Was een inkoppertje.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef JaWi het volgende:
Flauw hoor, dat je dat andere logo zo klein doet.
19:30, IIRC.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef F1Bas het volgende:
hoelaat moeten ze?
That's a way of saying you do not share my view.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:53 schreef VoreG het volgende:
Ik ben trouw supporter van Djurgårdens IF dus hup Djurgårdens IF.
Ik dacht dat je voor Ajax was?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben voor Utrecht
Je was toch Ajacied?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben voor Utrecht
Chauvinistisch vermoed ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je was toch Ajacied?
Ajax en Utrecht gaat hoedanook niet samen. Wat mij betreft mogen ze dus verliezen.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Chauvinistisch vermoed ik.
En Utrecht en Ajax wel? Goed, binnenslands zie ik ze liever verliezen, maar in Europa, ze blijven Nederlands.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ajax en Utrecht gaat hoedanook niet samen. Wat mij betreft mogen ze dus verliezen.
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En Utrecht en Ajax wel? Goed, binnenslands zie ik ze liever verliezen, maar in Europa, ze blijven Nederlands.
En daarin bewijs ik het ongelijk van gras, hij/zij* beweerde immers dat Ajax en Utrecht hoe dan ook ( = altijd) niet samen gingen. Voor Ajax zijn = anti Utrecht en vice versa, altijd. Binnen de competitie, goed, daar is dat zo, maar in het buitenland (lees CL/UEFA cup.) zie ik Nederland het liefste winnen, dus ook Ajax.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
Kan ik wel begrijpen als Utrecht-supporter zijnde. Als andere Nederlandse clubs goed 'scoren' in Europa maak je toch weer meer kans op een UEFA-cup plekkie door die coëfficienten...quote:Op donderdag 16 september 2004 18:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En daarin bewijs ik het ongelijk van gras, hij/zij* beweerde immers dat Ajax en Utrecht hoe dan ook ( = altijd) niet samen gingen. Voor Ajax zijn = anti Utrecht en vice versa, altijd. Binnen de competitie, goed, daar is dat zo, maar in het buitenland (lees CL/UEFA cup.) zie ik Nederland het liefste winnen, dus ook Ajax.
Daar kan eenvoudig iets d.m.v. een aansteker aan gedaan worden.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:57 schreef okee6 het volgende:
Grensrechter is een beetje warrig, een Georgier.
Daar is een utrechts gezegde over, een vuurpijltje doenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan eenvoudig iets d.m.v. een aansteker aan gedaan worden.
Zit jij altijd 3 kwartier op de pot?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En ik heb de 1e helft weer eens gemist doordat ik op de WC zat en nu hebben m'n ouders de TV al.![]()
Ook, niet te vergeten dat we dan weer eens 3 teams in de CL kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:27 schreef gras het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als Utrecht-supporter zijnde. Als andere Nederlandse clubs goed 'scoren' in Europa maak je toch weer meer kans op een UEFA-cup plekkie door die coëfficienten...
Ik ging Bjoro achterna.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit jij altijd 3 kwartier op de pot?
Als we volgens aloude traditie weer eens kampioen worden koop ik er weinig voor. Wat de overige clubs in Europa dan doen, kan me overigens weinig bekommeren.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook, niet te vergeten dat we dan weer eens 3 teams in de CL kunnen krijgen.
Ze hebben anders uit hun reputatie dacht ikquote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef gras het volgende:
Djurgårdens IF scoort eenvoudig goals. Vooral thuis, 2-0 lijkt me te weinig.
Nee, sla de geschiedenis van het roemruchte Djurgårdens IF er maar op na.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze hebben anders uit hun reputatie dacht ik
Right. Tussen het Zweeds door lees ik op deze site ( http://www.dif.se/sidor/match/fakta.asp?year=2004&team=156 ) dat ze in de laatste 9 thuiswedstrijden in de competitie 17 doelpunten hebben gemaakt. En in de CL 1 uit 2 wedstrijden. (Thuis.)quote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef gras het volgende:
Djurgårdens IF scoort eenvoudig goals. Vooral thuis, 2-0 lijkt me te weinig.
Dit seizoen eerst tegen Kaunas 0-0 thuis en 2-0 winst uit. Vervolgens tegen Juve 2-2 uit en 1-4 thuis.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef gras het volgende:
[..]
Nee, sla de geschiedenis van het roemruchte Djurgårdens IF er maar op na.
VI had nog wat meer cijfers na de loting, maar die geef ik maar niet. Utrecht speelt best aardig vanavond. De Zweden vallen vies tegen, eigenlijk vies lekkerquote:Op donderdag 16 september 2004 20:42 schreef gras het volgende:
Leuk dat jullie het ook nog even nakijken. Zowaar blijkt het tegendeel waar te zijn van wat ik nu net beweerde.
Als je nu DIF maar niet gaat onderschatten, zoals ze in Rotterdam vandaag deden. Dan kan het nog best moeilijk worden aldaar!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
VI had nog wat meer cijfers na de loting, maar die geef ik maar niet. Utrecht speelt best aardig vanavond. De Zweden vallen vies tegen, eigenlijk vies lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |