wat heb je in de ruilquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:36 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mag ik juudjuhhh hebben?![]()
![]()
![]()
Wees niet bang, na Serieus probleem kijk ik wel uit met wat anderen kunnen zien.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:31 schreef p-etr-a het volgende:
Dankjewel. Dat zou ik je dan natuurlijk ook nooit vergeven, dat snap je wel.
De foto's van Luuk zijn trouwens nog steeds niet online.
Ik heb gevraagd op de group of ze al binnenkort komen, maar nog niemand heeft gereageerd. Dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
Wees niet bang, na Serieus probleem kijk ik wel uit met wat anderen kunnen zien.
Zijn de foto's er al bijna?
gelukkig niet, maar dat heeft mij wel een stuk voorzichtiger gemaakt met filmpjes/foto's die ik van anderen krijgquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:37 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb gevraagd op de group of ze al binnenkort komen, maar nog niemand heeft gereageerd. Dus ik weet het niet.
Over dat topic trouwens, dat is echt rot, maargoed als deze filmpjes onverhoopt verspreid raken is het niet zo erg als met dat.
Ja, dat is ook goed van je.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar dat heeft mij wel een stuk voorzichtiger gemaakt met filmpjes/foto's die ik van anderen krijg
ahhh..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, dat is ook goed van je.
Eerst toen je zei dat jij en NS er zo om hadden gelachen geloofde ik je wel even.
Dan heb je 't helaas gemist. Maar treur niet, paultjuhhh heeft in dit topic caps gepost.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef dingendoener het volgende:
huh, barend en van dorp is er helemaal niet op er zijn nu bel spelletjes....
Ik zei iets vervelends over je zus maar goed dat het verwijderd is want het was niet zo aardig van mequote:Op vrijdag 17 september 2004 11:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens meegekregen wat deze Crazyivan eigenlijk zei... ik ben erg benieuwd.
je zat er ook zo geanimeerd bij!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan heb je 't helaas gemist. Maar treur niet, paultjuhhh heeft in dit topic caps gepost.
heeft ze een zusquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:03 schreef Crazyivan het volgende:
Ik zei iets vervelends over je zus maar goed dat het verwijderd is want het was niet zo aardig van me
nee dusquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:05 schreef Chirma het volgende:
[..]
heeft ze een zus
Ja.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
je zat er ook zo geanimeerd bij!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:03 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, en het zag er maar héél sporadisch een beetje oké uit. Het is namelijk zo dat je ogen dan zwarte gaten worden, en door het net te wazige beeld het lijkt of je mondhoeken al de tijd hangen, behalve wanneer ik echt lachte.
Ook kijk je niet direct altijd naar die tafel omdat er in die studio veel meer te zien is en dat staat dan weer ongeïnteresseerd. Lastig allemaal hoor... en ik was nog nieteens de presentator ook.
Maar het zal wel hard aankomen bij haar... het is inderdaad maar goed dat het gewist is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
nee dus
oja, ik snapte dat niet helemaal.. moesten die vrouwen zichzelf nou dwangmatig gaan bevredigen of kwamen ze door alles wat er gebeurde spontaan klaar?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:42 schreef Biancavia het volgende:
Sorry Petra, ik heb het niet gezien.
Ik was verdiept in een documentaire over vrouwen met PSAS.
de laatstequote:Op vrijdag 17 september 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
oja, ik snapte dat niet helemaal.. moesten die vrouwen zichzelf nou dwangmatig gaan bevredigen of kwamen ze door alles wat er gebeurde spontaan klaar?
Ze waren constant opgewonden. Dus gewoon altijd de hele dag door een kloppend gevoel in de vagina, die vol met bloed zit. Net zoals een man bijv. 24 uur per een erectie zou hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
oja, ik snapte dat niet helemaal.. moesten die vrouwen zichzelf nou dwangmatig gaan bevredigen of kwamen ze door alles wat er gebeurde spontaan klaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |