quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
11December kan ik niet meer motorrijden![]()
(winterstop) verzekering is dan niet meer toereikend,
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:16 schreef PatrickM het volgende:
Voorlopig is iedereen voor 13 november (100%)![]()
scheelt best veel hoor in de verzekering die winterstop,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bij deze reservering voor 2 persoons slaapplekquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:01 schreef ZX9R het volgende:
PatM, Raus, Mercy en Pep allemaal nog voor 13 November!
Wie nog meer?
Reservering staat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En bij deze reservering voor 2 persoons slaapplek![]()
ik ben ook allergisch voor katten en poezen![]()
Que ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Reservering staat.
Antihistamine meenemen!
anti-kattenallergiedingetjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Que ?![]()
![]()
Wilde Raus gewoon meenemen eigenlijk![]()
Eerste afmelding is binnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet iets goedkopers, gewoon niet komen
Owquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eerste afmelding is binnen![]()
Mja, het lijkt me wel leuk maar ik vind het te ver...... daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eerste afmelding is binnen![]()
Ik heb altijd geleerd dat afstand een relatief begrip isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me wel leuk maar ik vind het te ver...... daar heb ik geen zin in
En je hebt nog altijd fanatiekelingen die ondanks een vrijwel nieuwe auto te hebben toch in twijfelachtig weer helemaal op de motor komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat afstand een relatief begrip is![]()
Ja dat zijn de ergste hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd fanatiekelingen die ondanks een vrijwel nieuwe auto te hebben toch in twijfelachtig weer helemaal op de motor komen.En midden in de nacht met regen en slecht zicht terugrijden.
![]()
Ik keek er van op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat zijn de ergste he![]()
![]()
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik keek er van op.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Meen je dat nou ?
en waarom ?![]()
Maar we hadden vtv toch ook al aangegeven dat als het droog is we op de motor zouden komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Luc en Ralf gaven aan met de auto te komen .. jij en Raus idem dito.
En dan komt iedereen ineens op de motor. Zoals het hoort op een MC BBQ .. dat wel.![]()
![]()
Voordien was ik toch lichtelijk teleurgesteld, maar was er op ingesteld.
Ach ja de passie voor de motor heeft toch overheerst.. boven de rationaliteit dat de auto op dat moment verstandiger was. Want het stond al vanaf 2 uur s'middags duidelijk op regen .. althans in de beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maar we hadden vtv toch ook al aangegeven dat als het droog is we op de motor zouden komen?
ok op noodweer op terugweg niet gerekend maar je kan niet alles hebben,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |