abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21985669
Hijs uit en downloadbaar op www.straatremixes.tk

op zich zitten er wel wel grappige tracks tussen, toch blijf ik deel 1 beste vinden

De tracks:

brutus yes-r & negativ - zeg maar niets
the opposites - voel het
lange frans - freakstyle
the opposites - gore lul
yes-r & daryll - bow wow 2
Brutus, Negativ & Brace - Krijger
The Opposites & De Duivel - Ren
Negativ & Brutus - Poeni
Baas B, Big2, Yes-R, Lange Frans - Opscheppers
Negativ & Yes-R - Waarschuwing 1
The Opposites - Vieze Ho
Lange Frans, Negativ, DJ MBA - Open Sollicitaties
D-Girls - D-Men Ding
Daryll, Lange Frans, Big2, Willy, Negativ, Brace, Brutus - Relax
Lange Frans - Heleboel Problemen
Negativ & Willy - Nokkie
Lange Frans, Baas B, Negativ, Brutus, Yes-R, Soesi B - Mijn Band
Negativ & Brutus - Fokking Smerig
Negativ, Brutus & C-Ronic - Blagai
Soesi B - Soesi B
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_21985940
SR is meestal wel grappig
pi_21991170
Ik schop die track ff in de herhaling
  vrijdag 17 september 2004 @ 20:14:48 #4
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_22024422
Hij is zeker goed..
Vele malen beter dan 2, wel wat minder dan deel 1.. komt waarschijnlijk omdat ie ook wat minder "vrouwonvriendelijker" is..
d-men
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_22078205
D-men roeleert zwaar!
Mijn band en poenie doen!
pi_22078857
Jammer dat dit soort wanprodukten ervoor zorgen dat een interessante scene binnen no-time de nek wordt omgedraaid. Tekstueel bijzonder zwak en de beats zijn gejat van matige Amerikaanse artiesten. Het jammere is dat men dit ook als representatief voor de hele scene gaat zien

dat dit soort muzikale ongein een snelle dood mag sterven, kom eens met originele beats, frisse teksten en goede flows
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22082772
quote:
Op maandag 20 september 2004 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
de beats zijn gejat van matige Amerikaanse artiesten.

dat dit soort muzikale ongein een snelle dood mag sterven, kom eens met originele beats, frisse teksten en goede flows.
daarvoor is het een bootleg cd. Genoeg artiesten maken wel eens zon album.

voor die orginele beats en frisse teksten hebben we altijd nog supervisie van d-men.
pi_22092710
Ook even gedownload (Straatremixes deel 2 beviel dus..) Vind hem wel leuk, wat anderen zeggen, de teksten zijn niet echt sterk ofzo .. maar ja, het klinkt wel goed met die beat eronder. En vooral de stukjes waarin Brace zingt zijn _o_ (vind ik).

Leuk gedaan .. vooral dat het gratis is .
pi_22096324
quote:
Op maandag 20 september 2004 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jammer dat dit soort wanprodukten ervoor zorgen dat een interessante scene binnen no-time de nek wordt omgedraaid. Tekstueel bijzonder zwak en de beats zijn gejat van matige Amerikaanse artiesten. Het jammere is dat men dit ook als representatief voor de hele scene gaat zien

dat dit soort muzikale ongein een snelle dood mag sterven, kom eens met originele beats, frisse teksten en goede flows
dat is ook de bedoeling van deze cd
gewoon niet serieus nemen
pi_22109508
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 00:14 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

dat is ook de bedoeling van deze cd
gewoon niet serieus nemen
Ik neem het wel serieus, dit soort wanprodukten verneuken een scene waar ik me tot een tijdje geleden redelijk verwant mee voelde. Straight-Up hiphop in de Nederlandse taal, waar het vooral om teksten en beats ging. De laatste anderhalf jaar loopt het de spuigaten uit met fakers en mensen die denken snel te kunnen scoren.

De 'buitenwereld' hoort deze rotzooi en neemt gemakshalve aan dat dit representatief is voor de scene. Lange Frans meent in een aantal van zijn kinderachtige rijmpjes zelfs voor de hele scene te kunnen spreken.

Sorry, daar pas ik voor en daar verzet ik me tegen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22109701
quote:
Op zondag 19 september 2004 21:52 schreef Steve-O het volgende:
2 nummers van straatremixes 3

Het origineel van
The Opposites & De Duivel - Ren
Brutus, Negativ & Brace - Krijger

iemand een idee ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22110574
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik neem het wel serieus, dit soort wanprodukten verneuken een scene waar ik me tot een tijdje geleden redelijk verwant mee voelde. Straight-Up hiphop in de Nederlandse taal, waar het vooral om teksten en beats ging. De laatste anderhalf jaar loopt het de spuigaten uit met fakers en mensen die denken snel te kunnen scoren.

De 'buitenwereld' hoort deze rotzooi en neemt gemakshalve aan dat dit representatief is voor de scene. Lange Frans meent in een aantal van zijn kinderachtige rijmpjes zelfs voor de hele scene te kunnen spreken.

Sorry, daar pas ik voor en daar verzet ik me tegen
Misschien ja, maar degene die NederHop luisteren weten zelf denk ik wel waar ze de echte 'goede' hiphoppers kunnen vinden .. mensen die hiphop niet leuk vinden zouden deze CD sowieso niet downloaden. Vind dus niet echt dat zodra iemand dit hoort, hij.zij denkt dat de teksten altijd zo zijn.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 september 2004 @ 19:15:10 #13
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_22122512
nokkie
pi_22124252
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The opposites & de duivel-ren is dope
nokkie is ook wel lachen
Je noemt nu de slechtste nummers van die hele cd!
Nokkie is zo nep als wat net zoals Ren!
pi_22124410
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:11 schreef Steve-O het volgende:

[..]
Krijger--> Lloyd Banks - Warrior Part 2 (Featuring Eminem, 50 cent and Nate Dogg)j
pi_22124526
Iemand een idee waar SR 1 te downloaden is?
pi_22124624
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:52 schreef XiChico het volgende:

[..]

Misschien ja, maar degene die NederHop luisteren weten zelf denk ik wel waar ze de echte 'goede' hiphoppers kunnen vinden .. mensen die hiphop niet leuk vinden zouden deze CD sowieso niet downloaden. Vind dus niet echt dat zodra iemand dit hoort, hij.zij denkt dat de teksten altijd zo zijn.
Je onderschat de kracht van het internet. Mensen die bij voorbaat niet houden van het genre gaan op zoek naar producten die zo slecht zijn om hun gelijk te bewijzen. Dit soort onzin is uiteindelijk de doodsteek voor een creatief genre. Als het niet serieus bedoeld is en het stelt niks voor, waarom zou je het dan uitbregen?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22125024
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:59 schreef dnzl het volgende:
Iemand een idee waar SR 1 te downloaden is?
op me ftp
pi_22125349
Wil je 'm even mailen naar mij john (at) nesyin.com
pi_22125903
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:41 schreef dnzl het volgende:
Wil je 'm even mailen naar mij john (at) nesyin.com
check je mail maar
pi_22132264
D-Girls? Whoehahaha!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_22132320
Meer mensen problemen om dit zipje te openen?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_22137197
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:01 schreef mrcool het volgende:
Meer mensen problemen om dit zipje te openen?
Eerst wel ja .. Dan is de download mislukt, download hem nog een x, gooi eerst je al gedownloade bestand weg, en sla de nieuwe in een nieuwe directory op ...
pi_22150671
D-Men verwijst naar fok! www.dmen.nl
pi_22154325
Hij doet echt wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22269689
Ik vind de straatremixes echt geweldig. Je kan zeuren over teksten en gejatte beats, maar het is gewoon onwijs grappig en volgens mij ook wel met een dikke knipoog gemaakt. En bovendien gratis .
Jou moeder, en dan nog
pi_22275336
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:13 schreef TeRelaxt het volgende:
En bovendien gratis .
Vandaar die gejatte beats, het maken van zo'n ceedeetje kost je natuurlijk geen
pi_22275940
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:13 schreef TeRelaxt het volgende:
Ik vind de straatremixes echt geweldig. Je kan zeuren over teksten en gejatte beats, maar het is gewoon onwijs grappig en volgens mij ook wel met een dikke knipoog gemaakt. En bovendien gratis .
Lange Frans zei dat het 'm niets uitmaakte of je het album van d-men nou kocht of downloadde Met zulk soort uitspraken kweekt een artiest echt goodwill bij het publiek, dat zouden meer mensen moeten doen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22275959
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lange Frans zei dat het 'm niets uitmaakte of je het album van d-men nou kocht of downloadde Met zulk soort uitspraken kweekt een artiest echt goodwill bij het publiek, dat zouden meer mensen moeten doen
En met dat soort uitspraken zal Lange Frans over een paar jaartjes ook vast geld verdient hebben aan zijn muziek! Maar dat is vast zijn bedoeling niet!
pi_22275995
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:43 schreef mrcool het volgende:

[..]

En met dat soort uitspraken zal Lange Frans over een paar jaartjes ook vast geld verdient hebben aan zijn muziek! Maar dat is vast zijn bedoeling niet!
Met optredens lukt ze dat vast wel En het zijn absoluut geen domme jongens, ik geloof dat ze beiden op de universiteit zaten dus ze weten hoe ze het zakelijk aan moeten pakken
pi_22276171
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met optredens lukt ze dat vast wel En het zijn absoluut geen domme jongens, ik geloof dat ze beiden op de universiteit zaten dus ze weten hoe ze het zakelijk aan moeten pakken
leer je dat daar
pi_22276181
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:54 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

leer je dat daar
Ze laten zich in ieder geval niet door sneaky managers in de zak schijten lijkt me
pi_22276321
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:54 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

leer je dat daar
Denk dat er weinig 'sletjes' op de universiteit zitten!
pi_22280999
Nokkie

Best wel matig... mja het is ook niet serieus bedoelt denk ik.
pi_22281015
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Ludacriss het volgende:
Nokkie

Best wel matig... mja het is ook niet serieus bedoelt denk ik.
Net als 99% van hun nummers!
pi_22418837
kick
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:06:22 #38
73209 dnzl
Minimalist.
pi_22419285
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 13:43 schreef Dean het volgende:
kick
Waarom?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:40:11 #39
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22420026
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:54 schreef Dean het volgende:

[..]

Krijger--> Lloyd Banks - Warrior Part 2 (Featuring Eminem, 50 cent and Nate Dogg)j
De andere is "Ghostface killer - run"

Weet iemand het orgineel van "negativ brutus & c-ronic - blagai"?
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 10:23:16 #40
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_22438277
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Op-zicH het volgende:

[..]
Weet iemand het orgineel van "negativ brutus & c-ronic - blagai"?
19. Blagai = Ludacris ft. Chingy, I-20 & Tity Boi - We Got
pi_22565129
weet iemand het origineel van D-Girls - D-men ding?
pi_22565153
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:06 schreef dnzl het volgende:

[..]

Waarom?
omdat het een grappige cd is
pi_22565355
er zijn nu 2 bonustracks te downen...
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:29:24 #44
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_22596702
Whehe, ik moet altijd lachen om Mijn band Geweldig nummer, over hoe 'onmisbaar' de rest van de d-men zijn

"Mag ik je handtekening?"
"Tuurlijk moppie, okay"
"niet van jou, sukkel, regel effe die van Baas B"

En "ik gooi die fokking nerds nog een keer voor de trein"

*is blij met deze gratis cd*
pi_22599206
die bonustracks zijn ook wel grappig
pi_22703194
ik wil graag straatremixes 1 en 2 ook. waar kan ik die downen?
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:45:33 #47
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_23032394
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 23:28 schreef Dean het volgende:

[..]

omdat het een grappige cd is
True! kick

En er stond gisteren een stuk in het NRC ( ), en daarin leggen ze dus ook uit dat het met een speciaal gevoel voor humor gemaakt is. Niet om een paar vette nummers neer te zetten, gewoon voor mensen die het lachen vinden
pi_23405837
Heeft iemand Straatremixes 1 en 3 voor mij? Die zijn niet meer te downloaden op Straatremixes.tk, vandaar. Mijn dank is groot
pi_23407809
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef MArten het volgende:
Heeft iemand Straatremixes 1 en 3 voor mij? Die zijn niet meer te downloaden op Straatremixes.tk, vandaar. Mijn dank is groot
Ik zal ze morgen even op een FTP zetten voor je .

Iemand een idee wanneer SR4 komt?
pi_23409102
eerlijk gezecht hopelijk niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')