daarvoor is het een bootleg cd. Genoeg artiesten maken wel eens zon album.quote:Op maandag 20 september 2004 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
de beats zijn gejat van matige Amerikaanse artiesten.
dat dit soort muzikale ongein een snelle dood mag sterven, kom eens met originele beats, frisse teksten en goede flows.
dat is ook de bedoeling van deze cdquote:Op maandag 20 september 2004 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jammer dat dit soort wanprodukten ervoor zorgen dat een interessante scene binnen no-time de nek wordt omgedraaid. Tekstueel bijzonder zwak en de beats zijn gejat van matige Amerikaanse artiesten. Het jammere is dat men dit ook als representatief voor de hele scene gaat zien
dat dit soort muzikale ongein een snelle dood mag sterven, kom eens met originele beats, frisse teksten en goede flows
Ik neem het wel serieus, dit soort wanprodukten verneuken een scene waar ik me tot een tijdje geleden redelijk verwant mee voelde. Straight-Up hiphop in de Nederlandse taal, waar het vooral om teksten en beats ging. De laatste anderhalf jaar loopt het de spuigaten uit met fakers en mensen die denken snel te kunnen scoren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:14 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling van deze cd
gewoon niet serieus nemen![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 21:52 schreef Steve-O het volgende:
2 nummers van straatremixes 3
Het origineel van
The Opposites & De Duivel - Ren
Brutus, Negativ & Brace - Krijger
iemand een idee ?
Misschien ja, maar degene die NederHop luisteren weten zelf denk ik wel waar ze de echte 'goede' hiphoppers kunnen vinden .. mensen die hiphop niet leuk vinden zouden deze CD sowieso niet downloaden. Vind dus niet echt dat zodra iemand dit hoort, hij.zij denkt dat de teksten altijd zo zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik neem het wel serieus, dit soort wanprodukten verneuken een scene waar ik me tot een tijdje geleden redelijk verwant mee voelde. Straight-Up hiphop in de Nederlandse taal, waar het vooral om teksten en beats ging. De laatste anderhalf jaar loopt het de spuigaten uit met fakers en mensen die denken snel te kunnen scoren.
De 'buitenwereld' hoort deze rotzooi en neemt gemakshalve aan dat dit representatief is voor de scene. Lange Frans meent in een aantal van zijn kinderachtige rijmpjes zelfs voor de hele scene te kunnen spreken.
Sorry, daar pas ik voor en daar verzet ik me tegen
Je noemt nu de slechtste nummers van die hele cd!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The opposites & de duivel-ren is dope
nokkie is ook wel lachen
Krijger--> Lloyd Banks - Warrior Part 2 (Featuring Eminem, 50 cent and Nate Dogg)jquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van het internet. Mensen die bij voorbaat niet houden van het genre gaan op zoek naar producten die zo slecht zijn om hun gelijk te bewijzen. Dit soort onzin is uiteindelijk de doodsteek voor een creatief genre. Als het niet serieus bedoeld is en het stelt niks voor, waarom zou je het dan uitbregen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:52 schreef XiChico het volgende:
[..]
Misschien ja, maar degene die NederHop luisteren weten zelf denk ik wel waar ze de echte 'goede' hiphoppers kunnen vinden .. mensen die hiphop niet leuk vinden zouden deze CD sowieso niet downloaden. Vind dus niet echt dat zodra iemand dit hoort, hij.zij denkt dat de teksten altijd zo zijn.
op me ftpquote:Op woensdag 22 september 2004 10:59 schreef dnzl het volgende:
Iemand een idee waar SR 1 te downloaden is?
check je mail maarquote:Op woensdag 22 september 2004 11:41 schreef dnzl het volgende:
Wil je 'm even mailen naar mij john (at) nesyin.com
Eerst wel ja .. Dan is de download mislukt, download hem nog een x, gooi eerst je al gedownloade bestand weg, en sla de nieuwe in een nieuwe directory op ...quote:Op woensdag 22 september 2004 17:01 schreef mrcool het volgende:
Meer mensen problemen om dit zipje te openen?
Vandaar die gejatte beats, het maken van zo'n ceedeetje kost je natuurlijk geenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:13 schreef TeRelaxt het volgende:
En bovendien gratis.
Lange Frans zei dat het 'm niets uitmaakte of je het album van d-men nou kocht of downloaddequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:13 schreef TeRelaxt het volgende:
Ik vind de straatremixes echt geweldig. Je kan zeuren over teksten en gejatte beats, maar het is gewoon onwijs grappig en volgens mij ook wel met een dikke knipoog gemaakt. En bovendien gratis
.
En met dat soort uitspraken zal Lange Frans over een paar jaartjes ook vast geld verdient hebben aan zijn muziek! Maar dat is vast zijn bedoeling niet!quote:Op woensdag 29 september 2004 00:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lange Frans zei dat het 'm niets uitmaakte of je het album van d-men nou kocht of downloaddeMet zulk soort uitspraken kweekt een artiest echt goodwill bij het publiek, dat zouden meer mensen moeten doen
Met optredens lukt ze dat vast welquote:Op woensdag 29 september 2004 00:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
En met dat soort uitspraken zal Lange Frans over een paar jaartjes ook vast geld verdient hebben aan zijn muziek! Maar dat is vast zijn bedoeling niet!
leer je dat daarquote:Op woensdag 29 september 2004 00:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met optredens lukt ze dat vast welEn het zijn absoluut geen domme jongens, ik geloof dat ze beiden op de universiteit zaten dus ze weten hoe ze het zakelijk aan moeten pakken
Ze laten zich in ieder geval niet door sneaky managers in de zak schijten lijkt mequote:Op woensdag 29 september 2004 00:54 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
leer je dat daar
Denk dat er weinig 'sletjes' op de universiteit zitten!quote:Op woensdag 29 september 2004 00:54 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
leer je dat daar
Net als 99% van hun nummers!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Ludacriss het volgende:
Nokkie![]()
Best wel matig... mja het is ook niet serieus bedoelt denk ik.
De andere is "Ghostface killer - run"quote:Op woensdag 22 september 2004 10:54 schreef Dean het volgende:
[..]
Krijger--> Lloyd Banks - Warrior Part 2 (Featuring Eminem, 50 cent and Nate Dogg)j
19. Blagai = Ludacris ft. Chingy, I-20 & Tity Boi - We Gotquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Weet iemand het orgineel van "negativ brutus & c-ronic - blagai"?
omdat het een grappige cd isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:06 schreef dnzl het volgende:
[..]
Waarom?
True! kickquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:28 schreef Dean het volgende:
[..]
omdat het een grappige cd is![]()
Ik zal ze morgen even op een FTP zetten voor jequote:Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef MArten het volgende:
Heeft iemand Straatremixes 1 en 3 voor mij? Die zijn niet meer te downloaden op Straatremixes.tk, vandaar. Mijn dank is groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |