Ik weet niet hoeveel melk er in een pak zit, 1 of 1.5 liter kant en klaar. Ik geef Jadey altijd nog een flesje Friso 3 en ik doe aardig lang nu met 1 pak. Of het dus echt goedkoper is vraag ik me af.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:11 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is een stuk goedkoper dan Nutrilon3. Nou maar hopen dat Job het straks ook lekker vindt.
Mééé'n, ik wordt helemaal gek hier!!!!! Ze huilt werkelijk waar bijna de hele dag.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:58 schreef easy-going het volgende:
Danosa, hoe is het nu met Jadey?
Ze sliep toch al heel de week niet lekker, zit er toch iets te broeien he?
ROFLOLquote:Op maandag 20 september 2004 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus Rewimo, jullie huis lijkt het magazijn van Bart Smit wel
Ja, hij moet nog een keer voor kinkhoest. Er schijnt een partij vaccin afgekeurd te zijn, waardoor het nu niet leverbaar is. Hij krijgt nu een nieuwe oproep, vermoedelijk begin volgend jaar.quote:Op maandag 20 september 2004 19:58 schreef Lois het volgende:
Moet Christan nu nog een keertje apart voor kinkhoest Rewimo? Was het niet beschikbaar omdat ze overgingen op het nieuwe vaccin of was het gewoon op?
Hij was wel stoer zeg! Leuke foto met Pais2
Hahahahahaaquote:Op maandag 20 september 2004 14:57 schreef Jonnetje het volgende:
Wilyan is er sinds gisteren achter dat hij Pappa kan zeggen.
Dat wil zeggen hij snapt nu zelf ook wat hij er mee bedoelt. En niet meer tig keer pa-pa-pa-pa-da-da-ta-pa.. enz. zegt.
Dus nu loopt hij al twee dagen de hele dag door pappa te zeggen, schreeuwen, zingen en in mijn oor te tetteren...
Nu mamma nog...![]()
Hier gaat dat ook zoquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmmm dat gaat hier binnenkort niet meer werken. luca vraagt bij alles : wat staat daar?
en hij begint steeds meer letters te herkennen. nog eventjes en hij gaat zelf lezen
Dat is hier ook hoor. Ik moet ook steeds Christans naam opschrijven en hij is druk bezig met cijfers en lettersquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmmm dat gaat hier binnenkort niet meer werken. luca vraagt bij alles : wat staat daar?
en hij begint steeds meer letters te herkennen. nog eventjes en hij gaat zelf lezen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaat dat ook zo
Dus wij hebben een tuppertruttenpotje gevuld met uierzalf en daar een sticker opgeplakt met "toverzalf"![]()
Aaah... wel lief, wonderlijk ook dat hij niet is omgevallen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:31 schreef moussy het volgende:
Zo zát Cas te slapen vanmorgen toen ik op zijn kamertje kwam..
[afbeelding]
Het kind was vannacht vol snot en slijm en dus stik benauwd.. dit sliep waarschijnlijk het lekkerste....
kan heel leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:54 schreef moussy het volgende:
Niet tegen Luchtbel zeggen hoor, maar hij heeft een AJK pyama aan
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Sssst, Luchtbel is allergisch voor AJK (we hebben nog eens met zijn allen een AJK-icoontje genomen om haar te pesten)
Leuk, ook over dwars ipv verticaalquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:00 schreef moussy het volgende:
Zelfs zn hoofd was niet omgevallen, ik ga zelf altijd gummie-nekken als ik in dut.
Dat rode tussen het bed en muur is en tafelloper van IKEA, dat vond René leuk zoHet bedje is zilver geverfd en de strepen op de muur is ook zilver, das idd behang
[afbeelding] Hier zat het nét op de muur
het was alleen een enorme k-klus, met die lange lappen behangen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:13 schreef Tan het volgende:
[..]
Leuk, ook over dwars ipv verticaal![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaat dat ook zo
Dus wij hebben een tuppertruttenpotje gevuld met uierzalf en daar een sticker opgeplakt met "toverzalf"![]()
Rustig, Kay hangt de grote dwarse kabouter uit, Demi kwebbelt alles na en dendert overal door- en overheen.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hee Dice, hoe gaat het bij jullie?
Klinkt erg rustig jaquote:Op woensdag 22 september 2004 10:11 schreef dice het volgende:
[..]
Rustig, Kay hangt de grote dwarse kabouter uit, Demi kwebbelt alles na en dendert overal door- en overheen.
Wauwquote:Op woensdag 22 september 2004 10:13 schreef Logician het volgende:
tom mag 1okt naar de peuterspeelzaal!![]()
Ach, je went er aan, als we meer dan 6 uur aaneengesloten kunnen slapen zijn we al blijquote:Op woensdag 22 september 2004 10:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt erg rustig ja
Als mijn moeder er is, breng ik hem bij haar voor ik naar mijn werk ga en dan brengt zij hem naar school. Ze haalt hem ook weer op. Dat is tot en met januari in elk geval geen probleem. Maar daarna gaat ze een week of 6 naar Spanje, en dan moet ik hem zelf brengen. Ik hoop tegen die tijd een plek op de naschoolse opvang te hebben voor hem (die is er nu nietquote:Op woensdag 22 september 2004 11:15 schreef livelink het volgende:
Rewimo, hoe ga jij het eigenlijk regelen met Christan op school? Ik neem aan dat jij al de deur uit moet voordat Christan op school moet zijn en pas thuis komt als Christan al lang klaar is?
Bij mij duurt het nog meer dan een jaar voor Katja, maar ik kan me er nu al helemaal zenuwachtig over maken hoe dat allemaal te regelen.
Als hij eenmaal slaapt valt het wel mee, Hij slaapt dan wel door (na tweeenhalf jaarquote:Op woensdag 22 september 2004 11:17 schreef livelink het volgende:
Is Kay nog steeds zo'n slecht slaper, Dice? Misschien heeft hij gewoon maar heel weinig slaap nodig (ben je lekker mee als ouder).
Logician, dat zal wel wennen zijn, straks.
goh waarom is dat?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Omdat Christan de eerste jaren nog geen school heeft op vrijdagmiddag.
Van de site van de school:quote:Op woensdag 22 september 2004 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
goh waarom is dat?
quote:Volgens de wet op het basisonderwijs krijgen kinderen van groep 1 tot en met 4 minder uren onderwijs. Zij zijn daarom op vrijdagmiddag vrij.
Dat lijkt me wel zwaar zegquote:Op woensdag 22 september 2004 11:55 schreef dice het volgende:
[..]
Als hij eenmaal slaapt valt het wel mee, Hij slaapt dan wel door (na tweeenhalf jaar) alleen heeft hij Demi aangestoken; die wil niet slapen voor een uurtje of 11
En ze hebben tamelijk weinig slaap nodig ... helaas ... dus uitslapen hoort er niet bij ...
Kay mag eindelijk ook naar PSZ![]()
Ik zit met hezelfde probleem. Ik werk van 8.00 tot 16.00. Nu nog 4 dagen per week. Mijn man werkt in wisseldiensten dus vangt Damon vaak overdag op, maar als hij naar school gaat dan kan dat niet meer. Mijn man heeft geen rijbewijs en ik heb dus altijd de auto, en de tijden kloppen dan ook net niet.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:15 schreef livelink het volgende:
Rewimo, hoe ga jij het eigenlijk regelen met Christan op school? Ik neem aan dat jij al de deur uit moet voordat Christan op school moet zijn en pas thuis komt als Christan al lang klaar is?
Bij mij duurt het nog meer dan een jaar voor Katja, maar ik kan me er nu al helemaal zenuwachtig over maken hoe dat allemaal te regelen.
*jaloers is*quote:Op woensdag 22 september 2004 12:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zwaar zegHier eentje die 12 uur bewusteloos ligt hoor. Soms wil ie al om 6 uur naar bed (normale tijd 7 uur).
Tja, je mag al blij zijn dat veel scholen een continurooster hebben, zodat je niet met 'tussen de middag' zit. Alleen zijn de kids dan weer vroeger uit. Wij zaten vroeger tot 4 uur op school maar dat is nu half 3 hier. Leuk voor de kinderen maar onhandig voor de ouders.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:09 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zit met hezelfde probleem. Ik werk van 8.00 tot 16.00. Nu nog 4 dagen per week. Mijn man werkt in wisseldiensten dus vangt Damon vaak overdag op, maar als hij naar school gaat dan kan dat niet meer. Mijn man heeft geen rijbewijs en ik heb dus altijd de auto, en de tijden kloppen dan ook net niet.
Ik ga na mijn zwangerschapsverlof 3 dagen werken. Op die dagen brengt en haalt mijn moeder Damon van en naar school. Ik vind het niet geweldig maar in mijn functie de enige oplossing. Stoppen met werken is absolut geen optie..
Hmm volgens mij niet maar kinderen kunnen raar reageren. Zieligquote:Op woensdag 22 september 2004 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Is spugen een bijwerking van de DTP?
Ahh wat zieligquote:Op woensdag 22 september 2004 20:30 schreef Rewimo het volgende:
We waren met opa naar de Mac, Christan heeft maar een klein beetje gegeten, en toen begon hij te huilen dat hij buikpijn had en moest hij spugen. Zijn mama kon vroeger ook het verschil tussen misselijk en buikpijn niet benoemenGauw naar de wc gehold en daar kwam nog meer
Snel naar huis dus maar en even in bad en toen met een extra lang voorleesverhaal naar bed. Emmer ernaast en de babyfoon aan, maar ik heb niks meer gehoord.
Daarna drong het pas tot me door dat hij natuurlijk die prik heeft gehad, maar of het daar nou door komt
Je kan er voor naar de dokter en die zal dan waarschijnlijk fysio geven. Djen heeft er ook last van en ik moest de buitenkant van de voet stimuleren, er over wrijven bv, omdat de spieren te kort zijn aan de binnen kant van haar voeten. Toen ze een jaar of 2 was heeft ze ook een tijdje met haar schoenen omgedraaid gelopen (link aan de rechtervoet en andersom)quote:Op woensdag 22 september 2004 23:27 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon controle
meten, gewicht en dergelijke
ik geloof ook gehoor en gezicht maar dat weet ik niet zeker
ik heb ook nog een vraagje.
luca loopt al een tijdje een beetje met zijn voeten naar binnen.
moet ik daarmee naar de dokter of komt dat weer goed?
Ik spreek zelf altijd over een ontplofte Bart Smit..quote:Op maandag 20 september 2004 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus Rewimo, jullie huis lijkt het magazijn van Bart Smit wel
Mooi dat hij met beide ogen ongeveer evenveel ziet babyfeet!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:36 schreef babyfeet het volgende:
Maar wat ik dan ook niet begrijp
Hij loenst met bijde ogen bijde ogen corrigeren elkaar
hij heeft er geen last van daar bedoel ik mee hij kijkt niet met zijn neus in boekjes
hij loopt nergens tegen op hij doet netjes de stiften in de dop net zoals de kinderen waar de ogen normaal van staan. hij ziet meer als ik
waarom willen ze dan toch gaan kijken ofdat hij een bril nodig heeft?
terwijl dat zijn ogen alles van elkaar overnemen (zeg ik het zo goed?)
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lastig voor de ouders ??????quote:Op woensdag 22 september 2004 13:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, je mag al blij zijn dat veel scholen een continurooster hebben, zodat je niet met 'tussen de middag' zit. Alleen zijn de kids dan weer vroeger uit. Wij zaten vroeger tot 4 uur op school maar dat is nu half 3 hier. Leuk voor de kinderen maar onhandig voor de ouders.
Dat zeg ik toch niet? Hoewel we hier in Haarlem trouwens een kantoorurenschool hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2004 06:34 schreef Stout het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lastig voor de ouders ??????
school moet zich dus aanpassen aan de roosters van werkende ouders ??
Djen zit ook op een school met een continu rooster. De reden dat ze daar op zit is: A) 3 van de 4 scholen hebben het hier op het dorp B) ik heb vroeger zelf heel veel moeite gehad met het overschakelen van lagere school naar VO omdat ik ineens niet meer thuis kon eten, gevolg? Ik at niet meer op school want het was niet gezellig. Djen zal daar dus geen last van hebben, ze is dit al vanaf het begin gewend. En ja het is makkelijk voor werkende ouders, ik vond het ook heerlijk dat ik geen oppas hoefde te regelen voor tussen de middag, maar dat is dus niet de reden waarom ze op een school met continu rooster zit (om de simpele reden dat zij al op die school zat toen ik weer ging werken)quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Hoewel we hier in Haarlem trouwens een kantoorurenschool hebben
Het is prettig dat er zowel continurooster als 'gewone' schooltijden bestaan, als ouder heb je nu in elk geval de mogelijkheid om te kiezen welke daarvan het beste past bij jouw omstandigheden.
Ik beschouw de school zeker niet als oppas, en ik ben ook van mening dat kinderen die op het VO zitten normaal gesproken echt wel een dagje alleen thuis kunnen zijn. Maar ik ben wel erg blij dat ik tussen de middag geen opvang voor Christan hoef te regelen dank zij het continurooster.
Ik vind het niet zo raar hoor dat je naderhand allemaal vragen krijgt... Volgens mij is dat vrij normaal, naderhand ga je erover nadenken en komen er vragen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:01 schreef babyfeet het volgende:
klinkt stom als ik daar zit heb ik geen vragen en als ik eenmaal thuis ben zit ik vol vragen
moet toch een wat brutaler worden in dat soort dingen..
Qua humeur valt hij op zich wel mee, hij is vrij monter. Oké natuurlijk is hij wat hangerig, maar daarentegen komt hij een volgend moment ook wel met boekjes aansjouwen en speelt hij ook wel met zijn loopkarretje of met zijn auto's.quote:Op zondag 26 september 2004 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap voor Wilyan, Jonnetje, hoe gaat het nu met hem?
Logician, wat een enige foto, wat knap van Jasper!
Wij hebben ook goede resultaten gehad met vloeibare paracetamol, Onze kinderen vinden een zetpil vreselijk, maar het uitlebberen van een injectiespuitje (wat je vult met de vloeistof) vinden ze geweldig.quote:Op maandag 27 september 2004 14:28 schreef Jonnetje het volgende:
[update'je]
Wilyan had net 39,9 graden en ik heb daarom de HA gebeld...
Omdat dit de derde dag al is, en er aangeraden word om dan de HA te bellen, heb ik dat maar gedaan.
Plus dat ik 39,9 graden toch wel érg hoog vind.
Ik moet 'm gewoon volgens de bijsluiter paracetamol(zetpilletjes) toedienen, (die heb ik 'm tot nu toe alleen gegeven als hij naar bed ging) en dan aankijken hoe het gaat.
Is het morgen of overmorgen nog zo, dan moet ik weer bellen want dan willen ze 'm toch graag even zien.
[afbeelding]
oei, misschien heeft kay contact gehad met bo?quote:Op maandag 27 september 2004 14:42 schreef dice het volgende:
Drama vanmorgen; Kay wil niet naar de PSZ; iemand een suggestie om voor hem de negatieve klank er van af te halen ??
'Kwil niet naar school, Kay hoeft niet naar school' met een jankbui erachteraan
Dit is nu de 4e keer dat hij gaat, en elke keer is het een drama om hem daar te krijgen, jankt een tijdje, en wil daarna niet mee terug als Mw Dice hem op komt halenquote:Op maandag 27 september 2004 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Waarom wil hij niet? Is er iets gebeurd daar? Dwarse bui? Niet lekker?
Christan vindt sinaspril vloeibaar juist een drama. Geef hem maar een sinasprilletje, dat smaakt lekker naar pepermunt (vroeger smaakten die dingen toch naar sinaasappelquote:Op maandag 27 september 2004 14:45 schreef dice het volgende:
[..]
Wij hebben ook goede resultaten gehad met vloeibare paracetamol, Onze kinderen vinden een zetpil vreselijk, maar het uitlebberen van een injectiespuitje (wat je vult met de vloeistof) vinden ze geweldig.
Dat dacht ik vanavond ook van jouwquote:Op maandag 27 september 2004 23:11 schreef easy-going het volgende:
Ik zat me al af te vragen waar je was danosa
Danosaquote:Op maandag 27 september 2004 23:54 schreef danosa het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanavond ook van jouw
Jij kan Morris buitenboord hangenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:38 schreef snoopy het volgende:
Oei, dat wordt nog wat later. Wij hebben namelijk geen gang![]()
Dat van de zetpillen overdag beperken deed ik zowieso al. Of ik plan het zo in dat hij in ieder geval voor het naar bed gaan een kan krijgen..quote:Op woensdag 29 september 2004 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, wat het beste helpt tegen de pijn is Otalgan, dat zijn oordruppels. Je kunt ze zonder recept halen tegenwoordig. Ze werken verzachtend en pijnstillend. Verder probeerde ik overdag de paracetamol een beetje te beperken, zodat hij voor het naar bed gaan en ook als ik zelf naar bed ging (als dat nodig was) of 's nachts nog een zetpil mocht.
Sterkte ermee, oorontsteking is hartstikke vervelend
Christan ging slaan als hij zo boos was. Ik kreeg toen de tip om hem aan te leren dat hij een kussen mocht slaan in plaats van mamaquote:Op woensdag 29 september 2004 16:16 schreef Jonnetje het volgende:
Trouwens ik heb een ander probleem...
Als Wilyan zo'n woede-aanval heeft zet hij het op een brullen en mept zichzelf tegen het hoofd. En niet zachtjes! Of wat ook een mogelijkheid is.. Voorover buigen en met je hoofd op de grond of tafel knotsen.
Op de één of andere manier vind hij dat hij zichzelf pijn moet doen...
Op het moment kan ik er niks aan doen, als ik zeg dat hij het niet moet doen gaat hij mij maar meppen.
Z'n opa zei laatst dat zijn broer (Michiel's oom) het vroeger ook deed, tot bloedens toe zelfs... Waarop mijn schoonmoeder opmerkte dat het dus wel meeviel want de desbetreffende oom is tenslotte o.a. advocaat geworden![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 13:29 schreef coolbabe het volgende:
Wilyan hoe is het er nu mee?
Jasper is in de groei denk ik. Hij slaapt erg veel en is behoorlijk hongerig. Zojuist heeft hij 4 boterhammen gegeten
Nee hoor, genoeg is genoeg behalve als hij pas twee happen had gegeten dan gebruikten we alle trucen die we kennen om hem iets te laten eten.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:48 schreef easy-going het volgende:
Wylian Beterschap
Wel lekker dat Jasper zo lekker eet coolbabe
je hebt Tom toch niet vol zitten proppen heik zie het al helemaal voor me, komop Tom dooreten Jasper at dat ook altijd
![]()
Ik vind het trouwens wel grappig hoor 2 Jaspers en Tommen....maar dan omgedraaid
Hi hi hi, ik ben niet een beetje aan het stuiteren op de adrenaline-rush.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Agossie, het zit Wilyan niet meeWat was er precies aan de hand met hem? Moest er iets gehecht of geplakt worden?
zeg dat wel, hier nog zo'n monsterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik wou dat Christan zo lekker at...
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:17 schreef Jonnetje het volgende:
Zo eet Wilyan 's ochtend als hij uit bed komt één plakje brood. Hij wil wel meer maar dat krijgt ie van mij niet.
dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:18 schreef Lois het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
Laten we Christan ze weer neerleggen johquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
luca is op het ogenblik helemaal dol op verhalen van toen hij nog een baby was. dat vindt hij zoooo machtig interessant!
ik heb zondagavond een probleem ben ik bang......ik heb de treinrails opgeruimd en dat mocht niet van meneer. [sub] maar een keertje kunnen stofzuigen is ook wel eens lekker[sub]
alicia doet het echt alleen als ze verteld-t wat ze heeft-t gedaan-t die dag of wanneer dan ook. Verteld ze iets wat ze gaat doen dan zijn de t's verdwenen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:24 schreef jessie het volgende:
Zou dat daar vandaan komen? Bo zegt namelijk ook heel veel dingen met allemaal dubbele t-en. Vooral als ze iets wil vertellen maar er niet helemaal uitkomt. Dan worden het hele lange zinnen. Met allemaal t-en ertussen. Grappig.
he gets, beterschap hoor !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:26 schreef Angel22 het volgende:
hooooooiiiii,
ik lees wel braaf mee hoor.... heb gewoon niet altijd puf, zin, tijd, of noem eens een kutsmoesom te reageren...
Ik lees zowiezo IEDERE dag het topic van Danyel want daar ben ik toch wel heel erg mee bezig merk ik in me hoofd.
Maar goed genoeg offtopic...
Duncan eist momenteel weer me aandacht op want die is niet helemaal lekker, net als de rest van het gezin verkouden, koortsig enzovoorts....
Wat moeten jullie druppelen? Atropine?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:11 schreef babyfeet het volgende:
Nijna ik heb nog even een vraagje voor je...
Waarom moeten die oogdruppels zoveel dagen van te voren gedaan worden?
want na de eerste keer druppelen duurde het een kwartier en hij had zulke grote puppillen
dus de dag zelf had dan toch ook goed geweest?
En die druppels doen zo'n pijn bij hem zegt hij
Fijn dat hij graag weer naar het OOGJE toe wil, hihi leuke benaming voor het ziekenhuis!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:03 schreef babyfeet het volgende:
bedankt voor de info.
moet dinsdag weer terug
maar een voordeel is hij wil graag weer naar het OOGJE toe zo noemt hij dus het ziekenhuis
en het is inderdaad atropine
Vandaag moeten jullie naar het "oogje" toe he?!quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:25 schreef babyfeet het volgende:
Nee ben ik ook blij om
ja gek he hoe ze soms namen kunnen verzinnen
Maar vind het fijn dat ik dingen aan je kan vragen
nogmaals bedankt![]()
Ja, Damon ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Zijn jullie kids ook zo gek op zingen?
Suzanne ik plaats je vraag even in Het grote kleine babietjestopic deel 29quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:05 schreef Suzanna het volgende:
Iemand ervaring met een baby van 6 maanden die niet stil te krijgen is...
Ze krijgt waarschijnlijk tandjes maar daar zitten wij mooi mee, ze logeert een weekje hier en we krijgen haar maar niet stil. Ze heeft haar laatste fles om 5 uur gehad, dus misschien heeft ze ook honger, maar ze wil de fles absoluut niet en begint te huilen als ik haar hem probeer te geven. Ook het groentehapje wil ze niet. Zelfs constante aandacht helpt niet, op een gegeven moment zit ze dan op je schoot te krijsen.
WAT moet ik doen...?????
Een wanhopige (en zelf zeven maanden zwangere) Suzanna
Probeer het eens met 'torisch'. Ik heb contactlenzen met cylinder, en die heten torische lenzen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:03 schreef babyfeet het volgende:
toevoeging...
dus hij heeft een glas met cylinder nodig hebben die nog een speciale naam?
ben op internet aan het zoeken maar word er niet wijzer van
Ja dat ga ik ook proberen betaal niet voor niks elke maand 96 euroquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:14 schreef moussy het volgende:
Oh ja, mij is verteld om áltijd een rekening van een bril of lenzen in te dienen bij het ziekenfonds, wie niet waagt, die niet wint
De cylinder zorgt ervoor dat het beeld een mooi scherp beeldje wordt op het netvlies.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:03 schreef babyfeet het volgende:
Dus het komt er op neer dat die cylinder nodig is om het wel ongeveer recht op het netvies te krijgen ...beetje raar gezegt en ik hoop dat je weet wat ik bedoel..
en is het dan ook zo dat die bril zijn ogen dan iets rechter zet of gewoon lekker schattig blijft loensen?
Dank je *bloos*quote:wilde ook even zeggen dat ik je een schat vind
Ik weet niet zo goed of een glas met cylinder een speciale naam heeft, maar als de opticiën het recept ziet weet hij/zij wel wat je hebben moet.quote:toevoeging...
dus hij heeft een glas met cylinder nodig hebben die nog een speciale naam?
ben op internet aan het zoeken maar word er niet wijzer van
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:17 schreef moussy het volgende:
Cas wordt een voetballende apporterende bloemist![]()
Hij tijgert achter een kattenballetje aan, gooit hem weg en gaat weer naar het balletje![]()
Oei Moussy is het prikjesdag vandaag? Hopelijk heeft Cas er nu minder last van. Alhoewel ik wel heb gehoord dat deze prik er nogal heftig in kan slaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:33 schreef moussy het volgende:
Hoe zit het ook al weer, heeft de BMR enting bijwerkingen en de Men. C?
Cas moet straks
Goed dat ik dat nu weet, ik ben het hele prikken gebeuren en nog meer dingen van René al weer vergetenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:52 schreef melonovy het volgende:
Die prik is vooral heel erg heftig als die ingespoten wordt, die voelen ze dus goed en dat vond ik zelf echt heel erg naar. Tussen de 6e en de 10e dag na de vacinatie kun je uitwerkingen krijgen.
Hoe kan het dat je het al een paar keer hebt uitgesteld dan? Jadey krijgt deze prik pas 26 okt, is er dan echt zoveel verschil in CB/prikmomenten in Nederland?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:53 schreef moussy het volgende:
Ik heb de BMR al tig keer uitgesteld ivm twijfels, vergeten en weet ik veel wat en laat hem toch prikken.
Blijkbaar, want de oorpsonkelijke datum voor de prikken stond op 31 aug, maar dat was mijn verjaardag.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:33 schreef danosa het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je het al een paar keer hebt uitgesteld dan? Jadey krijgt deze prik pas 26 okt, is er dan echt zoveel verschil in CB/prikmomenten in Nederland?
euhm... ehhh....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef Lois het volgende:
Hahahahaaa!![]()
Eva praat nog steeds in enkele woordjes maar het worden er wel steeds meer. Ze kan ze nu ook al kleuren herkennen"bauw, goen, jeel, woot, owanje" en probeert ze een beetje te tellen "eeeh, teeeee, diee, fieh, fijh, tien!"
Echt heerlijk om te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |