quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef gamecube_master het volgende:raymanNL heeft vandaag gezegd onder dwang dat rayman een spel voor homo's is
Jammer genoeg kon ik het niet opnemen, iemand wou haar telefoon (waar geluid opgenomen kan worden) niet uitlenen
dan leer je het toch niet...quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
ik moest het zeggen anders mocht ik zijn Nederlandse boek niet lenen om opdrachten te leren.
hehequote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
dan leer je het toch niet...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
hehe
Je kent mvr gaasbeek niet, als je het niet kent, moet je strafwerk maken en krijgt ze een vage (enge) aanval.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
dan leer je het toch niet...
een uurtje?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:00 schreef mordradead het volgende:
en dan moet je een uurtje nakomen....... mietje
Dat woord wot hier niet meer genoemd!quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:06 schreef HomerJ het volgende:
Hij isRayman-pussy hoor
dan mag je hier niet meer postenquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat woord wot hier niet meer genoemd!
als ik post dan noem ik het word niet. Het is m'n naam gewoon. En er hoeft hier niks meer over R*yman gepost te worden want ik doe dat nu al op r*ymanzone.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:17 schreef Tain het volgende:
[..]
dan mag je hier niet meer posten
zeik niet in rusland moesten ze langer nablijven,....quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
een uurtje?
2 uur zou je zeggen. Ik ga daarvoor niet 2 uur nablijven!
wat ben je weer tactisch bezig vandaagquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zeik niet in rusland moesten ze langer nablijven,....
(_O-) die is wel erg grof!quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zeik niet in rusland moesten ze langer nablijven,....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |