De nummers 1 spelen tegen de nummers 3. (Ik dacht de nummers 2 tegen een afvaller CL.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:15 schreef Erasmusch het volgende:
Poule's van 5, 2 uit- en 2 thuiswedstrijden, eerste 3 gaan door. Samengevoegd met de afvallers uit de CL en dan knock out systeem.
De NOS iig niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Zendt alleen Eurosport de loting rechtstreeks uit?
Omdat Ajax er niet bij zitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:06 schreef Frenkie het volgende:
De NOS iig niet.
Diue vinden het niet interessant genoeg zeker
Even opgezocht. Sporza en BBC zenden het ook niet uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
De NOS iig niet.
Diue vinden het niet interessant genoeg zeker
Misschien Sporza??
Eurosport dus iig welquote:Follow this historic draw live on eurosport TV and eurosport.com from 12:00CET (11:00 British time) on Tuesday - and make sure you don't miss it, because it's the first (and might probably be the last!) time it will ever occur...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:18 schreef encore04 het volgende:
[..]
Omdat Ajax er niet bij zit
Link...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:32 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is op uefa.com de loting ook vast min of meer live te volgen.
Als je nou gewoon op de hoofdpagina rechtsboven kijkt zie je het vanzelf staan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:47 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Link...
wat dacht je van 6quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:03 schreef Falco het volgende:
Ja en misschien wel na de tweede groepsronde met vijf Nederlandse clubs afgevaardigd! Alhoewel me dat wel sterk lijkt.
Misschien zelfs 6! Je weet maar nooit wat PSV nog gaat doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:03 schreef Falco het volgende:
Ja en misschien wel na de tweede groepsronde met vijf Nederlandse clubs afgevaardigd! Alhoewel me dat wel sterk lijkt.
Zouden daarom de BBC en Sporza het ook niet uitzenden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:18 schreef encore04 het volgende:
[..]
Omdat Ajax er niet bij zit
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:07 schreef Frenkie het volgende:
de loting is ook te volgen op www.voetbalonline.nl
voor de mensen zonder eurosport zeg maar
Dit is spannendquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:11 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon de eerste bal in groep A, 2e in B etc?
Fout hersteldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:13 schreef Aeroxie het volgende:
LOL die flash van de UEFA Site gaat helemaal verkeerd. Stuttgart is nu 2 keer in gedeeld bij groep C en G
Nee dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Feyenoord - Besiktas wordt een interessante...
als ut zover komt
Baselquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Nu ga ik voor Basel of Middlesbrough.
Schalke is wel een aantrekkelijke tegenstander.
Schalke is goed te doen, mooi stadion, goede sfeer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
Haha...leuke poule. Hopen dat er nog ff geschoven wordt met de speeldata, want daar wil ik wel heen.
Inderdaad. Snap niet dat iedereen altijd zo neerkijkt op de UEFA cup, want dit zijn best aardige wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:21 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord - Schalke - Basel... Aardige groep. UEFA-Beker verbetert er echt op..
Misschien krijgen we ze thuis..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Schalke is goed te doen, mooi stadion, goede sfeer.
Straks Heerenveen daar nog bij..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:22 schreef Frutsel het volgende:
loodzware poule E
Dat kan nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:23 schreef Aeroxie het volgende:
Hopen dat er geen nederlandse clubs bij elkaar in de poul komen. En bij Griekenland en Portugal hoop ik dat juist wel.
oh ja, maar een wedstrijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:23 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Misschien krijgen we ze thuis..
Bilbaoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:24 schreef Frutsel het volgende:
Is ut eigenlijk Atletico Madrid of Bilbao?
Dat is waar ook, jullie ex-spelerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:25 schreef Heero87 het volgende:
Tegen Foeke Booy!.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:26 schreef VoreG het volgende:
3 ploegen per groep door
Dan halen de Nederlandse ploegen het wel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:26 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil nu Hearts, verdomme.
1e plek gaat lukken voor Gullit en z'n mannenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:28 schreef okee6 het volgende:
Gunstige loting Feyenoord
Dat zijn we toch allang weer vergeten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef SCH het volgende:
Iedereen is vergeten hoe moeilijjk Feyenoord het in de eerste rond had?
Dat is geen slechte loting voor AZ.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:31 schreef VoreG het volgende:
AZ in groep F
Rangers auxerre grazer en amica
11 negers in het Abe Lenstra stadion.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:30 schreef pekel het volgende:
Beveren mag gezellig in Friesland voor een cultuurschok zorgen.
Normaal is het heel erg blond en heel erg witquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
11 negers in het Abe Lenstra stadion.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
11 negers in het Abe Lenstra stadion.
Jammer dat die van Milwall wonnen, nietwaar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:33 schreef Erasmusch het volgende:
Ferencvaros dus...
Denk dat zuid-London iig een stukkie veiliger was geweest. En makkelijker om te komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jammer dat die van Milwall wonnen, nietwaar?
21.10quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:37 schreef azaroth het volgende:
wanneer zijn de eerste wedstrijden?
Vertel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Uit zou uitermate onprettig zijn met die kut aanhang daar.
Duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:39 schreef encore04 het volgende:
[..]
Vertel?
ja, normaal is dit (zie foto) het resultaat van een feyenoord aanhang die zich uitleeft...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef okee6 het volgende:
Ik ben daar wel eens geweest, niet bang zijn van messen. Standaard daar
Dat is nu een computer aan het uitrekenen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef Falco het volgende:
Gave loting ja en ook veel leuke wedstrijden, alleen snap ik nog niet welke uit of thuis gespeeld worden.
Boehoe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, normaal is dit (zie foto) het resultaat van een feyenoord aanhang die zich uitleeft...
dus vertel...
dat kan je nog niet snappen aangezien dat nog niet bekend isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef Falco het volgende:
Gave loting ja en ook veel leuke wedstrijden, alleen snap ik nog niet welke uit of thuis gespeeld worden.
waar haal je die wijsheid weg? uit en thuis?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boehoe.
Basel en Ferencvaros thuis, Schalke en Hearts uit.
Ik ga naar Schotland toe. Hoop ik tenminste.![]()
![]()
Laat zien danquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, normaal is dit (zie foto) het resultaat van een feyenoord aanhang die zich uitleeft...
dus vertel...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef Suijk het volgende:
Ferencvaros zijn wel homo's:
http://www.ftc.hu
(zet je geluid even aan)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef Suijk het volgende:
(zet je geluid even aan)
Dat was het dus destijds, in 1e instantie gewoon een half jaar in een leeg stadion voetballen, uiteindelijk omgezet tot 3 weken, plus hoge boete + 6 punten aftrek.quote:Voetbal: Zware straf Ferencvaros fors verzacht
Gepubliceerd op vrijdag 08 augustus 2003
BOEDAPEST (ANP) - Ferencvaros kan binnenkort de thuiswedstrijden in de Hongaarse competitie weer voor eigen publiek spelen. De Hongaarse voetbalbond bracht donderdagnacht de straf om tot het einde van het jaar geen thuisduels meer te spelen terug tot drie weken.
Ferencvaros krijgt wel zes punten aftrek en moet een boete betalen van 155.000 euro. De club was op het matje geroepen wegens ernstige supportersrellen op de laatste dag van de vorige competitie. Ferencvaros liep door een gelijkspel tegen Debrecen de landstitel mis en het publiek sloeg in op vertegenwoordigers van de tegenstander.
klopt maar er moeten ook nog 4 tripjes naar Engeland en 1 naar Griekenland betaald wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Hey Dutchgooner, is Parma niet aan te vliegen als Standard die pot uit speelt?
En Besiktas, er zijn toch zat el cheapo vluchten naar Istanbul?
Volgens Ketnet txt althansquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
heerenveen-beveren en utrecht-brugge is het
Arbeit macht freiquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klopt maar er moeten ook nog 4 tripjes naar Engeland en 1 naar Griekenland betaald worden
ze spelen trouwens thuis tegen Parma en Bilbao en uit bij Besiktas en Bucharestquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Hey Dutchgooner, is Parma niet aan te vliegen als Standard die pot uit speelt?
En Besiktas, er zijn toch zat el cheapo vluchten naar Istanbul?
quote:Standard heeft het minste geluk in Europa
di 05/10/04 - De drie Belgische clubs in de Uefabeker hebben het niet getroffen met de loting voor de groepsfases, vooral Standard en Beveren. Ook Club Brugge, nochtans reekshoofd, krijgt een zware dobber te verwerken in zijn groep.
Club opent bij Austria Wien (Didier Dheedene) en brengt ook Utrecht (Stefaan Tanghe) een bezoek. Een trip naar Oekraīne is de Bruggelingen dan wel bespaard.
In groep B staat Standard voor een loodzware opdracht. Maar niet getreurd: Parma en Bilbao brengen Sclessin een bezoek.
Beveren ten slotte kan vrijuit zijn kans gaan in groep G. Al zijn Stuttgart en Benfica uiteraard taaie opponenten.
Er wordt gevoetbald van donderdag 21 oktober tot donderdag 16 december. De eerste drie gaan door. Daarna volgt in de 1/16e finales de rechtstreekse uitschakeling. Wel voorafgegaan door een loting met de nummers drie uit de CL.
De tegenstanders van Club Brugge (Groep C)
Zaragoza (Spa)
FC Utrecht (Ned)
Dnjepropetrovsk (Oek)
Austria Wien (Oos)
Don 21/10: Austria Wien - Club Brugge
Don 04/11: Club Brugge is vrij
Don 25/11: Club Brugge - Zaragoza
01/12 of 02/12: Utrecht - Club Brugge
15/12 of 16/12: Club Brugge - Dnjepropetrovsk
De tegenstanders van Beveren (Groep G)
Benfica (Por)
VfB Stuttgart (Dui)
Dinamo Zagreb (Kro)
Heerenveen (Ned)
Don 21/10: Beveren - Stuttgart
Don 04/11: Benfica - Beveren
Don 25/11: Beveren - Zagreb
01/12 of 02/12: Heerenveen - Beveren
15/12 of 16/12: Beveren is vrij
Heeft Standard het meeste pech?
Van de drie Belgische ploegen heeft Standard mogelijk het moeilijkste programma. Met Parma en Bilbao treft het subtoppers uit heel sterke competities.
Parma won drie Europese bekers, maar speelt de laatste jaren niet meer mee voor de titel in Italië. Momenteel staat de club zelfs op de voorlaatste plaats. Bilbao is een Spaanse subtopper maar doet het momenteel ook niet goed.
Standard mag de twee favorieten uit de groep wel ontvangen. Maar de twee verplaatsingen zijn niet van de poes. De Luikenaars spelen in Istanbul tegen Besiktas en in Boekarest tegen Steaua.
De tegenstanders van Standard (Groep B)
Parma (Ita)
Besiktas (Tur)
Athletic Bilbao (Spa)
Steaua Boekarest (Roe)
Don 21/10: Standard - Parma
Don 04/11: Besiktas - Standard
Don 25/11: Standard - Bilbao
01/12 of 02/12: Steaua - Standard
15/12 of 16/12: Standard is vrij
de club voor SCH danquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef Suijk het volgende:
(zet je geluid even aan)
Van de Belgische ploegen is het al bekent,waarom zijn ze bij de NOS zo lui?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
Waar blijft dat fuckin wedstrijdschema!?
En dus Ferencvaros uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:12 schreef okee6 het volgende:
Volgens Wotte Hearts en Schalke thuis
Dat had ik in eerste instantie ook begrepen zo!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef Cart_man het volgende:
Las net ergens anders dat het als volgt is:
1ste wedstrijd: Basel-uit 2de wedstrijd: Schalke '04 thuis 3de wedstrijd Fenercvaros uit 4de wedstrijd: Hearts thuis.
Nee, dan wordt het aangevuld met de nrs.3 uit de CL (tot 32)quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:27 schreef Zwansen het volgende:
8 pouls waarvan er 3 doorgaan? dus 24 ploegen gaan door. Dus daarna weer een poule?
Kunnen ze beter de Amsterdam Arena inhuren..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:46 schreef okee6 het volgende:
Programma AZ:
don 2 december AZ – Glasgow Rangers
Een win-win situatiequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Kunnen ze beter de Amsterdam Arena inhuren..
Co: "we gaan dat doedelzakvoetbal niet meespelen"quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een win-win situatieEr kunnen dan meer AZ en Rangers supporters kijken en in de Arena ziet men weer eens iets wat men al weken niet heeft gezien: voetbal
Standard is IMO kansloos.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben héél benieuwd naar wat Beveren zal kunnen brengen in die zware groep , misschien is dat nog niet eens zo'n nadeel ook in Belgie brengen ze meestal veel meer tegen grote ploegen dan tegen de kleintjes.
I second that.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:05 schreef popolon het volgende:
Dat had ook veel slechter kunnen aflopen , allemaal door
Nu ja, kansloos, in Belgie hebben ze't vooral lastig omdat ze zelf nooit het spel kunnen maken , maar ik denk dat ze in die groep héél goed hun counterspel zullen kunnen gebruiken dat tegen Bochum al werkte en waarmee ze vorig jaar toch ook pakweg Anderlecht kansloos afmaakten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Standard is IMO kansloos.
Had overigens gehoopt op een goed bereisbare uitwedstrijd maar helaas.
Nou alleen Parma en Bilbao thuis.
dat ligt nog steeds in Friesland hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:10 schreef Frutsel het volgende:
en heerenveen dan?
Als Utrecht laat zien zoals het tot nu toe presteert, hoeft het die niet te winnen. Het moet ook wel want het is de voorlaatste ronde vrij. De andere teams kunnen derhalve twee wedstrijden rekenen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
Onderschat Austria niet
Mwah, Besiktas speelt klote in de eigen competitie, pas 1 zege en een plek ver onderin de middenmoot.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Standard is IMO kansloos.
Je overschat de Rangers.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef Frutsel het volgende:
lijkt haalbaar voor allemaal, behalve AZ...
Idd Rangers is niets meer, dom van Boumsong en Prso dat ze voor die uithoek hebben gekozenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Je overschat de Rangers.
Ik zie AZ van hun gewoon 4 punten pakken
Ik ga voor 5 punten tegen de Rangers...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Je overschat de Rangers.
Nu overschat je AZ!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Je overschat de Rangers.
hoe wil je 5 punten pakken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga voor 5 punten tegen de Rangers...
Ik zie AZ idd innen van de Rangers.
HAPHAPHAPHAPquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoe wil je 5 punten pakken?
Ik zie de grap niet, sorry.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
HAPHAPHAPHAP
Neem het leven eens wat minder serieus?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet, sorry.
't leven neem ik niet zo serieus, voetbal welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neem het leven eens wat minder serieus?
voetbal =/= leven voor cultheld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
't leven neem ik niet zo serieus, voetbal wel
Ik moet toegeven, als ik geen wedstrijd kijk of discussieer over voetbal ben ik wel met vrienden aan 't voetballen of speel ik cmquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
voetbal =/= leven voor cultheld.
Briljant.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:46 schreef Suijk het volgende:
(zet je geluid even aan)
Lul niet man.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Feyenoord kan tegen Schalke het debakel van Ajax tegen Bayern voor NL'ers die moeite hebben met Duitse overwinningen verzachten.
Judas me reet. Ga niet voor een stel joden uit Amsterdam juichen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Alleen voor Judassen die het NL'se voetbal geen warm hart toedragen.
Na und?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Niet juichen oke. Maar hopen en blij zijn met hun verlies, notabene tegen een Duitser, waar je eigen club ook nog nadeel van kan hebben :
Hey lelijke man, lastige loting voor die kutclub van je manquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Judas me reet. Ga niet voor een stel joden uit Amsterdam juichen.
Ajax is op dit moment de schandvlek van het Nederlandse voetbal in Europaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Niet juichen oke. Maar hopen en blij zijn met hun verlies, notabene tegen een Duitser, waar je eigen club ook nog nadeel van kan hebben :
Liever Ajax dan die voetbalverneukers van Utrecht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ajax is op dit moment de schandvlek van het Nederlandse voetbal in Europa
Laten we hopen dat ze er snel uitvliegen!
Hey echte "fan" Ajax mag nog maar vier keer...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Utrecht en zijn supporters zijn idd voorbeeldig bezig. Is die boete al bekend?
Ajax was 1 wedstrijd een schandvlek. En hopen dat ze dat nog goedmaken is in ieder geval beter dan hopen dat ze de overige 5 wedstrijden allemaal de boot ingaan. Landverraders.
Jij bent homo, dan heb je net zo veel verstand van voetbal als een vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Liever Ajax dan die voetbalverneukers van Utrecht.
Bron?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:48 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jij bent homo
Ik ben de Dione de Graaf onder de homo'squote:, dan heb je net zo veel verstand van voetbal als een vrouw
Nee, ik hoop dan ook dat hoofdoorzaak Koeman mijn Ajax snel verlost van zijn aanwezigheid zodat de weg naar boven ingezet kan worden, wat verder nog steeds niks afdoet aan het feit dat jij gewoon een landverrader bent...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hey echte "fan" Ajax mag nog maar vier keer...
En die schandvlek zijn ze al jaren. Ben je de uitschakeling vorig jaar vergeten??
Wat een frustraties weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:41 schreef Edenoniphobic het volgende:
Utrecht en zijn supporters zijn idd voorbeeldig bezig. Is die boete al bekend?
Ajax was 1 wedstrijd een schandvlek. En hopen dat ze dat nog goedmaken is in ieder geval beter dan hopen dat ze de overige 5 wedstrijden allemaal de boot ingaan. Landverraders.
Nog triester is het dat jij niet kan accepteren dat "wij"niks met Ajax hebben. Nu niet, nooit niet..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:15 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zielig hoor, dat je die dingen niet gescheiden kan houden op europees vlak. Ik denk dat jij diegene bent met frustratie's m.b.t. Ajax als je hun verlies nodig hebt om een dag blijer door te komen.
We hebben het over nationaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet niet kiezen, ik geniet als Belg van alle Nederlandse nederlagen in alle mogelijke sporttakken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben het over nationaal.
Verrader? Kom op man, het is geen oorlog. Ik snap al dat gedoe niet zo hoor, volgens mij hebben vooral supporters van de grote 3 dat nodig, zal wel onzekerheid zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dus verder niet over zeiken, het hoort er nu eenmaal bij. Ik zou pas een verrader zijn als ik in het weekend zou hopen op een nederlaag van Feyenoord of ajax en als ze Europees spelen voor ze zou juichen
nr 1 van een poule speelt tegen de nr. 3 van een andere poule. De nrs. 2 van de poules speelt tegen de nr 3 uit de CL.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:27 schreef Zwansen het volgende:
8 pouls waarvan er 3 doorgaan? dus 24 ploegen gaan door. Dus daarna weer een poule?
Voetbal is pure erotiek, voetbal is harde seks.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:11 schreef Cart_man het volgende:
Tyft op SCH, voetbal is oorlog.
Geen sport voor mietjes, zoals jij, of vrouwen.
Ben je stiekem Henk Krol?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Voetbal is pure erotiek, voetbal is harde seks.
Maar ik wil best met je vechten lieverd, kom jij deze 100 kilo maar omver blazen![]()
Moet lukken met mijn 105 kilo pure spierkracht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Voetbal is pure erotiek, voetbal is harde seks.
Maar ik wil best met je vechten lieverd, kom jij deze 100 kilo maar omver blazen![]()
Bij Ferencvaros snijden ze er dan altijd eerst even een stukje af, dat scheelt dan alweerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:48 schreef SCH het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |