quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:23 schreef p-etr-a het volgende:
Ging vooral over de School voor Journalistiek, en over van die onbenullige dingetjes zoals woonplaatsen e.d. Maar toch leuk vind ik.
Sommige stukjes zijn best leuk, maar het is wel één grote nep. Alleen is alle televisie dat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:25 schreef mighty_myte het volgende:
wat een waardeloos programma, dat B&vD
wat vond je het meest neppe dan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:27 schreef p-etr-a het volgende:
Sommige stukjes zijn best leuk, maar het is wel één grote nep. Alleen is alle televisie dat.
Het acteerwerk van Jan Mulder, maar dat is logisch. Hij komt bijvoorbeeld later bij die tafel aanlopen als de reclame afgelopen is, en gaat soms expres heel verveeld achterover leunen. Een beetje zit dat wel in hem, maar dit is gewoon een showtje. En dat hij begon over de hypotheken vond ik al helemaal een stom grapje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
wat vond je het meest neppe dan?
idd, dat was overduidelijk nep, maar dat hoort er nou eenmaal bij.. en iemand als Jan Mulder aan tafel maakt het op sommige duffe momenten nog best grappigquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:32 schreef p-etr-a het volgende:
Het acteerwerk van Jan Mulder, maar dat is logisch. Hij komt bijvoorbeeld later bij die tafel aanlopen als de reclame afgelopen is, en gaat soms expres heel verveeld achterover leunen. Een beetje zit dat wel in hem, maar dit is gewoon een showtje. En dat hij begon over de hypotheken vond ik al helemaal een stom grapje.
Ook dat aan het einde, waar ze zogenaamd naar buiten lopen, dat is gewoon een decor natuurlijk. Ik vraag me af wat daar het nut van is.
Ja, je kan wel zeggen dat het programma dat nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:34 schreef Chirma het volgende:
[..]
idd, dat was overduidelijk nep, maar dat hoort er nou eenmaal bij.. en iemand als Jan Mulder aan tafel maakt het op sommige duffe momenten nog best grappig
BVD heeft me eigenlijk nooit geboeid.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, je kan wel zeggen dat het programma dat nodig heeft.
Wat ik trouwens wel heel leuk vind (en niet zo nep) is dat aan het begin dat standaard-deuntje wordt afgespeeld, en daarna moet geklapt worden. Dat is verplicht, maar het voelt niet zo, het lijkt net of je gewoon naar de televisie kijkt door wat je hoort, het is dan lekker herkenbaar.
Ohja: Frits Barend heeft een kaal kruin!
mijn moeder en ik zagen dat ook gelijk!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ohja: Frits Barend heeft een kaal kruin!
* mien-moeke is nog nooit bij een tv-uitzending geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Chirma het volgende:
[..]
mijn moeder en ik zagen dat ook gelijk!
Ik heb ooit bij Hans Kazan in de zaal gezeten bij een show, daarbij was dat klappen wel nep, want je moest van te voren oefenen met klappen en toen een truc fout ging moest 'ie over..
Het komt door z'n nieuwe kapsel denk ik. Zonde hoor. Maar wel een leuke man in het echtquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:38 schreef Chirma het volgende:
[..]
mijn moeder en ik zagen dat ook gelijk!
Ik heb ooit bij Hans Kazan in de zaal gezeten bij een show, daarbij was dat klappen wel nep, want je moest van te voren oefenen met klappen en toen een truc fout ging moest 'ie over..
Ja dat het live is maakt het ook veel knapper, is het echt 100% live of zit er een bepaalde buffer ingebrouwd?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:40 schreef p-etr-a het volgende:
Oh en ja, Hans Kazan, dat is wel weer heel wat anders. Daarbij moet je perfecte televisie maken, het ultieme glamour-tintje eraan weten te geven en alles. Dat is bij Barend en Van Dorp een stuk minder, aangezien het ook live is.
wat is er mis met mensen met een ondergemiddels iq?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:42 schreef mighty_myte het volgende:
zoals ik al zei: waardeloos programma.
twee sukkels met een iq van 90 die interessant proberen te doen.
Dat weet ik eigenlijk niet, daar merk je in zo'n studio natuurlijk ook niets van. Maar ik denk wel dat er een buffer in zit, dat regelen ze in de uitzend/montage/kamer lijkt me. Zoiets heeft altijd een buffer nodig, stel bijvoorbeeld dat ik ineens naar voren was gelopen en Henk voor z'n kop had geslagen, dan kunnen ze dat toch niet zomaar uitzenden. Dan gooien ze er heel snel een storingsbeeld ofzo in.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
Ja dat het live is maakt het ook veel knapper, is het echt 100% live of zit er een bepaalde buffer ingebrouwd?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:46 schreef Chirma het volgende:
Was het niet zo dat er een keer hells angels binnen kwamen stormen daar?
was dat ook live te zien?quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:47 schreef Insomaniac het volgende:. Die hebben Henk een blauw oog geramd en ze moesten op TV hun excuses aanbieden omdat ze de HA een criminele organisatie hadden genoemd en er grapjes over maakten.
misschien was die beveiliging zo streng doordat die Hells Angels vorige keer waren gekomenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:48 schreef p-etr-a het volgende:
Kan ik me niet herinneren, maar als dat zo is moet het haast wel gepland zijn. Er is best een strenge controle bij de ingang, dus ze kunnen echt niet als een stel relschoppers daar zomaar naar binnen. Het zou echt om een uitspatting van iemand (of meerdere mensen) uit het publiek moeten gaan denk ik.
IEW!!! BAH!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:48 schreef p-etr-a het volgende:
Willibrord Frequin (ja,) zat in het publiek, zonder duidelijke reden. Hij was er gewoon om te kijken net als wij volgens mij.
tuigquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef p-etr-a het volgende:
Oh dat is echt knap van ze dan!
Ik heb 'm niet aangeraakt ofzo hoor... een paar mensen van de groep gingen met hem op de foto, maar Niels en ik weigerden vanwege een afkeer van die man.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
IEW!!! BAH!!!Heb je je al gewassen p-etr-a??
Arme p-etr-a... haar nog zo jonge leventje verwoest door die vieze.... [censuur]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |