wel zoals mijn moeder het vraagtquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Stofzuigen is niet verplicht tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat is wat leg die taktiek eens uitquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
wel zoals mijn moeder het vraagtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik het niet doe past ze de teleurstellings-taktiek toe
dan word ze niet boos, maar dan is ze "teleurgesteld"quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat is wat leg die taktiek eens uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het werkt iddquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan word ze niet boos, maar dan is ze "teleurgesteld"
en op de 1 of andere manier is dat veel ergerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het gemerktquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het werkt iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee ze gaan juist niet sip kijken. ze kijken gewoon normaal en zeggen op een hele normale manier dat ze teleurgesteld zijn...quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh die techniek beheerst mn vrouw ook
De sip kijken truukmaar ken hem inmiddels trap er niet meer in
KUT! IK BEN ER NOG INGETRAPT OOK!!! ktgedhp@$h$@gkhfs:lj4200HJSRquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb het gemerktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
KUT! IK BEN ER NOG INGETRAPT OOK!!! ktgedhp@$h$@gkhfs:lj4200HJSR
Teleurstellende reactie wel dit zegquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:07 schreef GinaG het volgende:
Als tegen mij gezegd wordt, dit had ik niet van je verwacht, ik ben teleurgesteld in je...
Dan zeg ik: ''Jij bent niet de eerste die ik teleurstel maar zeker ook niet de laatste, dus ga maar lekker in de rij staan''om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben eigenlijk achter mijn vrienden gegaan...ik was degene die de hele tijd riep dat we niet hoefde te gaan.....quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee serieus, ik vind het echt netjes van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk achter mijn vrienden gegaan...ik was degene die de hele tijd riep dat we niet hoefde te gaan.....
maar toch, ik ben gegaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouwen zijn altijd de baasquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan word ze niet boos, maar dan is ze "teleurgesteld"
en op de 1 of andere manier is dat veel ergerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd de baasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze passen dit ook al toe op hun 16eJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze leren het gewoon van hun moeder hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tis een complot!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je ziet het verkeerd het is een aangeboren talentquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd de baasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze passen dit ook al toe op hun 16eJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze leren het gewoon van hun moeder hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tis een complot!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah sure, we both know betterquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk achter mijn vrienden gegaan...ik was degene die de hele tijd riep dat we niet hoefde te gaan.....
stomme postbodequote:Op vrijdag 17 september 2004 13:49 schreef capibar het volgende:
zo, ik ga vandaag maar eens de hele dag the sims 2 spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*tvp
Dien het in als aanvulling van de muurkrantquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:59 schreef pkwarts het volgende:
http://personal.inet.fi/surf/iikka/golf/
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop