Ik ben op alles voorbereidquote:Op donderdag 16 september 2004 08:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan dan wel niet mee, maar ik verwacht wel veel foto's!
Als je zo betrouwbaar bent, waarom heb je dan al met mij afgesproken om mee te rijdenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef Ludwig het volgende:
roept iets over betrouwbaar enzo
dat weet je best mutsquote:Op donderdag 16 september 2004 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik nog een slaapzak of zo meenemen? En zijn er verder nog dingen die ik moet weten? Waar gaan we overnachten bijvoorbeeld?![]()
O gewoon zelfde pillbox als vorige keer?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:05 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
dat weet je best muts![]()
maar als jij het wilt dan mag jij wel buiten slapen hoor
ga werken jijquote:Op donderdag 16 september 2004 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O gewoon zelfde pillbox als vorige keer?Dan weet ik wel genoeg ja
Ik weet t trouwens niet, dus zou wel handig zijn hier ff te melden wat je zeker nodig hebt..quote:Op donderdag 16 september 2004 10:05 schreef Blasphemer het volgende:
dat weet je best muts![]()
maar als jij het wilt dan mag jij wel buiten slapen hoor
Doe es gewoon aardig tegen de mensenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:15 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
ga werken jij![]()
Dat zal zeker wel lukkenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Veel plezier jullie allen !
Heb jij belangstelling voor specifieke objecten?quote:Op donderdag 16 september 2004 08:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan dan wel niet mee, maar ik verwacht wel veel foto's!
Hortensia is een B&B je hoeft dus niks anders dan je kleren mee te nemen en eventueel spullen om je bek te schrobben, haren te kammen en te douchenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik weet t trouwens niet, dus zou wel handig zijn hier ff te melden wat je zeker nodig hebt..
er zijn zo veel kroeg bazen in ieperquote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gisteren de kroegbaas uit Ieper ontmoet.
Omdat hij er toch niet op in gaat!quote:Op donderdag 16 september 2004 09:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je zo betrouwbaar bent, waarom heb je dan al met mij afgesproken om mee te rijden
10 uur bij het hoogequote:Op donderdag 16 september 2004 18:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Omdat hij er toch niet op in gaat!Hoe laat gaan we trouwens?
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gisteren de kroegbaas uit Ieper ontmoet.
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
je vergeet een woordje Blas
het woordje STIPT![]()
En wil je het hele gebeuren goed zien oftewel vooraan staan kan je er het beste al een half uur van te voren zijn, maakte bij mij trouwens ook het meeste indruk op die manier.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:20 schreef yvonne het volgende:
Last Post , als we voor 20.00 maar aan de Menin Gate zijn.
Dawast
Nee kloptquote:Op donderdag 16 september 2004 20:19 schreef Magneet het volgende:
[..]jij kent Yvonne duidelijk niet
waarom wist ik hier niets vanquote:Op donderdag 16 september 2004 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Was tof dat je kwam!!!
Jij wilde niet komen luilakquote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
waarom wist ik hier niets van![]()
je zou naar hortensia kunnen bellen of je een n8 eerder kan komen, moet je er wel op tijd zijn daarquote:Op donderdag 16 september 2004 21:00 schreef Atreidez het volgende:
10 uur zaterdagochtend
Ik dacht vrijdagavond verzamelen ergens.. Nu moet ik zorgen dat ik op zaterdag vroeg me bed uit ben
Ludwig, 7 uur op Den Haag CS, red jij dat?
Zou ik hortensia ook kunnen vragen om me zaterdagochtend wakker te bellen, dan is t ook opgelost...quote:Op donderdag 16 september 2004 21:03 schreef Magneet het volgende:
je zou naar hortensia kunnen bellen of je een n8 eerder kan komen, moet je er wel op tijd zijn daar
10 uur zaterdagochtnd dusquote:Op donderdag 16 september 2004 20:20 schreef yvonne het volgende:
Voor de meegaanders,
iedereen rijdt zelf naar Ieper,
we verzamelen bij Museum de Hooghe Crater,
adres staat hier:
http://www.wo1.be/eng/dat(...)ypeID=31&ItemID=5679
Om 10 uur stipt,
tijd voor koffie en kennismaken en daarna gaan we eens langzaam op pad.
Omdat we nu met zo'n mooie kleine nieuwe groep zijn zal er vast tijd zijn om ook wat echte highlights te doen.
Regenkleding, goede schoenen zijn noodzaak.
Voor de B&B heb je alleen toiletspullen nodig.
Om 18 uur zaterdag worden we in de B&B verwacht om in te checken, daarna, biertje, Last Post en eten, of andersom, als we voor 20.00 maar aan de Menin Gate zijn.
Dawast
Kwartetsletquote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef yvonne het volgende:
En 4 opeen rij
Ah, dan weet ik iig waar ik je aan kan herkennenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een pukkel op mn wang
Als je heel hard BIERTJE?? roept dan reageert iedereen, da's denk ik effectieverquote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik iig waar ik je aan kan herkennen
4 pukkels op een rijtje ... is het besmettelijk?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef yvonne het volgende:
En 4 opeen rij
Tuurljik red ik datquote:Op donderdag 16 september 2004 21:00 schreef Atreidez het volgende:
10 uur zaterdagochtend
Ik dacht vrijdagavond verzamelen ergens.. Nu moet ik zorgen dat ik op zaterdag vroeg me bed uit ben
Ludwig, 7 uur op Den Haag CS, red jij dat?
Is helemaal goedgekomenquote:Op zaterdag 18 september 2004 08:55 schreef Mike het volgende:
Veel plezier, allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |