quote:Op donderdag 16 september 2004 16:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind ze maar saai en je moet veel te veel werk doen om er in te kunnen posten.
Dank je wel. Ik ook van jou.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind ze geweldig. Er is echt over nagedacht en er is veel tijd en moeite in gestoken. Altijd creatief en grappig en bij vlagen zelfs hilarisch.
Ik ben fan..
Haar? Hihi.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:45 schreef Stiffmaster het volgende:
O ja...ik vind haar topics bagger
Ze kletst als een wijfquote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Haar? Hihi..
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Croupouque het volgende:
Maar ik overweeg om er mee te stoppen.
Maar... nu heb je toch dit feedbacktopic? Hier kunnen mensen je tips geven en vertellen dat ze het graag lezen, wacht het dan tenminste nog een jaartje af. Of langer.quote:Met steeds minder mensen die meedoen heb ik het gevoel dat ik alleen mezelf een beetje zit te vermaken in mijn topics.
Op zijn minst tot 6 juni 2012.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[..]
Maar... nu heb je toch dit feedbacktopic? Hier kunnen mensen je tips geven en vertellen dat ze het graag lezen, wacht het dan tenminste nog een jaartje af. Of langer.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Op zijn minst tot 6 juni 2012.
Gemiddeld heeft een topic 5 tot 10 views per reactie. Bij jou ligt het gemiddelde boven de 20 en dat is inclusief je PTA topic en exclusief je klonen die topics aanmaken.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik ook van jou.
Maar ik overweeg om er mee te stoppen. Met steeds minder mensen die meedoen heb ik het gevoel dat ik alleen mezelf een beetje zit te vermaken in mijn topics.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]Gijzers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |