Is goed, ik sta overal open voor!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:19 schreef dutchie het volgende:
Loena?
Nu dan?
We gaan het ook pas tegen hem zeggen als ie zestien is en als al zijn vrienden en zijn vriendinnetje erbij zitten. Komt het tenminste lekker hard aanquote:Op donderdag 16 september 2004 15:18 schreef Rottdog het volgende:
Hoe bezorg ik mijn kind een trauma
Zie Boven
Zeker nu die prop eruit isquote:Op donderdag 16 september 2004 16:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Is goed, ik sta overal open voor!
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:21 schreef Merisse het volgende:![]()
geweldig Kwik, Kwek en Kwak al moet ik steeds denken Kwik, Kwek en Jantje, van die mop
Oh jij vindt strijken ook al zo leuk?( nou ik kan je wel vertellen, kleine kleertjes worden grootquote:Op donderdag 16 september 2004 19:03 schreef pluisje het volgende:
Je weet waar mijn huis woont he?
*kijkt naar stapel strijkgoed*
* Aventura vanuit lurkstatus: Piglet, waar blijft hij/zij nou??!! De leverdatum was vandaagquote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
Geen baby vandaag ?? Tjesus zeg, schiet 's op !!!![]()
kweet nietquote:Op donderdag 16 september 2004 19:18 schreef Aventura het volgende:
Aventura vanuit lurkstatus: Piglet, waar blijft hij/zij nou??!! De leverdatum was vandaag![]()
Zou je niet eens als de donder gaan bellen dan?! En als dit nog veel langer duurt, dan zou ik mijn geld gewoon terugvragen. Je hebt tenslotte nu al lang genoeg gewacht...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:23 schreef piglet het volgende:
[..]
kweet nietMisschien is de rekening nog niet betaald
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef Aventura het volgende:
Zou je niet eens als de donder gaan bellen dan?! En als dit nog veel langer duurt, dan zou ik mijn geld gewoon terugvragen. Je hebt tenslotte nu al lang genoeg gewacht...![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef piglet het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ook dat ik wel lang genoeg heb gewacht, maar ik heb toch nog maar even geduld denk ik.
Ik strijk zijn kleertjes nooitquote:Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh jij vindt strijken ook al zo leuk?( nou ik kan je wel vertellen, kleine kleertjes worden groot)
Heb je groot gelijk in, ip kun je het merendeel van de was die uit de droger komt ook gelijk opvouwen en in de kast leggen, mits je het gelijk doet als de droger klaar is en helaas ben ik daar een beetje laks in...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik strijk zijn kleertjes nooit
Heb allemaal van die dingen die nauwelijks kreuken (heb ook geen droger, scheelt ook denk ik), en dat wat wel kreukt...jammer dan
Gaat idd ook nergens over, kletspraatjes over de wasquote:Op donderdag 16 september 2004 20:54 schreef Ma-Maatje het volgende:
Zegguh, Loena en Pluisje, ik wil jullie gezellige strijk-onderonsje eigenlijk niet verstoren en ik denk dat Baby-Loena er wel eens net zo over zou kunnen denken als ik. Hij/zij wacht gewoon netjes totdat mama haar gesprek beëindigt natuurlijk (stelletje klessebessen)! En hij/zij begrijpt zelf ook heus wel dat het Kwek gaat worden.
lol belana, bij mij was het precies zo!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Belana het volgende:
zeg Loena...ik dacht dus....ik zie een post van Loena...zou het dan nu???
maar dan gaat het over de was???? tsk...
Phlups wat ben je toch een lieve schatquote:Op donderdag 16 september 2004 21:29 schreef phluphy het volgende:
Loena en Piglet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry ik verveel me, ben dus de laatste paar dagen veel te vinden hier!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Belana het volgende:
zeg Loena...ik dacht dus....ik zie een post van Loena...zou het dan nu???
maar dan gaat het over de was???? tsk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |