Naar mijn weten niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef Tijn het volgende:
Kun je de taalinstelling eigenlijk achteraf nog wijzigen?
Dat is best kut.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet.
Kan redelijk vervelend zijn, mits verkeerde keuze.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is best kut.
Hoezo, ben je het NL nu al zat?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef Tijn het volgende:
Kun je de taalinstelling eigenlijk achteraf nog wijzigen?
Juist niet, ik heb 'em nu op Engels staan, maar ik vond het Nederlands eigenlijk wel grappig.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo, ben je het NL nu al zat?
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:05 schreef Tijn het volgende:
Oh ik ben trouwens overnieuw begonnen met een Sim die het allemaal extreem relaxed aanpakt.
Daarom heeft 'ie ook een baantje in de slacker carreer
[afbeelding]
Als hij het echt relaxed zou aanpakken had hij natuurlijk geen baantje, maar versierde hij een rijk vrouwtje...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:05 schreef Tijn het volgende:
Oh ik ben trouwens overnieuw begonnen met een Sim die het allemaal extreem relaxed aanpakt.
Daarom heeft 'ie ook een baantje in de slacker carreer
[afbeelding]
Die ik dan vervolgens moet besturenquote:Op donderdag 16 september 2004 23:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Als hij het echt relaxed zou aanpakken had hij natuurlijk geen baantje, maar versierde hij een rijk vrouwtje...
Heel simpel.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:27 schreef gieling het volgende:
Hoe maak je zo'n T-shirt enzo? Wel cool gedaan namelijk!
Wat heb je in gedachten?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Lijkt het jullie wat om een Fok! Familie op te richten
Uhm tja, misschien ideeen.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wat heb je in gedachten?
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:29 schreef Tijn het volgende:
Het is ergens wel irritant dat ik nu een relatie met m'n schoonmaakster heb. Daardoor is het nogal lastig vreemdgaan, ze loopt continu overal rond.
Brave_Sim_Robinquote:Op donderdag 16 september 2004 23:29 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Uhm tja, misschien ideeen.
Dus ik maak een Familie aan die heet FOK!
En telkens als je kinderen krijgt een (bekende) Fok! nick nemen als naam
Condealances, Danny has died after he was quitting with Fok!quote:Op donderdag 16 september 2004 23:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Brave_Sim_Robin
Dit vraag ik me ook al af. Met de cheat heb ik hun wat extra centjes gegeven, en nu wil ik mijn Simmetjes naar een groter huis laten verhuizen. Maar ze weigeren te verkassen, en blijven liever in dat kuthuisje van hun. Ohja, in welke directory moet ik die nudepatch installeren ?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:39 schreef Steve-O het volgende:
hoe verhuis je je sims in godsnaam
je kan toch gewoon families uit het huis schoppen? Net zoals bij deel 1?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook al af. MEt de cheat heb ik wat extra centjes gegeven, en nu wil ik mijn Simmetjes naar een groter huis laten verhuizen. Maar ze weigeren te verkassen, en blijven liever in dat kuthuisje van hun. Ohja, in welke directory moet ik die nudepatch installeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |