Was een inkoppertje.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef JaWi het volgende:
Flauw hoor, dat je dat andere logo zo klein doet.
19:30, IIRC.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef F1Bas het volgende:
hoelaat moeten ze?
That's a way of saying you do not share my view.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:53 schreef VoreG het volgende:
Ik ben trouw supporter van Djurgårdens IF dus hup Djurgårdens IF.
Ik dacht dat je voor Ajax was?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben voor Utrecht
Je was toch Ajacied?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben voor Utrecht
Chauvinistisch vermoed ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je was toch Ajacied?
Ajax en Utrecht gaat hoedanook niet samen. Wat mij betreft mogen ze dus verliezen.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Chauvinistisch vermoed ik.
En Utrecht en Ajax wel? Goed, binnenslands zie ik ze liever verliezen, maar in Europa, ze blijven Nederlands.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ajax en Utrecht gaat hoedanook niet samen. Wat mij betreft mogen ze dus verliezen.
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En Utrecht en Ajax wel? Goed, binnenslands zie ik ze liever verliezen, maar in Europa, ze blijven Nederlands.
En daarin bewijs ik het ongelijk van gras, hij/zij* beweerde immers dat Ajax en Utrecht hoe dan ook ( = altijd) niet samen gingen. Voor Ajax zijn = anti Utrecht en vice versa, altijd. Binnen de competitie, goed, daar is dat zo, maar in het buitenland (lees CL/UEFA cup.) zie ik Nederland het liefste winnen, dus ook Ajax.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
Kan ik wel begrijpen als Utrecht-supporter zijnde. Als andere Nederlandse clubs goed 'scoren' in Europa maak je toch weer meer kans op een UEFA-cup plekkie door die coëfficienten...quote:Op donderdag 16 september 2004 18:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En daarin bewijs ik het ongelijk van gras, hij/zij* beweerde immers dat Ajax en Utrecht hoe dan ook ( = altijd) niet samen gingen. Voor Ajax zijn = anti Utrecht en vice versa, altijd. Binnen de competitie, goed, daar is dat zo, maar in het buitenland (lees CL/UEFA cup.) zie ik Nederland het liefste winnen, dus ook Ajax.
Daar kan eenvoudig iets d.m.v. een aansteker aan gedaan worden.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:57 schreef okee6 het volgende:
Grensrechter is een beetje warrig, een Georgier.
Daar is een utrechts gezegde over, een vuurpijltje doenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan eenvoudig iets d.m.v. een aansteker aan gedaan worden.
Zit jij altijd 3 kwartier op de pot?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En ik heb de 1e helft weer eens gemist doordat ik op de WC zat en nu hebben m'n ouders de TV al.![]()
Ook, niet te vergeten dat we dan weer eens 3 teams in de CL kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:27 schreef gras het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als Utrecht-supporter zijnde. Als andere Nederlandse clubs goed 'scoren' in Europa maak je toch weer meer kans op een UEFA-cup plekkie door die coëfficienten...
Ik ging Bjoro achterna.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit jij altijd 3 kwartier op de pot?
Als we volgens aloude traditie weer eens kampioen worden koop ik er weinig voor. Wat de overige clubs in Europa dan doen, kan me overigens weinig bekommeren.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook, niet te vergeten dat we dan weer eens 3 teams in de CL kunnen krijgen.
Ze hebben anders uit hun reputatie dacht ikquote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef gras het volgende:
Djurgårdens IF scoort eenvoudig goals. Vooral thuis, 2-0 lijkt me te weinig.
Nee, sla de geschiedenis van het roemruchte Djurgårdens IF er maar op na.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze hebben anders uit hun reputatie dacht ik
Right. Tussen het Zweeds door lees ik op deze site ( http://www.dif.se/sidor/match/fakta.asp?year=2004&team=156 ) dat ze in de laatste 9 thuiswedstrijden in de competitie 17 doelpunten hebben gemaakt. En in de CL 1 uit 2 wedstrijden. (Thuis.)quote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef gras het volgende:
Djurgårdens IF scoort eenvoudig goals. Vooral thuis, 2-0 lijkt me te weinig.
Dit seizoen eerst tegen Kaunas 0-0 thuis en 2-0 winst uit. Vervolgens tegen Juve 2-2 uit en 1-4 thuis.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef gras het volgende:
[..]
Nee, sla de geschiedenis van het roemruchte Djurgårdens IF er maar op na.
VI had nog wat meer cijfers na de loting, maar die geef ik maar niet. Utrecht speelt best aardig vanavond. De Zweden vallen vies tegen, eigenlijk vies lekkerquote:Op donderdag 16 september 2004 20:42 schreef gras het volgende:
Leuk dat jullie het ook nog even nakijken. Zowaar blijkt het tegendeel waar te zijn van wat ik nu net beweerde.
Als je nu DIF maar niet gaat onderschatten, zoals ze in Rotterdam vandaag deden. Dan kan het nog best moeilijk worden aldaar!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
VI had nog wat meer cijfers na de loting, maar die geef ik maar niet. Utrecht speelt best aardig vanavond. De Zweden vallen vies tegen, eigenlijk vies lekker
2-2 tegen Juventus... uitquote:Op donderdag 16 september 2004 21:20 schreef mitt het volgende:
Gruwelijk slecht die Zweden..
En dat kan Utrecht zeker gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Respect voor Utreg.
4-0 winnen thuis is een zekerheidje voor de groepsfase. En dat betekend iig 4 wedstrijden en 4x extra inkomsten!
Zeker, is wel leuk voor ze dat het eens financieel een beetje gaat meezitten.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En dat kan Utrecht zeker gebruiken.
het topic is er alquote:Op donderdag 16 september 2004 21:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Respect voor Utreg.
4-0 winnen thuis is een zekerheidje voor de groepsfase. En dat betekend iig 4 wedstrijden en 4x extra inkomsten!
die clown was mooi jaquote:Op donderdag 16 september 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:Die ingooi
![]()
Ik hoop dat ze dat op TV laten zien
![]()
ja masterlijk die ingooi! Straks gooide hij de bal aan de andere kant over de zijlijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
Die was geweldig, maar als ie lukt gooit ie hem wel ver hoor, veel snelheid heeft ie dan.
Nu gleed ie helaas uit zijn handen.
hehe, van den bergh.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:38 schreef Againzender het volgende:
Die ingooi was hoogst vaag! In de herhaling zie je een paar Utrechters ook kijken van: "wat doet hij nou, mafkees!?"
Waarschijnlijk staat morgen een aflevering van ''Namen & Rugnummers'' online op www.rtvutrecht.nl, en daar zal vast een samenvatting in te zien zijn !quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:
iemand beelden van die ingooi?
Briljant.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
De ingooi:
http://home.deds.nl/~ola/ingooi.htm
Merciquote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef golfer het volgende:
Topictitel omgedraaid.
Lekker oneerlijk maar waarquote:Op donderdag 30 september 2004 21:07 schreef Frutsel het volgende:
1 goaltje maar... kom op vd Haar...
en ze moeten d'r weer 4 maken...
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
Ze redden het wel maar dat wordt vast thuis spelen zonder publiek ofzo
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]informeer je nou eens voordat je wat gaat roepen man...
Hoe weet jij het wél? Als er geen voorwerp aan de scheids is gegeven?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
Ze redden het wel maar dat wordt vast thuis spelen zonder publiek ofzo
Die zitten ook thuis en weten ook niet wat er gebeurt is net als jij.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef SCH het volgende:De waarnemer was erbij en dat wordt gewoon een fikse straf, wat denk jij dan????
Andere Utrecht-supporters hier zijn wat eerlijker.
Zweedse keep bekogeld en geraakt vanuit het uitvak.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:48 schreef hellmondunited het volgende:
wat is er gebeurd?
Weinig.. de keeper heeft even geblesseerd op de grond gelegen. En er werd gezegd dat er wat gegooid zou zijn door het publiek. Maar er is niks gevonden en binnen no time ging het spel weer verder.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:48 schreef hellmondunited het volgende:
wat is er gebeurd?
aii.. zondequote:Op donderdag 30 september 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Zweedse keep bekogeld en geraakt vanuit het uitvak.
Yep - die prutsers laten zich weer van hun slechtste kant zien. B-publiekquote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
aii.. zonde
-3 generalisatie.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep - die prutsers laten zich weer van hun slechtste kant zien. B-publiek
En bovendien onwaar. Ik heb even met Zweden gebeld en het was niks.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
-3 generalisatie.
Hahaha, aparte ingooi was dat toen ja, een vuurpijl.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
De ingooi:
http://home.deds.nl/~ola/ingooi.htm
Flikker toch op joh - dat wnagedrag goedgepraten. Hufterquote:Op donderdag 30 september 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
-3 generalisatie.
hee jij ook hierquote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Mindlight het volgende:
Come on Utreg!
Ik praat het niet goed. Ik zeg alleen maar dat je nu alle Utrecht supporters beledigt, IMO uiteraard. Dus mij ook.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op joh - dat wnagedrag goedgepraten. Hufter
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hee jij ook hier
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed. Ik zeg alleen maar dat je nu alle Utrecht supporters beledigt, IMO uiteraard. Dus mij ook.
En zout eens een eind op?
Tja het spijt me... het enige wat ik wil is dat Utrecht puntjes verzameld, verder heeft de club die ik vroeger toen ik klein was roemde om de sfeer bij mij ook al jaren afgedaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
-3 generalisatie.
Het is wel de kampioen van Zweden.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:55 schreef Ludacriss het volgende:
Foeke moet snel iets doen... zou zeker een schande zijn als ze hier niet door gaan!
En doen alle supporters het daar fout?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]k heb het over die supporters daar, jij bent toch hier of niet?
Boeiend... als je thuis met 4-0 wint moet je het uit gewoon afmaken en het op een 0-0 houden!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel de kampioen van Zweden.
ik ook, was r aan de handquote:Op donderdag 30 september 2004 21:57 schreef pascalheister het volgende:
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd met de supporters?
Inderdaad, en de NOS laat er niet eens een samenvatting van zienquote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef golfer het volgende:
Spannend potje dus en net dit wordt dus niet op de TV uitgezonden.
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is voor morgen![]()
mail gehad?
Flikker toch op Legolas, wees een kerel(tje) en zeg dat je je schaamt voor dat publiek in plaats van zo te zeiken. Je zult wel merken wat de UEFA beslist.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En doen alle supporters het daar fout?
Op 1000 man, zitten er ook 1000 man te rellen?
Ach Feyenoord is nou eenmaal een grotere club.. is wel logisch..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef golfer het volgende:
Spannend potje dus en net dit wordt dus niet op de TV uitgezonden.
Geen ruk, remember Griekenland paar weken terug?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op Legolas, wees een kerel(tje) en zeg dat je je schaamt voor dat publiek in plaats van zo te zeiken. Je zult wel merken wat de UEFA beslist.
Ja maar ik snap niet dat er niet eens een samenvatting komt, slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:59 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ach Feyenoord is nou eenmaal een grotere club.. is wel logisch..
Oh? Je kent mij niet goed genoeg om te weten dat ik Hooligans haat? Maar om aan te nemen dat alle mensen daar zitten te rellen, nee.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op Legolas, wees een kerel(tje) en zeg dat je je schaamt voor dat publiek in plaats van zo te zeiken. Je zult wel merken wat de UEFA beslist.
Zowee, halve verlenging !quote:Op donderdag 30 september 2004 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
7 minuten blessuretijd.
Antonius is goed met hartoperaties, dacht ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:01 schreef thaduck het volgende:
Ik ga zo met een hartaanval naar het ziekenhuis...
Hebben ze ook een heel lekker zustertjequote:Op donderdag 30 september 2004 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Antonius is goed met hartoperaties, dacht ik.
Kga liever naar het Diak, benk dichtbij stadionquote:Op donderdag 30 september 2004 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Antonius is goed met hartoperaties, dacht ik.
Idd, val hier in slaap met Feyenoord.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Againzender het volgende:
Kut zeg dat ik het hier niet op TV kan vol;gen
Ik ga het zo vieren in de stad.. om tot rust te komenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*meedoet met naar ziekenhuis gaan.*
God, m'n hart maakt hier overuren en slaat zo af en toe een slag of 2, 3 over.
Vind je het gekquote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Ludacriss het volgende:
omfg zelfs Allemania Achen is door whahahaha!
waar kijk jijquote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef thaduck het volgende:
Weer ontsnapt aan 4-0.. Hands..
utrecht won toch ook makkelijk met 4 doelpunten verschil..quote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Vind je het gekDie wonnen 2 weken geleden al makkelijk met 5-1 uit bij een Ijslandse ploeg
Ergens op de radio ? (Radio 1 niet iig).quote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef thaduck het volgende:
Weer ontsnapt aan 4-0.. Hands..
Tuuk, Utreg is de enige ploeg met dat soort 'supporters'quote:Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd jongens - maar wel met een rouwrandje.
Utrecht moet toch echt meer aan het supportersbeleid gaan doen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef TC03 het volgende:!
Goeie week voor het Nederlands voetbal. De enige die het laat afweten isAjax
.
Dank je SCH!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd jongens - maar wel met een rouwrandje.
Utrecht moet toch echt meer aan het supportersbeleid gaan doen.
Daar gaat het omquote:Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef Frenkie het volgende:
door is door
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tuuk, Utreg is de enige ploeg met dat soort 'supporters'
Flikker toch snel onder de groene zoden zeg!![]()
Ik hoop morgen op RTV Utrecht, herhaling van hele wedstrijd. Met beetje geluk!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef Toewan het volgende:
Gelukkig maar het was volgens mij billenknijpen. Maar hier krijgen we dus helemaal geen beelden van te zien ?
Ik heb het idee of ik 40 ben nuquote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dit soort avonden kosten je 3 jaar van je leven.
ik woon in omgeving Eindhovenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik hoop morgen op RTV Utrecht, herhaling van hele wedstrijd. Met beetje geluk!
negeer hem man. Hij weet nergens van.. hij doet alsof hij veel weet, maar hij weet helemaal niks.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tuuk, Utreg is de enige ploeg met dat soort 'supporters'
Flikker toch snel onder de groene zoden zeg!![]()
Ook wel wat onderschatting denk ik. Djurdinges speelde 2 weken geleden wel heel slecht - het is toch niet echt een hele slechte ploeg.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dank je SCH!
Jij ook feli! Met een veel feestelijker randje dan bij Utrecht. Ik weet niet wat het is bij Utrecht .. grote voorsprongen werken verlammend op de ploeg ....
Het lijkt mij heel sterk dat je vrienden hebt hier.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef encore04 het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
Alle clubs gaan lekker door, jammer dat onze Amsterdamse vrienden het weer moesten verknoeien.
als het alleen een thuiswedstrijd was geweest, waren wij ook met 4-0 doorgegaanquote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dank je SCH!
Jij ook feli! Met een veel feestelijker randje dan bij Utrecht. Ik weet niet wat het is bij Utrecht .. grote voorsprongen werken verlammend op de ploeg ....
Waar heb jij het over man? De ME kwam erbij, de keeper ging neer en de waarnemer was er voortdurend bij. Maar jij weet 100 procent zeker dat het geen consequenties heeft en dat er niks aan de hand was? Dat is echt pas je kop in het zand steken. Er is een gerede kans dat Utrecht hier nog last mee krijgt, lijkt mij, dat was wel te horen aan de niet bepaald onpartijdige radio M-verslaggeversquote:Op donderdag 30 september 2004 22:12 schreef Frenkie het volgende:
[..]
negeer hem man. Hij weet nergens van.. hij doet alsof hij veel weet, maar hij weet helemaal niks.
laat hem spelen.
Je hebt al zo'n ouwe kopquote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben echt in 90 minuten 90 jaar ouder geworden ... pfffffff
Ik zeg er niks meer over Eilandenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef Eilanden het volgende:
Toch hoop ik dat dat incident geen vervelend staartje krijgt
buikademhalingquote:Op donderdag 30 september 2004 22:22 schreef thaduck het volgende:
Jesus.. Ik kom nog niet tot rust..
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:55 schreef Eilanden het volgende:
en dat muntstuk is in beslag genomen.
Er zijn door het ANP en de NOS geen verslaggevers afgevaardigd. En omdat het ook niet op tv is, is er dus geen verslag.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:59 schreef thaduck het volgende:
We staan trouwens nog steeds niet op nu.nl.. Belachelijk!!
Lijkt wel of FC Utrecht door de media genegeerd wordt.. Op TV alleen maar andere ploegen.. BELACHELIJK!!!
Omdat er geen beelden mogen van Utrechtquote:Op donderdag 30 september 2004 22:59 schreef thaduck het volgende:
Lijkt wel of FC Utrecht door de media genegeerd wordt.. Op TV alleen maar andere ploegen.. BELACHELIJK!!!
Omdat de wedstrijd niet live uitgezonden kon worden wou 'de eigenaar' van die rechten ook niet dat er een samenvatting van uitgezonden werd.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:59 schreef thaduck het volgende:
dat was gewoon smeergeld voor die keeper.. ze probeerden hem om te kopen..quote:Op donderdag 30 september 2004 23:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
![]()
Niet van Utrecht, van een bedrijfje wat van Djurgaarden de rechten heeft gekochtquote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat er geen beelden mogen van Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |