ook goeie morgenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
TVP
kost je een ronde big tastysquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:16 schreef ZX9R het volgende:
zeker!
denk het wel ja!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:18 schreef RB het volgende:
[..]
kost je een ronde big tastys![]()
Misschien kun je de kosten delen met de verliezerquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
denk het wel ja!
Haal mijn db killer er weer uit voordat ik die kant op komquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Zei ik al, maar dat wilt ie niet![]()
Ik weet nog niet of ik erop ga.... als mn originele demper erop zit wel
En anders heeft het weinig zin.... heb al een uitdraai en is toch weer 20 euro....
groot gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:47 schreef RB het volgende:
[..]
Haal mijn db killer er weer uit voordat ik die kant op kom![]()
bij die van jou vergeleken is die vanmij maar een lammetjequote:Op vrijdag 17 september 2004 00:52 schreef ZX9R het volgende:
[..]
groot gelijk
Herrie maken met die hap!
Nodig haar uit als je introducee voor de Fok! MC BBQ Riet.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij mag er best wezen hoor
Je had sjans .. maar ze ging toch een ander helpen?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag sjans gehad met een meid......
Ik ging tanken bij de Avia in Sprundel, kom ik aan daar, zie ik een bloedmooie meid die daar dus werkte
Het jammere was, dat ze net een vrouw ging helpen met tankenZe had van mij best mn motor mogen aftanken
![]()
En dat mogen er niet veelKent iemand dat meisje toevallig?
_
Euhh, Pep?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:39 schreef MutZ het volgende:
TT aangepast...
Oww..quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Euhh, Pep?
Wat dacht je zelf??quote:Op donderdag 16 september 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien morgen ..
1) Luc .. nog in te vullen ..
2) Ik "
3) Mercy
4) PatM
4) Fazer
5) OPM
6) Hollander
Ben ik zo compleet?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf??![]()
Ik zet m'n werk op het spel om Fok een beetje bij te kunnen houden. Ik kom hier bijna dagelijks en iedere keer word ik vergeten. Het is mooi genoeg geweest met jullie, ik ga wel op Motorforum kijken. Daar werd ik zelfs met m'n GS500tje nog geaccepteerd. De groeten met jullie miss wetzooi
![]()
Ik ben boos, dan ga je wel meer gekke dingen typenquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
GS550 ? hoe kom jij aan die 50 cc erbij ?
snel editten he![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik tel zelfs niet eens mee met de BBQ, ik mag bij Mercy om een hapje van zijn bord schooien. Moet ik daarvoor helemaal naar het land in de zee reizen?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
GS550 ? hoe kom jij aan die 50 cc erbij ?
snel editten he![]()
Beetje onzin he? Kan ook zeggen, wees blij dat je geen aardappel was, want dan werd je nu geoogst en gekookt en opgegeten.... tja...quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Had jij al toelatingsexamen gedaan dan?!Sommige zijn ook nooit tevreden ..
Wees blij dat je geen moslimvrouw bent dan had je zelfs apart moeten eten.
Wees blij dat je geen moslimvrouw bent dan had je niet eens een rijbewijs mogen hebben.
Wees blij dat je geen moslimvrouw bent anders mocht je met geen enkele man praten.
Wel een leuk alternatief voor een burka, neem een donker vizier en ga de hele BBQ daarmee op je hoofd zitten. [afbeelding]
Enne .. land in de zee .. check mijn profiel.
![]()
[..]![]()
![]()
GS550 bestaat ook .. misschien is ze stilletjes verliefd op een ander..
![]()
[afbeelding]
Damn tegen iemand met een kickstarten kan ik natuurlijk niet op..quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:GS550 bestaat ook .. misschien is ze stilletjes verliefd op een ander..
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |