Dat is appels met peren vergelijken. Ik vergelijk jou toch ook niet met Nikkie Plessenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
--- jij bent er gewoon jaloers om dat jouw meid er niet zo lekker uitziet, halve haan! --- ()
Ik ben de mannelijke versie van Nikkie Plessen. Ook woest aantrekkelijk!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:03 schreef Svensational het volgende:
Dat is appels met peren vergelijken. Ik vergelijk jou toch ook niet met Nikkie Plessen.
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:28 schreef MirSus het volgende:
Wat zo'n tijdje in de bak al niet met je kapsel kan doen... :
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
best een leuke serie dat onderweg naar morgen
We zijn hier allen niet goed snik.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:29 schreef Svensational het volgende:
Soms ben je echt vaag
![]()
AHUM!!!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ik blij dat ik niet meer de enige Joost hater ben hier
quote:Op donderdag 9 september 200423:35 schreef babette21 het volgende:
oke ff voor de duidelijkheid dan maar:
écht vervelend: Bram, Joost
niet bepaald tof: Hugo, Renée, Kyra (allemaal duffe rollen, acteurs doen 't verder prima) Tara (zou naar categorie "cooool" kunnen bij goed spel!!)
leuk: Joyce, Lizzy, Niels, JP
cooool: Ellen, Claire, Bettina, Chris, Liesje
Ze hebben op het feestje liggen krikken op Joost's kamer.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:19 schreef babette21 het volgende:
heb 't eerste stukje gemist (heb het gezien vanaf het moment dat Joost zijn kamer niet in kon) dus:
wat is er nou (niet) tussen Tonny en Tara gebeurd?!
Ik ben het gewoon 100% mee eensquote:Op donderdag 9 september 200423:35 schreef babette21 het volgende:
oke ff voor de duidelijkheid dan maar:
écht vervelend: Bram, Joost
niet bepaald tof: Hugo, Renée, Kyra (allemaal duffe rollen, acteurs doen 't verder prima) Tara (zou naar categorie "cooool" kunnen bij goed spel!!)
leuk: Joyce, Lizzy, Niels, JP
cooool: Ellen, Claire, Bettina, Chris, Liesje
Ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon 100% mee eens
bij jou hoort iedereen in de categorie "coooool" ?!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef Svensational het volgende:
Ik niet
Neequote:Op vrijdag 17 september 2004 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij jou hoort iedereen in de categorie "coooool" ?!
Liesje zelfs twee keer.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:32 schreef Svensational het volgende:
Heb ik iedereen gehad??
Kijk maar uit voor AIDS..... als je iedereen hebt gehad.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:32 schreef Svensational het volgende:
Heb ik iedereen gehad??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |