quote:Op donderdag 16 september 2004 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen jouw R1100S of een Blade zou ik geen moment twijfelen
geen Honda dus want jullie willen niet op de "japanse opel rijden"quote:Patrick281 schreef het volgende:
Ik schat dat 99.9% van de motorrijders niet zou twijfelen .. ook ik tot voor kort niet.
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind jou beemer erg mooi en rijd super, maar als ik moest kiezen tussen Fireblade en beemer zou ik de Blade nemen,
Kan geen uren zoeken naar een pic.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF doe die chopper in de openingspost![]()
![]()
![]()
0.1%?quote:Maar Pepijn, welke zou ik kiezen dan
Zeg ik .. zaterdag stukkie rijden?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, ik zou de Beemer nemen.
Cardan heerscht
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeg ik .. zaterdag stukkie rijden?![]()
Oss en Zandvoort liggen niet echt bij elkaar in de buurt ..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:18 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, wat gaan we na de Dyno doen? Mij lijkt het wel leuk om vandaaruit naar Zandvoort te gaan en dan langs de kust af te zakken naar Hoek van Holland...
Ik dacht te lezen dat we de dyno bij Motorxtra gingen doen (is in Kockengen)quote:Op donderdag 16 september 2004 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oss en Zandvoort liggen niet echt bij elkaar in de buurt ..
[afbeelding]
Maar het is een feit dat iets leuks eromheen wel te verzinnen moet zijn.
Yep, kijk even naar de 5de plaatsnaam eronder. Mijn dorpje.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
Dit ligt een heel stuk centraler .. Snap gelijk waarom Hollander gelijk ja zei..
[afbeelding]
dat isvoor mij al 2 uur sturenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
13:00 MotoXtra in Kockengen was het
Hier toch of nietquote:Op donderdag 16 september 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
13:00 MotoXtra in Kockengen was het
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, waar spreken we af
lijkt mij een goed planquote:Op donderdag 16 september 2004 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja ik weet niet, wat jullie willen! Ik vind het best om bij de motorzaak zelf af te spreken
Kan niet voor de anderen sprekenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, is ook weer geregeld dan
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey, het is vlakbij Schiphol !
Kunnen we op de polderbaan ff sprintje trekken om te kijken wie het snelst isquote:Op donderdag 16 september 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey, het is vlakbij Schiphol !
Van nul tot 120 moeten we wel winnen van een Boeing volgens mij.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:09 schreef RB het volgende:
Kunnen we op de polderbaan ff sprintje trekken om te kijken wie het snelst is![]()
![]()
![]()
van 0 tot 180 ook nog wel denk ik duurt maar 10.2 sec bij mijquote:Op donderdag 16 september 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van nul tot 120 moeten we wel winnen van een Boeing volgens mij.
M-A-K-K-E-L-I-J-Kquote:Op donderdag 16 september 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van nul tot 120 moeten we wel winnen van een Boeing volgens mij.
Ben ik niet meer welkom?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
Voor a.s zaterdag had ik de volgende opkomst:
Fazer
Luc
OPM
Rietvaerder
Rausdouwer en Mercy
PatM s'avonds
Makster ?
.............
quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik niet meer welkom?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stem voor beter weer, tis geen pretje om zeiknat te BBQ-en en dan ook weer terug in die natte kleding...en ik ben nog niet eens het langst onderweg.
Nou vergeet je mijn introducee ook.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En Hollander dan ..
Verdomt dacht toch niemand te vergeten.![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
Nou vergeet je mijn introducee ook.
Het is toch geen stille hint he?
Tja...quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Afgelopen zondag zou ook bar en boos worden, was perfect weer.
En dan te bedenken dat ik een aanbod van Luc afsloeg om daar te blijven slapen en zondag een rit te rijden.![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
( vindt dat het hoort op een MC BBQ)
Waarschijnlijk moeten wij wel met de auto komen, dame van de stepjes redt het waarschijnlijk niet om ze op tijd op te sturen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Voorlopig wachten we wel even het weer af ..
quote:.. maar het merendeel van de dusver uitgebrachte stemmen vind dus dat we het uitstellen bij heel slecht weer.
Als we met auto komen nemen we wel electrische BBQ mee kunnen we gewoon binnen verder gaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten wij wel met de auto komen, dame van de stepjes redt het waarschijnlijk niet om ze op tijd op te sturen.
[..]Het weer wordt er waarschijnlijk niet beter op als het uitgesteld wordt. Ik snap best dat de meeste geen zin hebben om in de stromende regen op de motor te zitten maar daar kan wel wat voor geregeld worden. Heb nog twee zitplaatsen over in de auto.
BBQ'en in de stromende regen onder een zeiltje is trouwens best geinig.
Hoeven we ook geen emmers water te tappen voor die miss wet t-shirt verkiezing.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
BBQ'en in de stromende regen onder een zeiltje is trouwens best geinig.
Ik ga al voor kippenpoten kijken .. overige zaken mag je best zelf meenemen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, kan je ook Big Tasty's makenLekker hemburgertjes grillen en dan BT's maken
![]()
That's the spirit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeven we ook geen emmers water te tappen voor die miss wet t-shirt verkiezing.![]()
Zit je maar te stangen manquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga al voor kippenpoten kijken .. overige zaken mag je best zelf meenemen.![]()
Sla en brood .. hamburgers en saus aanwezig.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit je maar te stangen man![]()
Ik zie wel wat er is....
iddquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
eh correctie 30%
maar ZX9R heeft een party tent![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is Hoogvliet niet en het is een BBQ dus volg je neus en oren want Luc en Ralf gaan aan het bier.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, hoe gaan we weten waar we in Hoogvliet moeten zijn?
Hoe laat steek je hem aan ? dan weet ik wanneer ik moet snuffenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo groot is Hoogvliet niet en het is een BBQ dus volg je neus ..
.. en oren want Luc en Ralf gaan aan het bier.![]()
PatM komt later dus jij moet de bbq helpen aansteken ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe laat steek je hem aan ? dan weet ik wanneer ik moet snuffen![]()
Woon je ergens in de buurt van ALcontrol?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo groot is Hoogvliet niet en het is een BBQ dus volg je neus en oren want Luc en Ralf gaan aan het bier.![]()
En als ze te luidruchtig zijn slapen ze na de bbq in de auto voor de deur..
Dat gebeurt idd regelmatig .......quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:46 schreef ZX9R het volgende:
Woon je ergens in de buurt van ALcontrol?
ff update:quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat gebeurt idd regelmatig .......![]()
En anders neem je toch Ondeugend mee als je toch met de auto komt..
lange motorritten had ze geen zin in..kan die terugrijden.
Jammer.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan morgen niet, ik help ATCBox.com mee met het organiseren van de FlightSimulator Day bij de Luchtvaart Hobbyshop in Aalsmeerderbrug......
PC'tjes opbouwen en aansluiten op de simulator enzo
Jammer .. het is geen verplichting dat je morgen komt .. alleen dit komt er wel laat tussen he.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan morgen niet, ik help ATCBox.com mee met het organiseren van de FlightSimulator Day bij de Luchtvaart Hobbyshop in Aalsmeerderbrug......
En de kippenpoten dan die pepijn al gehaald heeft door jou gezeur erom ??quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:14 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:15 schreef ZX9R het volgende:
ff update:
We rijden niet terug. We blijven slapen!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
En de kippenpoten dan die pepijn al gehaald heeft door jou gezeur erom ??
Je gaat mij niet vertellen dat niemand kippenpoten lustquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En de kippenpoten dan die pepijn al gehaald heeft door jou gezeur erom ??
Tja, daar wil ik gewoon bij zijn.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jammer .. het is geen verplichting dat je morgen komt .. alleen dit komt er wel laat tussen he.![]()
Nou als je s'avonds nog honger hebt dan ben je altijd welkom.![]()
Dan zal ik het vertellen:quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat niemand kippenpoten lust
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
altijd gezellig met die jongens
Ja, met jullie ook hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Dus dan hop je maar even naar een nieuwe afspraak?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, met jullie ook hoor
Maar ja, de sfeer is nu niet echt heel goed he de laatste dagen ?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat andere stond nog niet vast natuurlijkDie afspraak staat al ruim een half jaar, niet echt nieuw dus...... gaf in eerste instantie de voorkeur aan jullie BBQ.. (En dat is heel bijzonder voor mij, om zoiets te willen missen, die flightsim dag
)
Maar ja, heb geen zin in gezeik terwijl ik ook iets veel gavers kan doen.......
Punt
Ja, nu geen seks meer op de motorquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet je uiteindelijk zelf weten.
De hete verrassing moet ik dan maar annuleren.
Punt.![]()
mag ik mag ikquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet je uiteindelijk zelf weten.
De hete verrassing moet ik dan maar annuleren aan een ander geven.
Punt.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Iemand zin om te meeten op de RAI op zaterdag 23 oktober? Toegang is 12,50 (nou ja, ¤ 10 voor mensen met rijbewijs).
Is dit keer positief voor ons,quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Discriminatie .......
Misschien wel leuk idee .. even kijken of iedereen mekaar nog aardig vind na morgen.![]()
Laatste hoop op dat ik nog kom?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Patrick281 het volgende:
De hete verrassing moet ik dan maar annuleren.
Ik zit in de aanvliegroute van Zestienhoven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Laatste hoop op dat ik nog kom?
Maakt hem niks uit zegt ie danVerzin nog eens een smoes om me te lokken
Dat ligt er ook maar aan... welke baanquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zit in de aanvliegroute van Zestienhoven.![]()
ey niet zo kritischquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan... welke baan
Ja uhhh ik zit morgen praktisch NAAST Schipholquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ey niet zo kritisch
als het regent kom ik ook niet, he maar dat wist je alquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Dus dan hop je maar even naar een nieuwe afspraak?
Dit was al even besproken natuurlijk. Maar mij maakt het (bijna*) niets uit hoor.![]()
Het zou wat anders zijn al er 2-3 ineens niet komen.![]()
* Blijft uiteraard altijd jammer dat je niet komt.
Net het journaal gezien en die kans is erg groot morgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als het regent kom ik ook niet, he maar dat wist je al
gewoon morgen even afwachten, ik verwacht nu eigenlijk dat het droog zal zijn morgen gezien de voorspellingen deze zomer...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Net het journaal gezien en die kans is erg groot morgen.
nee, ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van iemandquote:Kan je niet gaan carpoolen met R&M?![]()
Je had toch ook nog zelf een autoquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van iemand
Alle motoren passen in de tuin.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Kan ik trouwens wel m'n motor voor je deur kwijt Pep?
.....en voor de omvang van het achterwerk van je buurmeisje die je als introducee meeneemt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Dan hoop ik wel dat je ingang breed genoeg is voor m'n bankstel![]()
en weg is zequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en voor de omvang van het achterwerk van je buurmeisje die je als introducee meeneemt.![]()
Zien we d'r morgen ook een koppie bij?quote:
hoho, eerst maar es het weer afwachten morgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
Blijft weinig over van de Fok! MC BBQ meet zo ..
.. en praten over vakantieplannen heeft ook weinig zin he.
Zoveel breder is'ie toch niet dan een supersport (met beperkte stuuruitslag) en een te dikke demper ernaast.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Dan hoop ik wel dat je ingang breed genoeg is voor m'n bankstel![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en ja, ik heb een auto maar die heeft mijn vriendin morgen nodig...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als we in Arabie woonden mochten die vrouwen niet voorin een auto zitten, laat staan een rijbewijs hebben.
Soms hebben die lui dus wel goede dingen.![]()
![]()
quote:Circuittrainingen 2005
Waar
Bijzonderheden Wanneer
Pau Arnos Voorjaarstraining Woensdag 16 maart t/m vrijdag 18 maart 2005
Val de Vienne
Voorjaarstraining Maandag 21 maart t/m woensdag 23 maart 2005
Combinatie voorjaarstraining
Pau Arnos & Val de Vienne Woensdag 16 maart t/m woensdag 23 maart 2005
Klik op de circuits voor meer informatie en lees ook de verslagen van de voorgaande trainingen
Het eenvoudigste niveau heeft al 5 sessie's van 20 minuten ..quote:NIVEAU 1
Niveau 1 is een cursus circuitgewenning die gericht is op piloten met weinig of geen circuitervaring.
De cursus begint met een briefing van een half uurtje. Daarna verzamelen de deelnemers in de pitlane van Circuit Zolder waar ze worden opgedeeld in groepjes van maximum 10 deelnemers. De deelnemers verkennen gedurende de ganse namiddag samen met de instructeurs het circuit. De instructeurs tonen aan een laag tempo de ideale lijnen zodat de deelnemers snel vertrouwd raken met het circuit.
Het circuitrijden (5 sessies van 20 minuten) wordt afgewisseld met enkele theoriesessies. Hier ligt het accent vooral op veilig circuitrijden, zowel actief als passief. Deze lessen bieden ook de gelegenheid om vragen te stellen aan de instructeurs. Op deze manier wordt het leerproces van de cursisten versneld.
DATA:
woensdag 14 april 2004
woensdag 12 mei 2004
woensdag 26 mei 2004
woensdag 30 juni 2004
PRIJS: ¤ 100
NIVEAU 1+
Omdat we uit ervaring weten dat voor veel motorrijders de stap van niveau 1 naar niveau 2 of het vrij rijden iets te groot is, hebben we vanaf 2004 een tussenstop ingelast: niveau 1+.
De cursus niveau 1+ begint waar de cursus niveau 1 stopt. Deze cursus wordt gegeven over een ganse dag. We beginnen met 3 sessies (van elk 20 minuten) onder begeleiding, waar er gereden wordt aan een tempo dat te vergelijken is met het eindtempo van niveau 1.
Daarna volgen er 2 sessies 'vrij rijden' (ook weer telkens 20 minuten) waarbij de instructeurs nog wel op de baan blijven om de deelnemers te begeleiden.
De theoriesessies zijn bij bij niveau 1+ al iets specifieker dan bij niveau 1.
DATA:
vrijdag 16 april 2004
maandag 3 mei 2004
vrijdag 26 mei 2004
vrijdag 9 juli 2004
vrijdag 6 augustus 2004
PRIJS: ¤ 105
NIVEAU 2
Niveau 2 staat open voor alle deelnemers met aantoonbare circuitervaring, die bij voorkeur het niveau 1+ met succes hebben beeindigd.
Tijdens niveau 2 zal aan de hand van een vademecum meer aandacht worden besteed aan rijtechnieken. Gedurende 6 theoriesessies worden alle aspecten van het motorrijden grondig doorgelicht. We werken in groepjes van ongeveer 10 deelnemers. Elke groep wordt begeleid door een theorie-instructeur en 2 praktijkinstructeurs.
Deelnemers aan niveau 2 rijden 7 sessies van 20 minuten en aan het einde van de dag is er nog eens 1 uur vrij rijden voorzien.
DATA:
maandag 19 april 2004
vrijdag 21 mei 2004
vrijdag 4 juni 2004
vrijdag 11 juni 2004
maandag 12 juli 2004
vrijdag 30 juli 2004
maandag 9 augustus 2004
maandag 6 september 2004
vrijdag 24 september 2004
PRIJS: ¤ 160
Zodra de data bekend zijn reserveren voor April 2005?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
count me in, pepijn![]()
Ja dan gaat het hard ineens,quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zodra de data bekend zijn reserveren voor April 2005?
Lijkt dichtbij totdat je gaat tellen ..
Leuk afstandje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:32 schreef MRPhone het volgende:
Nog even een geheugensteuntje aan alle motorrijders en liefhebbers.
Aanstaande zaterdag 2 oktober de Motormarkt Hardenberg, dit is de grootste markt voor motoren en aanverwanten in Nederland.
Voor meer info en hoe je er moet komen, www.motormarkthardenberg.nl
Eejquote:Op woensdag 29 september 2004 13:54 schreef MRPhone het volgende:
komop hee, en wel toertochten van een paar honderd kilometer rijden en dan is dit ineens te ver? Zijn jullie nou motorrijders of niet, kijk als je nou net als ik aan een 25kw rijbewijs zit en je motor een top van 95 km per uur heeft, tja dan kan ik het begrijpen, maar dat valt bij jullie nog wel mee lijkt me.
Wie zegt dat we dat doen? We praten er alleen maar over hier.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:54 schreef MRPhone het volgende:
komop hee, en wel toertochten van een paar honderd kilometer rijden en dan is dit ineens te ver? Zijn jullie nou motorrijders of niet![]()
Niet zo gestresd aubquote:Op woensdag 29 september 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eej
Ik zou wel willen maar ik kan niet!
tis mij te ver voor iets wat me niet eens zoveel aan lijktquote:Op woensdag 29 september 2004 14:19 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Niet zo gestresd aub, ik doel op die lui die vinden dat het te ver is, als je niet kunt, dan kun je niet.
Don't take it personal.![]()
Jaaaah motorRAI motorRAIquote:Op woensdag 29 september 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:
* Mercy_symbol houdt niet zo van motorbeurzen
Alleen beurzen waar nieuwe motoren staan trekken mij (oftewel alleen de MotorRAI, lekker zitten op verschillende motoren... heerlijk)...
wij gaan ook voor Zaterdag 23 Oktoberquote:Op woensdag 29 september 2004 19:31 schreef PatrickM het volgende:
http://www.motorai.nl/
21 t/m 24 oktober
* Mercy_symbol stemt voor zaterdag 23 oktober
Enne... motor gratis parkeren, alleen wel rijbewijs en kentekenbewijs meenemen, anders krijg je je motor niet terug
Ik ben vorig jaar op zaterdag gegaan... drukte viel reuze mee...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ook naar de RaiMaar niet in het weekend
Veel te druk.....
Donderdag denk ik
Zie je nou wel hoe tegnstrijdig je zelf benquote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, de Rai..... ik weet t niet.
Als ik de nieuwe modellen wil zien ga ik toch gewoon naar de dealer toe..... kan je ze nog rustiger bekijken ook
Maar ach, het is altijd wel grappig...
Zo'n grote motorzaak met dat assortiment bestaat er niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, de Rai..... ik weet t niet.
Als ik de nieuwe modellen wil zien ga ik toch gewoon naar de dealer toe..... kan je ze nog rustiger bekijken ook
Of jij bent blond.....quote:Op donderdag 30 september 2004 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zie je nou wel hoe tegnstrijdig je zelf ben![]()
![]()
3 post terug zeg je dat je zeker gaat en wel op donderdag,
en deze post![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of jij bent blond.....
Ik zeg toch nergens dat ik niet ga
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ook naar de RaiMaar niet in het weekend
Veel te druk.....
Donderdag denk ik
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:Wat wil je zeggen
[..]
Of jij bent blond.....
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga ook naar de Rai
nog een blondjequote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
What the fuck..... wat bedoel je nou?
volgens mij nietquote:Lees jij zelf wel goed?
Ja euh... zo moeilijk is het niet te snappen volgens mij.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog een blondje
[..]
volgens mij niet![]()
Mercy zegt alleen dat het tegenstrijdig is wat je vlak na elkaar post...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vervolgens denkt Mercy dat ik niet meer ga omdat ik zeg dat je ze bij dealers in alle rust kan bekijken....
Zie de laatste...... ik ga dus wel omdat het wel leuk isquote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Dank je voor de uitlegquote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mercy zegt alleen dat het tegenstrijdig is wat je vlak na elkaar post...
Niet dat hij denkt dat jij niet naar de RAI gaat...
Je zegt idd niet letterlijk dat je niet gaat, maar eerst zeg je ik ga op donderdag en daarna 'ik weet niet want ik kan de nieuwe modellen ook in de motorzaak zien'. Dat klinkt mij als een misschien en ik weet dat dat bij heel veel mensen uiteindelijk nee betekent.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
What the fuck..... wat bedoel je nou?
Lees jij zelf wel goed?
[..]
Wat mij betreft zijn deze data in ordequote:[b]Op maandag 4 oktober 2004 09:18 schreef Rausdouwer het volgende
Is iedereen het met deze data eens?
Dan ben je niet de enigste denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij gaan ook voor Zaterdag 23 Oktober
vind ik prima hoor,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:28 schreef RB het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enigste denk ik.![]()
Kunnen wel een tijd afspreken?
Een kleine najaars meet zou mooi zijn als het zonnetje schijntquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
Fieroclub zijn watjes, doen geen meet meer dit jaar.. te koud.
Hoe staan wij ervoor als het zondag redelijk mooi weer is?![]()
Ik kan nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:53 schreef RB het volgende:
[..]
Een kleine najaars meet zou mooi zijn als het zonnetje schijnt![]()
![]()
![]()
Als het kan dan wel een beetje centraal voor Luc en mij
ja ik wil ook wel, vanavond eens kijken wat er mogelijk is,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
Fieroclub zijn watjes, doen geen meet meer dit jaar.. te koud.
Hoe staan wij ervoor als het zondag redelijk mooi weer is?![]()
Moest je daar je rijbewijs niet afgeven? If zo, moet ik maar eens een vervangend exemplaar gaan halen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:23 schreef PatrickM het volgende:
* stinkie is ook wel in voor een meet...
En natuurlijk ff wat afspreken voor de Rai voor de 23ste
Lijkt me het leukst om ergens dichtbij de Rai met elkaar af te spreken en dan met iedereen die komt gezamelijk naar het parkeerterein van de Rai te rijden
Je moet bij het ophalen van je motor je kentekenbewijs en een geldig rijbewijs tonenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moest je daar je rijbewijs niet afgeven? If zo, moet ik maar eens een vervangend exemplaar gaan halen.
Kentekenbewijsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je moet bij het ophalen van je motor je kentekenbewijs en een geldig rijbewijs tonen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:21 schreef stinkie het volgende:
Kentekenbewijs
Rijbewijs
Ik heb wel eens examen gedaan, hoezoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik gisteren opzij ging voor je .. kan niet eens je rijbewijs checken voor het schadeformulier.
Je hebt toch wel een motorrijbewijs he..![]()
Omdat dat niets zegt, ik heb totaal 5 keer examen gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:41 schreef stinkie het volgende:
Ik heb wel eens examen gedaan, hoezo
Valt wel mee, ben vorige maand alleen mijn rijbewijs verlorenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij rijdt net zoals ik vast illegaal
je heb nog een week om een nieuwe te regelen,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben vorige maand alleen mijn rijbewijs verloren
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:50 schreef ZX9R het volgende:
Over indoor-bbq-meet gesproken.
Wat zouden jullie er van zeggen als ik jullie hier uitnodig voor een gezellig avondje?
Hapje, drankje, motorfilmpje evt.
Slaapplaats genoeg namelijk.
(oh, en mensen met kattenallergie hebben pech. die moeten maar anti-kattenallergiedingen slikken)
Hoe dood wil je?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Te ver![]()
Je mag wel achterop hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Te ver![]()
Prima planquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:07 schreef ZX9R het volgende:
Uit het SC topic:
[..]
Lijkt me leukquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[PTA MEET III Part II] datum niet bekend...
Slaapplek 1 gereserveerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Prima plan
Als je tenminste nog een slaapplekkie voor me vrij heb
Da's mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Slaapplek 1 gereserveerd.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
11December kan ik niet meer motorrijden![]()
(winterstop) verzekering is dan niet meer toereikend,
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:16 schreef PatrickM het volgende:
Voorlopig is iedereen voor 13 november (100%)![]()
scheelt best veel hoor in de verzekering die winterstop,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bij deze reservering voor 2 persoons slaapplekquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:01 schreef ZX9R het volgende:
PatM, Raus, Mercy en Pep allemaal nog voor 13 November!
Wie nog meer?
Reservering staat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En bij deze reservering voor 2 persoons slaapplek![]()
ik ben ook allergisch voor katten en poezen![]()
Que ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Reservering staat.
Antihistamine meenemen!
anti-kattenallergiedingetjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Que ?![]()
![]()
Wilde Raus gewoon meenemen eigenlijk![]()
Eerste afmelding is binnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet iets goedkopers, gewoon niet komen
Owquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eerste afmelding is binnen![]()
Mja, het lijkt me wel leuk maar ik vind het te ver...... daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Eerste afmelding is binnen![]()
Ik heb altijd geleerd dat afstand een relatief begrip isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me wel leuk maar ik vind het te ver...... daar heb ik geen zin in
En je hebt nog altijd fanatiekelingen die ondanks een vrijwel nieuwe auto te hebben toch in twijfelachtig weer helemaal op de motor komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat afstand een relatief begrip is![]()
Ja dat zijn de ergste hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je hebt nog altijd fanatiekelingen die ondanks een vrijwel nieuwe auto te hebben toch in twijfelachtig weer helemaal op de motor komen.En midden in de nacht met regen en slecht zicht terugrijden.
![]()
Ik keek er van op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat zijn de ergste he![]()
![]()
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik keek er van op.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Meen je dat nou ?
en waarom ?![]()
Maar we hadden vtv toch ook al aangegeven dat als het droog is we op de motor zouden komen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Luc en Ralf gaven aan met de auto te komen .. jij en Raus idem dito.
En dan komt iedereen ineens op de motor. Zoals het hoort op een MC BBQ .. dat wel.![]()
![]()
Voordien was ik toch lichtelijk teleurgesteld, maar was er op ingesteld.
Ach ja de passie voor de motor heeft toch overheerst.. boven de rationaliteit dat de auto op dat moment verstandiger was. Want het stond al vanaf 2 uur s'middags duidelijk op regen .. althans in de beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maar we hadden vtv toch ook al aangegeven dat als het droog is we op de motor zouden komen?
ok op noodweer op terugweg niet gerekend maar je kan niet alles hebben,![]()
Ja dat klopt wel. Hehe, passie is een wel bekend fenomeen hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja de passie voor de motor heeft toch overheerst.. boven de rationaliteit dat de auto op dat moment verstandiger was. Want het stond al vanaf 2 uur s'middags duidelijk op regen .. althans in de beschaafde wereld.![]()
Waarom zeg je dat dan niet gewoon i.p.v. zo'n stomme smoes te bedenken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, normaal is 250km geen probleem, maar 250km voor een stel betweters die je altijd de les proberen te lezen zie ik toch niet zo zitten
het is niet eens de afstand die het m doet, kijk maar naar de BBQ
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, normaal is 250km geen probleem, maar 250km voor een stel betweters die je altijd de les proberen te lezen zie ik toch niet zo zitten
Dit is wel rotsmoes, je wilde eerst niet komen omdat Jesse ook zou komen en daarna had je ineens wat anders van het vliegclubje. 1 smoes is voldoende hoor.quote:het is niet eens de afstand die het m doet, kijk maar naar de BBQ
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Smoes
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga het niet eens meer utleggen
Precies, net zoals vanmiddag:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, mijn dank is enorm groot voor het reageren op mijn post.......
Ik laat je nu wel verder met rust, en hoop dat je er morgen anders over denkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg toch allemaal de tering
Smoesje zo, smoesje zus, ga geen woorden in mn mond leggen die ik niet gezegd heb.... heb het nu uitgelegd en toch door blijven gaan dat het een smoesje was
Laatste ding wat jullie van mij zien:
[afbeelding]
Nou bedankt dan maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg toch allemaal de tering
Ik leg je geen woorden in de mond hoor, weet alleen wat er toen voor de BBQ gezegd is en wat jouw aandeel daarin was.quote:Smoesje zo, smoesje zus, ga geen woorden in mn mond leggen die ik niet gezegd heb.... heb het nu uitgelegd en toch door blijven gaan dat het een smoesje was
Laatste ding wat jullie van mij zien:
[afbeelding]
Jij hebt ook geen grenzen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:06 schreef ZX9R het volgende:
bij mij thuis
In grunn!
Heb je zin om te komen?
Slaapplek zat!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:00 schreef ZX9R het volgende:
Riet, voor wat het waard is.
Je bent van harte welkom, er is slaapplek en het zal gezellig worden!
Kom jij ook? de 13e?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen.
Who the fuck is stinkie.![]()
[..]
![]()
Mee eensz.
Daar heb ik op gestemd .. en ook graag overnachten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:16 schreef ZX9R het volgende:
Kom jij ook? de 13e?
vierde plek vergeven!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd .. en ook graag overnachten.![]()
![]()
Pfoei.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:39 schreef ZX9R het volgende:
de volgende moeten luchtbedden meenemen!
is inderdaad wel ver jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:06 schreef ZX9R het volgende:
bij mij thuis
In grunn!
Heb je zin om te komen?
Slaapplek zat!
Moet je wel met PatM in bed liggen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pfoei.![]()
Grunn is niet ver!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
is inderdaad wel ver jaIk denk er nog over na
T'is voor jou net iets veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichterbij dan voor mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
is inderdaad wel ver jaIk denk er nog over na
ja en met die fiets van mij is vld - grunn - vld genoeg om m'n knieen 2 weken uit de roulatie te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
T'is voor jou net iets veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichterbij dan voor mij![]()
het scheelt toch weer een kilometer of 10 vanuit Vlaardingen![]()
Dan heb je mijn knieën nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja en met die fiets van mij is vld - grunn - vld genoeg om m'n knieen 2 weken uit de roulatie te halen
GSX-F valt toch best mee qua zithouding..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:10 schreef stinkie het volgende:
ja en met die fiets van mij is vld - grunn - vld genoeg om m'n knieen 2 weken uit de roulatie te halen
Of het nu rellen is of niet rietje..... je gedraagt je als een ondankbare hork !quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of het nu rellen is of niet rietje..... je gedraagt je als een ondankbare hork !
En geloof me... je mag blij zijn dat men hier zoveel geduld met je heeft
zelfde geld hierquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of het nu rellen is of niet rietje..... je gedraagt je als een ondankbare hork !
Ongeloveloos !!![]()
Ik heb het gehad !
Je mag ze best met naam en toenaam noemen hoor, dat doe je normaal gesproken ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh... nog een PS-je
Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen... integendeel, het gaat maar om een paar figuren, ze weten zelf wel wie ik bedoel...
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh... nog een PS-je
Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen... integendeel, het gaat maar om een paar figuren, ze weten zelf wel wie ik bedoel...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:19 schreef ZX9R het volgende:
Maar ik zou het toch nog steeds leuk vinden als jij ook kwam!![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
zelfde geld hier
Ach ja ik zou iemand veroordelen terwijl ik die zelf als een gelijkwaardig motormaatje beschouwde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:10 schreef ondeugend het volgende:
Ongeloveloos !!![]()
Ik heb het gehad !
Zithouding is prima, maar na een paar uur krijg ik altijd last van mijn knieen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
GSX-F valt toch best mee qua zithouding..![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:14 schreef stinkie het volgende:
Zithouding is prima, maar na een paar uur krijg ik altijd last van mijn knieen..
quote:Bedacht me overigens dat ik de 13e (en de 20e) helemaal niet kan :'( Intocht SInterklaas, zit weer bij de bewaking dit jaar
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:19 schreef hollander172 het volgende:
zijn wij het paar of zijn er meer mensen?![]()
Ja, dat gaat er wel in danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Gelijk een goede smoes voor een tussenstopje.
En ik lust ook wel een bakkie koffie dan.
Schminken hoeft nog net niet, alleen omkledenquote:Die komt weer vroeg .. en moet je jezelf nog schminken?
![]()
[..]
Ow je bent al zwart.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:22 schreef stinkie het volgende:
Schminken hoeft nog net niet, alleen omkleden
klopt, invlusief lul van 30 centimeterquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow je bent al zwart.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Nooit gedacht dat wij een paar zouden zijn.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:56 schreef hollander172 het volgende:
Ik ook niet.We worden door Stephan alleen vaak genoemd in dezelfde zin waarin ook het woord betweter voorkomt.
Kewl .. als je nu ook nog Marokkaans bloed hebt en homo bent dan hebben we een aardige doornede van de Nederlandse samenleving in de Fok! MC.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
klopt, invlusief lul van 30 centimeter
Mwah als ik echt een keertje eenzaam en hunkerend ben dan bel ik wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Niet? Ben ik niet knap genoeg? Ik kan lekker koken hoor.
Ik heb even zitten twijfelen maar kon er weinig meer aan toevoegen zonder zelf in herhaling te vallen.quote:En ik had ook nog wel gedacht dat je even uitgebreid op mijn gezever een paar posts terug zou gaan filosoferen.
Volgens mij is het geen weer .. maar zin is er zeker bij redelijk weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:52 schreef RB het volgende:
Zijn er nog liefhebbers om morgen een stuk te gaan rijden?
Tenminste als het een beetje droog blijft
Die heeft zich weer eens verkeken op zijn kalenderquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen weer .. maar zin is er zeker bij redelijk weer.![]()
Luc kon trouwens niet ..![]()
sorryquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef RB het volgende:
[..]
Die heeft zich weer eens verkeken op zijn kalender![]()
![]()
Idemquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
zin is er altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ja euhh dan meld je je maandag maar ziek om dat plafond te slopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik kan morgen helaas niet meeten,
Ga een keukenplafond slopen en isoleren morgen,![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Word er nog iets afgesproken voor de RAI aanstaande zaterdag,
We kunnen bijvoorbeeld bij de Mac Donalds bij Schiphol afspreken:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe laat en waar zullen we gaan afspreken ?
Is idd eigenlijk nog beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan kan je beter bij de Mac langs de A4 afspreken, hoef je niet nog een stuk binnendoor.
Adres:
Vuursteen 5
Postcode: 2132 LZ
Plaats: HOOFDDORP
Telefoon: 020-6535545
Afslag: A4, afrit 3 Hoofddorp
Wat mij betreftquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:49 schreef RB het volgende:
Als ik alleen die kant op ga kom ik met de auto denk ik.
Als dit het geval is zou ik bij jou achterop kunnen Pat?
BvD kan ik de auto bij de Mac parkerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat mij betreft
Mag het een half uur laterquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
de Arena is voor mij ook makkelijk te vinden ben er ooit bij de opening geweest,
ik vind BTW 10:00 een mooie tijd hoor, ik ben er ook ongeveer in 45 minuten,
dus nog even afwachten hoelaat Ralf van plan is om te komen,
okee spreken we 10:30 afquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:56 schreef RB het volgende:
[..]
Mag het een half uur later![]()
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
okee spreken we 10:30 af![]()
![]()
jammerquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmm geen meet vandaag
quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammerbinnenkort echt weer eens doen
quote:p woensdag 3 november 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat is ook zo,
dan spreken we gewoon af bij HCC rijden we met hele club achter snelle Luc aan ?
en een meet en rijden
Nog meer gegadigden ?? spreken we gewoon ergens centraal af,quote:Op woensdag 3 november 2004 18:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Goed idee
hoef ik dat pokke end niet in m'n eentje te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |