34 schreef Grobbel het volgende:
Die plaat van Madvillain lijkt toch de grootste gemene deler, als ik zo eens naar alle lijstjes kijk.
Obscure platen? Waar hčb je 't over. Ik heb 25 welbekende krakers opgenoemd. Dit kennen ze nog in discotheek De Spruit in Reeuwijk. Ik wist niet dat het zo erg met je gesteld was, eerst de ontluisterende coming-out als crypto-fascist en nu dit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, verdomme,
jij bent toch die kerel die obscuriteit zo hoog in het vaandel heeft staan?
Ja, daar kom ik toch nooit, in De Spruit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Obscure platen? Waar hčb je 't over. Ik heb 25 welbekende krakers opgenoemd. Dit kennen ze nog in discotheek De Spruit in Reeuwijk. Ik wist niet dat het zo erg met je gesteld was, eerst de ontluisterende coming-out als crypto-fascist en nu dit.
Die gedachte heb ik ook, Zander.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:26 schreef Zander het volgende:
Ik zou heel Reeuwijk maar mijden, als ik jou was.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:26 schreef Zander het volgende:
Ik zou heel Reeuwijk maar mijden, als ik jou was.
Ah,quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:35 schreef Zander het volgende:
Als ik mezelf binnen twee dagen weet te overtuigen dat het toch echt wel geniale muziek is, dan wel. Misschien.
Je hebt volkomen gelijk..zal verder m'n bek houden hier.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:40 schreef Zander het volgende:
Maar goed, we verpesten dit topic met onze slowchat.
Dat is niet zo moeilijk. Dat album is uit september 2003.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:15 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
en dat nieuwe album van Muse, hoe kan ik die ooit vergeten
Muse - Absolution
HipHopquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:42 schreef methodmich het volgende:
Wat is Madvillain?
Denk je nou nog steeds dat alto vandaag de dag met onbekend te maken heeft?..... tssss, zandertje tochquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:50 schreef Zander het volgende:
Ik denk dat Franz Ferdinand een van de _minst_ alto-titels is die in dit topic voorkomt. Ik zie echt allerlei namen langsvliegen waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
He, verdorie,quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:45 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
Frans Ferdinand goed vinden is zo alto
Dat ben ik plotseling vergeten....quote:Op maandag 20 september 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Waarom heb je in hemelsnaam dan ook Wyatt gekocht?
Heel erg saaie Johan-kloon is dat, met een oervervelende zanger.quote:Op maandag 20 september 2004 20:39 schreef BadDay het volgende:
[..]
Dat ben ik plotseling vergeten....![]()
Wow, wist niet dat deze al uit was.quote:Op maandag 20 september 2004 17:34 schreef OMG het volgende:
Clutch - Blast tyrant
deze en die van keane vind ik wel 2 mooie albums voor de nominatie.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:33 schreef Croupouque het volgende:
"Let's bottle bohemia" van The thrills vind ik erg sterk.
Hun vorige album heb ik vorig jaar helemaal grijs gedraaid, ik denk dat dit nieuwe album hetzelfde lot zal ondergaan.
quote:Op maandag 27 september 2004 10:44 schreef Satch21 het volgende:
1. Joe Satriani: Is there love in outer space
2. Joe Satriani Flying in a blue dream
Ik was vanmiddag al begonnen aan mijn definieve lijst.... The Shins tellen niet mee?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Heb er nu weer zo'n 36 om in een lijst te gooien en dan tel ik The Shins niet mee, plus alle niet originele albums.
Maar wat de lijst wordt, lees je pas eind december.
Chutes too Narrow komt volgens mij uit 2003, maar kwam in Nederland pas in 2004 uit... discussiepuntje dus!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag al begonnen aan mijn definieve lijst.... The Shins tellen niet mee?
Inderdaad. Maar volgend jaar komt tie wel in m'n top 100. Dus laat ik in het kader van consistentie maar 2003 aanhouden.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chutes too Narrow komt volgens mij uit 2003, maar kwam in Nederland pas in 2004 uit... discussiepuntje dus!
Hehehe, die discussie hebben we nu wel gehad inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Ik tel hem niet mee, maar Kaizers Orchestra wel. Is ook wat dubieus, maar goed.
Dan laat ik die er ook uit. 'k Heb toch al veel te veel om uit te kiezen.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Ik tel hem niet mee, maar Kaizers Orchestra wel. Is ook wat dubieus, maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |