quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
U bent een schatje
misschien even mijn vraagje beantwoordenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Gaat zich nu helemaal concentreren op typwerk. Dus even geen FOK!/Sims2 meer.!
Ik zag hetquote:Op donderdag 16 september 2004 19:21 schreef Retuobak het volgende:
Het is geen patch stel slimmerds, het is gewoon een driver!
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zo, ik laat mijn sim een groot landgoed betrekken en nodig dan allemaal jongetjes uit.![]()
[afbeelding]
Lijkt wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zo, ik laat mijn sim een groot landgoed betrekken en nodig dan allemaal jongetjes uit.![]()
[afbeelding]
Er zit al witte smink op!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Gezicht mag wel wat witter
Of je pakt het PDF bestand wat op de CD-ROM staat...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik upload de hele handleiding wel. Hij word misschien wel 4 mb groot (Word Document)
Zo. Na 6 pagina's ga ik even The Sims 2 spelen. Vanavond ga ik weer verder
Of hij doet een poging ons te laten geloven dat hij zo aardig is om tijd vrij te maken, speciaal voor ons.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Of je pakt het PDF bestand wat op de CD-ROM staat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:43 schreef Clauw het volgende:
dat stukje waar je de cheats moet intypen, hoe krijg je die weer weg?
oke thnxquote:Op donderdag 16 september 2004 19:44 schreef woutabest het volgende:
door exit te typen (dacht ik)
Als je klikt op kopen->per kamer weergeven kun je iets kiezen als 'babykamer'of 'kinderkamer'. Daar staat die rommel wel bij, evenals een po. Ik heb ook een kind en die zat gisteravond uit de WC te drinken!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
lol
hij draait hier prima
op het hoogst
maar ik heb een vraagje
is er ook een tafel stoel voor de baby
en een bedje voor een baby,kan er geen vinden
Oh werkt het nu toch bij jou?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als je klikt op kopen->per kamer weergeven kun je iets kiezen als 'babykamer'of 'kinderkamer'. Daar staat die rommel wel bij, evenals een po. Ik heb ook een kind en die zat gisteravond uit de WC te drinken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |