quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zeik niet in rusland moesten ze langer nablijven,....
moet je weer naar school?quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:03 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nee gelukkig niet, ik hoef alleen mijn boeken op te halenquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je weer naar school?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik hoef alleen mijn boeken op te halen
Bij het postantoor wat betekend dat ik mag gaan sjouwen met 5 kilo boeken ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je dat doen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:56 schreef Rahl het volgende:
strals voetballen
whehehequote:Op zaterdag 18 september 2004 09:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan?Door de tegenpartij weg te zingen?
Snap ik! Je begint gewoon te zingen op het veld, veld is leeg, scoren maarquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
whehehe![]()
nee man, ik ben de topscoorder
jij snapt etquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Snap ik! Je begint gewoon te zingen op het veld, veld is leeg, scoren maar![]()
![]()
Misschien omdat jouw zangkwaliteiten nog lager liggen dan die van Rahlquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:07 schreef pkwarts het volgende:
misschien was dat omdat IK WEL druk bezig was terroristen uit te schakelen.
het is dat ik ziek was, maar eigenlijk was ik de leadzanger van het goede doel, en niet henk westbroekquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien omdat jouw zangkwaliteiten nog lager liggen dan die van Rahl![]()
tssk, mijn moeder vind anders dat ik HEEL GOED kan zingenquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien omdat jouw zangkwaliteiten nog lager liggen dan die van Rahl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |