Ik ben op alles voorbereidquote:Op donderdag 16 september 2004 08:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan dan wel niet mee, maar ik verwacht wel veel foto's!
Als je zo betrouwbaar bent, waarom heb je dan al met mij afgesproken om mee te rijdenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef Ludwig het volgende:
roept iets over betrouwbaar enzo
dat weet je best mutsquote:Op donderdag 16 september 2004 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik nog een slaapzak of zo meenemen? En zijn er verder nog dingen die ik moet weten? Waar gaan we overnachten bijvoorbeeld?![]()
O gewoon zelfde pillbox als vorige keer?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:05 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
dat weet je best muts![]()
maar als jij het wilt dan mag jij wel buiten slapen hoor
ga werken jijquote:Op donderdag 16 september 2004 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O gewoon zelfde pillbox als vorige keer?Dan weet ik wel genoeg ja
Ik weet t trouwens niet, dus zou wel handig zijn hier ff te melden wat je zeker nodig hebt..quote:Op donderdag 16 september 2004 10:05 schreef Blasphemer het volgende:
dat weet je best muts![]()
maar als jij het wilt dan mag jij wel buiten slapen hoor
Doe es gewoon aardig tegen de mensenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:15 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
ga werken jij![]()
Dat zal zeker wel lukkenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Veel plezier jullie allen !
Heb jij belangstelling voor specifieke objecten?quote:Op donderdag 16 september 2004 08:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan dan wel niet mee, maar ik verwacht wel veel foto's!
Hortensia is een B&B je hoeft dus niks anders dan je kleren mee te nemen en eventueel spullen om je bek te schrobben, haren te kammen en te douchenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik weet t trouwens niet, dus zou wel handig zijn hier ff te melden wat je zeker nodig hebt..
er zijn zo veel kroeg bazen in ieperquote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gisteren de kroegbaas uit Ieper ontmoet.
Omdat hij er toch niet op in gaat!quote:Op donderdag 16 september 2004 09:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je zo betrouwbaar bent, waarom heb je dan al met mij afgesproken om mee te rijden
10 uur bij het hoogequote:Op donderdag 16 september 2004 18:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Omdat hij er toch niet op in gaat!Hoe laat gaan we trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |