abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 21:12:19 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_22003221
Gelly heeft aangegeven te stoppen als moderator om daarmee tevens de FOK!crew te verlaten. Als belangrijkste reden meldt hij dat hij niet meer voldoende gemotiveerd is en 'het wel gezien heeft' als crewlid. Ook de oprukkende verrechtsing op FOK! is voor hem een reden om te stoppen.

Hoewel wij zijn vertrek betreuren respecteren we zijn keuze. We stellen ons dan ook op het standpunt dat wanneer iemand er onvoldoende zin meer in heeft, het doorgaans voor iedereen beter is er mee te stoppen. We hopen hem als user echter natuurlijk weer regelmatig tegen te komen.

Dit betekent dat er dus weer een plaatsje vrij is, en wel als duomoderator, naast Teknomist, van het Klaagbaakforum. We roepen geïnteresseerden op ons te overtuigen van hun geschiktheid. Let wel dat het een lastig forum is je écht gemotiveerd moet zijn dit forum zeer regelmatig bij te houden en actief mee te helpen om er iets moois van te maken.

Ben je nog niet afgeschrikt, mail dan uiterlijk maandag 20 september 2004 voor 22:00 uur naar forum@fok.nl waarom jij de kandidaat bent die we zoeken en geef ook aan op welke tijden je regelmatig online kunt zijn. Andere relevante info is tevens welkom. Bedankt alvast voor de moeite en we zien jullie reacties graag tegemoet.

We willen tenslotte gelly bedanken voor zijn prima moderatie en zijn andere bijdragen als crewlid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')