Aha.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:47 schreef Wolfjesfan het volgende:
Heb ik net een topic over winter wat niets met eten te maken heeft
Nou nou, jij maakt wat mee in je leven.quote:beginnen ze gelijk over "als we maar niet zoveel erwtensoep hoeven te drinken"
Je meent 't ...quote:Ten eerste als je erwtensoep kan drinken is het bij mij een erwtensoep,
quote:en ten tweede heeft er iemand een apart recept.
Nu nog niet, maar als het flin koud word welquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is je punt?
Wil je erwtensoep gaan maken?
En fllink veel als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Krabbetjes! Er moeten krabbetjes in!
jah, en dan kom je als geboren nachtbraker naar beneden, zie je je pa die sinterklaas soep opeten,quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:59 schreef Chirma het volgende:
Sinterklaas houdt ook van erwtensoep, net als ik!
Kookboek Huishoudschool 1939, zo maakte mijn moeder het ook. Ik ben al gewordert met wat tenen knoflook en bleekseldereiquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:31 schreef krakkemieke het volgende:
Krabbetjes, bovenpoot, worst, zuurkoolspek.
Erwten, prei, selderieknol, evt. ui.
binnenkort bij je chinees, waarom variatie?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:29 schreef Wolfjesfan het volgende:
We zijn het dus overeen dat erwtensoep lekker is zoals moeders het maakt, Maar wat doet ze erin? Ik kan ook een lekkere pan maken, maar ik wil war variatie.
foeiquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:35 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
Kookboek Huishoudschool 1939, zo maakte mijn moeder het ook. Ik ben al gewordert met wat tenen knoflook en bleekselderei
Of je komt van het Warme spanje van vakantie terug en er staat een flink portie in de vriezer, op warmen en eten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:44 schreef HarigeKerel het volgende:
Heerlijk, die soep... vooral als het koud is en je komt thuis na een lange fietstocht of schaatsen en moeder de vrouw heeft een pot dampenden erwtensoep voor je klaarstaan
Erwtensoep, wie is er niet groot mee geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |